Jörgen Warberg
Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna! Läs mer

Läs vad 85 Läs vad Jörgen Warberg

• Anna-karin O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-28

Bollebygd
    Svarar alltid och har varit hjälpsam och tillmötesgående i allt. Läs mer
    2020-05-28 Jörgen W svarar Anna-karin O
    Tack Anna-Karin för dina fina rader. Det var riktigt roligt att hjälpa er med denna affär!
    Lycka till!
  • Malin Elisabet B sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-27

Backa
    Jag kan varmt rekommendera Jörgen Warberg. Han har ett otroligt fint sätt och en fantastisk förmåga att ro i hamn affären vad gäller allt från fotografering till uppföljning efter avslutad affär. Vi har genom hela försäljningsprocessen känt oss så trygga och väl omhändertagna. Dessutom är han synnerligen professionell och anordnade välfungerande visningar trots pågående Coronaepidemi genom att låta Karin möta upp spekulanter i carporten och sedan slussa dem ett sällskap i taget genom huset. På så vis kunde även riskgrupper delta. Jörgen Warberg svarar alltid snabbt och är mycket flexibel i att hitta lösningar som passar alla inblandade. Jag ger Jörgen Warberg mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-05-27 Jörgen W svarar Malin Elisabet B
    Ojdå, det var mycket superlativer. Är det verkligen mig du skriver om? :-)
    Tack Malin och Daniel för ett fint samarbete med försäljningen av ert härliga hus.
    Lycka till nu i er nya bostad!
    //Jörgen
  • Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-26

Bollebygd
    Underbart trevlig och professionell stil, som Inger förtroende. Lever upp till allla förväntningar.
    Vi har köpt en villa i Hindås.

Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2020-05-26 Jörgen W svarar Mikael J
    Tack Mikael.
    Ja, det var riktigt trevligt att stifta bekantskap med er och hjälpa er finna och få ert drömställe!
    Lycka till!
  • Tomas F köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-25

3:a
    Lundby
    Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg. Jörgen och Karin gjorde ett förtroendeingivande intryck! Läs mer
    2020-05-25 Jörgen W svarar Tomas F
    Tack Tomas för dina rader, uppskattas mycket!
  • Nina A köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-24

Backa
    Vi som köpare är väldigt nöjda. Han har varit tillmötesgående, ärlig och fått igenom ett köp vi är väldigt nöjda med. Läs mer
    2020-05-24 Jörgen W svarar Nina A
    Hej Nina,
    Tack för att fick hålla er i handen hela vägen igenom fastighetsaffären!
    Lycka till med ert fina hus!
  • Elias O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-24

Backa
    Har varit bra för oss som köpare, känns ärlig och pushat för ett snabbt avslut. Läs mer
    2020-05-24 Jörgen W svarar Elias O
    Tack Elias,
    Det var roligt att få genomföra visningen, köpekontraktet och Köparbesiktningen med dig.
    Lycka till med ert nya drömhus!
  • Kafiyo O köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-05-23

Lundby
    Jag köpte etta vid övre Hallegatan 50. Jörgen var vänlig och fantastisk mäklare. Läs mer
    2020-05-23 Jörgen W svarar Kafiyo O
    Tack Kafiyo för fina ord. Jag är glad att du fick din drömlägenhet!
  • Nils Sture O sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-03-06

Ålidhem
    Fantastiskt tillmötesgående, rekommenderar honom genom sitt kunnande och bemötande!
    Sture Läs mer
    2020-03-06 Jörgen W svarar Nils Sture O
    Tack Sture!
    Roligt att läsa att ni är nöjda med min hjälp!
  • Henry Fredrik André L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-02-04

Tynnered
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jörgen på RE-Max. Stort personligt engagemang och fantastiskt bemötande från första stunden. Det kunde inte ha blivit bättre än med Jörgen.

Tillgänglig för frågor och diskussion hela tiden. Nästa gång vi säljer så får Jörgen det uppdraget igen, vi är supernöjda med honom! Läs mer
    2020-02-04 Jörgen W svarar Henry Fredrik André L
    Tack Fredrik för dina fina rader. Ja, det blev en lyckad försäljning med många spekulanter, många budgivare och ett bra slutpris.
    Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!
  • Mats E
    Mats E sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-02-04

2:a
    Göteborgs Vasa
    Social och engagerad. Allt gick snabbt och smidigt. Kanske vi skulle haft längre uthållighet och därmed fått ut ett högre pris men vi är ändå nöjda. Läs mer
    2020-02-04 Jörgen W svarar Mats E
    Tack för dina rader Mats.
    Visst, vi kunde kanske väntat till våren men man vet aldrig vad som händer ute i världen.

Andra mäklare hos RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg