Puustelli Täby

Puustelli Täby

www.puustelli.se
  • BadgeNineYears

Puustelli är det mest köpta och omtyckta köksmärket i Finland och har varit det under lång tid. Vi tillverkar kök att leva i länge! Individuella och miljösmarta kökslösningar kombineras med finsk kvalitét och material. Ett kök från oss på Puustelli håller högsta energiklass vilket inte bara är snällt mot miljön utan även mot...

153 omdömen om Puustelli Täby

Salar M
Skrev om Puustelli Täby

Professionellt bemötande från planeringsfasen till leverans. Jag visste någorlunda vad jag ville, men under resans gång blev bilden över köket klarare tack vare lite tips och inspiration från Teddy som också var en bra lyssnare. Puustelli Täby levde upp till de förväntningar kring arbetet och de levererade på utsatt tid. Jag renoverade hela köket, nya luckor, ny bänkskiva, ny köksfläkt och nya vitvaror. Planeringen sköttes av Puustelli Täby och installeringen genomfördes av deras partner som installerade köket. Vi...

Eva E
Skrev om Puustelli Täby

Ett varmt och engagerad bemötande. Förväntningarna från oss var höga. Helhetsupplevelsen är att i alla led har det fungerat exceptionellt bra tycker jag av tjänsten ett nytt kök.

Svar från Puustelli Täby

Tack för det fina omdömet Eva! Jag tycker att ditt färgval på väggarna var riktigt fint. Den vackra blåa färgen passar helt perfekt till de gröna luckorna och den kalkstensliknande kvartsskivan. Ha det gott!

Dennis L
Skrev om Puustelli Täby

Fick en väldigt bra och proffsig service när jag renoverade mitt badrum med tillhörande bastu. Jag fick hjälp hela vägen från ide till helt färdigställt badrum. I butikens utställning fanns bra presentationer av material med smidiga lösningar. Arbetet utfördes på utlovad tid och hantverkarna höll god ordning under hela renoveringen. Jag kan varmt rekommendera Puustelli i Täby för den som vill renovera badrum och kök.

Svar från Puustelli Täby

Tack Dennis för de fina orden! Ja, renoveringen gick bra men det var ju dina materialval som gjorde badrummet så fantastiskt fint. Njut! Hälsningar Teddy

Susanne E
Skrev om Puustelli Täby

Jag tog kontakt med Puustelli Täby för att jag skulle bygga en garderobsvägg till mitt sovrum. Netten hjälpte mig att rita upp väggen så att det blev tydligt hur slutresultatet skulle bli. Hon kom även med goda råd vad gällde material, placering av dörröppningar och hur vi kunde maximera ytan på bästa sätt. Nu har jag haft garderoberna ett tag och allt har fungerat perfekt. Tack! :-)

Svar från Puustelli Täby

Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme. Så roligt att du är nöjd och vilket fint sovrum ni fått! Snyggt val av de svarta dörrarna i kombination med ert ljusa trägolv. Ha det så bra! Hälsningar Netten

Anna E
Skrev om Puustelli Täby

Vi fick ett nytt jättefint kök! Netten designade och vi kunde få en färg som inte var i Puustellis standardsortiment. Alla hantverkare var kunniga och jättetrevliga och allt var klart på utsatt tid.Vi är jättenöjda med allt.

Svar från Puustelli Täby

Stort tack för fint omdöme och kul att ni är nöjda. Älskar den gröna färgen ni valde, riktigt snyggt i kombination med marmorskivan. Vitrinskåpen bidrar också till den hemtrevliga känslan och jag ska självklart hälsa Norrö bygg att ni är nöjda med allt deras arbete kring köket. Hälsningar Netten

Carl-Magnus L
Skrev om Puustelli Täby

Trevligt bemötande. Köpte skåp och luckor. Levererades på tid. Några detaljer levererades envetna senare.

Svar från Puustelli Täby

Tack Carl-Magnus! Kul att få till det nya med de gamla möblerna som ni behöll! Det ska bli trevligt att komma ut vid tillfälle och få se renoveringen. Hälsningar Teddy

Joakim S
Skrev om Puustelli Täby

Vi fick fantastiskt bra hjälp av Netten att ta fram ett snyggt och funktionellt kök. Vi använde deras byggfirma som var superduktiga och lättillgängliga. Rakt igenom toppen!

Svar från Puustelli Täby

Tack för fint omdöme! Stor renovering hos er som verkligen blev toppen. Supersnygga val med de mörka träluckorna i kombination med de ljusare bänkskivorna. Kul att ni är nöjda med våra montörer, dem är vi väldigt stolta över :-). Ha det så bra! Hälsningar Netten

Susanne V
Skrev om Puustelli Täby

Jag är tidigare kund till Puustelli och var så fantastiskt nöjd med resultatet, så jag bestämde mig för att satsa på att kontakta de igen för att få ett riktigt bra och fint kök när jag nu flyttade in i min nya lägenhet. Jag kontaktade Teddy Hallin i Täby igen som inte hade tappat gnistan, tvärtom! Det visade sig dock när vi rev det gamla att väggarna var sneda liksom golvet och det var konstiga rördragningar och väldigt svåra förutsättningar. Men deras kunskap, engagemang och kvalitetstänk kom till sin rätt och sagt och...

Svar från Puustelli Täby

Tack Susanne för ett helt magiskt omdöme!!! Jag kommer ihåg när vi gjorde ditt förra kök och jag kan säga att du har inte heller tappat gnistan när det kommer till materialval och idéer om lösningar:-) Som du skriver så blev det lite stökigt efter rivningen men tack vare mina snickares långa erfarenhet så hamnade allt på rätt plats med bra finish. Jag gillar bland annat nischen som vi klädde i sten och belysning, det ger en trevlig balans i övriga ljussättningen. Jag förstår att du njuter av ditt kök och hela renoveringen...

Per
Skrev om Puustelli Täby

Puustelli hade en mycket god förmåga att vara lösningsorienterad och lyssna in vårt problem. Vi har ett äldre kök från Puustelli som behövde renoveras till en del och då blir det alltid lite besvär med att passa ihop nya saker med det äldre köket. Detta löste Puustelli på ett perfekt sätt och våra högt ställda förväntningar överträffades med råge.. Vi blev alltid mycket väl bemötta i butiken jag och min fru. Det var alltid "en glimten i ögat" inställning från personalen. Sist men inte minst installationen gick som...

Svar från Puustelli Täby

Stort tack Per för dina fina ord! Det är väldigt trevliga bänkskivor ni valt och de passar ju utmärkt till ert fina björkkök. Tack även för det höga betyget till våra duktiga hantverkare som håller vad vi i butiken lovar. Ha det gott så hörs vi inför nästa projekt! Hälsningar Teddy

Ulf Q
Skrev om Puustelli Täby

Vi gjorde en komplett ombyggnad av villan på Lidingö under 2022 och då ingick bla ett nytt kök. Det var tvunget att vara klart till dotterns Studentmottagning i Juni. Vi vände oss till flera leverantörer men fick det bästa bemötandet och bästa leveranstiderna från Puustelli i Täby. Dessutom gillade vi deras design och kvalitetskänsla. De var ensamma om att trovärdigt utlova leverans och installation i tid och de gjorde oss inte besvikna., Både leverans och installation skedde som ulovat med bra kommunikaiton och information...

Svar från Puustelli Täby

Stort tack Ulf för dina fina ord! Ni hade själva väldigt bra koll på läget så det gick ju smidigt att skissa fram det fantastiska köket. Flera delar som jag tycker blev bra men särskilt vitrinlösningen med ekstommar och köksön blev riktigt trevligt! Njut och ha det bra. Hälsningar Teddy

ULF M
Skrev om Puustelli Täby

Tack Teddy för all fin inspiration och engagemang som ledde fram till vår nya härliga Puustelli-kök. Ulf & Sofia Täby

Svar från Puustelli Täby

Tack själv Ulf! Vi fick till det bra och köksön tycker jag blev riktigt trevlig! Ha det gott. Hälsningar Teddy

Barbro W
Skrev om Puustelli Täby

Trevligt och engagerat bemötande. Punktlig och pålitlig leverans där Puuselli tog ett helhetsansvar. Erfarna och skickliga hantverkare.

