Jörgen Warberg

Jörgen Warberg

Jörgen Warberg är mäklare på RE/MAX Warberg & Co

Jörgen Warberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Jörgen Warberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.3. Jörgen Warberg har haft 23 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är friheten, förtroendet och ansvaret man har i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig eftersom jag har lång och god erfarenhet av mäklaryrket och dessutom ett globalt nätverk, vilket är en klar fördel för att nå köpstarka kunder. Jag skulle även beskriva mig som en mycket ansvarsfull, pålitlig och tillgänglig mäklare. Bra egenskaper att ha vid bostadsaffärer!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig seglar jag gärna!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 95 Läs vad Jörgen Warberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Lundby
    2021-05-27
    Brf lgh.
    Mycket bra bemött.
    Ja mäklaren har upplevt förväntningarna.
    Det är en bra upplevelse.
    Tack Stefan för ditt omdöme och att du är nöjd med min insats, så långt.... Jörgen Warberg
    2021-03-26
    Sålt villa på Öckerö. Mycket engagerad mäklare som hela tiden höll oss informerade om kommande steg i processen. Rekommenderade besiktningsman och stylist och alla gjorde kanonjobb vilket resulterade i snabb affär och bra försäljningspris. Vi är supernöjda med Jörgens jobb och rekommenderar honom till alla som ska sälja bostad.
    Tack Rita och Roger! Det var en riktig glädje att få ge er alla tips och idéer inför försäljningen av er härliga villa, med underbar havsutsikt! Era rader glädjer och inspirerar mig till nya uppdrag ute på öarna! ❤️⚽️🕺 Jörgen Warberg
    2021-03-24
    Vi köpte ett hus med vissa renoveringsbehov men på en vacker plats. Jörgen skötte det hela med själ, hjärta och proffessionalitet. Detta är otroligt viktigt i ens livs kanske största affär. Vi kände oss trygga hela vägen och vill därför varmt rekommendera Jörgen för hjälp vid kommande bostadsaffärer.
    Tack Björn, det var fina rader från dig som värmer. Ja, jag har ju jobbat i 46 år med att hjälpa kunder att hitta och sälja sina bostäder så jag har lite erfarenhet i branschen. Mötet med människor är det viktigaste och att alltid försöka göra sitt bästa i alla situationer. Lycka till med er nya bostad! Jörgen Warberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    • Göteborgs Annedal
    2021-03-04
    Sålde en sekelskiftestvå i Linné, Göteborg. Hela processen från första möte till försäljning har funkat supersmidigt tillsammans med Jörgen och Karin från RE/MAX. Processen från första mötet till såld lägenhet tog cirka 1 månad. Det bästa var att de hela tiden var tillgängliga och flexibla. Jag fick alltid snabba svar på mina frågor och bra från mäklaren råd under budgivningsprocessen. Sammanfattningsvis skulle jag beskriva denna mäklare som förstklassig och personlig service där ingenting är omöjligt!
    Tack Henrik för dina fina ord. Kul att du uppskattade vårt sätt att arbeta. Karin hälsar och tackar också! //Jörgen Jörgen Warberg
    • Tynnered
    2021-01-14
    Mycket trevlig och tillgänglig för oss som köpare.
    • Tvååker
    2020-12-20
    Vi har köpt en sommarstuga,

Allt gick som vi förväntat.
  • skrev om Jörgen Warberg en del av RE/MAX Warberg & Co
    2020-11-16
    Vi var intresserade av en fastighet på Hyppeln men fint läge vid havet. Utgångspriset var 4 miljoner. Hade kontakt med mäklaren ca en vecka innan visningen. Vi var också på visningen en lördag i april 20020. Vi pratade med mäklaren under visningen som delade ut visningsmaterial. Ingen information utöver visningsmaterialet förmedlades.
    På söndagen kollade jag på Hemnet och till min förvåning hade budgivningen reda kommit igång. Ringde mäklaren som först då upplyste att man måste ha bankgaranti för att få lämna bud enligt önskemål från säljaren. Vi hade inte fått någon som helst information om detta varken vid första kontakten eller på visningen. Vi blev tagna på "sängen" och kontaktade vår bank på måndagen och fick bankgaranti på tisdagen men då var huset sålt.
    På detta sätt fick ägarna mindre betalt än som var möjligt.
    Mäklaren kan alltid i detta fall skylla på säljaren men enligt lagen är mäklaren alltid skyldig att lämna bud till säljaren men denna möjlighet stoppades av mäklaren.
    Hej Hasse Andreasson, Tack för dina rader och omdöme. Fastigheten kom ut på hemnet den 13 April i år. Under nio dagar, mellan den 13:e och 21:e April, var det 12.435 unika besökare på fastigheten! Av dessa anmälde sig 55 spekulanter till visningarna på lördagen den 19:e och söndagen den 20:e April. Av dessa 55 intresserade spekulanter var det 6 stycken som blev budgivare. Budgivningen pågick lördag, söndag, måndag och tisdag och redovisades på nätet och vår hemsida. Samtliga budgivare var alla förberedda inför visningen och hade klart med lånelöfte från sin bank när de la sina bud. Säljaren har fri prövningsrätt och valde att sälja fastigheten till den med högsta budet. Med vänlig hälsning Jörgen Warberg Jörgen Warberg
    • Askim
    2020-11-12
    Jörgen hjälpte oss med att sälja vår tomt i Billdal.
    Han är en profisig, lättsam alltid glad och trevlig.
    Kan varmt rekommendera.

//Linnéa & Magnus 😊👍
    Tack Linnéa och Magnus för era fina rader, det uppskattas! Jag har jobbat i 46 år i branschen och känner mig bara yngre och yngre..... Vi fastighetsmäklare lever ju på vårt rykte, även om inte alla gillar oss..... Men som min kloke far alltid sa (han avled förra året); "Jörgen - You can't win them all" Och va rätt han hade.... Jörgen Warberg
    • Tvååker
    2020-11-07
    Vi sålde vårt hus.Jörgen har varit engagerad, tillmötesgående och
    snabb.En mäklare att rekomendera !
    Tack för fina rader. Visserligen dök det upp lite fler frågor och komplikationer under resan, men tillsammans löste vi det utmärkt! Jörgen Warberg
    2020-07-13
    - Köpt Havsnäs fritidshus på Hyppeln
    - På ett trevligt och välkomnande sätt
    - Inga speciella förväntningar. Möjlighet att få se en fastighet efter utsatt visningstid.
    - Bara positivt!
    Tack Tommy för fina rader. Karin och jag är övertygade om att ni kommer att stortrivas ute på Hyppeln! Ett sånt drömställe! Jörgen Warberg