Quality Media

Quality Media

qualitym.se
  • BadgeTwoYears

Vi hjälper företag lyckas med sin digitala marknadsföring! Quality Media hjälper idag tjänsteföretag, B2B-företag och E-handlare att skapa tillväxt med digital marknadsföring. Vi har lång erfarenhet av att skapa starka resultat för våra kunder genom skräddarsydda lösningar på Google samt sociala medier. Våra specialister är...

38 omdömen om Quality Media

Filip C
Skrev om Quality Media

Tack för ett proffsigt arbete med våra sociala medier! Noggranna, proffsiga och alltid tillgängliga när man undrar något! Kan starkt rekommendera Quality media Filip, Paragonse bygg AB

Svar från Quality Media

Hej Filip! Tusen tack för recensionen samt ett givande, utvecklande och oerhört trevligt samarbete. Hälsningar QM

Jennie Karin Elisabeth H

Ett proffsigt utfört arbete med kvalité och även värme. Quality Media kommunicerade på ett tydligt och säkert sätt som ingav förtroende. På plats i lokalen utförde de ett snyggt jobb och visste precis hur de skulle lägga upp arbetet. De involverade mig i sitt arbete på ett sätt som gjorde att jag fick exakt det jag ville. Jag har bara bra ord att säga om Quality Media och kommer inte tveka en sekund över vilka jag ska välja vid nästa jobb. Så nöjd!

Svar från Quality Media

Hej Jennie! Tack så mycket för ditt positiva omdöme och för ett mycket trevligt fotouppdrag. Ha en fantastisk dag!

Kei Y
Skrev om Quality Media

Quality Media hjälper oss med vår sociala media. Dom är alltid tillgängliga och jobbar professionellt samt levererar det vi kommit överens om. Sammanfattningsvis är vi mer än nöjda. Tack Quality Media!

Svar från Quality Media

Tack för omdömet Kei, vi är mycket tacksamma för att få hjälpa dig och Faktor Ställningsentreprenad! 😊

Henrik S
Skrev om Quality Media

Stora löften om kvalite och engagemang och så har det varit från första stund, rekommenderar hela teamet med Jimmy i spetsen för alla som vill skapa tillväxt via digitala kanaler, riktiga stjärnor ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Quality Media

Alla är vi stjärnor! Tack för det fina omdömet, vi är mycket glada och tacksamma över samarbetet med er på BVTLER =) Framåt!

Carl S
Skrev om Quality Media

Professionella och initiativtagande. Precis det som behövs.

Svar från Quality Media

Tack för omdömet Carl, det är ett sant nöje att få samarbeta med er på Ventilationsfixarna!

Sebastian H
Skrev om Quality Media

Sedan start har gänget på quality media visat god svarsfrekvens samt levererat material i såväl text som övrigt content som hållt hög kvalite. Vi har som säkert många andra testat ett antal byråer tidigare, nu har vi äntligen hittat en som driver på och som inte sitter och väntar utan kommer med ideer och konkreta rapporter på utfall samt rekommendationer för att öka utfallet. Kan som sagt varmt rekommendera dessa👍

Svar från Quality Media

Hej Sebastian och tack för din fina recension. Vi är mycket glada och tacksamma över att få samarbeta med dig och kollegorna på Ventilationsfixarna, och ser fram emot vad som komma skall. Framåt! =)

Johan R
Skrev om Quality Media

Vi har använt Quality Media i ett drygt kvartal, och kan se stor påverkan i våra inkommande affärer. Quality Media är skickliga; de har vinnlagt sig om att förstå vårt erbjudande, våra kunders behov och vår affär. De har varit flexibla och hjälpsamma, och kommer med egna idéer som utvecklar samarbetet. Vi kan varmt rekommendera Quality Media som leverantör av tjänster för digital marknadsföring.

Svar från Quality Media

Hej Johan och tack för ditt fina omdöme! Vi är mycket glada över att se den positiva utveckling som skett för SquidFactor sedan samarbetet inleddes, och ser fram emot att ta detta globalt på sikt. Allt gott! // QM

Bo E
Skrev om Quality Media

Mycket proffsiga och seriösa. Framför allt levererar de vad de lovar.

Svar från Quality Media

Tack för omdömet Bo, nu ser vi till att fortsätta driva in anmälningar till våra olika kurser =) Ha en fin dag!

Florian G
Skrev om Quality Media

Quality Media har varit en lyhörd och flexibel partner från start. Lätt att samarbeta med och alltid tillgänglig. Rekommenderas!

Svar från Quality Media

Tack för omdömet Florian, det uppskattas verkligen och vi är mycket tacksamma över samarbetet med dig, kollegan din och Bagasi som brand!

Christian E
Skrev om Quality Media

Super proffsigt och väldigt enkla att arbeta med.

Svar från Quality Media

Hej Christian och tack för ditt omdöme! Det ska bli mycket spännande att se Kusinkraft's fortsatta tillväxtresa mot toppen. Ha en fin dag!

Ermias N
Skrev om Quality Media

Innan vi kom i kontakt med QM jobbade vi på Grossist.se med ett större mediebolag som i jämförelse med QM var otroligt inkompetenta och som utförde jobbet slarvigt samt oprofessionellt. QM har ett kundnära och väldigt professionellt bemötande och har med råge överträffat våra mål och förväntningar. Med samma budget som tidigare bolag fick hade har de tripplat antalet leads och designen på våra annonser är otroligt mycket snyggare än tidigare vilket framställer oss i mycket bättre dager. Vi trodde att ett större...

Svar från Quality Media

Stort tack för ett fantastiskt samarbete och omdöme Ermias! Vi ser fram emot att fortsätta utveckla resultaten för Grossist.se tillsammans med dig och ditt team =) Ha en fin helg!

Thomas B
Skrev om Quality Media

Alltid väldigt bra bemötande. Svarar snabbt och engagerat. QM sköter vår annonsering på Google samt sociala medier och vi är mycket nöjda med samarbetet!

Svar från Quality Media

Tack för recensionen Thomas! Det är ett sant nöje att få utveckla den digitala strategin för Bagasi tillsammans med er.

Anette K
Skrev om Quality Media

Superbra på alla sätt och vis- tillmötesgående med en service i världsklass. Med ett personligt bemötande och försäljningsresultat över förväntan!

Svar från Quality Media

Tack för omdömet Anette! Nu ser vi till att fortsätta ta Trosa Möbler högre och högre upp =)

Magnus K
Skrev om Quality Media

Vi på Direct Connection Bilservice är extremt trygga med Quality Media, vi är fortfarande relativt nya i vårt samarbete men från första kontakt till leverans har fungerat helt smärtfritt. Samtidigt som allt content och idéer följer exakt linjerna som vi pratat om. Otroligt nöjda! // Magnus, VD, Direct Connection Bilservice AB

Svar från Quality Media

Tack för recensionen Magnus! Vi har nått stor framgång på enstaka månader och det ska bli väldigt spännande att bomba upp resultaten ytterligare under 2023. Framåt!

Körkortsspecialisterna

Vi är så glada över att vi har valt er . Ni är ett glatt gäng med kundens behov i fokus. Ni lyssnar och är väldigt lyhörda och vet precis vad ni ska göra för att lyfta företaget. Ger grymma tips och idéer, allt för att stärka företaget ännu mer. Vi är väldigt nöjda och tacksamma för all er hjälp och hoppas att vi har ett fortsatt samarbete under lång tid. Rekommenderar Quality Media starkt!!

Svar från Quality Media

Hej och tack för ert otroligt fina omdöme! Vi är mycket glada över att vi funnit varandra, att resultaten ständigt pekar uppåt och relationen oss emellan. Nu fortsätter vi framåt för att utveckla allt ytterligare!

Mattias H
Skrev om Quality Media

Alltså, det här gänget! Dom är grymma på det dom gör och jag kan varmt rekommendera QM för ett lyft i din digitala marknadsföring.

Svar från Quality Media

Hej Mattias och tack för ditt omdöme! Det är en sann ära att få hjälpa dig och Säkerhetsgruppen med er digitala marknadsföring =)

Putte N
Skrev om Quality Media

Jag hittade Quality Media via en Googlesökning i januari 2022 då jag behövde hitta en ny marknadsföringsbyrå. Efter första mailet kändes det bra vilket följdes upp av ett telefonsamtal kort därefter. Där inleddes ett samarbete som nu sju månader senare känns otroligt bra. QM är riktigt vassa på marknadsföring och precis lika vassa på SoMe. Att de dessutom är både trevliga och snabba är härligt när man köper deras tjänster. QM har överträffat mina höga förväntningar och rekommenderas varmt för deras proffsighet, yrkesstolthet och inställning till kund.

