en del av RE/MAX Warberg & Co

4.0 / 5 i betyg — 43 rekommendationer

Läs vad 43 användare tycker om Jörgen Warberg

• Ferdane K
    Ferdane K skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Fantastisk människa, jätteduktig fastighetsmäklare, trevligt bemötande, snabb- smidig och lätt att samarbeta med.. Tillgängligt till ha kontakt vid hjälp båda på telefonisk och e-mail
    Varmt rekommenderar ..
    2016-09-30 Jörgen W svarar Ferdane K
    Tack Ferdane för rekommendationen och uppdragen du givit mig!
    Hälsa din dotter från Karin och mig!
    Ferdane K gillar detta
  • Eivind O
    Eivind O skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Väldigt bra bemötande och vi är väldigt nöjda med allt. Överträffade våra förväntningar med råge!
    2016-09-30 Jörgen W svarar Eivind O
    Tack Eivind.
    Jag är glad att affären blev så lyckad för alla parter.
    Vi ses på Knippla!
  • Elinor W
    Elinor W skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Vårt uppdrag var svårt. Han fixade fet.
    2016-05-17 Jörgen W svarar Elinor W
    Tack Elinor för din rekommendation!
  • Paul H
    Paul H skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Så många olika sorters mäklare det finns:
    - Den unga glassiga, som vill tjäna snabba pengar. Dyr slips, kostym och bil. Saknar all trovärdighet.
    - De med det väloljade munlädret, som man känner att man inte riktigt kan lita på.
    - De fippliga som inte kan komma ihåg säljarens namn, fastighetsbeteckning och inte hittar pappren.
    - De som har ett års erfarenhet av att sälja hus, tio år i rad och inget lärt sig
    - De trötta, som inte orkar göra en snygg broschyr, tar egna dåliga bilder och tar ut på laserskrivaren
    Jag bävade inför att sälja min mammas hus

Men så fanns det Jörgen!

Jörgen Warberg har sålt hus i 38 år, bortåt 3000 fastigheter, otroligt professionell. Han har verkligen lärt sig under tiden, varit med i med- och motgångar, mött alla slags säljare och köpare och ser det unika i varje situation och försäljning.

Han har järnkoll på att vad han behöver göra för att åstadkomma ett bra jobb, såklart tjänar han på det, men det känns inte som om han skulle försöka sälja is till eskimåer. Om många andra mäklare känns glassiga och ytliga så känns Jörgen personlig, närvarande, engagerad, genuin med en rejäl glimt i ögat. Han är sig själv och sådana personer känns trygga och pålitliga.

Jag kände mig seriöst och väl omhändertagen från första mötet, titta på huset, värdera, genom hela säljprocessen till och med avslutet.

Jörgen omger sig med kunniga och duktiga människor. Goda råd till mig om styling och besiktning. Stylisterna, som fick upprensat i det fyllda hus man har efter ett långt liv och visade huset som det var, men så att man såg möjligheterna. Fotografen gjorde att allt det positiva syntes och lyfte fram den prunkande trädgården. De som tog fram den proffsiga broschyren som trycktes på högkvalitativt papper och som verkligen lämnade avtryck.

Sedan kom visningarna och budgivningen. Seriöst och effektivt hanterat. Så länge budgivningen pågick visade Jörgen oförtröttligt huset för nya köpare, vilket visade sig vara en vinst för mig.

Slutligen var det dags för kontrakt. Jag baxnade över mängden papper som skulle skrivas på och delas ut, men Jörgen lotsade oss effektivt genom detta. Till slut nöjd säljare och köpare, som i sin tur gillade Jörgen.

Stort tack till Jörgen
    2016-03-15 Jörgen W svarar Paul H
    Tack Paul för dina vänliga och fina ord och att du framförallt tog dig tid att precisera i detalj din åsikt om mitt sätt att arbeta.
    Jag uppskattar detta mycket!
  • Angelica A
    Angelica A skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Jörgen Warbergs är en fantastisk mäklare.
    Glad positiv engagerad.
    Kan varmt rekommendera Jörgen som mäklare.
    2016-02-12 Jörgen W svarar Angelica A
    Tack Angelica för dina fina ord!
    Njut i USA
    Det är du sannerligen värd!
  • Michael W
    Michael W skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Jörgen var den siste av fem mäklare som vi talade med.
    Han hann inte ens ut till parkeringen innan vi sms'ade honom om att han fick uppdraget.

Jörgen är oerhört professionell och målinriktad i sin yrkesroll. Förutom det så har han ett sätt att aktivt nätverka och marknadsföra kundens bostad, som inte många andra mäklare gör idag.
    Detta tillsammans med hans väldigt långa erfarenhet och kännedom om marknaden, vad som fungerar och inte fungerar, var huvudanledningen till att vi valde Jörgen Warberg.

För vår räkning lyckades han dessutom leverera ett försäljningsprs som vida översteg våra förväntningar.

