Moving Day AB

Moving Day AB

movingday.se
  • BadgeSevenYears

Moving Day AB utför kvalitetsflytt med ambition och brett utbud inom packning, flytt och flyttstädning. Vi erbjuder även magasinering samt tömning av bohag. Vi eftersträvar att alltid vara så trygga & smidiga som möjligt, ekonomiskt, tidsmässigt och kvalitetsmässigt. Detta för att få nöjda kunder. Oavsett hur mycket du har...

469 omdömen om Moving Day AB

Sedan starten hos Reco 2017

Natalie R
Skrev om Moving Day AB

Väldigt snabba, och effektiva. Dem tömde min tvåa på 52 kvm på 1 timme och flyttade allt på loppet av 3 timmar. Köpte enbart flytthjälp. Än sålänge har jag inte hittat några skavanker på möblerna så rekommenderar starkt moving day. Trevlig personal med.

Tor M
Skrev om Moving Day AB

Mycket bra kundservice och väldigt måna av att hjälpa till i högsta grad!

Annett P
Skrev om Moving Day AB

Helt fantastiska "gubbar" kom och på 50 minuter hade tömt vår lägenhet och var noga att stötsäkra möbler och var försiktiga med allt. Det tog lite längre tid att få upp allt då det var en våning upp men allt var klart på ca 1,5 timme. Tackar väldans för väl genomförd flytt för oss, tusen tack.

Albin E
Skrev om Moving Day AB

Perfekt service! Offertprocessen var smidig och noggrann utan onödiga överraskningar. Flytten gick mycket bra med snabba, strukturerade och noggranna gubbar. Rekommenderas varmt!

Sarah J
Skrev om Moving Day AB

Hey, These guys are so great that's what I can say💐. I got there response with in a few minutes and everything went as I wanted. They have a nice teamwork and cordination. I would definitely use your company next time. I warmly recommend this service 💪🤗. Much appreciated

Gunilla S
Skrev om Moving Day AB

Hjälpte min dotter med flytt från Skövde till Skåne. Allt flöt perfekt. Tät dialog på flyttdagen o fin service o oerhört trevlig personal. Tydlig offert o bra pris. Jag kan rekommendera dem alla dagar i veckan.

Marie L

Jätteduktiga. Så nöjd med städningen idag. Tack@

Margot J
Skrev om Moving Day AB

Det var en bra flytt,med duktiga killar och snabba, och trevliga.Och städningen var också bra utfört.

Lisa I
Skrev om Moving Day AB

Snabbt, effektivt, väldigt bra service och bemötande.

Bo P
Skrev om Moving Day AB

Lördagen 2/12 flyttade Moving Day AB oss från Malmbäck till Nässjö. Två proffsiga killar med ett trevligt bemötande, och ett ansvarsfullt sätt att flytta möbler och kartonger, noga med att plasta in möblerna för att undvika smuts och dylikt. Besvärlig trappa på andra våningen, men starka grabbar gör det utan gnäll och snabbt, en stor eloge till dessa. Kan verkligen rekommendera denna firma.

Ia L
Skrev om Moving Day AB

Mycket bra och proffsigt bemötande från första kontakten med Kim och under hela processen tills det var klart. Hårt arbetande och problemlösande män som genomförde flytten. Försiktiga och hänsynsfulla. Kan varmt rekommendera Moving Day.

Karin M
Skrev om Moving Day AB

Super nöjd med bra städning och smidig kommunikation! Kan verkligen rekommendera Moving Day!

Bo Göte P
Skrev om Moving Day AB

Ordnade sig till sist, nu är jobbet gjort!

Sören K
Skrev om Moving Day AB

Snabba och väldigt lyhörda. Skyddade det mot slag och förstörelse. Gick totalt snabbt och bra. Kan varmt rekommendera dem.

Erik Thomas N
Skrev om Moving Day AB

Allt flöt på perfekt, bra och snabb service.