Svar från Quality Media

Stort tack för ditt fina omdöme Putte - nöjet är helt på vår sida!

FILIP E
Skrev om Quality Media

Toppen tjänst, toppen gäng, och toppen annonser! Kan starkt rekommendera det här företaget.

Svar från Quality Media

Tack för ett fint samarbete Filip, och för att du recenserade oss här samt på Google 🙏 Nu ser vi till att ta Parkit till nästa nivå och sedan ett par till - det är ett sant nöje! 🚀

Simon L
Skrev om Quality Media

Vi anlitade Quality Media då vi hade problem med att nå lönsamhet med annonsering på Google. QM visade direkt på stor kompetens och bra driv! De har hjälpt oss att förbättra vår lönsamhet och gett oss mycket bra insikt i kundresan hos oss. Vi ser fram emot ett långt samarbete med Quality Media för att nå ännu bättre resultat! Vi rekommenderar Quality Media om du vill ha hjälp med din annonsering och få bättre förståelse för dina kunder.

Svar från Quality Media

Hej Simon och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas enormt! Det är mycket trevligt att få hjälpa dig och lillas att utveckla den digitala strategin.

Sebastian M
Skrev om Quality Media

Ett otroligt bra bemötande med tydlig plan och specificerad offert. De har verkligen levt upp till våra förväntningar och de uppdaterar mig konstant om hur våra kanaler går. Vi får hjälp med Ads och sociala medier och det fungerar riktigt bra!

Svar från Quality Media

Stort tack för ditt fina omdöme Sebastian, och för ett mycket uppskattat samarbete!

Johan H
Skrev om Quality Media

Grym service och tillgänglighet. Ett företag som snackar mindre och levererar mer - rekommenderas starkt!

Svar från Quality Media

Tack så mycket Johan, det är vårat nöje att få hjälpa er på Supreme Padel.

Philip C
Skrev om Quality Media

Duktiga på det dom gör, bra team som alltid finns redo när man behöver dom och hjälper till att nå de behov som finns för företaget 👌🏼

Svar från Quality Media

Tack så mycket Philip, väldigt roligt för oss att hjälpa er på Gottdirekt.

Viktor B
Skrev om Quality Media

Quality Media har hjälpt os på Zanders Svets & Mekanik, med Google och sociala medier. Funkar kanon bra, rekommenderas varmt!

Tack Viktor, uppskattas enormt! Ha nu en riktigt fin helg 😊 // QM

Christer R
Skrev om Quality Media

Quality Media. Läs första ordet i namnet. Förstår ni? Det gäller genomgående och hela tiden. Inte bara under ”smekmånaden” utan hela tiden. Engagemanget och kunskapen står högt i tak på Quality Media. Söker ni en partner i ämnet - Välj absolut Quality Media.

Svar från Quality Media

Tack Christer! Låt oss fortsätta ta Gastrolux till nästa nivå, och sedan ett par till :)

Malin S
Skrev om Quality Media

Quality Media är en fantastiskt härlig trio som otroligt snabbt fick förståelse och såg möjligheter med mitt företag. Inte bara tog de fram känslan jag ville förmedla, de presenterade många nya infallsvinklar, gav ett nytt helikopterperspektiv och byggde ett grymt Instagram konto med content jag aldrig kunnat göra själv. Bästa av allt var mötet när vi jobbade fram färg, form och fokus. Jag rekommenderar dem VARMT.

Svar från Quality Media

Stort tack Malin, dina fina ord värmer alla våra hjärtan!

Casper C
Skrev om Quality Media

Grymma och kompetenta. Kan varmt rekommendera QM till dig som behöver sätta en bra struktur på ditt Google Ads konto.

Svar från Quality Media

Tack för din recension Casper! Kul att du är nöjd med vårt arbete.

Maria M
Skrev om Quality Media

God och personlig service. Alltid inlyssnande och tillmötesgående.

Svar från Quality Media

Tack Maria, vi är glada att få hjälpa dig och Air hälsan!

