Puustelli Täby

Puustelli är det mest köpta och omtyckta köksmärket i Finland och har varit det under lång tid. Vi tillverkar kök att leva i länge! Individuella och miljösmarta kökslösningar kombineras med finsk kvalitét och material.

Ett kök från oss på Puustelli håller högsta energiklass vilket inte bara är snällt mot miljön utan även mot plånboken. Att ha kyl och frys på rätt plats och energisnåla lampor kan spara många kronor och i sin tur minska ditt hems miljöpåverkan. Vi hjälper dig göra miljöval i både det stora och det lilla!

Genom Puustelli all-inclusive sköter vi allt kring ditt nya kök. Från planering, måttagning och rivning till leverans och montering. Dessutom kan vi hjälpa till med finansiering och vi lämnar alltid lång garanti på våra egna produkter.

Kontakta oss så sätter vi igång med köksplaneringen!

Läs vad 131 kunder tycker om Puustelli Täby 2

2022-06-20 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och kunnig.
    Och leverans på utsatt tid!
    Tack Per!
    Det blev en snabb och smidig process. Och ett fint kök! Jag gillar vår 20 mm laminatskiva som sattes in!
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Jag och min sambo blev mycket bra bemött av Puustelli i Täby och kom i kanon bra kontakt med en säljare av kök (Teddy Hallin) Han hjälpte oss att sätta ihop ett bra kök till oss.
    Vi bor inte i Sthlm, vi bor i Hudiksvall så vi löste frakten själv.
    Leveranstiden var som utlovat inte lång alls så tummen upp för det.
    Köket kommer inte att monteras än på ett par mån , men jag tror det blir jättebra.
    Summering av vårat köp av detta kök av Teddy och Puustelli i Täby var super och vi kommer att rekommendera denna butik för vänner. /Dennis
    Tack Dennis!
    Väldigt trevligt att få ha med dig och din sambo att göra. Den här mörkbruna ekluckan ni valde är en av mina favoriter. Det ska bli spännande att få se köksbilder sen. Det är ju inte ofta vi får leverera till Hudiksvall:-)
    Ha en trevlig sommar så hörs vi!
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Bra hjälp vid design av köket, gedigna och snygga produkter, kunniga och trevliga hantverkare vid byggnation/montering samt likaledes koordinering och arbetsledning och på det hela taget en professionell och trevlig upplevelse. Enda smolket i bägaren var lite långsam hantering från HK/fabriken, när något blev fel och behövde skickas på nytt, vilket föranledde viss försening. Den lokala organisationen gjorde dock allt för att hantera detta på ett bra sätt. Är väldigt nöjd med slutresultatet (vilket bekräftas av kommentarer från familj och gästande vänner 😁) och vårt val av leverantör!
    Hej Tony,
    Tack för det fina betyget!
    Jag håller med, fabriken kunde hanterat detta lite snabbare.
    Men nu blev det ju ett supersnyggt kök! Jag tycker att oljade ekluckor är riktigt bra kombination mot de svarta ekluckorna. Och köksön som pricken över i:et.
    Ha en bra sommar!
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Från planering till färdigt resultat har vi varit otroligt nöjda!
    Fantastisk service från Netten Engström iTäby. Alltid tillgänglig med svar på alla våra frågor. Ett fantastiskt byggteam från Norröbygg som gjorde vår köksdröm till verklighet.
    Köket är helt fantastiskt och kommer möjligen i ett inredningsreportage så småningom. Vi tackar Puustelli och co för allt
    Tack för det fina omdömet Cecilia!
    Så kul att höra att ni är nöjda med köket och alla annan renovering.
    Jag har ju sett bilder och det ser superfint och lyxigt ut. Kommer gärna förbi snart och tittar.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Höga förväntningar som i stort uppfyllts. De fel som uppstod under inhandlingen och monteringen av vårt nya kök hanterades på ett föredömligt sätt.
    Tack Sören för ditt fina omdöme!
    Det blev riktigt bra när köket flyttades till ett annat rum.
    Fina och klassiska materialval!
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket professionellt bemött utav Teddy hos Puustelli.
    Han var mycket noggrann och tillmötesgående.
    Jag är mycket nöjd med mitt nya kök, Puustelli håller hög kvalitet.
    Kan varmt rekommendera Puustelli i Täby.
    /Per
    Tack Per!
    Kul att ni köpte ytterligare ett kök av oss. Riktigt snyggt kök och stänkskyddet blev ju pricken över i:et!
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Efter en skakig start och några missförstånd frågetecken och oro från vår sida blev vi i slutändan nöjda med kommunikationen och hanteringen av vårt ärende och köksdrömmen blev till slut verklighet.
    Köket färdigställdes enligt Puustelli’s tidsram. Med mycket bra, effektiva och kompetenta yrkesgrupper. Några små saker blev lite försenade, och ordnades allt eftersom. Butikschefen Teddy Hallin är alltid lika trevlig och tillmötesgående.
    Vi köpte ett komplett kök med vitvaror och granit bänkskivor. Total entreprenad med utrivning och bortforsling av de gamla köksdelen.
    Vi är mycket nöjda med hela arrangemanget och lever nu vårt bästa köksliv.!! Kan varmt rekommendera Puustelli, butikschef Teddy Hallin och deras butik i Täby Stockholm
    Hej Marjolijn!
    Jag instämmer, och beklagar detta. Vi har sett över rutinerna för att säkerställa att alla inblandade yrkesgrupper får rätt information i rätt tid. Och kommunicerar till kund! Det har varit väldigt trevligt att få ha med er att göra och jag kan bara gratulera till det fina köket! Att avsluta köksbänken med täcksida i sten är ju bara så snyggt:-)
  • 2021-12-08 Spontant omdöme
    Hjälpsam och trevligt bemötande Fick all hjälp och bra idéer Lätt att montera
    Tack Danielle!
    Det blev ju riktigt snyggt i ditt badrum med både stängd och öppen förvaring.
    God jul!
  • 2021-11-23 Insamlad av företaget
    Netten gjorde ett grymt jobb som säljare, förstod precis vad vi var ute efter och lyckades balansera det med egna inspel och utmaningar som gjorde slutresultatet bättre.
    Byggarna från Norrö bygg höll tidsramen, var trevliga och ytterst noggranna med de små detaljerna som gör helheten.

Dyrt, men inom ramen vi hade räknat med och väl värt pengarna.
    Tack så mycket för det fina betyget och vad roligt att ni är nöjda! Fina och klassiska materialval och att ta ner väggen mot matrummet gjorde verkligen att hela huset blev mer öppet och inbjudande.
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Fick ett trevligt bemötande av Netten i Täby. Snabb återkoppling på mail.
    Vi köpte ett kök från puustelli som blev väldigt fint. Är också väldigt nöjd med Norröbygg som utförde allt arbete.
    Hej Jeanette!
    Vad kul att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme. Köket blev verkligen jättefint. Snyggt med de ljusa luckorna i kombination med bänkskivan som även går upp på väggen som stänkskydd.
  • 2021-11-07 Insamlad av företaget
    Vi totalrenoverade vårt kök som hade flera decennier på nacken. Vi kände oss väl omhändertagna från första stund och de var ytterst lyhörda - men framför allt kunde de ge goda råd när vi inte visste. Ingen fråga var för liten. De hade också extremt duktiga, engagerade och snabba hantverkare. Ett kvalitetskök med service som prio ett.
    Tack Lise-Lott! Och tack för att du berömmer våra fantastiska hantverkare som är så viktiga för vår fina verksamhet, jag framför detta till de! Vi syns snart när jag kommer förbi och tittar på underverket:-)
  • 2021-10-29 Insamlad av företaget
    Så proffsigt bemötande från början till slut! Vi köpte kök och installation av köket via Teddy, som hjälpte oss att planera köket också. Snabb leverans av alla delar och hjälp med koordinering i alla delar. Fantastiska hantverkare som Puustelli anlitade. Allting klaffade utan problem. Mycket nöjd kund!
    Och mycket nöjd köksinredare får jag tillägga! Det var ett nöje att få hjälpa er med hela renoveringen och jag tycker att vi fick till det riktigt bra. Särskilt bra tycker jag att det blev med vitvaruväggen där alla maskiner linjerades och centrerades på ett väldt fint sätt.
    Njut nu!
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Att börja köksrenoveringen genom personligt besök i köket var ett korrekt första steg. Det andra, senare besöket med berörda hantverkare förtydligare strukturella lösningar o möjligheter.
    Puustellis inredare kunde förvandla mina ideer till ett par alternativa förslag som diskuterades vidare före slutgiltigt beslut.
    Avgörande att välja Puustellis kök var att få allt i ett: transporter med leverans in i huset, erfarna hantverkare, tillgång till en rådgivare - o finsk kvalitet i vackra snickerier - samt genomförande inomen tidsplan som höll. I ett halvgammalt kök dyker upp vissa svprigheter som kunde lösas smidigt. Slutresultatet blev ett tjusigt kök med uppgraderade vitvaror o fiffig förvaring.
    Torkskåpet ovanför diskbänken kan jag sörskilr rekommendera då det är både tids- o arbetseffektivt.
    Hej Kirsti!
    Vad roligt att du är nöjd, köket blev verkligen fint. Förutom disktorkskåpet så gillar jag även hur bra det blev med sittbänken och vitrinskåpen med glaset på sidan. Tack för ditt fina omdöme!
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Det klickade direkt med säljaren som var både lyhörd för våra önskemål, kunnig, tillmötesgående och serviceminded. Resultatet blev ett praktiskt och mycket snyggt kök som vi trivs i och kommer att ha mycket glädje av framöver.