Erik Axel H
Skrev om Moving Day AB

Använde mig av movingday både för min flytt och städning och är väldigt nöjd! Allt gick som det ska, killarna kämpade på och tog hand om våra grejer jätte fint, Kan varmt rekommendera!

First-Name L
Skrev om Moving Day AB

Allt var perfektt, Från kontakten till flytten. Jag rekommenderar dem!

Fikret N
Skrev om Moving Day AB

Andra gången jag flyttar med de, Lika supernöjd med flytten återigen. Höll tiden och trevlig personal som vet vad de gör. Rekommenderar starkt

Jan Magnus W
Skrev om Moving Day AB

Trevliga, hjälpsamma killar som tog väl hand om möbler och lådor

Carl Bertil Ö
Skrev om Moving Day AB

Bra flyttgubbar som lyckades baxa in krångligt objekt i litet utrymme.

Lars v
Skrev om Moving Day AB

Moving Day gjorde ett bra och raskt flyttjobb. Båda flyttkarlarna var snabba och noggranna och samtidigt avspända, så det blev en riktigt trevlig flytt. Tack! /L

Mika L
Skrev om Moving Day AB

Fel planerat av deras sälgare och när man ska nå henne har hon slutat. Det hon lovade stämde ej. Blev DUBBELT så dyrt i slut ändan och 2 turer fast än vid telefon kontakten sa hon att ni ska få en större bil efter våra önskemål. Kom en mellan skåp bil 😠😠 och dubbelt så dyrt. Men trevliga flytt killar som va bra.

Angelika N
Skrev om Moving Day AB

Flytt och magasinering Effektiva och prisvärda. Trevligt bemötande. Fast pris med offert. Bra och trevlig kundsupport.

Magnus W
Skrev om Moving Day AB

Perfekt utförd flyttning. Jag hade en stor 12 meter lång container som de effektivt flyttade över till ett par lastbilar och flyttade in till vårt nya boende. Gick som smort. Enkelt att kommunicera med personalen och se till att allt kom till rätt plats. Tunga såsom delikata saker flyttades tryggt. Säkert kort att anlita för nästa moving Day!

Åsa E
Skrev om Moving Day AB

Mycket bra bemötande från första kontakten med Moving Day. Mycket väl genomförd flyttstädning och flytt. Har använt flyttfirmor förr men är över förväntan nöjd! Dessutom väldigt trevlig personal. Kan verkligen rekommendera Moving Day till alla som ska flytta!

Åsa E

Margaretha A
Skrev om Moving Day AB

Fantastiskt trevliga killar och framförallt gjorde de flytten väldigt smidig. Försiktiga och aktsamma med ömtåliga möbler och övrigt. Kan verkligen rekommendera detta företag och en stor eloge till just killarna som flyttade mig. Med vänlig häsning Margaretha Adeström

Inger Margareth L
Skrev om Moving Day AB

Jag är väldigt nöjd med allt arbete i samband med min flyttning trevlig personal det är så rent och fint i huset och luktar gott

Anna-Karin C
Skrev om Moving Day AB

Trevliga, samarbetsvilliga kilar som slet hårt och anmärkningsfritt med mitt bohag, ner med hiss och upp för trappor..!

Sarah K
Skrev om Moving Day AB

Så himla fina och goa killar! Kan varmt rekommendera. Dom var väldigt försiktiga och måna om att inget skulle komma till skada under flytten, och samtidigt super snabba och smidiga. Världsklass.

Stina C
Skrev om Moving Day AB

Pålitlig firma med bra kundservice och flyttstäd!

