Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Skärholmen Quality Hotel Prince Philip

Quality Hotel Prince Philip

Oxholmsgränd 2, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Quality Hotel Prince Philip är ett modernt affärs- och konferenshotell med 208 fräscha rum samt 9 konferenslokaler med högsta kapacitet på 95 personer. Hos oss erbjuder vi en fullservice restaurang, fri parkering samt bastu & träningsmöjligheter.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 13 kunder tycker om Quality Hotel Prince Philip

• Anders K
    Anders K skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Trevligt hotell, var uppe på en tredagars semester i Stockholm och fick rum här för en mycket bra penning. Trevlig, hotellinriktad personal som ler när man pratar med och gärna svarar på frågor om man vill ha tips. Rummen var OK.
  • ulf g
    ulf g skrev om Quality Hotel Prince Philip
    närhet bra rum trevlig personal
  • Per-Ola A
    Per-Ola A skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Rent och trevligt hotell med bra personal
  • CAROLA S
    CAROLA S skrev om Quality Hotel Prince Philip
    ETT MYCKET TREVLIGT HOTELL,MED TREVLIG PERSONAL.
  • Lars E
    Lars E skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Ett hotells viktigaste resurs är dess personal. Här skulle jag gärna sätta betyget 5 då man verkligen känner sig välkommen och omhändertagen.
    Men.. dörrstängarna som slår igen dörrarna så hårt sätter ner mitt betyg. Men nu ska visst de bytas?

Hursomhelst, det här är ett hotell man trivs på och återkommer till. Tro mig, jag bodde där i två månader senast..
  • Mats L
    Mats L skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Ett bra hotell, håller den klass man kan förvänta sig.
  • julia e
    julia e skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Jätte bra hotell, verkligen super proffsig och trevlig personal.
    Maten kunde dock vara lite bättre, men annars är hotell hur bra som hellst.
    Bra trevliga rum, frukosten är ochså super bra.
    Finns inte mycket att klaga på.
  • samir k
    samir k skrev om Quality Hotel Prince Philip
    jag tycker att ni är mycke bra så ni har bra servis och ni har snälla och duktiga och trävliga personal som jobber där och ni har gott mat men bara en sak för att man bor där jag tycker att man behöver inte att betala för tv för att ibland man har trokit att titta bara på tv 1 eller 2 så kanske ni ska bjuda alla gäster på den här tjänst annas allt är bra.
  • Kirsti V
    Kirsti V skrev om Quality Hotel Prince Philip
  • David P
    David P skrev om Quality Hotel Prince Philip
  • Ragnar G
    Ragnar G skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Som stamgäst trivs jag mycket bra. Känner personalen och blir alltid väldigt väl bemött och omhändertagen.
    Jag blir av denna anledning knappast representativ för hur en "vanlig" gäst blir bemött, även om jag tror att även de flesta andra också blir väl omhändertagna.
  • Johan W
    Johan W skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Perfekt läge när man är på väg in till Stockholm till riktigt bra pris med gratis parkering. Rekommenderar Hotel Prince Philip starkt!
  • Maria P
    Maria P skrev om Quality Hotel Prince Philip
    Alltid trevligt bemötande både i receptionen och i restaurangen. Inget för den som söker lugn och ro eftersom många företag använder det som konferenshotell och då bli ljudnivån i korridorer och restaurang ganska hög. Sover alltid här när jag är i Skärholmen!

Oxholmsgränd 2, 127 48 Skärholmen