Vi hade lite otur med försenade vitvaruleveranser, men inget som Puustelli kunde styra över i dessa pandemitider. I övrigt flöt allt på smidigt och enligt tidplan.

Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera ett kök av Puustelli Täby.
    Det klickade ordentligt Barbro och gjorde mitt arbete med er väldigt roligt:-) Ja, världen ser lite annorlunda ut nu och det för med sig besvär lite här och var. Tack för er tålmodighet med vitvarorna men jag kan tänka mig att ni nu har stor glädje av den fina hällen med inbyggd fläkt!
    Ha det bra nu så kommer jag förbi och hälsar på snart.
    2021-06-30 Spontant omdöme
    Teddy är flexibiliteten personifierad. Vi behövde ett helt nytt kök med en massa speciallösningar. Inte ens vårt färgval matchade standard. Efter många vändor och bollande av olika alternativ sitter nu ett kök som blev bättre än vad vi hade förväntat oss. Puustelli Täby levererar en enastående service utöver det vanliga!
    Stort tack för all hjälp och ditt tålamod😉
    Tack så hemskt mycket Joachim för de fina orden! Vi hade ju en riktigt trevlig köksprocess och då är det enkelt att engagera sig tycker jag. Ni gjorde väldigt snygga materialval och de låga sittbänkarna som avslutar köket ger ett väldigt harmoniskt intryck. Jag ser fram emot att få se köket någon gång när jag ger mig av söderut.
    Ha det så gott!
    2021-06-10 Insamlad av företaget
    Prosfessionell och snabb service från säljare. Mycket bra bemötande och tips på vägen vis vår köksbeställning :)
    Kul att ni är nöjda. Ert val av luckor och bänkskivor var så snyggt!
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Jag kompletterade ett befintligt Puustellikök från 2006. Trots att det gått nästan 20 år sedan köket gjordes ser köket efter kompletteringen både modernt och lyxigt ut. Kan inte vara mer nöjd.
    Kul att du är nöjd Anna! Det blev riktigt lyckat och jag gillar de extra stora dörrarna som vi gjorde i samma luckmaterial som övriga köket.
    2021-05-16 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett helt nytt kök inklusive renovering av hela köksutrymmet. Vi fick ett väldigt gott intryck från första stund när vi träffade Teddy i butiken. Vi hade höga förväntningar - som överträffades! Allt har fungerat väldigt bra under hela processen. Samtliga hantverkare har varit fantastiska och allt har flutit på enligt den ursprungliga planen, främst tack vare Anders. Vi är supernöjda och stolta över vårt nya kök.
    Lena & Magnus
    Hej Lena och Magnus,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag har hälsat snickaren Anders också:-)
    Jag tycker särskilt att granitskivan blev toppen. Och stänkskyddet i samma material, supersnyggt.
    Ha det bra nu och njut av ert fina kök!
    2021-04-23 Insamlad av företaget
    Familjen köpte ett nytt kök utan vitvaror.
    På det stora hela är vi väldigt nöjda och vi skulle vilja ge ett betyg mellan rekommenderas och utmärkt.
    Puustellis helhetskoncept med leverans och installation passade familjen väldigt bra då vi slapp att själva hitta hantverkare.
    Det som drar ner betyget lite är att vi hade 4 olika hantverkare. De flesta av dom var dessutom mycket bra men dom var inte riktigt samordnade. När en ny dök upp hade han inte blivit informerad vad den tidigare hade gjort. Det hände även att en hantverkare lämnade efter dagens slut och sa att han skulle återkomma dagen efter men det blev någon annan.
    Sammantaget är vi väldigt nöjda med vårt nya kök och kan rekommendera Puustelli som leverantör och installatör.
    Hej Curt och tack för ditt betyg!
    Jag beklagar att vår samordning inte nådde den kvalitet vi är vana att ge. Vi har anställt mer personal med anledning av den ökande efterfrågan och har gjort vårt yttersta för att trimma in dessa så smidigt som möjligt. Men jag är glad över att du ändå totalt sett är nöjd med vår insats. Köket blev ju toppenfint och jag gillar särskilt din köksö som blev riktigt bra med ekskivan som kläddes runt graniten. Hoppas att ni trivs i köket!
    2021-04-13 Insamlad av företaget
    Topp-klassbemötande från köksdesignern. Smarta lösningar, serviceminded och snabba justeringar oavsett tid på dygnet. Snickarna var snabba, trevliga och noggranna. Vi är extremt nöjda!
    Hej Yasemine,
    Så kul att ni är nöjda! Det blev riktigt snyggt med valnöt och vit i kombination.
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Snyggt kök och bra service. Duktig och lyhörd säljare samt snabb och väl utförd montering.
    Hej Julia,
    Jag kan bara instämma, köket blev jättefint.
    Hoppas att ni får glädje av den fina köksön!

