Rabalder

Göteborgsvägen 4, 521 30 Falköping — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Rabalder

• Annika B
    Annika B skrev om Rabalder
    Jag handlade i februari 2016 först ett par, sedan två par byxor till, från rabalder.se (Rabalder AB). Kostnad totalt 2327 kr inklusive frakt. Efter ett par dagar av normal användning lossnade flera knappar från gylfen på samtliga byxor och föll av. Reklamerade två av byxorna direkt efter min semesterresa i USA. Jag fick sitta och sy i de knappar jag lyckades hitta och ersätta de förlorade knapparna med annorlunda knappar som jag fick köpa. Den tredje byxan kasserade jag av eget val, eftersom de var på tok för små, trots samma storleksangivelse som de andra två. Dessa byxor reklamerade jag inte ens. På företagets fråga om vad jag ansåg vara en rimlig kompensation, föreslog jag samma summa som googlade företag med sytjänster tog för att sy i en knapp, 40-50 kr styck. Föreslog t.o.m. den lägsta summan jag googlade fram. Totalt 400 kr. Rabalder återkom med ett erbjudande om en kompensation som inte ens nådde upp till hälften av den summan och då i form av ett tillgodokvitto på 179,80 kr. Som om jag skulle handla där igen, nej tack!

Göteborgsvägen 4, 521 30 Falköping