Redovisningshuset i Södertälje

Välkommen till RedovisningsHuset i Södertälje!

Vi ser till att du som företagare utvecklas optimalt genom aktiv ekonomisk och juridisk rådgivning. Du kan abonnera på ekonomifunktionen och få aktiv rådgivning året runt på alla dessa tjänster. Lämna över ansvaret till någon av våra proffs så att du kan fokusera på att få din verksamhet att växa.

Tjänster
  • Bokföring
  • Resultatplanering och bokslut
  • Privat inkomstplanering och deklaration
  • Ekonomi och skatter
  • Familjejuridik

Vi har över 35 års erfarenhet inom branschen och är en auktoriserad redovisningsbyrå. Varmt välkommen att boka en gratis genomgång av ditt företag i dag!

Läs vad 94 kunder tycker om Redovisningshuset i Södertälje 2

2022-06-10 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Tror på ett bra samarbete,
    Tack för det fina omdömet! Det är väldigt värdefullt för oss. Mvh
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kunnig personal som alltid tar sig tid att snabbt hitta korrekta lösningar.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och tidspassning.
    Har varit kund i flera år och varit nöjd med den konsultation och det stöd som jag fått, så förväntningarna var de samma som föregående förut - få bra råd i samband med våra deklarationer.
    Tack för ditt fina omdöme! Det betyder extra mycket när våra återkommande kunder tar sig tid att ge oss ett omdöme. Det är en värdefull information inte minst för dom som inte känner till oss ännu. Redovisningshuset i Södertälje
    2022-04-09 Verifierad kund
    Alltid hjälpsam, snabb och kompetent.
    Tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2022-01-13 Verifierad kund
    Proffsigt
    Få hjälp i en krissituation där min redovisningskonsult hastigt gått bort.
    Är ännu inte klar med sisita frågan utan vi jobbar på det
  • Peter B
    2022-01-10 Verifierad kund
    Satsar mycket på aktiv och personlig rådgivning till kunderna, bjuder frikostigt på senaste nytt från hemsidan. En byrå i absolut framkant!
    Tack för det mycket fina omdömet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-20 Verifierad kund
    Vår kontakt på redovisningshuset har varit otroligt hjälpsam
    och hjälpt oss på ett sätt som gör att vi kommer rekommendera redovisningshuset till alla som behöver hjälp med redovisning.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bra och personlig service....................................
    Tack för det fina omdömet. Det betyder mycket för oss. Mvh Hassse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-18 Verifierad kund
    Jag blir professionellt bemött och lever helt upp till mina förväntningar.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag skulle önska mer engagemang från företaget och mer återkoppling..
    Tack för ditt omdöme! Vi vill verkligen visa engagemang mot vår kunder. Vi tar till oss din kommentar och ska verkligen försöka bättra oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-15 Verifierad kund
    Alltid trevligt och korrekt bemötande
    2021-12-14 Verifierad kund
    Det är väldigt måna om sina klienter och är alltid hjälpsamma
    2021-12-14 Verifierad kund
    Allround med allt inom bokföring och företag
    2021-12-14 Verifierad kund
    det sköts professionellt och hitintills utan att behöva ta för mycket resurser från mitt dagliga arbete. bra kundkontacker finns det.
    Tack för det fina omdömet! Det är värdefullt för oss att ha nöjda kunder. Mvh
    Jag är nöjd med samarbetet med Håkan och RedovisninHuset
    2021-12-13 Verifierad kund
    Redovisningshuset utför alla uppdrag till full belåtenhet.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Mycket nöjd över personlig bemötande och service. Man känner sig som en del av en familj, om det är ett sätt att beskriva det på.
    Mina förväntningar var mer som till många redovisningsföretag, att de är opersonliga. Upplevelsen är långt över förväntad.
    Våra tjänster är redovisning och Fortnox licenser.
    Tack för det fina omdömet!
    Det är väldigt värdefullt för oss att ni som kund är nöjda. Mvh Hasse
  • Anders Ö
    2021-12-13 Verifierad kund
    Alltid väldigt bra och trevligt bemötande.
    Hej Anders, tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-13 Verifierad kund
    Tycker att jag blir bemött väldigt väl samt att de har bra tålamod när det kommer till mina frågor :)
    Tack för det fina omdömet! Det är väldigt värdefullt för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-12 Verifierad kund
    Jag gick ett proffsigt och snabbt bemötande direkt. Samtliga personer jag har och har haft kontakt med är pålästa och uppdaterade på det jag behöver hjälp med. Jag hade ganska höga förväntningar, vilket de har levt upp till.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemött. Utför allt till belåtenhet. Lätta att kommunicera med.
    Så ger högsta betyg
    Tack för ett fint omdöme! Det betyder mycket för oss att våra kunder är nöjda. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-11 Verifierad kund
    Lojala och trevliga människor. Önskar lite mer regelbundna avstämningar. Lite hög kostnad kanske men Hans Holmqvist vill det bästa och vill förbygga bokslut/beslut.