Men att sälja ett hus handlar inte bara om själva försäljningen, utan också om det som händer när affären ska göras upp, kontrakt ska skrivas och pengar ska byta hand.
    Detta skötte Jörgen och hans medarbetare på ett utomordentligt smidigt och professionellt sätt. De var mycket tydliga och tillmötesgående under processen och såg hela tiden till att både köpare och säljare hängde med i processen och att båda parter fick alla frågor och funderingar besvarade.

Att Jörgen Warberg & Co dessutom hade samarbetspartners och kontakter som gjorde att de kunde erbjuda tilläggstjänster som försäkringar och besiktning, gjorde att vi kände oss väldigt trygga med vårt val av mäklare.

Jörgen vet vad han kan, vet sina begränsningar, vet vad han kan erbjuda och hjälpa till med, och vet hur man säljer en fastighet.

Jörgen Warbrg får av oss de allra bästa rekommendationer för vilket objekt och vilken kund han än väljer att samarbeta med.
    2016-01-04 Jörgen W svarar Michael W
    Tack Michael för en fin rekommendation!
    Det var ett sant nöje att få arbeta för er!
    GOD FORTSÄTTNING på 2016.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Kändes lite mer som bilhandlare än mäklare. Exempel är t.ex. jag kontaktar Jörgen för att diskutera mitt objekt och han pratar hellre om andra dyrare objekt han har på gång och påpekar flitigt att det dyrare objektet är på ex. 18 mille och ligger attraktivt vid vattnet i Bohuslän. Annat exempel är att han tar andra samtal och har andra kunder under vår bokade tid. Känns oproffsigt.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Ulrika S
    Hej Ulrika,
    Tack för dina kommentarer.
    Jag tar till mig din kritik och skall skärpa till mig med min telefonkultur.
    Man behöver ju inte alltid vara tillgänglig.
    Jörgen W gillar detta
  • Gunhild L
    Gunhild L skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Jag är nöjd över bemötandet. Affärsmässigt utan krångel. Tillmötesgående. Någon att lita på.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Gunhild L
    Tack Gunhild för din rekommendation.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Omöjliga att ta till sig information och önskemål att få sin e-post adress bortplockad.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Henrik G
    Hej Henrik,
    Jag har nu personligen tagit bort din e-postadress i vårt nyhetsbrev.
    Ursäkta oss än en gång.
  • Victoria A
    Victoria A skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Proffsig, kunnig och glad säljare. Vi rekommenderar honom varmt.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Victoria A
    Hej Victoria,

Tack för fin rekommendation. Hoppas att ni njuter därnere i solen!
    Här hemma är det kallt och mörkt.
  • Sten K
    Sten K skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Det är nu 3 år sedan jag hade med Jörgen w att göra. Vi det tillfället så var vi helt nöjda med den support vi fick.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Sten K
    Tack Sten för rekommendation!
    God fortsättning på 2016!
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Jörgen sålde min lägenhet hösten 2012, detta efter en annan mäklarfirma hade haft uppdraget under tre månader och inte lyckats sälja. Jag är mycket tacksam för att han sålde lägenheten så snabbt, då jag vid tillfället bodde utomlands och drogs med kostnader för den.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Mikael I
    Tack Mikael för fin rekommendation.
  • Margareta I
    Margareta I skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Bra bemötande trevligt och lätt att prata med
  • Björn C
    Björn C skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Som nöjd kund till företaget sedan 2013, kan jag varmt rekommendera
    dess mäklare som varande mycket seriösa, ansvarsfulla och allt igenom professionella.
    2016-02-02 Jörgen W svarar Björn C
    Tack Björn för fin rekommendation.
  • Kajsa F
    Kajsa F skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    ---------------------------------------------------------------
  • Märta N
    Märta N skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Slutförde försäljningen på ett bra sätt ! Nöjd !
  • Tizard Translations Ab
    Tizard Translations Ab skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Hej!
    Jag har inte köpt eller sålt någon bostad med hjälp av Jörgen Warberg.
    Yvonne Tizard
  • Mats F
    Mats F skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Mäklare i Göteborg, berzeligatan
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Känslan av mäklaren var ok men inte bra. I slutändan är vi nöjda med köpet men vägen dit var lite lurig
  • Christina A
    Christina A skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Det var min dotter, Suzanne Ellse´n, som hade träffat Jörgen Warberg o sade att när vår takvåning på Vasaplatsen skulle säljas skulle hon presentera mig för honom." Du kommer att gilla honom,mamma", sade hon. Jag var motsträvig men gick med på att träffa honom. Det klickade direkt! Min man hade fått en stroke o
    vi hade inte hiss till översta våningen så vi kunde inte bo kvar. Jörgen o Suzanne kom hem, med det artiga,trevliga, sätt som han har och även med sin humor fick han också min mans förtroende. När Jörgen nämnde vilket pris han tänkte gå ut med på våningen blev dock min man tveksam, "det får du aldrig". Men se det fick vi, allting gick fort, vi var borta några timmar under visningen, och när vi kom tillbaks hade vi fler köpare, särskilt en seriös som ville pruta, men det ick inte. däremot fick han mot handpenning vänta sex månader med tillträdet, vi hade ju ingen bostad så det passade utmärkt. Ville ha hyresrätt men det blev bostadsrätt igen , det blir inte svårt att välja mäklare!
  • Maths-ove J
    Maths-ove J skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Bra bemötande och hjälpsam att hitta bra objekt.
  • Helena B
    Helena B skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Väldigt bra samt hela presentationen för boendet. Väldigt fina bilder och väldigt bra tips på styling. Vi fick också betalt vad vi önskade oss.
  • Filip B
    Filip B skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Mycket duktig ! Köpt tidigare, väldigt smart man.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Han var trevlig, kunnig och lyhörd!!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Jörgen Warberg har mångårig erfarenhet och kännedom om fastighetsmarknaden i Väst-Sverige. Detta gäller såväl kommersiella fastigheter som småhus och lägenheter. Även för objekt, som av marknaden kan uppfattas ha en begränsad kundkrets, har Jörgen Warberg rönt stora och uppmärksammande framgångar under årens lopp. Genom gedigna kontaktnät, egna kunskaper i kombination med hög kreativitet, skapar Jörgen Warberg långsiktigt förtroendefulla lösningar och förslag i frågor kring beslut om förvärv eller försäljning. Genom min mångåriga erfarenhet i bankvärlden, bedömer jag att Jörgen Warberg hanterar sina affärs-uppdrag ytterst professionellt, vilket leder till belåtenhet för såväl köpare som säljare och andra inblandade parter! Vill även erfarenhetsmässigt påstå, att på det sätt som verksamheten bedrivs, skapas långsiktiga och förtroendefulla relationer till gagn för nya och gamla uppdragsgivare.