2021-03-23 Insamlad av företaget
    Fantastisk service rakt igenom hela projektet!
    2021-03-22 Insamlad av företaget
    Nytt kök.
    Utmärkt service. Välorganiserat. Logistiken (koordination med olika aktörer) fungerade väldigt bra.
    Höga förväntningar sedan tidigare (det är vårt andra kök genom puustelli). Mycket nöjda med resultatet.
    Kvalitén är hög.

Vi skulle välja Puustelli igen. Mycket positiv erfarenhet
    Hej Leonie,
    Stort tack för fint betyg och den fina blomman:-)
    Jag tycker att det blev så snyggt med den helkaklade väggen som bröt av fint mot de ljusa möblerna.
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Hög kvalitet på kundbemötande och service. Mycket nöjda med kvaliteten på produkterna. Mycket hög kvalitet på installatörer och utfört arbete
    Tack Peter,
    Det var ett rent nöje att få hjälpa er!
    Luckorna blev riktigt snygga.
    2020-12-05 Insamlad av företaget
    Renovering av köket med nys luckor och lådor.
    Mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna infriades.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och att de tog sig tid med alla mina frågor.
    Mycket proffsig snickare som var mycket noggrann.
    Tack Eva!
    Jag tycker också att vi fick till det bra och färgen du valde är supersnygg!
  • 2020-12-03 Insamlad av företaget
    Väldigt kunnig snickare som både var trevlig, hörde av sig och kom på överenskomna tider. Han tog sig tid att föreslå bättre lösningar så slutresultatet blev snyggare än ursprungsplanen.
    Tack för fint betyg, vi är väldigt stolta över våra duktiga snickare!

2020-12-03 Insamlad av företaget
    Jag och min sambo bytte ut vårt gamla kök till ett fräscht Puustelli kök! Det blev bättre förvaring, mer arbetsytor och mer lättjobbat i det nya köket. Trots att ytan för köket är densamma som innan. Stort plus!

Inredarna på Puustelli Täby var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående, lyssnade in våra idéer och kom också med förslag.

