Jörgen Warberg är mäklare på RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Jörgen Warberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.3. Jörgen Warberg har haft 27 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna!

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 89 Läs vad Jörgen Warberg

• 2020-11-16
    Vi var intresserade av en fastighet på Hyppeln men fint läge vid havet. Utgångspriset var 4 miljoner. Hade kontakt med mäklaren ca en vecka innan visningen. Vi var också på visningen en lördag i april 20020. Vi pratade med mäklaren under visningen som delade ut visningsmaterial. Ingen information utöver visningsmaterialet förmedlades. På söndagen kollade jag på Hemnet och till min förvåning hade budgivningen reda kommit igång. Ringde mäklaren som först då upplyste att man måste ha bankgaranti för att få lämna bud enligt önskemål från säljaren. Vi hade inte fått någon som helst information om detta varken vid första kontakten eller på visningen. Vi blev tagna på "sängen" och kontaktade vår bank på måndagen och fick bankgaranti på tisdagen men då var huset sålt. På detta sätt fick ägarna mindre betalt än som var möjligt. Mäklaren kan alltid i detta fall skylla på säljaren men enligt lagen är mäklaren alltid skyldig att lämna bud till säljaren men denna möjlighet stoppades av mäklaren.
    Hej Hasse Andreasson, Tack för dina rader och omdöme. Fastigheten kom ut på hemnet den 13 April i år. Under nio dagar, mellan den 13:e och 21:e April, var det 12.435 unika besökare på fastigheten! Av dessa anmälde sig 55 spekulanter till visningarna på lördagen den 19:e och söndagen den 20:e April. Av dessa 55 intresserade spekulanter var det 6 stycken som blev budgivare. Budgivningen pågick lördag, söndag, måndag och tisdag och redovisades på nätet och vår hemsida. Samtliga budgivare var alla förberedda inför visningen och hade klart med lånelöfte från sin bank när de la sina bud. Säljaren har fri prövningsrätt och valde att sälja fastigheten till den med högsta budet. Med vänlig hälsning Jörgen Warberg

• 2020-11-12
    Jörgen hjälpte oss med att sälja vår tomt i Billdal. Han är en profisig, lättsam alltid glad och trevlig. Kan varmt rekommendera. //Linnéa & Magnus 😊👍
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Linnéa och Magnus för era fina rader, det uppskattas! Jag har jobbat i 46 år i branschen och känner mig bara yngre och yngre..... Vi fastighetsmäklare lever ju på vårt rykte, även om inte alla gillar oss..... Men som min kloke far alltid sa (han avled förra året); "Jörgen - You can't win them all" Och va rätt han hade....

• 2020-11-07
    Vi sålde vårt hus.Jörgen har varit engagerad, tillmötesgående och snabb.En mäklare att rekomendera !
    Karl Börje S
    • 126.0 m²
    • Tvååker
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack för fina rader. Visserligen dök det upp lite fler frågor och komplikationer under resan, men tillsammans löste vi det utmärkt!

• 2020-07-13
    - Köpt Havsnäs fritidshus på Hyppeln - På ett trevligt och välkomnande sätt - Inga speciella förväntningar. Möjlighet att få se en fastighet efter utsatt visningstid. - Bara positivt!
    Tommy A
    • 112.0 m²
    • Öckerö
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Tommy för fina rader. Karin och jag är övertygade om att ni kommer att stortrivas ute på Hyppeln! Ett sånt drömställe!

• 2020-05-28
    Svarar alltid och har varit hjälpsam och tillmötesgående i allt.
    Anna-karin O
    • 143.0 m²
    • Bollebygd
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Anna-Karin för dina fina rader. Det var riktigt roligt att hjälpa er med denna affär! Lycka till!

• 2020-05-27
    Jag kan varmt rekommendera Jörgen Warberg. Han har ett otroligt fint sätt och en fantastisk förmåga att ro i hamn affären vad gäller allt från fotografering till uppföljning efter avslutad affär. Vi har genom hela försäljningsprocessen känt oss så trygga och väl omhändertagna. Dessutom är han synnerligen professionell och anordnade välfungerande visningar trots pågående Coronaepidemi genom att låta Karin möta upp spekulanter i carporten och sedan slussa dem ett sällskap i taget genom huset. På så vis kunde även riskgrupper delta. Jörgen Warberg svarar alltid snabbt och är mycket flexibel i att hitta lösningar som passar alla inblandade. Jag ger Jörgen Warberg mina bästa rekommendationer!
    Malin Elisabet B
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Ojdå, det var mycket superlativer. Är det verkligen mig du skriver om? :-) Tack Malin och Daniel för ett fint samarbete med försäljningen av ert härliga hus. Lycka till nu i er nya bostad! //Jörgen

• 2020-05-26
    Underbart trevlig och professionell stil, som Inger förtroende. Lever upp till allla förväntningar. Vi har köpt en villa i Hindås. Kan varmt rekommendera dem.
    Mikael J
    • 143.0 m²
    • Bollebygd
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Mikael. Ja, det var riktigt trevligt att stifta bekantskap med er och hjälpa er finna och få ert drömställe! Lycka till!

• 2020-05-25
    Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg. Jörgen och Karin gjorde ett förtroendeingivande intryck!
    Tomas F
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Lundby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Tomas för dina rader, uppskattas mycket!

• 2020-05-24
    Vi som köpare är väldigt nöjda. Han har varit tillmötesgående, ärlig och fått igenom ett köp vi är väldigt nöjda med.
    Nina A
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Hej Nina, Tack för att fick hålla er i handen hela vägen igenom fastighetsaffären! Lycka till med ert fina hus!

• 2020-05-24
    Har varit bra för oss som köpare, känns ärlig och pushat för ett snabbt avslut.
    Elias O
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Tack Elias, Det var roligt att få genomföra visningen, köpekontraktet och Köparbesiktningen med dig. Lycka till med ert nya drömhus!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte