Rawdesigns

Rawdesigns

www.rawdesigns.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Rawdesigns! Rawdesigns är en Webbyrå i Norrköping som har dig som kund i fokus. Vi är en liten och personlig webbyrå med kunder runt om hela Europa och har funnits med i branschen sedan 2010. Vi är experter på e-handel, webbdesign, sökmotoroptimering och grafisk design. Är det dags för ditt företag att växa?...

86 omdömen om Rawdesigns

Sedan starten hos Reco 2018

Paras S
Skrev om Rawdesigns

Har varit kund i många år och har varit nöjd sen dag ett. Riktiga proffs!

Caisa C
Skrev om Rawdesigns

Vi är verkligen supernöjda och glada! Så proffsig och härlig!!

Oskar T
Skrev om Rawdesigns

Vi är stolt partner till Raw Designs. De är väldigt professionella och gör alltid ett bra jobb och vi rekommenderar de ofta till våra övriga kunder. De kan hjälpa till med de flesta delar, när det kommer till webb och marknadsföring och vi rekommenderar dem starkt.

Carl L
Skrev om Rawdesigns

- Vi blev bemötta av RAW väldigt professionellt 10/10. - Personligen mitt första hemsida "bygge" och hade inga speciella förväntningar men RAW levererade en jättefin hemsida och vi är jättenöjda med resultatet. - Vi är supernöjda över hela upplevelsen, processen och utvecklingen kunde ha gått lite snabbare men för att vara ett byggföretag med många referenser mm så är det mycket som ska med på hemsidan.

Peter L
Skrev om Rawdesigns

Proffsiga och snabba i allt de gör.

Orange A
Skrev om Rawdesigns

Supertrevlig leverantör som är duktig på sin sak. Garanterat bra hjälp när du behöver det!

Augustina N
Skrev om Rawdesigns

Vi är mycket nöjd med Rawdesigns, proffsig och prisvärd, kan verkligen rekommenderar

Brani O
Skrev om Rawdesigns

Snabba, prisvärda och extremt duktiga inom sina områden! Rekommenderas starkt.

Johan A
Skrev om Rawdesigns

Mycket bra service, bra kommunikation och bra resultat också. Om priset var bra eller inte har jag ingen aning om.

Maria P
Skrev om Rawdesigns

Rawdesigns ett företag med bred kompetens och alltid proffsigt bemötande och snabb service.

Roger L
Skrev om Rawdesigns

Vi anlitade raw design för publicering av två olika webbplatser och är mycket nöjda! Trevliga, kompetenta och prisvärda!

Acquo O
Skrev om Rawdesigns

Personlig och fin kontakt med Paul (ägaren). Vårt bolag ACQUO of Sweden har varit kund hos Rawdesings sedan 2016 och dom är pålitliga, vassa, och smidiga att ha att göra med. Vi har både haft personliga möten samt jobbat över mail/telefon och allt funkar toppen. Rawdesings gör vår hemsida samt arbetar en del med vår marknadsföring och vi är supernöjda.

Camro A
Skrev om Rawdesigns

Vi är nöjd med bemötande och hur arbetet utförs.

Richard F
Skrev om Rawdesigns

Riktigt skönt gäng! Hög kompetens och extremt vassa på SEO.

Skrev om Rawdesigns

Superproffs i SEO optimering. Trevligt och personligt bemötande! Rekommenderas varmt!

Magnus P
Skrev om Rawdesigns

Rawdesign gjorde ny hemsida som blev toppenbra! Allt gick smidigt från start till klart.. Mvh Magnus /snyggtrapp.se

Marcus S
Skrev om Rawdesigns

Utför det som utlovas inom utsatt tid. Lätta att ha att göra med från införsäljning till slutleverans.

Stefan H
Skrev om Rawdesigns

Personligt, trevligt och ett proffsigt bemötande, de, löste mina problem med hemsidan. /Stefan

Barbro A
Skrev om Rawdesigns

Mycket positivt och proffsigt bemötande med snabb hjälp att uppdatera min hemsida. Jag kommer att anlita er igen! Varmt Tack

Roland Ö
Skrev om Rawdesigns

Utmärkt webbyrå. 5 stjärnor. Svarar snabbt, gör bra hemsidor, bra support och är behjälpliga i allt.

Jim B
Skrev om Rawdesigns

Mycket bra bemötande och dialog rakt igenom. Vi blev väldigt nöjda med vår nya hemsida och kan starkt rekommendera Rawdesign.

Mats F
Skrev om Rawdesigns

De gjorde vår hemsida och vi är mycket nöjda. De är tillmötesgående, förstår och jobbar effektivt för vårat behov.

Anne B
Skrev om Rawdesigns

Mycket trevligt bemötande. Vi är så nöjda med våran fina hemsida som dom har gjort till våran förening. Jättebra och proffsigt samarbete hela vägen!

Johanna H
Skrev om Rawdesigns

Trevliga, ödmjuka och riktigt proffsiga. Resultat över förväntan!

Skrev om Rawdesigns

Rawdesign är otroligt kunniga inom SEO Optimering och har en väldigt hög servicenivå. Deras jobb ger resultat. Paul och Ida är också enkla att ha att göra med och ställer alltid upp. Kan varmt rekommendera dem.

