Rawdesigns

Rawdesigns

Välkommen till Rawdesigns!

Rawdesigns är en Webbyrå i Norrköping som har dig som kund i fokus. Vi är en liten och personlig webbyrå med kunder runt om hela Europa och har funnits med i branschen sedan 2010. Vi är experter på e-handel, webbdesign, sökmotoroptimering och grafisk design.

Är det dags för ditt företag att växa? Dags att skaffa en hemsida som konverterar? Vill du ha en hemsida som faktiskt säljer? Låt oss skapa ditt digitala fönster ut mot världen. Visa vilka ni egentligen är! Du är varmt välkommen att besöka vår hemsida för mer information eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 49 kunder tycker om Rawdesigns 2

• Anna A
    2021-05-10
    Rawdesigns är professionella, lyhörda och kunniga ! Tack för min snygga hemsida holisticmakeover.se
    Fint samarbete som kommer fortsätta.

Anna Angelius
  • Magnus S
    2021-05-07
    Rawdesign har hjälpt mig med SEO-Optimering och uppbyggnad av företagets hemsida under ett par års tid. De är väldigt professionella och kunniga i sitt område. Har man något problem så kan man snabbt få kontakt och de löser allt snyggt.

Rawdsigns levererar alltid och känner mig helt trygg i att företaget får högsta valuta för pengar.

Dessutom är de väldigt trevliga att jobba med.

Kan varmt rekommendera dem!
  • Acquo O
    2021-05-07
    Alltid personlig bemötning.
    Dom jobbar främst med min hemsida och SEO.
    Duktiga och proffsiga på det dom gör.
    2021-04-23
    Hemsida och sökordsoptimering. Mycket bra service och kunnig personal. Hjälpsamma och lyhörda, tog bland annat emot mycket av våra egna tycken, smak och tankar. Proffsig slutprodukt!
    2021-04-23
    * Våra placeringar har gått upp som bara den.

* Kanonservice, alla medarbetare är hjälpsamma och ser till att arbetet blir gjort.

* Använder gärna alla relevanta superlativ som går om detta bolag, de förtjänar all kredd.
    2021-04-23
    Anlitar dem på ett eller annat sätt till alla mina uppdrag! Svårslagna i det mesta inom media/design/marknadsföring men sticker ut extra mycket i branschen när det kommer till SEO.
    Aldrig saltade fakturor och alltid snabb hjälp när det krisar!
    Snabb service och bra priser. Anlitat Rawdesigns i många år
    2021-04-23
    Har bara gott att säga! Från första telefonmötet till nu mer än 4 år senare har Rawdesigns funnits där i vått och torrt. Servicen är på topp!
    2021-04-23
    Genom startupprojekt för webbutik gjorde företaget analys och hur vi skulle kunna gå vidare för att utveckla näthandel. Vi har även fått hjälp med domän- och mailserver samt support och rådgivning. Vi har haft samarbete i flera år och alltid fått snabb support och proffsig rådgivning. Vi var däremot tvungen att välja en plattform som låg utanför företaget med anledning av att vi var styrda från andra befintliga system. Trots det har vi än idag tjänster hos företaget och vi känner oss väldigt trygga med utföranden och tydlighet i alla uppdrag.

Sammanfattningsvis superproffsiga och alltid i nära samarbete.

