Ramsmora Varv & Marina AB

1.0

2 omdömen om Ramsmora Varv & Marina AB

MOLLY J
Skrev om Ramsmora Varv & Marina AB

Skulle få hjälp med min segelbåt, men blev totalt lurad att de kunde sin sak. Stressigt och slarvigt blev det. Oprofessionellt fick bärga hem båten tillslut trots flertalet försök från dem att laga felet och mycket strul under lång period. Otroligt besviken, men fick rätt i ARN och fick efter lång tid ersättning för det slarviga utförandet av arbetet de gjort.

Stockholm Marin
4.6/5 i betyg av 103 omdömen 4.6 av 103 omdömen

Vi köpte en styrpulpetbåt, Stockholm marin var väl informerade om båten. Hjälpsamma vid avslut och löste allt på bästa sätt Vi är jättenöjd

Anders S
Skrev om Ramsmora Varv & Marina AB

Lovar runt och håller tunt. De slarvar och chansar sig fram, installerar komponenter och gör onödiga extraarbeten utan kundens godkännande och är dessutom dyra. Tar betalt för arbeten de bevisligen inte utfört. Brist på kommunikation mellan chef och anställda. Inkompetent ledning, mekanisk kompetens saknas. Ordet Varv är missvisande. Ramsmora på Ljusterö är en småbåtsmarina med spretig verksamhet. Rekommendation: Anlita en auktoriserad märkesverkstad i stället.

Svar från Ramsmora Varv & Marina AB

Det är bra kriterier ni räknar upp. Jag uppfyller dem så denna kritik får vi utgå från att ni tagit till er.