Raka Rör Spolservice

Raka Rör Spolservice

• Badge2023

Välkommen till Raka Rör Spolservice! Har ni problem med rör och avlopp? Då kan vi hjälpa er. Den enklaste och mest kostnadseffektiva lösningen på problem och stopp i avloppet är stamspolning. Vi på Raka Rör är belägna i Göteborg och erbjuder tjänster som kamerainspektion, spolning, relining, stambyte och håltagning. Vi är...

17 omdömen om Raka Rör Spolservice

Göran P
Skrev om Raka Rör Spolservice

Sebastian Hennings, 100% nöjd med hela beställningen/utförandet av underhållsspolning i vår villa! Utmärkt arbete (visade oss hur arbetet fortskred), engagemang, perfekt uppträdande, punktlighet! Vi är supernöjda och rekommenderar Sebastian Hennings till 100%!

Göran J
Skrev om Raka Rör Spolservice

Snabbt o enkelt ingen nedskräpning ingen dålig lukt mycket nöjd +ett trevligt bemötande

Ida A
Skrev om Raka Rör Spolservice

Snabb utryckning, kom redan samma dag som jag ringde! Trevligt och kundorienterad bemötande. Stopp i avlopp som löstes snabbt och mycket hjälpsam kring vidare hantering. Mycket nöjd med mitt val att anlita Sebastian på Raka Rör Spolservice!

Elisabeth A
Skrev om Raka Rör Spolservice

Vi hade stopp i ett avlopp i källaren med översvämning som följd. Ringde därför om akut hjälp och Sebastian från firman raka rör hörde av sig snabbt och var på plats inom en dryg timma, mycket bra. Efter ett antal spolningar lyckades Sebastian få loss proppen så att det akuta läget klarades av. Detta innebar att vi förhindrade ytterligare skador i fastigheten. Dock tyckte Sebastian att en viss rörlängd borde bytas ut eftersom det var ett felaktigt rör som var nedlagt vilket hade visats i filmningen av rören. Jag ville...

Halle O
Skrev om Raka Rör Spolservice

Bra jobb effektivt och snabbt samt mycket trevliga att ha att göra med

Lotta B
Skrev om Raka Rör Spolservice

Nogrrann och - så vitt jag kan bedöma - kompetent spolning och filmning av vår Brf:s avloppssystem. Lite lång tid att få fram rapporter och rekommendationer. Underlag för fortsatta insatser (re-ilning) kunde vara mer detaljerade. Men väldigt bra , ambitiös och positiv inställning från Sebastian.

Kaiiss C

Super bra service rekommenderar

Stig-Göran L
Skrev om Raka Rör Spolservice

Är nöjd med bemötande och genomförande

Stefan P
Skrev om Raka Rör Spolservice

snabbt och bra utfört jobb, trevligt bemötande!

Anders S
Skrev om Raka Rör Spolservice

Bemötande: Som företaget heter : med raka rör och okomplicerat och snyggt jobbat, över förväntan.

Claes Nick William G
Skrev om Raka Rör Spolservice

Raka rör är ett företag att vända sig till med rören. Alltid snabbt på plats för att hjälpa oss med spolning, rörinspektion, ledningssökning! Känslan av ett ambitiöst företag som sticker ut med sin problemlösning! Kan varmt rekommendera detta företag!

Nils B
Skrev om Raka Rör Spolservice

Snabb service och proffsigt utförande!

Magnus K
Skrev om Raka Rör Spolservice

Bemötandet från Raka rör var från första kontakten helt suveränt ,trevlig personal samt kunnig Förväntningarna var höga vilka besannades Väldigt proffsigt utfört jobb och flexibilitet när jobbet skulle utföras vilket var filmning och spolning av avloppsstammar

Kent M
Skrev om Raka Rör Spolservice

Mycket kompetent plus kunskaper i närliggande områden. Idérik.

Lars R
Skrev om Raka Rör Spolservice

Mycket bra.Snabb som attan!!Trevlig och hjälpsam.God Jul

Robert N
Skrev om Raka Rör Spolservice

Jag uppfattar att arbetet utfördes professionellt och ambitiöst av en sympatisk man som lät mig titta via fiberoptiken.

Tina F
Skrev om Raka Rör Spolservice

Lätt att få förtroende för Raka Rör och jobb har alltid utförts seriöst, med hög kompetens och hög kvalitét. Alltid kommit på överenskommen tid, fantastiskt bemötande, serviceinriktad och känns att Raka Rör är mån om att göra ett fullgott arbete. Kan varmt rekommendera denna firman och har anlitat dem flertal gånger själv, kommer fortsätta att göra det.