Pernilla är duktig och påminner mig om mina förpliktelser precis som det ska vara.
    Proffsigt och kunnigt bemötande
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jag tycker att vi har stor hjälp med redovisningen och juridik det har vi haft i drygt 20 år.
    Ett trevligt och korrekt bemötande
    Tack för det fina omdömet! Extra värdefullt när det kommer från er som har varit kund så länge. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-10 Verifierad kund
    Redovisningshuset gör våra löner sedan många år. Det fungerar jättebra, alltid snabba svar på frågor och de har bra framförhållning.
    Tack för ert fina omdöme! Det är väldigt värdefullt för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-10 Verifierad kund
    Oerhört professionella och skickliga, hade det inte varit för redovisningshuset hade jag fått sluta driva företag för länge sen.

Troligen dyrare än andra alternativ, men värt varenda öre, den enda faktura jag betalar varje månad utan att knota.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Man är snabba, vänliga och har väldigt god kunskap inom hela ekonomi området.

Våra förväntningar har uppfyllts helt och hållet,
    Tack för det fina omdömet! Att ni som kund är nöjda betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-09 Verifierad kund
    De är professionella och hjälpsamma och har sett till att lösa alla problem som har uppstått.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket och gör oss både glada och stolta. Mvh
    2021-12-09 Verifierad kund
    Proffsigt & trevligt bemötande!
    Hej, tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-09 Verifierad kund
    Man blir alltid trevligt bemött och mina förväntningar överträffas alltid vad man än behöver för hjälp.
    Hej, tack för det fina omdömet. Det betyder väldigt för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    Mycket kompetenta medarbetare
    som gör bokföring begripligt
    Vänligt bemötande
    Tack för det fina omdömet! Extra värdefull för oss när det kommer från en kund som vi haft så många år. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-09 Verifierad kund
    Alltid väl bemött och god service.
    Väldigt kunnig och engagerad personal.
    Har resurser in "house" för alla redovisnings och bolagsfrågor.
    Tack för ett fint omdöme! Det är väldigt värdefullt för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    Väldigt kunnig och engagerad personal.
    Har resurser in "house" för alla redovisnings och bolagsfrågor vilket varit till stort stöd då vi ofta har komplicerade transaktioner.
    Tack för det fina omdömet! Vi värdesätter det väldigt högt. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    Väldigt kunnig och engagerad personal.
    Har resurser in "house" för alla redovisnings och bolagsfrågor.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-09 Verifierad kund
    Snabb och rätt hantering av mitt företags räkenskaper
  • Fredrik L
    2021-12-09 Verifierad kund
    Kompetenta, duktiga och pålitliga.
    Tack för det fina omdömet Fredrik! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra bemötande från reception till kontaktperson .
    Tack för de fina omdömet! Det betyder mycket för oss att våra samarbetsparter är nöjda med oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-11-15 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Tack för ett fint omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
  • Swetrade Pharmaceuticals Ab
    2021-11-14 Verifierad kund
    Redovisningshuset i Södertälje (RH) är ett välorganiserat och effektivt företag bestående av verkligt professionella och samtidigt trevliga personer. RH levererar.
    Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot ett utmärkt samarbete. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-11-10 Verifierad kund
    Professionell och utmärkt service!
    Tack för det fina omdömet, det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, klar och tydlig information, snabba svar.
    Jag köpte ett gåvobrev.

Hälsningar
    Anders
    Hej Anders!
    Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh Hasse
    2021-09-11 Verifierad kund
    väl bemött
    bokslut och deklarations hjälp
    2021-06-08 Verifierad kund
    Får alltid svar på frågorna jag har
    2021-05-10 Verifierad kund
    Vi köper redovisningstjänster, där 95% av arbetet består av årsbokslut samt deklaration.

Är mycket nöjd med den personliga redovisningskonsult vi har. Hon heter Annica Jansson och är fantastiskt kunnig, tillmötesgående och hjälpsam.

Den fasta årsavgiften vi betalar är rätt hög och känns tung när fakturan dyker upp i maj, varje år. Framför allt sedan pandemin började härja och vår omsättning har sjunkit rejält.
    Tack för det fina omdömmet! Det betyder mycket för oss! Vi ska titta över vår debitering igen och se vad vi kan göra, vi förordar månadsbetalning för att slippa det du beskriver med en stor faktura om året. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
  • Filip O
    2021-05-10 Verifierad kund
    Hjälp med deklarationer, bra snabbt och proffsigt.
    Tack för det fina omdömmet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-05-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig personal, bra rådgivning kunnig personal.
    Tack för det fina omdömmet! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-05-07 Verifierad kund
    Bra service, kunnig personal, och ärendet hanterades snabbt.
    Tack för ditt fina omdömme! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-03-05 Verifierad kund
    Mycket kompetent och pålitligt
    Tack för det fina omdömet! Det betyder väldigt mycket för oss.
    Mvh Hasse
    2021-02-04 Verifierad kund
    Jag använder Redovisningshuset i Södertälje AB för två av mina bolag.
    De tar väl hand om mina bolag och hjälper mig med bokföring, lönespec, arbetsgivardeklaration, momsredovisning och företagsdeklaration.
    Jag får information om lagändringar och eventuella problem i god tid så att jag har möjlighet att korrigera.
    Tack för det fina omdömet! Som du vet betyder det väldigt mycket för oss, du gav ju oss ett fint omdöme förra året också, det uppskattas.
    Mvh/Hasse