Svar från Puustelli Täby

Tack Barbro! Trevligt att få göra ert kök. Jag gillar den lite marina känslan som vi skapade. Ha det gott! Hälsningar Teddy

Mats A
Skrev om Puustelli Täby

Mycket bra bemötande av ansvarig säljare Niclas, installation och finish toppklass. Vi köpte "hel entreprenad" inklusive leverans av maskiner och all installation. Totalt kostade det 700 000 SEK och det som kunde varit bättre är att de hanterat en reklamation av en av kylarna från Siemens snabbare och bättre. Den hade en dålig lukt som påverkade smak på maten som var i kylen. Siemens ansåg att den var som den skulle, det tog nästan 7 månader innan vi fick rätt. Puustelli borde tagit diskussionen med Siemens direkt...

Svar från Puustelli Täby

Hej Mats, Tack för din feedback. Du har helt rätt i att vi från början borde ha tagit diskussionen direkt med Siemens vilket hade snabbat på processen. Vi får ta lärdom av detta för framtiden. Stort tack för ditt tålamod och jag ber så mycket om ursäkt för detta. Jag hoppas att ni njuter av ert fina kök! Hälsningar Niklas

DORIT H
Skrev om Puustelli Täby

Är så himla nöjd!! Teddy gjorde ett kanon jobb. Kände mej väldigt trygg med honom och hans team. Det kändes som ingenting var omöjligt, en kundservice som värmer i hjärtat. Dessutom fick jag ett snyggt och välfungerande kök med alla finesser. Tack Teddy

Svar från Puustelli Täby

Vad roligt att du är så nöjd Dorit, det är jag med! Tack så hemskt mycket för de fina orden. Köket blev toppen och jag gillar verkligen våra fina, tunnare laminatskivor som stänkskydd, det blev riktigt fint. Njut och ha det bra! Hälsningar Teddy

Martin J
Skrev om Puustelli Täby

Vi fick mycket bra hjälp och support av Teddy på Puustelli i Täby vilket resulterade i ett kanonfint, högklassigt och unikt kök som vi verkligen stortrivs med. Teddy förmedlar även kontakt med snickare, plattsättare, elektriker mm och allt var väldigt smidigt. Bara att göra alla val, luta sig tillbaka och veta att man är i trygga händer

Svar från Puustelli Täby

Tack för ditt fina betyg Martin! Jag tycker att alla "mina" kök är fina men det här blev grymt. Ni har gjort fina färgval som matchar utmärkt och jag gillar särskilt de svarta överskåpen som skjuter ut på djupet med belysningen under. Snälla, lägg ut på min googlesida för omdömen så att folk får se! Ha det gott! Hälsningar Teddy

Joakim K
Skrev om Puustelli Täby

Mycket fin kvalitet på köket. Mycket väl utfört arbete av underleverantören som utförde installation, målning och eldragning. Dock viss osäkerhet om tidsschemat efter att bänkskivorna visade sig felmätta av en annan underleverantör (försening av slutförandet). Vi är däremot mycket nöjda med slutresultatet!

Svar från Puustelli Täby

Hej Joakim, Tack för fint omdöme! Jag beklagar fördröjningen med bänkskivorna och tackar för ert tålamod. Slutresultatet blev riktigt bra och beslutet att öppna upp väggen mot vardagsrummet gjorde att köket fick ett ordentligt lyft. Hälsningar Niklas

Cecilia W
Skrev om Puustelli Täby

Vi beställde ett nytt kök med helhetspaket vilket inkluderade alla delar av köksrenoveringen. Vi är supernöjda med resultatet. Proffsigt bemötande och fantastiska hantverkare som gjorde att allt löpte på enligt plan.

Svar från Puustelli Täby

Tack Cecilia för det fina omdömet! Ja, verkligen ett lyckat och smidigt projekt. Jag tror att ni får stor glädje av köksön med matlagning och de andra praktiska utrymmena. Ha det gott! Hälsningar Teddy

Torbjörn C
Skrev om Puustelli Täby

Jag köpte ett kök samt en totalrenovering av vår lägenhet. Vi blev bemötta på ett bra sätt. Puustelli försökte alltid lösa dom problem som uppstod på vägen ( ex - när vi inte var nöjda med funktionerna på vår ugn, så fick vi en ny). Deras hantverkare var proffs. Ett enda negativ: när vi hade skrivit kontrakt fick vi först veta att handpenning inte behövdes - för att snabbt ändras till att ” vi vill ha 50% av kontraktsumman på 1,1 milj senast imorgon” - annars blir det problem. Som tur var hade vi just då 500.000 tillgängligt....