/Peter L
    2021-03-04
    Bär på stor och värdefull kunskap för hur en webbsida ska utformas för att kunder ska hitta till den.
    Även utförandet har gått smidigt som gett ett snyggt och proffsigt resultat.
    2021-01-18
    Köpte en Makeupstylist utbildning. Blev bemött på ett trevligt och bra sätt via mail. Har snabbt fått svar på mina frågor. Företaget har helt klart levt upp till mina förväntningar.
    2020-12-03
    good results, professional design skills and approach and good response. A bit unfocused at the end, but all got done.
    2020-12-03
    Snabba, Trevliga service minded och flexibla
    2020-11-03
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Bästa service!
    Dessutom väldigt bra och bred kompetens!
    2020-10-05
    Raw designs levererar väldesignade hemsidor som både är sökoptimerade och prisvärda. Rekommenderar starkt!
    2020-08-06
    Väldigt duktiga och lyhörda som leverantörer, vi på Frimans Cafe & Bistro är väldigt nöjda.
    2020-06-29
    Mycket lyhörda, tillmötesgående och lösningsfokuserade.
  • Emil H
    2020-05-19
    Jag är jättenöjd med arbetet som Ida och Paul utfört.
    Nya logga, snygg design på hemsidan för www.mindatorsupport.se och optimering av laddtider som blev mycket lyckat. Rekommenderas varmt till andra!
    2020-05-03
    Bra företag som jag har anlitat ett tag.
    2020-04-28
    Fint bemötande, alltid kontaktbara. Hög servicenivå.
    2020-03-25
    Ett riktigt bra och proffsigt företag!
    Välgjorda hemsidor i toppklass!
    Bra support, jag är hur nöjd som hällst!
  • Foxlie A
    2020-03-12
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst:
    Vi efterfrågade en webshop med extrema variabler & produkt add-ons, tillsammans med ett utmanande utseende för att sticka ut på marknaden.

På vilket sätt blev du bemött av företaget:
    Extremt hjälpsamma, speciellt inom området kundservice efter projektet var klart, de har hjälpt oss med en massa problem efteråt som vi själva inte kunde lösa. Speciellt vid uppdateringar...

Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem:
    Vi skickade ut vår förfrågan till de 30 första företagen på Google, som var organiska länkar, av dessa 30 hade Rawdesigns bäst kundservice, lättast att nå vid frågor och snabbast att återkoppla med offert, problemlösningar och svar.
    Efter det så hade vi rätt höga förväntningar som de levde upp till!

Sammanfattning:
    Rawdesigns är en helt fantastisk byrå att arbeta med, allt ifrån planering till ett slutfört projekt. För att inte nämna allt som kom där efter. Vi skulle rekommendera dem till alla som önskar komma i kontakt med en byrå, vilket vi även har gjort!

Tack för allt, Paul med Team!
    2020-01-17
    Har Rawdesigns som driftansvarig för flera av våra sidor och nätverk. Toppen service och väldigt kunnig personal!
    2020-01-15
    vi kan enbart ge utmärkta betyg till Rawdesign!
  • 2019-12-18
    Jag vet inte hur jag ska tack Rawdesigns. Jag bad om en hemsida som skulle vara klar på 24 timmar, det löste dom, fick andra problem på vägen några månader efter löstes väldigt snabbt! Rekommenderar verkligen denna byrå! Bästa bemötandet jag haft! Tack så jätte mycket för allt!
    2019-11-11
    Har anlitat Rawdesigns för flertalet tjänster, hemsida, video till Facebook och Instagram, SEO och annonsering och är supernöjd! Snabb hjälp, grymt resultat och över förväntan. Rekommenderar! Kommer fortsätta använda Rawdesigns för mina kommande projekt.
    2019-11-05
    Vi har anlitat Rawdesigns i några år nu som hjälpt oss med våran hemsida. Dem är riktigt duktiga på det dem gör!

Kommer anlita dem igen om vi hjälp med hemsidan, rekommenderar dem starkt.
    2019-10-19
    Perfekt service med stor omsorg. rekommenderas varmt
  • Brani O
    2019-10-12
    Grymt proffsiga, snabba och levererar exakt det man efterfrågar.
    Rekommenderas starkt!
    2019-10-10
    Rawdesigns har uppfyllt alla våra förväntningar på hur en hemsida ska se ut. Vi är supernöjda med all support och hjälp med hemsidan. Rekommenderar deras hjälp med SEO. Det lönar sig. Vi kan varmt rekommendera Rawdesigns.
    MVh
    Josefin och Roland
  • 2019-10-02
    Vi har använt oss av Rawesigns i många år. De har gjort 4-5 hemsidor till oss. De är superduktiga och seriösa samt väldigt serviceminded och proffsiga.
    Vi kan varmt rekommendera dem.
    MVh
    Roland, Svenska Trappsteg.
  • RIKSFÖRENINGEN Ä
    2019-09-08
    Vi anlitade Rawdesigns för att hjälpa oss med hemsida till vår förening. Vi blev väldigt nöjda med resultatet! Rawdesigns står för proffsigt utfört arbete av bra kvalitet och samtidigt prisvärt, samt trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera Rawdesigns!

