Proffisionellt bemötande och smidigt att diskutera lösningar och önskemål. Möjlighet att som kund själv anskaffa reservdelar. Även möjligt få i förväg specifiserad reparations- eller servicetid och att denna utförs medan man väntar.
R & T Jonsons Bil AB
Om företaget
Välkommen till R & T Jonsons Bil AB – din Autoexperten Bilverkstad i Huskvarna! Hos oss får du hjälp med bilservice, felsökning, bromsreparationer, AC-service och däckbyten – alltid med hög kvalitet. Vi servar och lagar alla bilar oavsett märke, modell och drivlina. Vi är en komplett bilverkstad som även erbjuder montering av...
473 omdömen om R & T Jonsons Bil AB
Sedan starten hos Reco 2025
Hej! Jag försöker så ofta jag kan åka förbi detta mycket trevliga ställe i Husqvarna. Köper rätt delar till min brukskörda Dodge Ram och frågar ofta Royne om råd. Handlat här under många år nu och alltid blivit så fantastiskt väl bemött 😁 Som på en mack förr i tiden🙏 Mvh Krister
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Bra bemötande vid lämning av bilen. Bra service. Bilen blev klar vid tidpunkten jag fick när lämnade in bilen, bra ifylld serviceprotokoll. Så jag är jättenöjd med servicen av bilen. Kent Gustafsson NTC03C
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Toppenservice! Trevligt bemötande och de hjälpte mig väldigt snabbt och smidigt med att lösa min bils bromsar. Tog sig tid att kontrollera andra delar på bilen också. Lyssnade på mig som kund. 🙏⭐️
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabbt och smidigt. Bra tips.
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid bästa proffsen. Högsta betyg!
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Proffs som vet vad som skall göras Snabbt och korrekt mottagande
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Bra service och allt till belåtenhet
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Hög servicenivå och bra bemötande.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
God service Trevlig personal
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig är bemötande. De gjorde vad de skulle men det tog lite längre tid än de sa men det berodde på reservdelar mm som dröjde. Annars nöjd
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Bästa bilverkstaden i Jönköping
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Snabbt ordnat Nyberg bil pratade i maj om att det är semestertider o sa det kunde åtgärdas i slutet av juli. Nu kan jag använda min bil under semestern. Det är jag jätteglad för!.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Alltid varit fenomenala i service, tillmötesgående, personlig kontakt mm.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
God service! Trevlig personal
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Kontaktar verkstaden för en akut tid gällande ett reklamationsärende. De var så otroligt snälla att klämma in mig dagen efter mitt samtal samt att jag fick priset sänkt med ca. 100kr. Vilka otroligt snälla människor som driver den här verksamheten. Jag rekommenderar verkstaden till 100%, speciellt om du är är kvinna också! Dom är genuina och ärliga!! ❤️ det här kommer bli min ordinarie verkstad för all framtid.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Proffsigt bemötande Proffsigt arbete Mycket duktig personal som ”kan sin sak” Rekommenderas på alla sätt!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande samt snabb service
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
,................ . ..........
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
Tog lite tid och fixa bilen men trevligt bemötande som vanligt
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevliga och håller vad de lovar. Fick tillbaka bilen snygg och trevlig!
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra och trevligt som alltid, återkommer gärna
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Mitt första besök på denna verkstad och fick ett bra bemötande. Kaffemaskin hade slut på kaffe kan behöva ses över då en kopp alltid piggar upp.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Uppriktigt intresserade av att just ditt fordon får rätt reservdelar och till rätt pris
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bemötandet jag fått är bra. Jag har förtroende för deras jobb och kunskaper sedan tidigare och därför åker jag hela vägen från Berghem i Marks kommun till RT Jonsson. (130km) enkel väg. Jag tycker också att priset på servicen är rimlig.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra å trevligt bemötande
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Allt klaffade , snyggt o itid
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Det hade blivit fem om inte nonchalansen mot tidsbokningen hade funkat. Jag beställde 0700 men klockan blev 0800 innan ens nån sa nåt
Tack för att du berättar. Vi vill alltid bli bättre och göra dig som kund nöjd.
Alltid snabb hjälp med service varje år som mustangens års service vänligt bemötande
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Jag hade en tid för ett byte av fjädring på verkstaden! Jag väntade i tre veckor på den bokade tiden. Jag lämnade in min bil för reparation, och inom en timme ringde de och sa att de inte visste vad de skulle göra eftersom det inte fanns något schemalagt reparationsdatum (jag hade en bekräftelse via sms). Sedan började de ljuga och sa att de inte hade delen i lager och att jag var tvungen att lämna tillbaka bilen. Mannen jag pratade med om problemet och som bokade tiden var inte ens på verkstaden på två dagar! Dessutom var...
Vi hör dig, och vi tar det här vidare direkt. Tack för att du delar med dig av din upplevelse.
Snabb service! Nöjd! Kommer att anlita dem igen.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Fantastisk bemötande och måna om att fånga kundens behov. I mitt fall så gjordes arbetet innan utsatt tid. Jag rekommenderar dem varmt.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid ett trevligt bemötande. Alltid kunden i focus.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Fantastiskt bra, mycket trevliga och mycket kompetenta.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Mannen i receptionen hjälpte mej med vad som behövde göras vid servicen. Själv är jag väldigt okunnig men han visste o lämna prisuppgift. Så smidgt för mej. Gott att det räckte lämna bilen 9.30 o inte 7.00 som på Atteviks o fick sms när den var klar att hämta. Så smidigt
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Serviceinriktade och snabba. Tydlig återkoppling efter genomförd AC-service.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig mekaniker, förklarade för mig saker som jag undrade över. Sätter stort värde på att jag fick vara med när de servade bilen. Jag kan tänka mig att åka ditt igen. Minus blir ordningen på företaget, kundmottagningens disk var fyllt med en massa saker som inte ska ligga där. Ett tomt skrivbord behöver inte betyda ett tomt huvud. Massor med tomlådor på lagret och de hittade inte min låda med mina delar med det samma, man kunde haft ett bättre system för reservdelar till servicen. Tycker att ett företag med ordning och...
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Trevligt bemötande o bra service 😀
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
En verkstad med personal som har ett trevligt bemötande.Personalen gör ett bra jobb och kommunicerar med kunden på ett bra sätt & är lyhörda vill verkligen att kunden skall vara nöjd när man åker därifrån. En verkstad som jag varmt kan rekommendera
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Alltid god och personlig service. Hade missat o beställa hem en del så blir bara 4/5 denna gång
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Ok. Jag fick den hjälp jag behövde och den vara som jag ville ha.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Snabb och trevlig folk och rätt pris. Alltid åker till dom igen
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Riktigt bra och positivt bemötande samt kanonbra service 👌
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Verkligen trevligt bemötande 👏👏 Min man finns inte mer i mitt liv och dessa killar hjälpte mej verkligen med allt ❤️🙏 Stort tack Meta Neumann
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
En verkstad som alltid hållit samma klass och service under många många år.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket trevligt bemötande och bra hjälp när jag skulle hämta bilen när dom hade lunch.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra och trevligt bemötande. Fick mina saker på 1-2 dagar.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Trevligt bemötande, bra utfört arbete, kommer tillbaka vid behov. Rekommenderas till andra!
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Väldigt kunniga, snabba och pålitliga, kan starkt rekommenderas.
Vi uppskattar din kommentar och ser fram emot att hjälpa dig på nytt.
Bra och kunnig personal samt extremt service minded. Dessutom trevliga 👍
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.