Allting gick väldigt smidigt, från planeringen till att köket levererades och monterades.
    Vi valde att ta All Inclusive, så även el, vatten och golvläggning sköttes via Puustelli. Väldigt smidigt! Rekommenderar varmt!

//Anna
    Tack Anna för fint betyg och jättekul att höra att ni är nöjda med köket. Det blev verkligen så snyggt!

Hälsningar Netten
  • 2020-11-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, service och tillmötesgående på val av kök och hjälp med vad som ska ingå!
    Tack Christian för en trevlig köksplanering! Köket blev riktigt fint, bra färgval!
  • 2020-11-18 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande från första kontakt i butik till hembesök av säljare och installation.
    Tack för fint betyg och kul att ni är nöjda. Köket ser jättefint ut!
    2020-11-04 Insamlad av företaget
    Totalentreprenad av nytt kök.
    Engagerad och lösnings fokuserad säljare.”Allt var möjligt”
    Uppskattar att han vid ett flertal tillfällen besökte vårat hus trots att vi bor i Nacka och butiken är i Täby.
    Viktigt att också kunna ta kontakt även efter att köket är klart om det uppstår problem eller frågor=livstids garanti.
    Tack för fint betyg! Stämmer bra, vi finns tillhands även efter installationen:-)
    2020-08-13 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett kök till vårt sommarställe i skärgården.

Vi är mycket nöjda med bemötandet och Puustelli överträffade våra högt ställda förväntningar.
    Vi är imponerade över att samordningen av entreprenörer sköttes så smidigt.
    Vi rekommenderar Puustelli i Täby varmt.
    Ja, det blev verkligen riktigt bra i ert sommarhus.
    Och att vi valde att behålla era gamla knoppar till luckorna gav köket den fina känslan.
    Visar att man inte alltid behöver köpa allting nytt.

Hälsningar Martin
    2020-06-08 Insamlad av företaget
    Teddy Hallin hjälpte oss med att skapa ett jättehärligt, harmoniskt och förvaringsmässigt top-notch kök. Vi har fått jättefin service från ax till limpa både gällande köksplanering och övrig renovering som skulle göras. Jag skulle säga att min upplevelse av både säljare och hantverkare är mycket proffsig.

Jag kan varmt rekommendera Puustelli i Täby om du har höga krav på planering, leverans och service!