Jörgen Warberg på RE/MAX rekommenderas varmt till uppdrag och konsultationer!

Gustaf Sundin
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Har nog aldrig blivit så positivt och väl bemött någonstans - det kändes som vi känt varandra hela livet redan efter första mötet
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Snabbt, smidigt och prisvärt med utomordentligt bra service!
  • Ventfastigheter I Göteborg Ab
    Ventfastigheter I Göteborg Ab skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Blev väldigt bra bemöta och proffisionelt av all personal på kontoret då vi kom dit första gången .
    Samt vid flertalet möten med Jörgen ,både med visningar och slutfasen.
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Bästa mäklare i inte bara Göteborg utan hela Sverige
    Har rekommenderat honom/dem varmt till många.
    För är det någon som kan sälja och till bästa pris så är det Varberg &Co Med Jörgen Varberg i spesten.
    Kan en affär inte misslyckas
    Mvh / Sonja Sundic
  • Curt N
    Curt N skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Mycket bra. Proffsigt och alert. Har mycket bra idéer och tänker utanför ramarna - vilket inte är all förunnat.
  • Ivar S
    Ivar S skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Jag har haft ett antal mäklare under årens lopp, med tanke på min tomtrörelse.
    Warberg tiilhör bottenskiktet.
  • Rut F
    Rut F skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Mycket tillmötesgående och trevlig mäklare som kan sätta sig in kundens specifika spörsmål och arbeta efter det.Sätter till alla tillgängliga resurser för att nå målet ett försålt objekt
  • Gibraltargatan Fastighets Ab
    Gibraltargatan Fastighets Ab skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    En mycket bra helhet i försäljningen av våran fastighet
    En bred kunskap och väldigt bra bemötande
  • Gm Gruppen Moving Message Ab
    Gm Gruppen Moving Message Ab skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Vi har tidigare köpt fastighet av honom. Säljaren hade lämnat fel info och vi var tvungna att backa köpet. Detta var inget problem och Jörgen var mycket professionell och löste det utan problem. Vet att han sedan sålde fastigheten snabbt efter. Har också hjälp oss med värdering av fastighet på ett bra sätt.
  • Eva P
    Eva P skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    En underbar mäklare. Vi blev väldigt väl bemötta. Rekommenderas verkligen.
  • Niclas E
    Niclas E skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Kändes mest som en lekstuga. Mycket trams och av drygt 20 spekulanter lades ett bud. Oseriöst och oengagerat.
  • Anders E
    Anders E skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    En mycket trevlig mäklare som gav ett seriöst och trevligt intryck. Han svarade också snabbt på mina kompletterande frågor.
  • Fred W
    Fred W skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Utmärkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sven J
    Sven J skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Oseriös, flamsig, ostrukturerad.
  • Angelicka B
    Angelicka B skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Proffsigt och smidigt! Trevligt bemötande som gjorde att vi kände oss trygga i vårt beslut då vi köpte vårt hus.
  • Anker D
    Anker D skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Min upplevelse är enbart positiv.
  • Karl A
    Karl A skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    Mycket kunnig och noggran. Helt nöjd med allt, samt leverans över mina förväntningar.
  • Meysam E
    Meysam E skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    En engagerad och rutinerad mäklare med stort kontaktnät!

Berzeliigatan 20, 412 53 Göteborg