Rawdesigns

Finkvägen 16, 617 32 Skärblacka — Visa karta

Välkommen till Rawdesigns!

Rawdesigns är en Webbyrå i Norrköping som har dig som kund i fokus. Vi är en liten och personlig webbyrå med kunder runt om hela Europa och har funnits med i branschen sedan 2010. Vi är experter på e-handel, webbdesign, sökmotoroptimering och grafisk design.

Är det dags för ditt företag att växa? Dags att skaffa en hemsida som konverterar? Vill du ha en hemsida som faktiskt säljer? Låt oss skapa ditt digitala fönster ut mot världen. Visa vilka ni egentligen är! Du är varmt välkommen att besöka vår hemsida för mer information eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 34 kunder tycker om Rawdesigns

• 2020-08-06

Arom I skrev om Rawdesigns
    Väldigt duktiga och lyhörda som leverantörer, vi på Frimans Cafe & Bistro är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-06-29

Royal R skrev om Rawdesigns
    Mycket lyhörda, tillmötesgående och lösningsfokuserade. Läs mer
  • Emil H

2020-05-19

Emil H skrev om Rawdesigns
    Jag är jättenöjd med arbetet som Ida och Paul utfört.
    Nya logga, snygg design på hemsidan för www.mindatorsupport.se och optimering av laddtider som blev mycket lyckat. Rekommenderas varmt till andra! Läs mer
  • 2020-05-03

Mikaela M skrev om Rawdesigns
    Bra företag som jag har anlitat ett tag. Läs mer
  • 2020-04-28

Ivan L skrev om Rawdesigns
    Fint bemötande, alltid kontaktbara. Hög servicenivå. Läs mer
  • 2020-03-25

Solid B skrev om Rawdesigns
    Ett riktigt bra och proffsigt företag!
    Välgjorda hemsidor i toppklass!
    Bra support, jag är hur nöjd som hällst! Läs mer
  • Foxlie A

2020-03-12

Foxlie A skrev om Rawdesigns
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst:
    Vi efterfrågade en webshop med extrema variabler & produkt add-ons, tillsammans med ett utmanande utseende för att sticka ut på marknaden.

På vilket sätt blev du bemött av företaget:
    Extremt hjälpsamma, speciellt inom området kundservice efter projektet var klart, de har hjälpt oss med en massa problem efteråt som vi själva inte kunde lösa. Speciellt vid uppdateringar...

Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem:
    Vi skickade ut vår förfrågan till de 30 första företagen på Google, som var organiska länkar, av dessa 30 hade Rawdesigns bäst kundservice, lättast att nå vid frågor och snabbast att återkoppla med offert, problemlösningar och svar.
    Efter det så hade vi rätt höga förväntningar som de levde upp till!

Sammanfattning:
    Rawdesigns är en helt fantastisk byrå att arbeta med, allt ifrån planering till ett slutfört projekt. För att inte nämna allt som kom där efter. Vi skulle rekommendera dem till alla som önskar komma i kontakt med en byrå, vilket vi även har gjort!

Tack för allt, Paul med Team! Läs mer
  • 2020-01-17

Mediweb S skrev om Rawdesigns
    Har Rawdesigns som driftansvarig för flera av våra sidor och nätverk. Toppen service och väldigt kunnig personal! Läs mer
  • 2020-01-15

R&r D skrev om Rawdesigns
    vi kan enbart ge utmärkta betyg till Rawdesign! Läs mer
  • Hassan K

2019-12-18

Hassan K skrev om Rawdesigns
    Jag vet inte hur jag ska tack Rawdesigns. Jag bad om en hemsida som skulle vara klar på 24 timmar, det löste dom, fick andra problem på vägen några månader efter löstes väldigt snabbt! Rekommenderar verkligen denna byrå! Bästa bemötandet jag haft! Tack så jätte mycket för allt! Läs mer
  • 2019-11-11

Stenhammar K skrev om Rawdesigns
    Har anlitat Rawdesigns för flertalet tjänster, hemsida, video till Facebook och Instagram, SEO och annonsering och är supernöjd! Snabb hjälp, grymt resultat och över förväntan. Rekommenderar! Kommer fortsätta använda Rawdesigns för mina kommande projekt. Läs mer
  • 2019-11-05

Breakstone S skrev om Rawdesigns
    Vi har anlitat Rawdesigns i några år nu som hjälpt oss med våran hemsida. Dem är riktigt duktiga på det dem gör!

Kommer anlita dem igen om vi hjälp med hemsidan, rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • 2019-10-19

Wakh A skrev om Rawdesigns
    Perfekt service med stor omsorg. rekommenderas varmt Läs mer
  • Brani O

2019-10-12

Brani O skrev om Rawdesigns
    Grymt proffsiga, snabba och levererar exakt det man efterfrågar.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-10

Grön Städning skrev om Rawdesigns
    Rawdesigns har uppfyllt alla våra förväntningar på hur en hemsida ska se ut. Vi är supernöjda med all support och hjälp med hemsidan. Rekommenderar deras hjälp med SEO. Det lönar sig. Vi kan varmt rekommendera Rawdesigns.
    MVh
    Josefin och Roland Läs mer
  • 2019-10-02

Roland Ö skrev om Rawdesigns
    Vi har använt oss av Rawesigns i många år. De har gjort 4-5 hemsidor till oss. De är superduktiga och seriösa samt väldigt serviceminded och proffsiga.
    Vi kan varmt rekommendera dem.
    MVh
    Roland, Svenska Trappsteg. Läs mer
  • RIKSFÖRENINGEN Ä

2019-09-08

RIKSFÖRENINGEN Ä skrev om Rawdesigns
    Vi anlitade Rawdesigns för att hjälpa oss med hemsida till vår förening. Vi blev väldigt nöjda med resultatet! Rawdesigns står för proffsigt utfört arbete av bra kvalitet och samtidigt prisvärt, samt trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera Rawdesigns!