Therese
    Stort tack Therese för ditt fina betyg till oss! Det var ett rent nöje att få planera köksrenoveringen med er och resultatet blev ju toppen! Puustelli Täby
    2020-05-07 Insamlad av företaget
    Fick jätte bra hjälp med planeringen av vårt nya kök och montörerna var superbra. Köket blev just så bra som vi trodde.
    Vad roligt att ni är nöjda, det blev verkligen så fint. Stilen passar perfekt i ert sommarhus!
  • Peter M
    2020-04-16 Insamlad av företaget
    Bad Puustelli installera ett nytt kök och hall, vilket de gjorde med bravur! Ett stort tack till alla inblandade från försäljare till hantverkare.
    Peter, så kul att du är nöjd . Det blev ju superfint!
    Hälsningar Netten
    2019-11-06 Spontant omdöme
    Fantastiskt bemötande från första kontakt med Teddy Hallin.
    Snabb återkoppling vid frågor samt ändringar.
    Väldigt bra info gällande leveransen samt otroligt kompetenta köksmontörer.
    Supernöjd med hela upplevelsen hos Pusstelli i Täby.
    Tack Johan!
    Det här var ett väldigt roligt projekt och en riktigt bra process där vi fick fram en bra kökslösning.
    Köksön blev grym!
    Ha det bra så hörs vi.
    2019-11-01 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett kök med montering av Puustelli Täby. Från det av vi klev in i butiken första gången tills dess att köket satt på plats hemma. Så har vi blivit professionellt, engagerat, vi har fått bra tips och idéer av så väl säljare och snickare. Vi upplevde att ingen fråga var för komplicerad och det man inte kunde svara på i stunden återkom med information om. Det har varit en kul resa att bygga nytt kök och ledstången för oss har varit Netten och Sven på Puustelli Täby. Vi är supernöjda med vårt nya kök som vi med glädje lagar mat i.
    2019-10-29 Insamlad av företaget
    Köpte ett komplett, stort kök inklusive montering. Vi hade besökt många köksleverantörer och kommit långt i diskussioner med Noblessa, men kände oss tveksamma. Besökte därefter Ballingslöv och fick ett tråkigt bemötande. Paniken spred sig. Svängde in hos Puustelli och blev totalt gripna av både produkt men också konceptaffärskoncept och duktig säljare. Preliminär beställning, P tar mätansvar, slutlig beställning när väggar på plats, P ordnar montering, P fakturerar EFTER montering. Slutresultat Kanon. Inga besvikelser, topp i alla avseenden.
    2019-10-28 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett kök av Teddy Hallin och jag måste säga att han är väldigt mån om att jag, som kund, alltid ska vara nöjd. Ett företag som sätter kundnöjdhet först helt enkelt.
    Tack Johan för fint betyg!
    Det var ett rent nöje att få hjälpa er att skapa detta fantastiska kök.
    Må gott!
    Hälsningar Teddy
  • Anders S
    2019-10-05 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett nytt kök och är mycket nöjda med resultatet. Inte ofta det blir precis som man tänkt sig, men i detta fall blev det så.
    Hej Anders!
    Jag håller med om att det blev bra. Fint kök med ett riktigt snyggt val utav er gällande kakel/mosaik. Blev en wow-känsla enligt mig.
    Sedan så värdesätter vi smidiga köksrenoveringar där allt flyter på och det blir som man tänkt sig.
    Hoppas vi springer på varandra igen,
    Martin
    2019-08-20 Spontant omdöme
    Beställde ett komplett kök inklusive vitvaror med "All Inclusive". Servicenivån har varit helt fantastisk. Även efter mindre problem har Puustelli varit helt tillmötesgående och fixat problemen snabbt. Monteringsfirman som Puustelli använder sig av är supertrevliga och väldigt duktiga med lång erfarenhet av köken.

Stort tack Netten för din hjälp genom hela processen. Vi är toppennöjda med resultatet!
    Hej Magnus!
    Kul att ni är nöjda. Ert kök blev verkligen superfint. Så snyggt med den stora köksön!
    2019-07-29 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett nytt kök samt hjälp med helrenovering av köket. Fick hjälp och råd på allra bästa sätt. Försäljare och hantverkare kom snabbt för att kunna ge en offert.
    Fick reda på datum när köket skulle komma i god tid. Hantverkare arbetade snabbt och köket levererades inom utlovad tid. Kommunikationen fungerade väldigt bra, fick snabbt svar på mina frågor via mail. Kontakt med hantverkare skedde per telefon. Positivt att vi fick bilder hur köket växte fram när vi hade semester och var bortresta.
    Vi kan varmt rekommendera Puustelli kök i Täby samt de hantverkare som är anslutna till dem. Vi är så nöjda med det kök som vi fått hjälp med att skapa.
  • Henrika T
    2019-07-20 Insamlad av företaget
    Enormt engagerad, service- och lösningsorienterad säljare. Hög kvalitet på köket. Bra snickare som hjälpte oss hela vägen i mål
    2019-06-18 Insamlad av företaget
    Helt nytt kök inkl vitvaror.
    Mycket bra bemötande, proffsigt, personligt, vänligt. Bra information om material mm, vilka alternativ som fanns osv.
    Alla hantverkare utförde ett mycket gott arbete och toppen kommunikation med oss som kund.
    Vi är mycket nöjda på alla sätt, med utfört arbete, bemötande, kontakter med inblandade.
    Rekommenderar företaget och dess tjänster på det varmaste.
    Hej Maria,
    Tack för ditt fina betyg, köket blev fantastiskt! Hörnlösningen med spis och fläkt blev väldigt bra tillsammans med bänkskivan och stänkskydd i samma material.
    2019-06-17 Insamlad av företaget
    Jag köpte mitt nya kök och bemöttes av en väldigt trevlig säljare. Både säljaren och bygg företaget var väldigt tillmötesgående och gav mig en god service.
    Min nya köks kran läckte efter installationen och jag fick snabb hjälp att fixa den första gången. Men kranen fortsatte läcka och då blev jag tvungen att påminna innan de kom ut och fixade kranen. Nu är allt dock bra och jag är nöjd och glad
    Hej Helena,
    Jag måste säga att jag med tycker att ditt kök blev väldigt fint. Jag gillar speciellt vitrindelen med en anpassad yta för katterna. Inte varje dag jag gör, men blev riktigt bra.
    Detta med blandaren var riktigt tråkigt. Men skönt att det blev bra till slut. Vi får ta till oss detta och se om det finns något sätt att snabba på sådana ärenden för mindre väntetid framöver.
    Men tack så mycket så hoppas jag vi ses igen.
    Martin
    2019-05-26 Insamlad av företaget
    Har köpt ett helt kök med totalentreprenad vilket har varit riktigt bra. Jättenöjda med både säljare och hantverkare som vi fick genom Puustellli.
    Hej Bengt,
    Tack så mycket! Det här var ju en omfattande renovering som blev väldigt lyckad.
    Jag gillar särskilt den härliga ön med den inbyggda takfläkten, jättesnyggt!
  • Marko V
    2019-05-17 Insamlad av företaget
    Vi köpte ”All inclusive” och är väldigt nöjda med resultatet .Lyhörd säljare och hantverkare som var professionella och som kom med bra idéer under tiden.
    Kan varmt rekommendera Puustelli Täby:-)
    Tack Marko! Jag tycker att vi fick till det riktigt bra och bänkskivorna är ju hur snygga som helst. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina kök!
    Häsningar
    Teddy och snickarna
    2019-05-12 Insamlad av företaget
    Bra rådgivning vid köp.
    Installationen blev riktigt bra och vi är mycket nöjda!