Riksföreningen Äldres Hälsa
    2019-08-13
    Rawdesigns kan man lita på i en annars oseriös bransch med många lycksökare. De är verkligen duktiga på SEO optimering som de hjälp mig med. De tar ett helhetsgrepp och jobbar långsiktigt. Jag kan varmt rekommendera dem.

Smajl Studio
    Magnus
  • Acquo O
    2019-08-09
    Jag är kund hos Rawdesigns och är över lag mycket nöjd. Ibland tar det tid innan de svarar på mail och den personliga kontakten och engagemanget var väldigt stort från deras sida i början när jag blev kund. Nu rullar det mest på. Dom har hjälpt mig och min hemsida med många saker och arbetat tills jag är nöjd. Dom ger även tips på vad som bör/inte bör göras. Jag var okunnig i början med både e-handel och WP samt Woocommerce men har lärt mig mer och mer och dom är alltid hjälpsamma.
    2019-08-09
    Mycket nöjd med detta företag. Har fortfarande hand om delar av min verksamhet.
    2019-08-07
    Låter Rawdesigns sköta min sökoptimering och de fick även förtroendet att göra min hemsida. Alltid lika nöjd med deras arbete. Servicen är på topp, kunskapen likaså. Supernöjd som kund!
    2019-08-07
    Väldigt tillmötesgående. Bra service och väldigt snabba
  • Johan L
    2019-08-07
    Vi arbetar med webbyrån sedan några år tillbaka med gott resultat. Professionellt och personligt är samarbetet gott där deras sökmotoroptimering ger fina resultat. Deras arbete är transparent vilket ger ökad effektivitet.
    2019-08-07
    Köpt allt från småtjänster till stora avancerade tjänster inom serverteknik, dataanalysering med hög detaljnivå.

Alltid blivit bemött på bästa sätt, därför vi fortfarande gör affärer med Rawdesigns nu 6 år senare.

Bara blivit positiv överraskad att allting går att lösa tillslut hur komplext problemet än kan vara.

Helgrym upplevelse där Paul (Rawdesigns) varit med från början i ett projekt som lyckades med stor framgång. Med det sagt så tycker jag min upplevelse kan sammanfattas ”framgångsrikt och tryggt där nivån sätta efter kundens kunskaper”
  • 2019-07-03
    Webbdesign. Fick bra bemötande och gott resultat.
  • 2019-06-28
    Snabb och korrekt hjälp och med ett personligt bemötande.
  • 2019-06-27
    Vi köpte "en hemsida" av Rawdesign till vår Räddningstjänst Södra Dalarna. Vi blev mycket väl omhändertagna av en kunnig personal som utan problem fixade allt vi frågade om. Jag måste säga att sidan blev över min förväntan och jag är mycket nöjd med resultatet.

Jag skulle rekommendera Rawdesign till vem som än behöver en ny hemsida!
  • 2019-06-22
    Hemsida. Är mycket nöjd. Snabb leverans och tycker resultatet blev väldigt bra.
  • 2019-06-20
    Föreningen beställde en ny hemsida och fick ett mycket bra bemötande av Rawdesigns. De kunde ge oss det vi önskade till ett rimligt pris och med en suverän support!
  • 2019-06-20
    Vi anlitar Rawdesigns till allt som har med hemsidor, folders, visitkort, design osv att göra, för att dem:
    -Har vettiga priser
    -Alltid är snabba på att svara
    -Levererar snabbt
    -Håller vad dem lovar
    -Är trevlig att ha och göra med
    5 av 5 :-)
  • 2019-06-20
    alltid trevliga och väldigt professionella
  • 2019-06-20
    Personlig och serviceinriktad. Rekommenderad byrå för SEO och webbdesign!
  • 2014-08-07
    Blev supernöjd med min hemsida! Rekommenderas verkligen
  • 2014-06-23
    Duktiga och snabba, bra priser