• BadgeFiveYears

Marcus F

Llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Eva J
Skrev om reaklockor.se

Snabb leverans, inget att klaga på

Hej Tack Eva god fortsättning 💙

Bengt johan markus C

Stor varning för detta bluff-företag! Jag köpte en Casio-klocka som helt enkelt inte visar rätt tid, trots upprepade försök att på egen hand åtgärda det. Kundtjänst svarar inte på telefon, svarar inte på mejl. Det har nu gått drygt sex (6) månader. Jag vill avråda alla från att handla med Reaklockor.se. Det.är ett oseriöst bluff-företag som inte följer svensk lagstiftning när det gäller Konsumentköplagen. Handla tryggt, köp din klocka av någon annan!

Jörgen N
Skrev om reaklockor.se

Hej. Klockan är en present så ag har inte så mycket att berätta. Allt har fungerat...

Helene E
Skrev om reaklockor.se

Relativt snabb leverans, inga krångligheter.

Lars W
Skrev om reaklockor.se

Bra sortiment; en Luminox-modell jag inte hittade någon annanstans fanns på reaklockor. se. Leverans enligt vad som utlovats. Smidigt.

Tusen tack Lars för ditt köp. 💙

Sebastian M
Skrev om reaklockor.se

Bra service vid returen, synd att fel vara skickades från början bara. Annars bra service vid returen!

Mats K
Skrev om reaklockor.se

Snabb leverans. Bra utbud, billiga priser. Klockan stämde precis med mina förväntningar. Vad mer kan man begära. Rekommenderas.

Stort tack Mats för köpet. Önskar dig en super trevlig helg. /reaklockor 💙

Kaleb D
Skrev om reaklockor.se

Beställningen levereras inte i tid. De informerar dig inte om att beställningen har skickats eller inte. De svarar inte på dina meddelanden.

Umer K
Skrev om reaklockor.se

Mycket bra kundservice då de var snabba med att svara tillbaka och hjälpa mig med att få min klocka så fort som möjligt. Den snabba leveransen och låga priserna hjälpte inte bara plånboken utan även min outfit till studenten

Vi är glada att du är nöjd och Grattis igen till studenten. God fortsättning 💙

Lars V
Skrev om reaklockor.se

Goda priser, snabb leverering, god kommunikation … Prova själv.

Thomas K
Skrev om reaklockor.se

Köpte en Swiss Militaryklocka. Beställningsproceduren fungerade bra och leveranstiden var acceptabel. Jag är nöjd.

Tack så jättemycket, Thomas 💙

Emmanuel N

..........

Willy S
Skrev om reaklockor.se

Klockren tjänst, fungerade som beskrivet och klockan motsvarde helt förväntningarna.

Tusen tack Willy, och Gott nytt År 💙

Robert J
Skrev om reaklockor.se

Allt gick bra förutom en liten sen leverans.. Men annars ett mycket bra bemötande. Framförallt nu nar jag var tvungen att skicka tillbaka klockan.

Johan H
Skrev om reaklockor.se

Snabb leverans och bra priser!

Tack för din beställning Johan 💕

Göran P
Skrev om reaklockor.se

När jag satte på klockan på min arm, behövde armbandet justeras. När jag försökte öppna låset på armbandet föll det av. Jag har försökt sätta tillbaka låset men trots många försök har jag ännu inte lyckats sätta tillbaka det. Hjälp mig, eller jag skickat tillbaka klockan och begär pengarna tillbaka. PS Jag har redan informert er om problemet i ett mail. Men inte hört av er. Göran Petrini gopetrini@me.com, tel 0762560629

Marie J
Skrev om reaklockor.se

Hej! Kan härmed ge en rekommendation på köpet av klocka samt smycke-armband, dock borde minsta pris på beställning, dvs 2000:- stå väl utskrivet så man inte blir besviken när man beställer sen...

Josef A
Skrev om reaklockor.se

Smidigt å bra ,leverans i tid!!

Marcus P
Skrev om reaklockor.se

Bra priser & höll leveranstiden . Köpte en Luminox Diver med gummiarmband som jag inte sett på någon annan sida Bra betalningsalternativ med klarna

Rolf S
Skrev om reaklockor.se

Köpte ett Casio radiokrollerat armbandsur. Rel. snabb leverans utan problem. Nöjd.

Mari A
Skrev om reaklockor.se

mycket bra klocka älskar den . bra butik rekommenderar starkt

Anders J
Skrev om reaklockor.se

Bra på alla sätt och vis: Levererade det som utlovats och bra hantering av order och information. Enda anledning till 4 och inte 5 i betyg var att det tog några dar mer än utlovat att få leveransen, men sammantaget skulle jag definitivt köpa mer ifrån dem.

Svar från reaklockor.se

Tack, Nnders. vi jobbar definitivt på att förbättra vår leveranstid. 💝

Håkan L
Skrev om reaklockor.se

Har fungerat bra de fåtal gånger jag handlat från reaklockor. Snabb leverans och bra varor till fullt acceptabla priser. Något större utbud hade väl inte skadat. Inga problem med varken packning, eller bemötande.

