Pusku Pusku

1 047
4.5
Call 0141-25 01 91 Share

About company

Välkommen till Pusku Pusku! Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje. Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar,...

1047 omdömen om Pusku Pusku

Sedan starten hos Reco 2017

Eryn D
Wrote about Pusku Pusku

Easy order, super customer service and amazing quality for the price! And Extremely comfortable! Happy to support this Swedish and EU made product!

Carola F
Wrote about Pusku Pusku

Supernöjd med min sackosäck-solsäng😀 Dock ett tips till handduken som jag köpte till. Kunde ha varit någon form av band som man kunde trä runt ryggstödet, så att inte den flyger i väg hela tiden

Anna O
Wrote about Pusku Pusku

Jag köpte två Sacco säckar till min bror som önskat dem i 50-års present. Det vet snabbt och smidigt ett beställa och jag blev glatt överraskad hur snabb leveransen var och även för den andra säcken som inte fanns på lagret kom som lovat, 12 dagar efter beställning. Min bror älskar sina presenter och säger att de är super sköna att sitta i.

Gina W
Wrote about Pusku Pusku

Mycket nöjd! Snabb leverans, välpackad och mycket nöjd med sittsäcken!

Johan O
Wrote about Pusku Pusku

Jättebra, snabb service och leverans.Vår saccosäck blev som ny igen. Mycket nöjd.

Catharina N
Wrote about Pusku Pusku

Vi är nöjda, kan rekommendera

Ingegerd T
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans och mycket nöjd med varan

Maria K
Wrote about Pusku Pusku

Toppen, alla gillar den här hemma

Ingegärd E
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans! Och god återkoppling. Varan bra!

Simas P
Wrote about Pusku Pusku

Bra service, snabb leverans och topp kvalitet

Anders M
Wrote about Pusku Pusku

Produkten var jättefin och smidig leverans.

Emma A
Wrote about Pusku Pusku

Nöjd med produkten. Hyfsat snabb leverans.

Ida G
Wrote about Pusku Pusku

Smidigt köp. Snabb leverans. Höll vad det lovade.

Anki F
Wrote about Pusku Pusku

Företaget var mycket serviceinriktat och levererade varan enligt mina speciella önskemål. Leveransen gick smidigt och varan uppfyllde mottagarens önskemål tillfullo. Kan utan tvekan rekommendera detta företag.

Karin J

Snabb leverans. Rekommenderas.

Maria E
Wrote about Pusku Pusku

Beställningen gick smidigt och vi är nöjda med produkten.

Ismini M
Wrote about Pusku Pusku

Fina och sköna sittsäckar! Fin färg också exakt som på bilden. De passar perfekt till barnens lekrum.

Emma S
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans. Varan var precis som på bilden, fin och skön att sitta i. Omtyckta av både vuxna och barn.

Åsa H
Wrote about Pusku Pusku

Puffen är perfekt när barnen blir större och soffan för liten. Supernöjd!

Sezen E
Wrote about Pusku Pusku

Bekväm, praktisk och bra kvalitet.

Erik W
Wrote about Pusku Pusku

Bra och snabb beställningsfunktion. Snabb leverans. Men när jag fått bekräftat hemleverans utan kvittens blir man ju lite förvånad när jag får hämta ut paketet på ett utlämningsställe.

Ann-Christin S
Wrote about Pusku Pusku

Bra, snabb leverans, bra produkt.

Younis K
Wrote about Pusku Pusku

Mjuk, snygg. Perfekt att en del av fyllningen kom separat, så kan man välja om man vill lägga till den och i så fall hur mycket.

Petter S
Wrote about Pusku Pusku

Trevlig och bra kundtjänst via chatt. Snabb med att skicka ut tygprover. Något långsammare leverans efter beställning. Annars jätte bra.

Linda J
Wrote about Pusku Pusku

Snygga fåtöljer som är lika sköna som det såg ut som på bilderna! Underbara!!

Peter R
Wrote about Pusku Pusku

Snabbare än blixten! Produkt som beskriven.

Juana A
Wrote about Pusku Pusku

Det är jättebra köpa enkel och beställning kommer i god tid, och saker är mycket bra kvalitet

First-Name L
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans. En av varorna blev fel och returhanteringen var enkel och pengarna kom snabbt i retur.

Marie T
Wrote about Pusku Pusku

Jag är nöjd över mitt köp och snabb leverans. Bra då priset var nedsatt vilket gav mig möjlighet att handla en sittsäck. En mycket fin och prisvärd produkt

Solveig H

Snabb leverans Barnbarnet mycke nöjd

Maria G
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans, smidigt att hämta i butik

Michael H
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans. Produkten svarade väl upp till mina förväntningar. Har handlat från Pusku Pusku innan och kan varmt rekommendera dem. Köpte ett Moln 135 med Manchester tyg.

Pia A
Wrote about Pusku Pusku

Väldigt fin sittkudde. Enkelt att beställa.

Hanna H
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans. Köpte 2st razz Madu sittsäckar, och bilderna stämmer bra med verkligheten.

Stephanie H
Wrote about Pusku Pusku

Jag är jättenöjd med min Moln L sittsäck! Allt kring leveransen fungerade också väldigt bra.

Liselott L
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans och bra produkter.

Kirstine E
Wrote about Pusku Pusku

Enkelt och smidigt att beställa. Bra produkter till bra priser och Effektiv leverans.. vi är mycket nöjda och kommer handla igen. Stooort tack

Gisela F
Wrote about Pusku Pusku

Jättebra 😀lätt att beställa och leveransen kom på ett par dagar. Tack

The A
Wrote about Pusku Pusku

Älskar min Moln M med matchande fotpall och kudde! Jag är helt klart över förväntan nöjd! Enda nackdelen är att jag aldrig vill kliva ur den :) /Marie

John-vilhelm L
Wrote about Pusku Pusku

Bra pris och supersnabb leverans.

Emelie D
Wrote about Pusku Pusku

Enkelt, smidigt och bra varor. Helnöjd med köp, leverans och vara.

Jan S
Wrote about Pusku Pusku

Snabb leverans – kom på två dagar

Lisa B
Wrote about Pusku Pusku

Grå sittpuff som jag använder till fotpall. Fungerar perfekt. Skönt att den är lite formbar, ger en skön känsla till trötta ben. Lätt och praktisk att flytta.

Hanna S
Wrote about Pusku Pusku

Underbar saccosäck! Min son sover i den på nätterna. Så skön är den!

Rose-Marie L
Wrote about Pusku Pusku

Fin sittpuff ON 60 som mptsvarade förväntni garna. Mjuk manchester är ett bra val. Även hunden var nöjd!

Niels J
Wrote about Pusku Pusku

Otroligt skön att sitta i, flexibel, prisvärd. Ser inbjudande ut som möbel. Har fått mig att tänka om och nytt vad gäller inredning i mitt vardagsrum.

Maria L
Wrote about Pusku Pusku

Enkelt och smidigt.Jag kommer säkert att beställa nåt igen

Johanna H
Wrote about Pusku Pusku

Känns som en kvalitetsprodukt, mycket nöjd med varan, kontakt med företaget och leveransen.

Johanna J
Wrote about Pusku Pusku

Smidig beställning och leverans!

Jenny N
Wrote about Pusku Pusku

Fantastiskt fin och populär i huset! Jag är så glad att vi la lite mer pengar istället för att köpa en billig (men ful) sackosäck på Jysk!