Tyvärr tog projektet lite lång tid (sammanlagt 4 veckor), det är väl det enda som hade kunnats göra bättre.
    Hej Michael och tack för ditt betyg!
    Kul att du är nöjd och det blev ju riktigt bra.
    Det var många moment i renoveringen men vi ska absolut se över om och hur vi kan snabba på processerna.
  • Lillebil M
    2019-03-12 Insamlad av företaget
    Mitt uppdrag till Puustelli var att installera ny bänkskiva, ny diskho med blandare, ny induktionshäll samt ny fläkt i ett för övrigt befintligt kök. Nytt kakel och Målning av tak och väggar ingick liksom vissa snickeriarbeten. Genom hela processen från förberedelse till genomförande gick allt väldigt smidigt utan förseningar. Utöver detta visades stor professionalism, smidighet och trevligt uppförande. Slutresultatet blev mycket bra och jag är helnöjd!
    Hej Lillebil och tack för ditt fina betyg till oss!
    Jag håller med dig, det blev jättebra och bänkskivan du valde passar in perfekt i ditt kök.
    2019-02-10 Insamlad av företaget
    Vi beställde nytt kök, vitvaror och i samband med det målning av tak, väggar samt nytt golv. Puustelli i Täby tog verkligen till sig våra önskemål och levererade en mycket bra lösning för oss. Vi fick hela tiden bra återkoppling och ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Puustellis projektledande underleverantörer gjorde hembesök och gav även bra förslag på nya lösningar som blev kanonbra!
    Vi hade höga förväntningar på Puustelli eftersom våra vänner köpt kök och varit mycket nöjda. Vi känner att våra förväntningar överträffats. Vi är mycket nöjda över vårt nya kök och rekommenderar varmt både Puustelli och deras proffsiga underleverantörer.
  • Ludvig L
    2019-01-03 Insamlad av företaget
    Jag har nu köpt mitt tredje kök från Puustelli i Täby och monterat i mitt nyrenoverade hus. Blir det ett fjärde kommer jag gå dit och handla nästa kök igen. Alltid lika serviceminded och friktionsfritt, grejerna kommer i tid och det är ordning och de har alltid bra idéer och stöd under framtagandet av ritningarna. Kan verkligen rekommenderas
    Hej Ludde och tack för fina ord!
    Det var som vanligt ett nöje att få arbeta fram ett nytt vackert kök med dig!