Tusen tack för recensionen Håkan. Vi uppskattar det verkligen 💕

Per-Anders A
Skrev om reaklockor.se

Snabbt och bra,klockan var jätte fin++++++++

Tack så mycket och allt gott i 2022 💕

Anders B
Skrev om reaklockor.se

Bra utbud, fantastiska priser och snabb leverans Vad finns det att inte gilla

Tack Anders. Vi uppskattar verkligen din feedback. 💕

Stefan K

Snabb och korrekt leverans. Bra pris. Betalning med Klarna

Tusen tack Stefan :)

Ishi B
Skrev om reaklockor.se

On time, as described, nice watch!

Svar från reaklockor.se

Thank you so much Ishi. We hope and wish you are great 2022 :)

Lars Robert Kristian N

Köpte en Seiko 5 till bäst pris på Reaklockor. Leveransen tog ett par dagar längre då dem importeras on demand. Men det kan man leva för det låga priset.

Tusen tack Robert :)

Ewa W
Skrev om reaklockor.se

Fick min klocka snabbt. Var inte riktigt som jag förväntat mig. Returnerade den på fel sätt men det löste företaget bra. Nöjd.

Bertil A
Skrev om reaklockor.se

Kanon och hela processen funkade klockrent

Vi tackar ☀️

Patric H
Skrev om reaklockor.se

Tyckte att beställningen/leverans gick snabbt och smidigt :)

Tusen, tusen Tack Patric ❤

David P
Skrev om reaklockor.se

Bra bemötande och leverans inom utsatt tid!

Tack David :)

Milutin S
Skrev om reaklockor.se

Snabb och smidig leverans. Utmärkt kundservice.

Tusen tack, Milutin. Vi uppskattar det verkligen ❤️

Tahir O
Skrev om reaklockor.se

På ett bra sätt . Det finns möjlighet att bli bättre på rutinerna kring retur Bl.a snabbare mejlsvar att få fakturasedel . Avsaknad av kvitto från ombud efter att man lämnat returvaran är verkligen en minus poäng , då är en trygghet för kunden och det finns från i princip alla andra företag . I överlag det hela gick ganska bra inklusive återbetalning för köpet av klocka (swiss military)

Fredrik A
Skrev om reaklockor.se

.................................................................................................................................................................................................................

Adam S
Skrev om reaklockor.se

Långsam leverens och lång väntetid på svar

Jozsef V
Skrev om reaklockor.se

Beställde en klocka, fick bekräftelse på beställningen direkt så jag kunde följa status på ordern. Klockan levererades på ett par dagar, perfekt skick och precis efter förväntningarna. Mycket nöjd med köpet och kommer definitivt att handla igen från Reaklockor.

Arne N
Skrev om reaklockor.se

Har köpt en Orient Bambino 2:a gen. Klockan är mycket stilig och smakfull. Den har fungerat utmärkt så långt. Ett litet minus var leverenstiden på 12 kalenderdagar men den som väntar på något gott...

Thomas W
Skrev om reaklockor.se

Leverans inom utlovad tid. Seikoklockan fungerar fint och jag känner mig nöjd. Redan rekommenderat Reaklockor.se till en bekant.

Patrick F
Skrev om reaklockor.se

Köpte en Seiko Flightmaster! Svårt att sätta betyg på att bli bemött via nätet! Att produkten var billigast i Sverige och det var den med flera tusen jämfört med det dyraste! Snabbt och billigast i Sverige!

Martin M
Skrev om reaklockor.se

Man kan väll sammanfatta det hela ganska kort. Har inte fått någon klocka. Så nu beställer jag hos någon annan. Med vänlig hälsning MM :)

Suzana A
Skrev om reaklockor.se

Bra service, bra kundbemötande, kontinuerlig kontakt med kunden, bara ++++++. Klockan blev succé :)

Handan Y
Skrev om reaklockor.se

Jag har beställt en klocka. Behövde hjälp med min beställning. Proffsigt, snabbt och trevlig bemötande. Bra service och kunnig personal. Dem är hjälpsamma på alla sätt. Snabb hjälp och återkoppling vid kontakt. Jag har fått den bästa gåvan på alla hjärtans dag. Rekommenderar stark det till alla. Kort sagt: Pålitliga hela vägen! Nöjd kund 😌

Mattias G
Skrev om reaklockor.se

Beställt klocka, men får ingen uppföljning eller ledtid. Det har gått mer än 6 dagar, tråkigt..

Enes B
Skrev om reaklockor.se

Föra fredagen beställt klocka..i dag är fredagen .ingen klocka??? 3-6 dagar gått ut...tack

Sven
Skrev om reaklockor.se

Köpte klocka på Rea och glömde fylla i rabattkoden. Ett mail i efterhand till Reaklockor och svaret kom snabbt, självklart..! det fixar vi till. SUPER SERVIC...! mycket nöjd med köpet.

Johan I
Skrev om reaklockor.se

Bra och snabb kommunikation, bra utbud till bra priser

Robert A
Skrev om reaklockor.se

Seiko skx007. Funkade bra. Det tog dock 14 dagar innan jag fick meddelandet att vara skickades. I övrigt bra.

Thomas M
Skrev om reaklockor.se

Hej Köpte en klocka och är mycket nöjd med servicen. Dock lite fundersam på kvalitet av klocka eller batteri eftersom den drar sig ett par minuter på ett par dagar. Så borde det väl inte vara? Thomas