Årsredovisning D

Kändes proffsiga och erfarna på både SEO och hemsidor!

Elin N
Skrev om Rawdesigns

Fick ett snabbt och proffsigt bemötande.

Adelle W
Skrev om Rawdesigns

Väldigt trevliga och man får snabb hjälp med ett mycket bra resultat!

Ivan L

Helt nöjd med all hjälp från RAW./ Donna AB ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hnk B

Super bra service, valuta för pengarna! Riktigt nöjd ,

Richard L
Skrev om Rawdesigns

Super service rakt igenom hela processen. Mycket nöjda med resultatet.

Céline N
Skrev om Rawdesigns

Mycket bra hjälp, rekommenderas starkt! Väldigt lätt att få kontakt med, svarar snabbt. Mycket bra pris.

Josefin Ö
Skrev om Rawdesigns

Vi har anlitat Rawdesigns i flera år och är så nöjda! De tar sig verkligen tid och ger en mycket god service, skräddarsydd för just vår verksamhet. Vi kan varmt rekommendera dem!

Roland Ö
Skrev om Rawdesigns

Ett väldigt bra företag som vi rekommenderar starkt. De är väldigt duktiga på hemsidor, seo och annat. Vi är supernöjda. Rekommenderas. /Roland

Erika S
Skrev om Rawdesigns

Rawdesigns har skapat vår hemsida och det har gått otroligt bra. De har verkligen lyssnat på oss om vad vi vill med vår hemsida. Företaget har verkligen levt upp till våra förväntningar.

Magnus E
Skrev om Rawdesigns

Mycket bra och personlig service och support!

Ateljé J
Skrev om Rawdesigns

Jag behövde hjälp med flytt av befintlig hemsida till ny domän samt uppdatering av innehåll. Ida gick igenom vad jag önskade för innehåll och gav mig råd och vägledning på ett mycket enkelt och direkt sätt. Arbetet blev snabbt utfört och mycket snyggt. Jag är väldigt nöjd.

Anna A
Skrev om Rawdesigns

Rawdesigns är professionella, lyhörda och kunniga ! Tack för min snygga hemsida holisticmakeover.se Fint samarbete som kommer fortsätta. Anna Angelius

Skrev om Rawdesigns

Rawdesign har hjälpt mig med SEO-Optimering och uppbyggnad av företagets hemsida under ett par års tid. De är väldigt professionella och kunniga i sitt område. Har man något problem så kan man snabbt få kontakt och de löser allt snyggt. Rawdsigns levererar alltid och känner mig helt trygg i att företaget får högsta valuta för pengar. Dessutom är de väldigt trevliga att jobba med. Kan varmt rekommendera dem!

Acquo O
Skrev om Rawdesigns

Alltid personlig bemötning. Dom jobbar främst med min hemsida och SEO. Duktiga och proffsiga på det dom gör.

Årsredovisning D

Hemsida och sökordsoptimering. Mycket bra service och kunnig personal. Hjälpsamma och lyhörda, tog bland annat emot mycket av våra egna tycken, smak och tankar. Proffsig slutprodukt!

Grimbos M
Skrev om Rawdesigns

* Våra placeringar har gått upp som bara den. * Kanonservice, alla medarbetare är hjälpsamma och ser till att arbetet blir gjort. * Använder gärna alla relevanta superlativ som går om detta bolag, de förtjänar all kredd.

Kvarngården M
Skrev om Rawdesigns

Anlitar dem på ett eller annat sätt till alla mina uppdrag! Svårslagna i det mesta inom media/design/marknadsföring men sticker ut extra mycket i branschen när det kommer till SEO. Aldrig saltade fakturor och alltid snabb hjälp när det krisar!

Camro A

Snabb service och bra priser. Anlitat Rawdesigns i många år

Just F
Skrev om Rawdesigns

Har bara gott att säga! Från första telefonmötet till nu mer än 4 år senare har Rawdesigns funnits där i vått och torrt. Servicen är på topp!

Peter L
Skrev om Rawdesigns

Genom startupprojekt för webbutik gjorde företaget analys och hur vi skulle kunna gå vidare för att utveckla näthandel. Vi har även fått hjälp med domän- och mailserver samt support och rådgivning. Vi har haft samarbete i flera år och alltid fått snabb support och proffsig rådgivning. Vi var däremot tvungen att välja en plattform som låg utanför företaget med anledning av att vi var styrda från andra befintliga system. Trots det har vi än idag tjänster hos företaget och vi känner oss väldigt trygga med utföranden och tydlighet...

Lars H
Skrev om Rawdesigns

Bär på stor och värdefull kunskap för hur en webbsida ska utformas för att kunder ska hitta till den. Även utförandet har gått smidigt som gett ett snyggt och proffsigt resultat.

Ida K gillar detta
Madeléne M
Skrev om Rawdesigns

Köpte en Makeupstylist utbildning. Blev bemött på ett trevligt och bra sätt via mail. Har snabbt fått svar på mina frågor. Företaget har helt klart levt upp till mina förväntningar.

Francois D
Skrev om Rawdesigns

good results, professional design skills and approach and good response. A bit unfocused at the end, but all got done.

Owe L
Skrev om Rawdesigns

Snabba, Trevliga service minded och flexibla