Jörgen Warberg är mäklare på RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Jörgen Warberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.4. Jörgen Warberg har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 110 Läs vad Jörgen Warberg

• Karin G
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Styrsö
    2022-07-23 Verifierad kund
    Stort engagemang och rekordsnabb hantering. Han är mästerlig på att sortera fram rätt kund bland mängder av kunder så att jag inte behövde diskutera själv med alla intresserade. Skönt med en ny ägare till mitt hus som känns rätt🌷
    2022-05-06 Verifierad kund
    Aktiv i rätt läge. Månar om både köpare och säljare.
    Tack! Jag är jätteglad att kunna hjälpa till med fastighetsaffärer!
    Nöjda kunder kommer tillbaka, det gäller alltid!
    Tack!
    • Älvsborg
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jörgen W. :
    Full av energi, varm, charmig, rolig, kunnig.
    Ett proffs med det ” lilla extra”.
    Vi är så nöjda.
    Agneta o. Staffan Åkerlund
    Tack Agneta!
    Ja, det var inte bara jag i denna affär. Jag tycker att du var en av orsakerna till att vi fick ihop det så bra.
    Jag uppskattar uppdragsgivare som inte bara är trevliga och sympatiska utan som också medverkar i hela processen, ett "dreamteam" m a o...
    Tack Agneta och Staffan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Göteborg
    2022-03-31 Verifierad kund
    Jörgen Warberg är len lättillgänglig mäklare. Han är en mycket seriös och duktig säljare.. Warberg har bra samarbetspartners bl a en mycket duktig fotograf!
    Jörgen är en positiv person och han uppfyllde verkligen de förväntningar jag hade inför försäljning av min lägenhet! Jörgen Warberg tar god hand om såväl säljare som köpare och han är mycket hjälpsam!
    Rekommenderas
    Seglaregatan 35
    Kicki Oschlak
    Tack Kicki för de värmande orden. Vi mäklare har normalt ingen "månadslön" utan lever enbart på ren provision. Inga affärer, ingen lön för mödan, tufft men effektivt. Det gäller därför att ligga på och att alltid vara tillgänglig.
    Det är roligt när vårt idoga arbete uppskattas, då det ligger mycket jobb bakom varje affär som inte syns. Tack Kicki för ditt omdöme och lycka till i din nya bostad!
    //Jörgen Warberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Nya Hovås
    2022-03-24 Verifierad kund
    Vi är super nöjda med Jörgen! En toppen mäklare som vi kommer använda oss av igen
    Tack Josefine,
    Ja, det ar trevligt att träffa er och hjälpa till med er fösäljning.
    Nu skall vi hjälpas åt att hitta något nytt också till er...
    Tack för fina ord...
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Nya Hovås
    2022-03-22 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag kunde få.
    Fixade en lägenhet till mej snabbt, precis där jag ville bo. Hade aldrig kunnat ordna detta själv på så kort tid. Jörgen är toppenbra.
    Jag är helnöjd!!
    Mvh Ulla
    Tack Ulla för dom härliga orden och omdömet.
    Ja, jag älskar att ha en hög servicegrad till mina kunder och är glad över att det uppskattas!
    Lycka till I din nya lägenhet!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2022-03-18 Verifierad kund
    Jörgen är lätt att prata med och tillgänglig när man vill ha tag på honom för frågor. Han har ett personligt, glatt och lättsamt sätt men är ändå mycket seriös och kunnig. Det märks att han har lång erfarenhet som mäklare!
    Tack Daniel för dina fina rader.
    Roligt när kunder uppskattar mitt engagemang!
    Trevlig helg och lycka till!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Göteborgs Oscar Fredrik
    2022-01-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från start till slut.

Jörgen höjer ribban av personlig service. En mäklare som hjälper en hela vägen. Han är tydlig, proffsig och man märker framförallt att han vill en väl.

Hans erfarenhet och år i branschen särskilde honom från varenda mäklare från varenda visning jag gått på.

5/5!

Tack för all hjälp.

//Max
    Tax Max för dina fina ord och omdöme.
    Det är roligt när mina ansträngningar och bemötande uppskattas.
    Det gäller att bli bättre för varje dag som går, eller som Hagabadets slogan i Göteborg är;
    "Better than yesterday".....
    God Fortsättning och Lycka till i din lägenhet!
    2022-01-02 Verifierad kund
    Mycket bra mäklaren ,den bästa vad jag kan jämföra med , som jag vet .Svarade alltid på frågor o var vänlig varje gång . Verkligen hjälpte oss på utmärkt sätt,att sälja huset .ringde upp köparna och talade om får dom att lägga lite mer för de kostar inte så mycket mer i lån . Mycket nöjda kan inte va bättre . Rekommenderas mycket starkt
    Tack för fina rader.
    Dock hetsar jag aldrig spekulanter att lägga högre bud, då det är dom själva som lägger det dom tycker att dom har råd med.
    Däremot upplyste jag Köparna om att de sista 25.000 kr de betalade, kostar bara ca 30-40 kronor mer i månaden, med dagens räntesatser.
    GOTT NYTT ÅR!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2021-12-30 Verifierad kund
    Jörgen Warberg är en fantastiskt trevlig mäklare! Svarar alltid snabbt när vi ringer och är alltid pigg och glad! Han är dessutom väldigt kunnig i frågor och proffsig. Jag skulle gärna köpa fler fastigheter genom honom om jag kunde! Vi rekommenderar honom varmt!
    Tack Charlotte för ett fint omdöme och att du är nöjd med min insats.
    Lycka till med nya bostaden, GOTT NYTT ÅR och vi ses framöver....