Manfred M
Skrev om Moving Day AB

Väldigt trevliga grabbar, jag är nöjd med flytten

Rolf E
Skrev om Moving Day AB

Mycket positivt bemötande! Kunnig, trevlig och tjänstvillig personal både på kontoret och på fältet!! Inga sura miner bara fina leenden. Kommer att rekommendera er till alla jag känner!!! Toppen helt enkelt!! 👍👍👍

Lars-Åke J
Skrev om Moving Day AB

8:00 skulle vart på på plats. Kom 8:30 Rast 9:05 hade burit ner lite samt fåtöljen som dem satt och rökte i medans dem hade frukost rast. Två lastbilar , tre man. 8:30-16:30 från en 3:a på 80kvm. Rast hela tiden. För att köra från punkt a till b tar Max 5 min. Dem tog det ca 40 min då de kört fel. Väl framme så var det i stort sett en som jobbade, pratade bara engelska så kommunikation gick bra, han busade och skojade med barnen, väldigt hjälpsam och jobbade bra. Han ska ha en stor jäkla eloge och lönehöjning! Tur man inte...

Jessica W
Skrev om Moving Day AB

Personlig, bra service och hög kvalitet på flyttstädning :)

Sara A
Skrev om Moving Day AB

Alla gjorde ett fantastiskt jobb.

Eva-Lena A
Skrev om Moving Day AB

Fick snabb offert och information under tiden fram till aktuellt datum. Jag är van vid att det är svårt med kontakter med hantverkare o.dyl. Därför är det värt alla pengar när man får löpande info och dessutom snabbt och bra utfört arbete. Stort tack till Moving Day!!

Tomas E
Skrev om Moving Day AB

Helt otroligt hur bra och snabbt detta gick! Lite osynkat i kommunikationen men bara man är flexibel så ordnar det sig ändå med både hämtning och avlastning :) Grejerna kom i varje fall fram i samma skick som de skickades och det till en mycket lagom peng! Tack för tjänsten!

Jie S
Skrev om Moving Day AB

Ansvarsfull personal som hanterar saker noggrant lätt att kommunicera

Rauni M
Skrev om Moving Day AB

Duktiga killar som gjorde min flytt väldigt smidigt.

Britt I
Skrev om Moving Day AB

Flytt- gick ej att kommunicera med flyttgubbarna. Städ-var ej städat i ett utrymme, fick ringa efter mer städning. Detaljer från frys, låg i badrum. Hylla felmonterad i kylskåp.

Magnus J
Skrev om Moving Day AB

Flyttkillarna dök upp på utsatt tid på flyttdagen och jobbade på flitigt samt var noga med att plasta in mer omtåliga möbler etc. Lite missförstånd uppstod angående att flyttlasset skulle till en våning högre upp än vad flyttarna uppfattat det som vilket knorrades lite åt men inte mer än så. Flyttstädet utfördes även det snyggt och prydligt enligt plan och nyckeln placerades i postfacket som överenskommet.

Maryam Z
Skrev om Moving Day AB

Killarna var duktiga o trevliga. De kämpade mkt.

Anita P
Skrev om Moving Day AB

Tack! För väl genomfärd flytt. Bra bembötande o noggrant arbete o planering Mvh. Anita o Lennart

Fevzi H
Skrev om Moving Day AB

Beställde ett flyttstäd som skulle ske sent på dagen, det fixade Moving Day galant. Skinande rent👍👍👍

Ulf K
Skrev om Moving Day AB

Ett seriöst företag med duktiga medarbetare till ett bra pris på flyttstädning som jag kan varmt rekommendera .

Pierre M
Skrev om Moving Day AB

Snabb och proffsig service ! Alltid lika nöjd när man anlitar dem. Trevliga och ger en fin bemötande

Jamal A
Skrev om Moving Day AB

Bemötande var bra. Personalen var jättebra i Sverige och i Spanien. De var jätte noga 👍

Ann Kristin S
Skrev om Moving Day AB

Trevligt bemötande Kunde fixa flyttstäd med kort varsel Bra pris Trevlig städledare som hade kontakt under städdagen Superbra städat i ett gammalt hus

Linda T
Skrev om Moving Day AB

Bra bemötande av 2 fantastiskt duktiga samt trevliga kvinnor! Hade bokat grovstäd i lägenheten, det löste de utan problem! Önskade även att de skulle torr torka av alla väggar och tak. Det blev hur bra som helst