Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Partille R&D Flytten AB

R&D Flytten AB

Åsvändan 6, 433 41 Partille — Visa karta

R&D Flytten AB utför kvalitetsflytt med ambition och brett utbud inom packning, flytt och flyttstädning. Vi erbjuder även magasinering samt tömning av bohag.
Vi eftersträvar att alltid vara så trygga&smidiga som möjligt, ekonomiskt, tidsmässigt och kvalitetsmässigt. Detta för att få nöjda kunder.

Oavsett hur mycket du har att flytta, hur långt det ska flyttas eller hur svårt det tyckas vara, så tar vi hand om det. Vi ger garantier på vår flyttstädning, då det är viktigt att våra kunder är nöjda med utfört arbete.
Lör-Sön: 08:00-16:00

Läs vad 28 kunder tycker om R&D Flytten AB

• Lena W skrev om R&D Flytten AB
    Jag är verkligen nöjd med firmans proffsiga bemötande från början till slut med min vindsröjningsflytt. De hade ett trevligt bemötande från första kontakten på telefon och jag fick snabbt en offert som jag genast godkände. De jobbade väldigt snabbt både när de hämtade och lämnade, trots flera trappor utan hiss och de skötte allt helt perfekt. Läs mer
  • Göran P
    Göran P skrev om R&D Flytten AB
    Köpte flytthjälptjänst.

Extremt effektiv flyttfirma

Tog tre timmar från gammal lägenheten till den nya.

Bra och trevlig personal Läs mer
  • Christine M skrev om R&D Flytten AB
    Proffsigt, noggrant och varsamt - killarna gjorde verkligen ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Alexandra b skrev om R&D Flytten AB
    Vi köpte 4h flytthjälp via Lets deal. Allt gick jättesmidigt och bra. De var supertrevliga! Läs mer
  • Ulla-Lena Y skrev om R&D Flytten AB
    Jag beställde flytt och är mycket nöjd. Dom var trevliga, det kändes att det var viktigt för dom att jag var nöjd.

Tack., Mvh Katarina Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om R&D Flytten AB
    TACK FÖR FANTASTISKA KILLAR

MVH SOFIA

PAPPA HÄLSAR "DE VAR PROFFS" Läs mer
    Sofia D gillar detta
  • Leiya M skrev om R&D Flytten AB
    Det var duktiga och trevliga killar och jätte bra pris . Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om R&D Flytten AB
    Fint bemötande, bra servicekänsla, snabbt utfört arbete! Läs mer
  • Nina N skrev om R&D Flytten AB
    Vi anlitade R&D för flytthjälp från Gbg till Halmstad. Dom var supertrevliga att prata med i telefon o även killarna som kom o flyttade va jättetrevliga. Fick vänta lite i Halmstad innan vi fick nycklar och det var inga problem med det. Snabbt och smärtfritt gick hela flytten på en förmiddag. Ett företag vi verkligen vill rekommendera!! 😊 Läs mer
  • Jennifer H skrev om R&D Flytten AB
    Supernöjda! Flyttkillarna var grymma trots dåliga förutsättningar med målare i lägenheten vi flyttade in i... Samma med städet, väldigt rent o fint och flinkt!
    Har anlitat Rent & Move tidigare, och gör det gärna i framtiden igen! Läs mer
  • Chawan M skrev om R&D Flytten AB
    Allt gick smidigt! Abbe och hans gäng skötte allting galant! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Persson S skrev om R&D Flytten AB
    Dom va bra tack för hjälpen.

Allt gick bra inget att klaga på så denna flyttfirma.rekomenderas Läs mer
  • Mimoza B skrev om R&D Flytten AB
    Hjälpte mig med flytten! Bra bemötande, utan tveka de bäst ja vart me om, snabbt och enkelt, tog hänsynt till allt,
    Rekomenderas starkt ! Och återkommer absolut till R&D flytten igen ! 👍🏻
    Tack Läs mer
  • Carl T
    Carl T skrev om R&D Flytten AB
    R&D Flytten AB löste avtalat uppdrag efter punkt och prickar, som avtalat. Guldstjärna på detta företaget!

Abbe sköter en fantastisk kundservice och är verkligen mån om att få varje kund nöjd, det märktes verkligen. Flyttkillarna som utförde jobbet gjorde det noggrant och bra, ingen stress eller påskyndande.

Lyhörda och lösningaorienterade!

På detta fick jag ett bra pris.

Stort tack! Jag återkommer garanterat. Läs mer
  • Ranga W skrev om R&D Flytten AB
    Snabbt och väldigt professionella. Läs mer
  • Ingela R
    Ingela R skrev om R&D Flytten AB
    Bästa flyttfirman. Allt gick bra och snabbt. Väldigt trevliga killar. Ni är bäst. Kan varmt rekommendera . Ingela Läs mer
  • Sasan M skrev om R&D Flytten AB
    Duktiga och trevliga!! Bra ordning och punktlig. Rekommenderas varmt!
    Tack för hjälpen 👌🏻 Läs mer
  • Sofia W skrev om R&D Flytten AB
    Smidigt från början till slut, ta pris och bara en ynka liten repa. Det är jättebra betyg Läs mer
  • Rawaz S skrev om R&D Flytten AB
    Ett stort tack till R&D flytten som tog på sig min flytt och mitt städ. Trevliga och punktliga killar som arbetar bra! Läs mer
  • Magnus P skrev om R&D Flytten AB
    Riktigt trevligt och proffesionellt bemötande fick jag !! Och flytten gick grymt smidigt jag och familjen är mycket nöjda😃😃 Läs mer
  • Marie H skrev om R&D Flytten AB
    Proffsigt utförande med kunden i focus , fantastiskt bemötande i alla kategorier. Super nöjda 👍 Läs mer
  • Linn J skrev om R&D Flytten AB
    Professionellt bemötande från start. Problemlösare, inget jobb var för komplicerat. Lite slarv med flyttstädet men i övrigt felfri flytthjälp. Läs mer
  • Karin R skrev om R&D Flytten AB
    Trevliga, snabba och starka! Perfekt!! Läs mer
  • Lailla T skrev om R&D Flytten AB
    Professionella och trevliga personer. Läs mer
  • Kattis J skrev om R&D Flytten AB
    Jag kan bara varmt rekommendera denna firma. Allt funkade som det skulle. Bra personlig service bemötande. Så har bara possetivt att säga Läs mer
  • Mats E skrev om R&D Flytten AB
    Lysande bra allting!
    Fick jättebra flytthjälp av 2-rumslägenhet.
    Trevliga, varsamma, skickliga, snabba och hjälpsamma killar! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Therese F skrev om R&D Flytten AB
    Flytthjälp och flyttstädning
    Super nöjd
    Effektiva,trevliga, noggranna
    Kommer lätt anlita dom igen Läs mer
  • Ylva B skrev om R&D Flytten AB
    Väldigt trevligt bemötande och tydlig kommunikation och de var väldigt försiktiga med alla saker! Läs mer

Åsvändan 6, 433 41 Partille