Alla kategorier Guldsmed Stockholms län Stockholm Norrmalm Step In Watch Center

Step In Watch Center

Drottninggatan 66, 111 21 Stockholm — Visa karta

Step In Watch Center ägs av Naresh Lakhwani som tillsammans med sin personal driver detta företag sedan 1992. Vi säljer märkesur från dom välkända tillverkarna. Ca 30 märken under ett tak. Denna butik är utvald av leverantörerna för att vara störst och bäst i Stockholm när det gäller klockor. Du hittar vår butik med detta enorma och fina utbud i Stockholm City på Drottninggatan. Ett måste att se om ni söker en klocka. Vår personal kan det mesta om klockor och ur. Vi har även urmakare på plats som reparerar och servar.

Välkommen till butiken med Stockholms garanterat största och bästa sortiment av klockor

Läs vad 4 kunder tycker om Step In Watch Center

• T C skrev om Step In Watch Center
    För ett batteribyte på en klocka från en tuggummiautomat, säkert ok. Men gillar du ditt ur, NEJ. Servade ett ur för 5,000.- (femtusen!). Inte bara var vissa funktioner oombett borttagna (skruvkronan borta!) utan klockan fungerar inte. Då jag påtalade detta informerades jag om att garantin inte gäller, för jag... "kanske har tappat den. Eller nå't". Kanske eller nå't, kanske inte eller nå't, finns det något som indikerar att jag skulle ha gjort det? Nej.
    Till saken hör att hela urverket är komplett förstört. Timvisaren går en halvtimme fel. Självuppdragningen fungerar inte. Den går ibland men stannar allt som oftast Det går inte att dra upp manuellt (de bytte bom och krona ju, hmmm.) och datumen kan hoppa några dagar på en timme. Det är helt tydligt att de kladdat till det och vill inte ta ansvar. Förmodligen för att de inte kan det. De är klantarsle utan en aning om urmakeri. Men här kommer själva kronan (no pun....) på verket. "För femhundra spänn kan vi vrida om din timvisare". Jag tog dinkan och gick och gapar fortfarande. Kommer att ta den till en riktig urmakare för analys och sedan dra dem inför de instanser man kan ARN, Konsumentverket etc för att därpå ta en öl och glömma hela idiotin. Läs mer
  • victor skrev om Step In Watch Center
    Fruktansvärt dåligt bemötande. När jag skulle reklamera ett fyra månader gammalt armband som hade gått sönder efter minimal användning blev jag ifrågasatt och misstänkliggjord. Personalen hävdade att jag ljög och avsade hela sitt ansvar. Oerhört kränkande behandling – jag har aldrig någonsin (i Sverige) upplevt nåt liknande. Det enda positiva är att det enbart var ett armbandsköp för under tusenlappen och inte en dyr klocka. Läs mer
  • Hasse G skrev om Step In Watch Center
    Huh vilken skräckupplevelse. After sale service en katastrof! Personalen helt bedrövlig. Verkade ha seriösa personliga problem. Ska man behöva bli förbannad för att få sin 8 månader gamla klocka reparerad? Jag köper med jämna mellanrum dyra klockor till barnen. Här köper jag inga fler klockor! Såna här affärer behöver ingen - lägg ner. Läs mer
  • Robin O skrev om Step In Watch Center
    Lämnade in en klocka som var trasig för att få ett kostnadsförslag. De kom tillbaka med en rekommendation att jag skulle byta hela urverket i klockan för 2.900:-.

Tyckte det lät dyrt så jag lämnade in klockan på ett annat ställe. De fixade det för 250:-. Var bara några skruvar som hade rammlat ur sina platser.

Är verkligen glad att jag inte litade på dem. Läs mer

Bästa guldsmederna i Stockholm:

Nybrogatan 35, 11439, STOCKHOLM