Riksföreningen Äldres Hälsa Läs mer
  • 2019-08-13

Magnus S skrev om Rawdesigns
    Rawdesigns kan man lita på i en annars oseriös bransch med många lycksökare. De är verkligen duktiga på SEO optimering som de hjälp mig med. De tar ett helhetsgrepp och jobbar långsiktigt. Jag kan varmt rekommendera dem.

Smajl Studio
    Magnus Läs mer
  • Acquo O

2019-08-09

Acquo O skrev om Rawdesigns
    Jag är kund hos Rawdesigns och är över lag mycket nöjd. Ibland tar det tid innan de svarar på mail och den personliga kontakten och engagemanget var väldigt stort från deras sida i början när jag blev kund. Nu rullar det mest på. Dom har hjälpt mig och min hemsida med många saker och arbetat tills jag är nöjd. Dom ger även tips på vad som bör/inte bör göras. Jag var okunnig i början med både e-handel och WP samt Woocommerce men har lärt mig mer och mer och dom är alltid hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-08-09

Autorema A skrev om Rawdesigns
    Mycket nöjd med detta företag. Har fortfarande hand om delar av min verksamhet. Läs mer

Just F skrev om Rawdesigns
    Låter Rawdesigns sköta min sökoptimering och de fick även förtroendet att göra min hemsida. Alltid lika nöjd med deras arbete. Servicen är på topp, kunskapen likaså. Supernöjd som kund! Läs mer

Estancia A skrev om Rawdesigns
    Väldigt tillmötesgående. Bra service och väldigt snabba Läs mer
  • Johan L

2019-08-07

Johan L skrev om Rawdesigns
    Vi arbetar med webbyrån sedan några år tillbaka med gott resultat. Professionellt och personligt är samarbetet gott där deras sökmotoroptimering ger fina resultat. Deras arbete är transparent vilket ger ökad effektivitet. Läs mer

Kafi C skrev om Rawdesigns
    Köpt allt från småtjänster till stora avancerade tjänster inom serverteknik, dataanalysering med hög detaljnivå.

Alltid blivit bemött på bästa sätt, därför vi fortfarande gör affärer med Rawdesigns nu 6 år senare.

Bara blivit positiv överraskad att allting går att lösa tillslut hur komplext problemet än kan vara.

Helgrym upplevelse där Paul (Rawdesigns) varit med från början i ett projekt som lyckades med stor framgång. Med det sagt så tycker jag min upplevelse kan sammanfattas ”framgångsrikt och tryggt där nivån sätta efter kundens kunskaper” Läs mer
  • 2019-07-03

Ulrika S skrev om Rawdesigns
    Webbdesign. Fick bra bemötande och gott resultat. Läs mer
  • 2019-06-28

Harald S skrev om Rawdesigns
    Snabb och korrekt hjälp och med ett personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-27

Robin H skrev om Rawdesigns
    Vi köpte "en hemsida" av Rawdesign till vår Räddningstjänst Södra Dalarna. Vi blev mycket väl omhändertagna av en kunnig personal som utan problem fixade allt vi frågade om. Jag måste säga att sidan blev över min förväntan och jag är mycket nöjd med resultatet.

Jag skulle rekommendera Rawdesign till vem som än behöver en ny hemsida! Läs mer
  • 2019-06-22

Johan B skrev om Rawdesigns
    Hemsida. Är mycket nöjd. Snabb leverans och tycker resultatet blev väldigt bra. Läs mer
  • Carin B

2019-06-20

Carin B skrev om Rawdesigns
    Föreningen beställde en ny hemsida och fick ett mycket bra bemötande av Rawdesigns. De kunde ge oss det vi önskade till ett rimligt pris och med en suverän support! Läs mer

Alexis K skrev om Rawdesigns
    Vi anlitar Rawdesigns till allt som har med hemsidor, folders, visitkort, design osv att göra, för att dem:
    -Har vettiga priser
    -Alltid är snabba på att svara
    -Levererar snabbt
    -Håller vad dem lovar
    -Är trevlig att ha och göra med
    5 av 5 :-) Läs mer

Staffan R skrev om Rawdesigns
    alltid trevliga och väldigt professionella Läs mer

Daniel M skrev om Rawdesigns
    Personlig och serviceinriktad. Rekommenderad byrå för SEO och webbdesign! Läs mer
  • Johanna A

2014-08-07

Johanna A skrev om Rawdesigns
    Blev supernöjd med min hemsida! Rekommenderas verkligen Läs mer
  • Paul K

2014-06-23

Paul K skrev om Rawdesigns
    Duktiga och snabba, bra priser Läs mer

Finkvägen 16, 617 32 Skärblacka