Redovisningshuset i Södertälje

Redovisningshuset i Södertälje

Välkommen till RedovisningsHuset i Södertälje!

Vi ser till att du som företagare utvecklas optimalt genom aktiv ekonomisk och juridisk rådgivning. Du kan abonnera på ekonomifunktionen och få aktiv rådgivning året runt på alla dessa tjänster. Lämna över ansvaret till någon av våra proffs så att du kan fokusera på att få din verksamhet att växa.

Tjänster
  • Bokföring
  • Resultatplanering och bokslut
  • Privat inkomstplanering och deklaration
  • Ekonomi och skatter
  • Familjejuridik

Vi har över 35 års erfarenhet inom branschen och är en auktoriserad redovisningsbyrå. Varmt välkommen att boka en gratis genomgång av ditt företag i dag!

Läs vad 51 kunder tycker om Redovisningshuset i Södertälje 2

2021-06-08
    Får alltid svar på frågorna jag har
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-05-10
    Vi köper redovisningstjänster, där 95% av arbetet består av årsbokslut samt deklaration.

Är mycket nöjd med den personliga redovisningskonsult vi har. Hon heter Annica Jansson och är fantastiskt kunnig, tillmötesgående och hjälpsam.

Den fasta årsavgiften vi betalar är rätt hög och känns tung när fakturan dyker upp i maj, varje år. Framför allt sedan pandemin började härja och vår omsättning har sjunkit rejält.
    Tack för det fina omdömmet! Det betyder mycket för oss! Vi ska titta över vår debitering igen och se vad vi kan göra, vi förordar månadsbetalning för att slippa det du beskriver med en stor faktura om året. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
  • Filip O
    2021-05-10
    Hjälp med deklarationer, bra snabbt och proffsigt.
    Tack för det fina omdömmet! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-05-09
    Bra bemötande, trevlig personal, bra rådgivning kunnig personal.
    Tack för det fina omdömmet! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-05-07
    Bra service, kunnig personal, och ärendet hanterades snabbt.
    Tack för ditt fina omdömme! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-03-05
    Mycket kompetent och pålitligt
    Tack för det fina omdömet! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-02-04
    Jag använder Redovisningshuset i Södertälje AB för två av mina bolag.
    De tar väl hand om mina bolag och hjälper mig med bokföring, lönespec, arbetsgivardeklaration, momsredovisning och företagsdeklaration.
    Jag får information om lagändringar och eventuella problem i god tid så att jag har möjlighet att korrigera.
    Tack för det fina omdömet! Som du vet betyder det väldigt mycket för oss, du gav ju oss ett fint omdöme förra året också, det uppskattas. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-01-11
    Vi köpte hjälp att slå ihop våra 2 bolag. Bemötandet och hjälpen var så bra att vi började använda bolaget som redovisningshjälp.
    Alltid snabba svar som också är enkla och tydliga att förstå.
    Hjälp med revisorskontakten har vi också uppskattat.
    Jag rekommenderar ofta Redovisningshuset men för mindre bolag kan det bli för dyrt då det är en fast avgift.
    Det personliga bemötandet är alltid mycket bra.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss att ni är nöjda. Mvh/ Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-01-11
    Informativ och snabb service både vid löpande och enstaka specifika ärenden
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-01-11
    Jag har fått bra hjälp med redovisningen och deklarationen i många år.
    2021-01-08
    Bad om hjälp med att räkna ut underlaget för omsättningsstöd och blev utmärkt hjälpt.
    mycket bra redovisning
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss, Vår strävan är alltid att göra våra kunder nöjda, ni är det viktigaste vi har. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-01-07
    Snabb och säker service, och bra rådgivning inför deklaration.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycke för oss att våra kunder är nöjda. Vi jobbar hårt för det varje dag, Tack! Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-01-07
    Får alltid snabba svar och trevligt bemötande
    2021-01-07
    De påminner mig med det mesta när det gäller kontakter med myndigheterna.
    Tack för det fina om dömet! Det betyder mycket för oss att du som kund känner dig nöjd. Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2021-01-07
    Abonnemang med paketpris. Helårsvis.
    Bra, snabb och kompetent handläggare.
    Bra att som litet företag ha professionellt stöd i bokföring och redovisning.
  • Peter B
    2021-01-06
    Jag levererar nyhetstexter till RedovisningsHuset. Jag vet därför hur stor vikt de lägger vid att alltid hålla sig fullt uppdaterade och att ge kunderna god service med bra information. De prioriterar kundservice och kvalitet mycket högt och vill gärna ge det där lilla extra. Rekommenderas varmt!
    Tack för det fina omdömmet. Du jobbar nära oss och har god insyn i hur vi agerar så ditt omdöme betyder lite extra för oss! Mvh Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-17