Svar från Puustelli Täby

Hej Torbjörn, Tack för ditt omdöme! Köket blev jättefint med fina materialval. Angående betalningen så tar Puustelli normalt sett inte förskott utan det kommer en faktura på 21 dagar från att köket levererats hem. I vissa fall som detta där beloppet var ganska högt så kan det ibland bli så att man vill ha 50% i förskott. Detta borde jag såklart informerat dig om och jag ber om ursäkt för det! Nu kom den här informationen ganska sent och nära inpå när köket behövde skickas till produktion tyvärr. Jag beklagar detta men...

Magnus H
Skrev om Puustelli Täby

För mig är Puustelli ett premiumvarumärke med kvalitetsprodukter. Det förstärktes genom den proffsiga säljaren som vägledde oss genom hela processen med engagemang och ödmjukhet. Kan definitivt rekommendera Puustelli Täby

Viktoria P
Skrev om Puustelli Täby

Vi är mycket nöjda med Puustelli i Täby! Vårt nya kök har blivit precis så bra som den vision vi först hade när vi kontaktade Puustelli. Vi är tacksamma att Netten stod ut med alla ändringar och nya idéer vi ville prova i samband med designprocessen. Köket är vårt drömkök och att Puustelli kunde leverera precis enligt tidplan gjorde valet lätt att välja vilken köksleverantör vi skulle gå för.

Svar från Puustelli Täby

Viktoria, tack så mycket för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda och att det blev precis så som ni önskade. Ert stora kök blev verkligen något extra och så fint! Riktigt snyggt val med två olika färger på Dektonskivorna i kombination med de mörkare träluckorna. Ha det så bra, Hälsningar Netten

Ulrika H
Skrev om Puustelli Täby

Proffsigt bemötande, snabb hantering, vi fick verkligen hjälp med att planera vårt kök fr ritning till utförande! Mycket nöjda hela vägen!

Svar från Puustelli Täby

Tack Ulrika! Vad roligt att ni är så nöjda. Jag gillar verkligen att ni valde ett grönt kök, det blev så fint ihop med den ljusa stenskivan. Kul att du uppskattar hela processen från planering till färdig montering. Jag ska hälsa alla våra inblandade montörer det och då speciellt Björne! Ha det så bra, Hälsningar Netten

Birgitta R
Skrev om Puustelli Täby

Köpt ett nytt kök från Puustelli i Täby. Bra genomgång och diskussioner vid val av luckor, bänkskiva och allt annat som finns i ett kök. Bra skisser/ritningar att fundera över och granska och återkoppla kring. Väldigt bra team som installerade köket. De hörde av sig med status regelbundet och likaså om det fanns något som var oklart. Mycket bra helhetskoncept från köp av kök tills allt är installerat och klart. Så nöjd, det blev supersnyggt.

Svar från Puustelli Täby

Tack för det fina omdömet Birgitta! Dina materialval är väldigt genomtänkta och skapar en trevlig atmosfär. Jag gillar särskilt vitrinlösningen med mörka stommar som matchar luckorna perfekt! Och sen vår underbara personal på Norrö Bygg som bygger allt så bra:-) Ha det gott! Hälsningar Teddy Ps. Sven återkommer till dig.

Per N
Skrev om Puustelli Täby

Proffsigt bemötande och kunnig. Och leverans på utsatt tid!

