Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Radiotjänst i Kiruna

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Radiotjänst i Kiruna

• alberto n
    alberto n skrev om Radiotjänst i Kiruna
    Oseriösa, lögnaktiga, kör över folk, försöker inte göra det rätta utom ger mera vikt på att inte tappa ansikte, gör inte det de lovar, respekterar inte överenskommelser.
    Man kan tyvärr inte undvika dem. Har skickat räkningar till ofullständig adress på min familj och detta skickat oss till kronofogden.
    Nu kommer därför var lilla familjföretag att gå i konkurs, och de tycker att det är inte deras fel att de skickat till ofullständig adress felet är vår eller bolagsverket som gav fel adress till skatteverket. Men båda två har rätt adress, och det hade också kronofogden, men de ville inte lyssna. Inte tappa ansikte, även om detta innebär att en familjeföretag, med ett barn på 7 år går i konkurs och vi får bo på gatan som tyggare.

Tack så mycket Radiotjänst, företaget som erbjuder problem i stället för tjänster.
    Greger Farkaz S gillar detta

S:T Olofsgatan 33A, 753 30 Uppsala