    Dom hjälper mig med min redovisning till skatteverket. Det går jättebra.
  • Ampere-Experten
    2020-11-17
    Jag har nyss blivit kund och har fått en oerhört kompetent känsla av företaget och dom har haft mkt servicemind i kontakten med oss.
    /Ampere-experten
    Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss att våra kunder känner sig nöjda. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-16
    Fantastisk samarbetspartner i alla lägen.
    Familjär atmosfär.
    Mycket nöjd med företaget samt dess kultur.
    2020-11-13
    Jag har köpt en paketlösning där jag får hjälp med bl.a. löpande bokföring, resultatuppföljning, deklaration, årsbokslut, deklaration, mm
    Jag har blivit bra bemött och känner att de hittat rätt nivå att kommunicera med mig i min okunskap och mitt ointresse i ovanstående frågor.
    Tack för det fina omdömet! Att våra kunder är nöjda betyder väldigt mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-12
    Trevlig och personlig service. Fick ett bra intryck med familjekänsla i företaget. Riktigt trevliga och professionella när jag köpte ett aktiebolag. Kan varmt rekommendera Redovisningshuset.
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss att du som kund känner dig nöjd. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
  • Lena L
    2020-11-12
    Som att ha en egen ekonomiavdelning! Hjälpsamma, kunniga och trevliga.
    Vi får all den hjälp vi behöver. Snabbt och korrekt. Utan krångel.
    Hej Lena! Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-11
    Hej
    Jag har 2 företag en Ab & en enskild firma
    Jag är väldigt nöjd med att jobba med redovisningshuset och med de som jag har behövd. Med min tidigare firma oxå . Med rådgivning och redovisning. Mvh Tal//Elliot
    2020-11-10
    Dom gör sitt jobb snabbt och smidigt
    Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss! Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-09
    Jag har köpt tjänsten för bokföring och bokslut och tycker de har bemött mig på ett trevligt och professionellt sätt. Jag har stort intresse av att lära mig hur saker fungerar själv, trots att jag hyr in någon som gör det åt mig och Redovisningshuset har varit duktiga på att förklara hur olika saker fungerar.
    Tack för det fina omdömet! Vi sätter stort värde på det, det är viktigt för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-09
    Vi köper löpande redovisning och det fungerar bra. Snabb återkoppling och upplysningar om hur vi ska göra.
    Tack för ett fint omdöme! Det är viktigt för oss och vi tycker det är roligt att du är nöjd. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-09
    De sköter vår bokföring. Hade höga förväntningar på såväl professionellt som trevligt samarbete när vi bytte byrå till Redovisningshuset i Södertälje. Redovisningshuset i Södertälje lever upp till våra högt ställda krav och vi är mycket nöjda med servicen vi får från dem.
    Tack för det fina omdömet! Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd med våra tjänster. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-09
    Har alltid blivit väl bemött av personalen på RedovisningsHuset som gör ett utmärkt jobb.
    Tack för det fina omdömet! Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-09
    Hans Holmqvist är en klippa.
    Hjälper till när det behövs och man får bra underlag till det som företaget behöver
    Trevligt bemötande i receptionen.
    Känns tryggt
    2020-11-08
    Tar sig an kunden, alltid proffsig hantering av företagets ekonomi.
    Tack för det fina omdömet Vi värdesätter det mycket. Mvh/Hasse! Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-07
    Helhetslösningar som vår ekonomiAvdelning. Lyhörda, pålitliga, kunniga och personliga.
    Tack för det fina omdömet! Vi känner oss hedrade och stolta. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-07
    Redovisningshuset har skött mitt företags bokföring i många år
    Tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss att du som kund är nöjd. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    Redovisningstjänst för aktiebolag.
    Moms redovisning löner mm
    Jag har blivit bra bemött från de personer jag har med att göra och de jag träffar för övrigt på företaget .
    Hej Iréne! Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-06
    Bokföring och boksluts tjänster samt vissa andra mer personliga ärenden.
    Redovisningshuset sköter allt på ett bra och korrekt sätt.
    Dom jag har träffat är väldigt trevliga samt att man påminner om viktiga händelser. Man erbjuder även tilläggs tjänster via mail / hemsida utan att trycka på allt för mycket.
    Tack för det fina omdömet. Vi värdesätter det mycket! Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-06
    Sköter alla mina papper utmärkt. Trevlig personal på hela kontoret. Kan verkligen rekommendera Redovisningshuset.
    2020-11-06
    Bra service. Duktiga på vad de gör.
    Tack för det fina omdömet. Vi känner oss hedrade och stolta! Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    Bokföring,lön och deklaration