Svar från Puustelli Täby

Tack Per! Det blev en snabb och smidig process. Och ett fint kök! Jag gillar vår 20 mm laminatskiva som sattes in! Hälsningar Teddy

Dennis B
Skrev om Puustelli Täby

Jag och min sambo blev mycket bra bemött av Puustelli i Täby och kom i kanon bra kontakt med en säljare av kök (Teddy Hallin) Han hjälpte oss att sätta ihop ett bra kök till oss. Vi bor inte i Sthlm, vi bor i Hudiksvall så vi löste frakten själv. Leveranstiden var som utlovat inte lång alls så tummen upp för det. Köket kommer inte att monteras än på ett par mån , men jag tror det blir jättebra. Summering av vårat köp av detta kök av Teddy och Puustelli i Täby var super och vi kommer att rekommendera denna butik för vänner. /Dennis

Svar från Puustelli Täby

Tack Dennis! Väldigt trevligt att få ha med dig och din sambo att göra. Den här mörkbruna ekluckan ni valde är en av mina favoriter. Det ska bli spännande att få se köksbilder sen. Det är ju inte ofta vi får leverera till Hudiksvall:-) Ha en trevlig sommar så hörs vi! Hälsningar Teddy

Tony K
Skrev om Puustelli Täby

Bra hjälp vid design av köket, gedigna och snygga produkter, kunniga och trevliga hantverkare vid byggnation/montering samt likaledes koordinering och arbetsledning och på det hela taget en professionell och trevlig upplevelse. Enda smolket i bägaren var lite långsam hantering från HK/fabriken, när något blev fel och behövde skickas på nytt, vilket föranledde viss försening. Den lokala organisationen gjorde dock allt för att hantera detta på ett bra sätt. Är väldigt nöjd med slutresultatet (vilket bekräftas av kommentarer från familj och gästande vänner 😁) och vårt val av leverantör!

Svar från Puustelli Täby

Hej Tony, Tack för det fina betyget! Jag håller med, fabriken kunde hanterat detta lite snabbare. Men nu blev det ju ett supersnyggt kök! Jag tycker att oljade ekluckor är riktigt bra kombination mot de svarta ekluckorna. Och köksön som pricken över i:et. Ha en bra sommar! Hälsningar Teddy

Cecilia E
Skrev om Puustelli Täby

Från planering till färdigt resultat har vi varit otroligt nöjda! Fantastisk service från Netten Engström iTäby. Alltid tillgänglig med svar på alla våra frågor. Ett fantastiskt byggteam från Norröbygg som gjorde vår köksdröm till verklighet. Köket är helt fantastiskt och kommer möjligen i ett inredningsreportage så småningom. Vi tackar Puustelli och co för allt

Svar från Puustelli Täby

Tack för det fina omdömet Cecilia! Så kul att höra att ni är nöjda med köket och alla annan renovering. Jag har ju sett bilder och det ser superfint och lyxigt ut. Kommer gärna förbi snart och tittar. Hälsningar Netten

Sören Ö
Skrev om Puustelli Täby

Mycket bra bemötande. Höga förväntningar som i stort uppfyllts. De fel som uppstod under inhandlingen och monteringen av vårt nya kök hanterades på ett föredömligt sätt.

Svar från Puustelli Täby

Tack Sören för ditt fina omdöme! Det blev riktigt bra när köket flyttades till ett annat rum. Fina och klassiska materialval! Hälsningar Netten

Per E
Skrev om Puustelli Täby

Jag blev mycket professionellt bemött utav Teddy hos Puustelli. Han var mycket noggrann och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd med mitt nya kök, Puustelli håller hög kvalitet. Kan varmt rekommendera Puustelli i Täby. /Per

Svar från Puustelli Täby

Tack Per! Kul att ni köpte ytterligare ett kök av oss. Riktigt snyggt kök och stänkskyddet blev ju pricken över i:et! Hälsningar Teddy

Marjolijn D
Skrev om Puustelli Täby

Efter en skakig start och några missförstånd frågetecken och oro från vår sida blev vi i slutändan nöjda med kommunikationen och hanteringen av vårt ärende och köksdrömmen blev till slut verklighet. Köket färdigställdes enligt Puustelli’s tidsram. Med mycket bra, effektiva och kompetenta yrkesgrupper. Några små saker blev lite försenade, och ordnades allt eftersom. Butikschefen Teddy Hallin är alltid lika trevlig och tillmötesgående. Vi köpte ett komplett kök med vitvaror och granit bänkskivor. Total entreprenad med...