Alen K
Skrev om Quality Media

Väldigt hjälpsamma och lätta att arbeta med! Tydliga med sina strategier och resultaten har varit över förväntan. Återkoppling är de extremt duktiga på! Arbetat med flera byråer tidigare och kan sammanfatta det hela med: Byter inte fler gånger. Grymma är ni!

Svar från Quality Media

Tack Alen! Låt oss fortsätta ta Supreme Padel till nästa nivå, och sedan ett par nivåer till. Mot oändligheten, och vidare!

Agnieszka L
Skrev om Quality Media

Ett kunnigt och vänligt bemötande parat med lyhördhet för mitt företags behov och tillmötesgående av desamma.

Svar från Quality Media

Tack så mycket för ditt fina omdöme, det är en ynnest att få hjälpa er på psykoterapitjänst!

Hannes E
Skrev om Quality Media

Samarbetet med Quality Media har fungerat utmärkt! De är lätta, smidiga och ett nöje att jobba med.

Svar från Quality Media

Tack för din recension Hannes! Vi kan enbart säga detsamma om dig och Dostep - ett mycket fint och smidigt samarbete. Ha en fin dag!

Anders F
Skrev om Quality Media

Proffsiga killar som är mycket självgående inom sitt område och som kommer med givande idéer.

Svar från Quality Media

Tack så mycket Anders. Det har verkligen varit superkul att se hur vi tillsammans har utvecklat Re Companys digitala resa under dessa år. Teamwork makes the dream work!

Peter  S
Skrev om Quality Media

Professionella från första kontakt! Har hjälpt oss med all vår digitala marknadsföring, levererar veckovis rapporter på hur allt går och kommer hela tiden med förslag på förbättringar. Rekommenderas verkligen!

Svar från Quality Media

Stort tack Peter! Det har varit en ära att få hjälpa er framåt. Med hårt arbete går det alltid. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er utvecklas. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett sådant fint omdöme om oss.

Madeleine S
Skrev om Quality Media

Superseriöst företag som levererar en bra tjänst och anstränger sig lite extra för sina kunder. Kan varmt rekommenderas! :)

Svar från Quality Media

Hej Madeleine och stort tack för ditt fina omdöme! Nu har vi samarbetat med varandra i flera år och håller fortfarande humör samt resultat på topp, precis som det ska vara. Det är ett sant nöje att få vägleda dig och Aiverts Värme i den digitala sfären. Ha en fin dag!

Royal  C

Duktiga , ansvarsfullt personer bakom företaget. Nöjd med samarbetet

Svar från Quality Media

Tack så mycket Ali. Vilken resa vi gjort tillsammans, men detta är bara början. 2022 kommer bli ett mycket spännande år för oss. Vi tackar för ett väldigt bra samarbete och vi hoppas på att få fortsätta dela framgången med dig. Med nya städer att synas i och ditt stora engagemang så tvekar vi inte en sekund på att detta kommer bli ännu bättre. Ännu en gång, stort tack!

Henric E
Skrev om Quality Media

Quality Media är ett professionellt företag som är mycket lyhörda för sina klienters behov och förutsättningar. Går du och funderar på hur just ditt företag ska kunna utvecklas till nästa nivå, ska du definitivt höra med Quality Media om HUR. Vi på Warghs Juridiska Byrå är otroligt nöjda med samarbetet.

Svar från Quality Media

Hej Henric och tack för din recension. Nu har vi snart ett år på nacken och ser fram emot att skapa finfina resultat under flera år framöver. Tack för förtroendet!

Albert W
Skrev om Quality Media

Ett super engagerat och proffsigt företag

Svar från Quality Media

Tack Albert! Vi är så tacksamma för att ni fortsätter vara kunder till oss år efter år. Eftersom vi ständigt hittar utvecklingsområden och tillsammans alltid har ett bra teamwork så vill vi säga stort tack tillbaka till er.

Charlie K
Skrev om Quality Media

Mycket bra och pålitlig företag som har hjälp oss i många år och som jag stark kan rekommendera.

Svar från Quality Media

Tack Charlie. Vi är glada att få hjälpa er på Flyttprinzen.

Henrik K
Skrev om Quality Media

Hos quality Media får jag jag hjälp med min närvaro på sociala medier och på google. Dom är extremt enkel att jobba med och resultatet jag får är toppen. Kan varmt rekommendera dom

Svar från Quality Media

Tack så mycket Henrik. Det är en ära att få hjälpa dig och HLR skåne.