Har alltid blivit bra bemött

Dom har gjort sitt jobb,är nöjd
    Tack för det fina omdömet, vi sätter stort värde i att du är nöjd med oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-05
    Bra rådgivning och lätt att få kontakt med bra bemötande
    2020-11-05
    Redovisningshuset har hjälp mig att starta mina två företag Ninc AB och Seer Electronics AB.
    De ger löpande stöd i skatteregler, bokföring, utdelningsstrategier och kompanjonavtal.
    Jag har en personlig rådgivare som med sin erfaranhet hjälper mig att undvika hinder innan de uppstår.

Rekommenderas varmt!
    Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Trevligt att ni är nöjda med vår service i båda bolagen. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-05
    Utmärkt service, trevligt bemötande, rimliga priser
  • Swetrade Pharmaceuticals Ab
    2020-11-05
    Efter att ha haft nära kontakt med Redovisningshuset i Södertälje i mer än 10 år intygar vi gärna att det är ett utmärkt företag med både kompetent och trevlig personal.
    Ulf Hofman
    Swetrade Pharmaceuticals AB
    Tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
  • Anders Ö
    2020-11-05
    Man blir alltid väl bemött och får snabbt svar på sina frågor & funderingar.
    Kan absolut rekommendera Er till flera, vilket jag redan många gånger gjort.
    Tack för det fina omdömet. Det betyder extra mycket att få det från dig som ju är involverad i många uppdrag hos oss. Tack också för dina rekommendationer. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-04
    Vi har fått hjälp att först köpa ett nystartat bolag och därefter rådgivning och hantering av bokföring, löner, skatter och årsbokslut i 5 år utan problem.
    Tack för det fina omdömet! Mvh/Hans Sundqvist Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-04
    De hjälper mig att göra bokföring. De är seriösa och ansvariga för sitt arbete. Jag är mycket nöjd.
    Stort tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-04
    Rådgivning, Bokföring & Fakturering för mina två Konsultbolag.

Blir väldigt bra bemött av alla inom Redovisningshuset.

Redovisningshuset hjälper mig med inom de områden där jag behöver stöttning och genom bra och tydlig dialog.

Är otroligt nöjd med samarbetet med Redovisningshuset.
    Stort tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss. Vi är stolta och glada över att du är nöjd med vår service. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-04
    Löpande bokföring och bokslut. Bemötande, kompetens och service är alltid på en högsta nivå.
    Hej Robban! Stort tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss Mvh/ Hasse. Redovisningshuset i Södertälje
    Fungerat bra.
    Trevligt bemötande.
    Kunnig personal.
    Tack för det fina omdömet! Mvh/Hans Sundqvist Redovisningshuset i Södertälje
    Redovisningstjänst
    Juridisk rådgivning
    Inköp lagerbolag

Sakliga och tydliga svar och hjälp.
    rekommenderas varmt
    L-O Hedman
    Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss! Mvh/Hans Sundqvist Redovisningshuset i Södertälje
  • Gerhard M
    2020-11-04
    Jag 'är nog en av Redovisningshusets äldsta kunder. Sedan 1991. Och jag alltid fått bästa service, på ett personligt och obyråkratiskt sätt. En partner på vars ord man fortfarande kan lita utan sätta allt på pränt.
    Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss. Trevligt att du fortsatt är så nöjd efter så många års samarbete. Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje
    2020-11-04
    Trevliga och väldigt kunniga medarbetare.
    Hög servicenivå
    Tack för det fina omdömet! Mvh/Hasse Redovisningshuset i Södertälje