Svar från Puustelli Täby

Hej Marjolijn! Jag instämmer, och beklagar detta. Vi har sett över rutinerna för att säkerställa att alla inblandade yrkesgrupper får rätt information i rätt tid. Och kommunicerar till kund! Det har varit väldigt trevligt att få ha med er att göra och jag kan bara gratulera till det fina köket! Att avsluta köksbänken med täcksida i sten är ju bara så snyggt:-) Hälsningar Teddy

Eva Margaretha Danielle W

Hjälpsam och trevligt bemötande Fick all hjälp och bra idéer Lätt att montera

Svar från Puustelli Täby

Tack Danielle! Det blev ju riktigt snyggt i ditt badrum med både stängd och öppen förvaring. God jul! Hälsningar Teddy

ALEXANDER S
Skrev om Puustelli Täby

Netten gjorde ett grymt jobb som säljare, förstod precis vad vi var ute efter och lyckades balansera det med egna inspel och utmaningar som gjorde slutresultatet bättre. Byggarna från Norrö bygg höll tidsramen, var trevliga och ytterst noggranna med de små detaljerna som gör helheten. Dyrt, men inom ramen vi hade räknat med och väl värt pengarna.

Svar från Puustelli Täby

Tack så mycket för det fina betyget och vad roligt att ni är nöjda! Fina och klassiska materialval och att ta ner väggen mot matrummet gjorde verkligen att hela huset blev mer öppet och inbjudande. Hälsningar Netten

Jeanette L
Skrev om Puustelli Täby

Fick ett trevligt bemötande av Netten i Täby. Snabb återkoppling på mail. Vi köpte ett kök från puustelli som blev väldigt fint. Är också väldigt nöjd med Norröbygg som utförde allt arbete.

Svar från Puustelli Täby

Hej Jeanette! Vad kul att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme. Köket blev verkligen jättefint. Snyggt med de ljusa luckorna i kombination med bänkskivan som även går upp på väggen som stänkskydd. Hälsningar Netten

Lise-lott A
Skrev om Puustelli Täby

Vi totalrenoverade vårt kök som hade flera decennier på nacken. Vi kände oss väl omhändertagna från första stund och de var ytterst lyhörda - men framför allt kunde de ge goda råd när vi inte visste. Ingen fråga var för liten. De hade också extremt duktiga, engagerade och snabba hantverkare. Ett kvalitetskök med service som prio ett.

Svar från Puustelli Täby

Tack Lise-Lott! Och tack för att du berömmer våra fantastiska hantverkare som är så viktiga för vår fina verksamhet, jag framför detta till de! Vi syns snart när jag kommer förbi och tittar på underverket:-) Hälsningar Teddy

Ann-sophie M
Skrev om Puustelli Täby

Så proffsigt bemötande från början till slut! Vi köpte kök och installation av köket via Teddy, som hjälpte oss att planera köket också. Snabb leverans av alla delar och hjälp med koordinering i alla delar. Fantastiska hantverkare som Puustelli anlitade. Allting klaffade utan problem. Mycket nöjd kund!

Svar från Puustelli Täby

Och mycket nöjd köksinredare får jag tillägga! Det var ett nöje att få hjälpa er med hela renoveringen och jag tycker att vi fick till det riktigt bra. Särskilt bra tycker jag att det blev med vitvaruväggen där alla maskiner linjerades och centrerades på ett väldt fint sätt. Njut nu! Hälsningar Teddy

Kirsti P
Skrev om Puustelli Täby

Att börja köksrenoveringen genom personligt besök i köket var ett korrekt första steg. Det andra, senare besöket med berörda hantverkare förtydligare strukturella lösningar o möjligheter. Puustellis inredare kunde förvandla mina ideer till ett par alternativa förslag som diskuterades vidare före slutgiltigt beslut. Avgörande att välja Puustellis kök var att få allt i ett: transporter med leverans in i huset, erfarna hantverkare, tillgång till en rådgivare - o finsk kvalitet i vackra snickerier - samt genomförande...

