Jörgen Warberg
Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna! Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Jörgen Warberg

• Nils Sture O sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-03-06

Ålidhem
    Fantastiskt tillmötesgående, rekommenderar honom genom sitt kunnande och bemötande!
    Sture Läs mer
    2020-03-06 Jörgen W svarar Nils Sture O
    Tack Sture!
    Roligt att läsa att ni är nöjda med min hjälp!
  • Henry Fredrik André L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-02-04

Tynnered
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jörgen på RE-Max. Stort personligt engagemang och fantastiskt bemötande från första stunden. Det kunde inte ha blivit bättre än med Jörgen.

Tillgänglig för frågor och diskussion hela tiden. Nästa gång vi säljer så får Jörgen det uppdraget igen, vi är supernöjda med honom! Läs mer
    2020-02-04 Jörgen W svarar Henry Fredrik André L
    Tack Fredrik för dina fina rader. Ja, det blev en lyckad försäljning med många spekulanter, många budgivare och ett bra slutpris.
    Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!
  • Mats E
    Mats E sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-02-04

Göteborgs Vasa
    Social och engagerad. Allt gick snabbt och smidigt. Kanske vi skulle haft längre uthållighet och därmed fått ut ett högre pris men vi är ändå nöjda. Läs mer
    2020-02-04 Jörgen W svarar Mats E
    Tack för dina rader Mats.
    Visst, vi kunde kanske väntat till våren men man vet aldrig vad som händer ute i världen.
  • Annika J köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2020-02-03

Västra Frölunda
    Köpt bostadsrätt. En proffsig lyhörd mäklare som ger en god service. Kan varmt rekommendera Jörgen Läs mer
    2020-02-04 Jörgen W svarar Annika J
    Tack Annika för dina fina rader. Jag är glad att affären gick så smärtfritt och att ni kommer att trivas där.
  • Wenhai T köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2019-11-29

Fässberg
    Toppen, precis som det ska vara. Läs mer
    2019-11-30 Jörgen W svarar Wenhai T
    Hej Wenhai!
    Roligt att du är nöjd med ditt köp och min hjälp!
  • Fredrik H
    Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2019-11-29

Fässberg
    Min försäljning visade sig vara en ren soppa men Jörgen har varit med hela vägen

Jag upplever honom som lite okonventionell men härligt driven

Skulle jag vilja ha en mäklare igen vet jag kontaktar. (Om han vågar ha mig som kund igen) Läs mer
    2019-11-29 Jörgen W svarar Fredrik H
    Tack Fredrik för fina ord.
    Jag hjälper dig gärna i framtiden också!
  • Kiki Eva Christina H sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2019-09-11

Öckerö
    Jörgen har hjälpt till att sälja vår fastighet och har gjort det på ett mycket bra sätt. Vi blev väldigt trevligt bemötta och Jörgen var alltid lätt att få tag på och bra att kommunicera med.
    Han är mycket noggrann och seriös i sitt arbete men väldigt lättsam att ha att göra med.
    Jörgen har levt upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-11 Jörgen W svarar Kiki Eva Christina H
    Tack Kiki för dina fina ord, det värmer.
    I denna stenhårda konkurrens är det roligt att få fina rekommendationer och nöjda kunder.
    //Jörgen Warberg
  • Lars Morgan C köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2019-08-20

Lysekil
    Vi köpte hus i Lysekil.
    Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Snabbt och bra avslut på affären.
    Kan varmt rekommendera Jörgen som mäklare.
    Lars.C Läs mer
    2019-08-20 Jörgen W svarar Lars Morgan C
    Tack för dom fina orden, det värmer. Ja, vi lever på rekommendationer och försöker överträffa förväntningarna.
  • Åke W sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2019-08-15

Göteborgs Johanneberg
    Jörgen hjälpte oss att sälja en "svårsåld" lägenhet. Han visade stort engagemang och skapade stort intresse hos spekulanter.

Vi upplevde honom som mycket aktiv i säljprocessen. Läs mer
    2019-08-15 Jörgen W svarar Åke W
    Tack Åke för dina fina ord och din uppskattning över mitt arbete!
  • Lena Frideborg D sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co

2019-08-15

Främmestad-Bäreberg
    Anlitat Jörgen två gånger och är supernöjd. Läs mer
    2019-08-15 Jörgen W svarar Lena Frideborg D
    Tack Lena för dina fina ord!
    Jag har ju blivit familjens mäklare nu...

Andra mäklare hos RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg