Jörgen Warberg

Jörgen Warberg

Jörgen Warberg är mäklare på RE/MAX Warberg & Co

och har varit registrerad mäklare sedan 1984. Jörgen Warberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 86 omdömen sedan 2015-12-10. Jörgen Warberg har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna!
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

86 omdömen om Jörgen Warberg

• - Köpt Havsnäs fritidshus på Hyppeln - På ett trevligt och välkomnande sätt - Inga speciella förväntningar. Möjlighet att få se en fastighet efter utsatt visningstid. - Bara positivt!
    Tommy A köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-07-13
    • 112.0 m²
    • Öckerö
    2020-07-13
    Tack Tommy för fina rader. Karin och jag är övertygade om att ni kommer att stortrivas ute på Hyppeln! Ett sånt drömställe!

Jörgen W

• Svarar alltid och har varit hjälpsam och tillmötesgående i allt.
    Anna-karin O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-28
    • 143.0 m²
    • Bollebygd
    2020-05-28
    Tack Anna-Karin för dina fina rader. Det var riktigt roligt att hjälpa er med denna affär! Lycka till!

Jörgen W

• Jag kan varmt rekommendera Jörgen Warberg. Han har ett otroligt fint sätt och en fantastisk förmåga att ro i hamn affären vad gäller allt från fotografering till uppföljning efter avslutad affär. Vi har genom hela försäljningsprocessen känt oss så trygga och väl omhändertagna. Dessutom är han synnerligen professionell och anordnade välfungerande visningar trots pågående Coronaepidemi genom att låta Karin möta upp spekulanter i carporten och sedan slussa dem ett sällskap i taget genom huset. På så vis kunde även riskgrupper delta. Jörgen Warberg svarar alltid snabbt och är mycket flexibel i att hitta lösningar som passar alla inblandade. Jag ger Jörgen Warberg mina bästa rekommendationer!
    Malin Elisabet B sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-27
    2020-05-27
    Ojdå, det var mycket superlativer. Är det verkligen mig du skriver om? :-) Tack Malin och Daniel för ett fint samarbete med försäljningen av ert härliga hus. Lycka till nu i er nya bostad! //Jörgen

Jörgen W

• Underbart trevlig och professionell stil, som Inger förtroende. Lever upp till allla förväntningar. Vi har köpt en villa i Hindås. Kan varmt rekommendera dem.
    Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-26
    • 143.0 m²
    • Bollebygd
    2020-05-26
    Tack Mikael. Ja, det var riktigt trevligt att stifta bekantskap med er och hjälpa er finna och få ert drömställe! Lycka till!

Jörgen W

• Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg. Jörgen och Karin gjorde ett förtroendeingivande intryck!
    Tomas F köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-25
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Lundby
    2020-05-25
    Tack Tomas för dina rader, uppskattas mycket!

Jörgen W

• Vi som köpare är väldigt nöjda. Han har varit tillmötesgående, ärlig och fått igenom ett köp vi är väldigt nöjda med.
    Nina A köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-24
    Hej Nina, Tack för att fick hålla er i handen hela vägen igenom fastighetsaffären! Lycka till med ert fina hus!

Jörgen W

• Har varit bra för oss som köpare, känns ärlig och pushat för ett snabbt avslut.
    Elias O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-24
    Tack Elias, Det var roligt att få genomföra visningen, köpekontraktet och Köparbesiktningen med dig. Lycka till med ert nya drömhus!

Jörgen W

• Jag köpte etta vid övre Hallegatan 50. Jörgen var vänlig och fantastisk mäklare.
    Kafiyo O köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-05-23
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Lundby
    2020-05-23
    Tack Kafiyo för fina ord. Jag är glad att du fick din drömlägenhet!

Jörgen W

• Fantastiskt tillmötesgående, rekommenderar honom genom sitt kunnande och bemötande! Sture
    Nils Sture O sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-03-06
    • 98.0 m²
    • Ålidhem
    2020-03-06
    Tack Sture! Roligt att läsa att ni är nöjda med min hjälp!

Jörgen W

• Vi sålde vår villa med hjälp av Jörgen på RE-Max. Stort personligt engagemang och fantastiskt bemötande från första stunden. Det kunde inte ha blivit bättre än med Jörgen. Tillgänglig för frågor och diskussion hela tiden. Nästa gång vi säljer så får Jörgen det uppdraget igen, vi är supernöjda med honom!
    Henry Fredrik André L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-02-04
    • 129.0 m²
    • Tynnered
    2020-02-04
    Tack Fredrik för dina fina rader. Ja, det blev en lyckad försäljning med många spekulanter, många budgivare och ett bra slutpris. Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!

Senaste försäljningarna

Snickerns väg