Svar från Puustelli Täby

Hej Kirsti! Vad roligt att du är nöjd, köket blev verkligen fint. Förutom disktorkskåpet så gillar jag även hur bra det blev med sittbänken och vitrinskåpen med glaset på sidan. Tack för ditt fina omdöme! Hälsningar Netten

Barbro K
Skrev om Puustelli Täby

Det klickade direkt med säljaren som var både lyhörd för våra önskemål, kunnig, tillmötesgående och serviceminded. Resultatet blev ett praktiskt och mycket snyggt kök som vi trivs i och kommer att ha mycket glädje av framöver. Vi hade lite otur med försenade vitvaruleveranser, men inget som Puustelli kunde styra över i dessa pandemitider. I övrigt flöt allt på smidigt och enligt tidplan. Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera ett kök av Puustelli Täby.

Svar från Puustelli Täby

Det klickade ordentligt Barbro och gjorde mitt arbete med er väldigt roligt:-) Ja, världen ser lite annorlunda ut nu och det för med sig besvär lite här och var. Tack för er tålmodighet med vitvarorna men jag kan tänka mig att ni nu har stor glädje av den fina hällen med inbyggd fläkt! Ha det bra nu så kommer jag förbi och hälsar på snart. Hälsningar Teddy

JOACHIM W
Skrev om Puustelli Täby

Teddy är flexibiliteten personifierad. Vi behövde ett helt nytt kök med en massa speciallösningar. Inte ens vårt färgval matchade standard. Efter många vändor och bollande av olika alternativ sitter nu ett kök som blev bättre än vad vi hade förväntat oss. Puustelli Täby levererar en enastående service utöver det vanliga! Stort tack för all hjälp och ditt tålamod😉

Svar från Puustelli Täby

Tack så hemskt mycket Joachim för de fina orden! Vi hade ju en riktigt trevlig köksprocess och då är det enkelt att engagera sig tycker jag. Ni gjorde väldigt snygga materialval och de låga sittbänkarna som avslutar köket ger ett väldigt harmoniskt intryck. Jag ser fram emot att få se köket någon gång när jag ger mig av söderut. Ha det så gott!

Hamid B
Skrev om Puustelli Täby

Prosfessionell och snabb service från säljare. Mycket bra bemötande och tips på vägen vis vår köksbeställning :)

Svar från Puustelli Täby

Kul att ni är nöjda. Ert val av luckor och bänkskivor var så snyggt! Hälsningar Netten

Anna M
Skrev om Puustelli Täby

Jag kompletterade ett befintligt Puustellikök från 2006. Trots att det gått nästan 20 år sedan köket gjordes ser köket efter kompletteringen både modernt och lyxigt ut. Kan inte vara mer nöjd.

Svar från Puustelli Täby

Kul att du är nöjd Anna! Det blev riktigt lyckat och jag gillar de extra stora dörrarna som vi gjorde i samma luckmaterial som övriga köket. Hälsningar Teddy

Magnus A
Skrev om Puustelli Täby

Vi köpte ett helt nytt kök inklusive renovering av hela köksutrymmet. Vi fick ett väldigt gott intryck från första stund när vi träffade Teddy i butiken. Vi hade höga förväntningar - som överträffades! Allt har fungerat väldigt bra under hela processen. Samtliga hantverkare har varit fantastiska och allt har flutit på enligt den ursprungliga planen, främst tack vare Anders. Vi är supernöjda och stolta över vårt nya kök. Lena & Magnus

Svar från Puustelli Täby

Hej Lena och Magnus, Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag har hälsat snickaren Anders också:-) Jag tycker särskilt att granitskivan blev toppen. Och stänkskyddet i samma material, supersnyggt. Ha det bra nu och njut av ert fina kök! Hälsningar Teddy

Curt N
Skrev om Puustelli Täby

Familjen köpte ett nytt kök utan vitvaror. På det stora hela är vi väldigt nöjda och vi skulle vilja ge ett betyg mellan rekommenderas och utmärkt. Puustellis helhetskoncept med leverans och installation passade familjen väldigt bra då vi slapp att själva hitta hantverkare. Det som drar ner betyget lite är att vi hade 4 olika hantverkare. De flesta av dom var dessutom mycket bra men dom var inte riktigt samordnade. När en ny dök upp hade han inte blivit informerad vad den tidigare hade gjort. Det hände även att en hantverkare...

Svar från Puustelli Täby

Hej Curt och tack för ditt betyg! Jag beklagar att vår samordning inte nådde den kvalitet vi är vana att ge. Vi har anställt mer personal med anledning av den ökande efterfrågan och har gjort vårt yttersta för att trimma in dessa så smidigt som möjligt. Men jag är glad över att du ändå totalt sett är nöjd med vår insats. Köket blev ju toppenfint och jag gillar särskilt din köksö som blev riktigt bra med ekskivan som kläddes runt graniten. Hoppas att ni trivs i köket! Hälsningar Teddy

Yasemine B
Skrev om Puustelli Täby

Topp-klassbemötande från köksdesignern. Smarta lösningar, serviceminded och snabba justeringar oavsett tid på dygnet. Snickarna var snabba, trevliga och noggranna. Vi är extremt nöjda!

Svar från Puustelli Täby

Hej Yasemine, Så kul att ni är nöjda! Det blev riktigt snyggt med valnöt och vit i kombination. Hälsningar Netten

Julia L
Skrev om Puustelli Täby

Snyggt kök och bra service. Duktig och lyhörd säljare samt snabb och väl utförd montering.

Svar från Puustelli Täby

Hej Julia, Jag kan bara instämma, köket blev jättefint. Hoppas att ni får glädje av den fina köksön! Hälsningar Teddy

Tobias S
Skrev om Puustelli Täby

Fantastisk service rakt igenom hela projektet!

Leonie S
Skrev om Puustelli Täby

Nytt kök. Utmärkt service. Välorganiserat. Logistiken (koordination med olika aktörer) fungerade väldigt bra. Höga förväntningar sedan tidigare (det är vårt andra kök genom puustelli). Mycket nöjda med resultatet. Kvalitén är hög. Vi skulle välja Puustelli igen. Mycket positiv erfarenhet

Svar från Puustelli Täby

Hej Leonie, Stort tack för fint betyg och den fina blomman:-) Jag tycker att det blev så snyggt med den helkaklade väggen som bröt av fint mot de ljusa möblerna. Hälsningar Netten

Peter E
Skrev om Puustelli Täby

Hög kvalitet på kundbemötande och service. Mycket nöjda med kvaliteten på produkterna. Mycket hög kvalitet på installatörer och utfört arbete

Svar från Puustelli Täby

Tack Peter, Det var ett rent nöje att få hjälpa er! Luckorna blev riktigt snygga. Hälsningar Teddy

Eva V
Skrev om Puustelli Täby

Renovering av köket med nys luckor och lådor. Mycket trevligt bemötande. Förväntningarna infriades. Jag är mycket nöjd med bemötandet och att de tog sig tid med alla mina frågor. Mycket proffsig snickare som var mycket noggrann.

Svar från Puustelli Täby

Tack Eva! Jag tycker också att vi fick till det bra och färgen du valde är supersnygg! Hälsningar Teddy

Anna Carina D
Skrev om Puustelli Täby

Väldigt kunnig snickare som både var trevlig, hörde av sig och kom på överenskomna tider. Han tog sig tid att föreslå bättre lösningar så slutresultatet blev snyggare än ursprungsplanen.

Svar från Puustelli Täby

Tack för fint betyg, vi är väldigt stolta över våra duktiga snickare! Hälsningar Teddy

Anna P
Skrev om Puustelli Täby

Jag och min sambo bytte ut vårt gamla kök till ett fräscht Puustelli kök! Det blev bättre förvaring, mer arbetsytor och mer lättjobbat i det nya köket. Trots att ytan för köket är densamma som innan. Stort plus! Inredarna på Puustelli Täby var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående, lyssnade in våra idéer och kom också med förslag. Allting gick väldigt smidigt, från planeringen till att köket levererades och monterades. Vi valde att ta All Inclusive, så även el, vatten och golvläggning sköttes via Puustelli. Väldigt smidigt! Rekommenderar varmt! //Anna

Svar från Puustelli Täby

Tack Anna för fint betyg och jättekul att höra att ni är nöjda med köket. Det blev verkligen så snyggt! Hälsningar Netten

Christian A
Skrev om Puustelli Täby

Bra bemötande, service och tillmötesgående på val av kök och hjälp med vad som ska ingå!

Svar från Puustelli Täby

Tack Christian för en trevlig köksplanering! Köket blev riktigt fint, bra färgval! Hälsningar Teddy