Topp 25 bokföringsfirmor

Account Factory

Kanalvägen 17, Täby
    Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar oss så får du första månaden gratis!
    Kenneth L
    Kenneth L: Får svar som jagförstår snabbt. Hjälpermig atthålla reda påtider och hållpunkter.

Lindqvist Accounting

S:T Göransgatan 80, Stockholm
    Det som är stödverksamhet hos er är kärnverksamhet hos oss. Genom uppdelning kan vi båda ägna oss åt det som vi är bäst på!
    K3 Gruppen
    K3 Gruppen: Rekommenderas varmt! Jätteduktiga, snabba, trevliga. Vad kan man mer begära?

Marredo AB

Transportvägen 6, Löddeköpinge
    Marredo är en auktoriserad redovisningskonsult med stor erfarenhet i branschen. Vi hjälper allt från egenföretagare med enskild firma till större företag. Varmt välkomna att höra av er till oss så kan...
    Bromma Invest Ab B
    Bromma Invest Ab B: Snabb, pålitlg och kunnig.Allt sköts perfekt och alltid trevlig. Aldrig något som är krångligt. Johan kan sina saker utm...

BokföringsExperten

Larsbodavägen 50 nb, Farsta
    Välkommen till oss på BokföringsExperten! Vi erbjuder service som bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning. Allt inom att starta eget!
    Afrodita K
    Afrodita K: Kan varmt rekommendera Bokföringsexperten I Farsta. Vi känner oss trygga med att de tar hand om vår bokföring på ett pr...

Win Win Ekonomi Globen

Palmfeltsvägen 19, Johanneshov
    Kontakta gärna oss på Win Win Ekonomi.
    Jacob B
    Jacob B: Proffsigt och bra bemötande. Väldigt nöjd!

Malmström Redovisning

Centralplan 1B, Nyköping
    Välkommen till Malmström Redovisning! Oavsett om du behöver hjälp med redovisning, rådgivning, bokföring eller skatt har vi kompetensen.
    Andreas Ö
    Andreas Ö: Anlitar Malmströms redovisning och är supernöjd.

Häggström & Partners AB

Tellusv. 43, Vallentuna
    Poseidon C
    Poseidon C: Häggström & Partners har varit en mycket viktig del i mina företags utveckling. Alltid hög servicenivå, bred kunskap ino...

CM Redovisning

Gribbylundsvägen 1-3, Täby
    C&M Redovisning är Carina och Malin som tillsammans har lång erfarenhet av yrket som redovisningskonsulter. Hör av dig till oss så hittar vi en lösning som passar just ditt företag!
    Skånsta Måleri
    Skånsta Måleri: Kanonbra o trevliga o hjälpsamma

Michael Sant'Orp AB

Vrenavägen 3, Bandhagen
    Malin F
    Malin F: Mycket kundorienterad redovisningsbyrå. De har ett bra bemötande och är mycket professionella. Kan varmt rekommendera...

Win Win Ekonomi Infra City

Kanalvägen 3A, Upplands väsby
    Välkommen till Win Win Ekonomi! Vi underlättar din redovisning så att du kan fokusera på annat och jobbar med alla branscher.
    Felicia K
    Felicia K: Det är bra revisor, hjälpa till med frågor och lämnar alltid papper i tid.

Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Algatan 1, Gustavsberg
    Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå AB och Färgargårdens Skattekonsulter har ett nära samarbete med varandra och med gemensamma kunder.
    Josefin O
    Josefin O: Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Sifferhjälpen Ekonomibyrå

S:t Eriksgatan 117, Stockholm
    Lars J
    Lars J: Sifferhjälpen sköter min bokföring, tar fram årsredovisningen och sköter deklarationen. Sifferhjälpen sköter allt exempl...

Allegat Redovisning

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Behöver du hjälp med ekonomitjänster som redovisning, bokslut, löner och deklaration? Kontakta oss på Allegat Redovisning - vi har kompetensen!
    Twana I
    Twana I: Allegat redovisning sköter ekonomin i vår bostadsrättsförening, innebär bland annat in- och utbetalningar, löpande bokfö...

Wat Ekonomikonsult AB

Pipersgatan 32, Stockholm
    Vi hjälper dig med allt kring ekonomi och affärsjuridik. Kontakta oss för en lösning som passar just dig och ditt företag!
    Tommy P
    Tommy P: Allt och förvänta sig av ett företag mycket bra . Tommy Pettersson lyx Tjänst I Jönköping

Globens Redovisningsbyrå AB

Tjurhornsgränd 6, Johanneshov
    Tommy E
    Tommy E: Korrekt hantering och trevligt bemötande

New Mission Sweden AB

Rosersbergsvägen 47, Rosersberg
    Leif A
    Leif A: Bra på alla sätt Mer än förväntan Mycket hög Nivån ligger helt rätt Bästa tänkbara

BJ Ekonomi Bromma AB - Economix Consulting

Höglandstorget 11, Bromma
    Rolf H
    Rolf H: Fint bemötande. Ekonomisk rådgivning.

Nistra AB

Repslagaregatan 19, Norrköping
    Henry E
    Henry E: Mycket trevlig personal, har hjälpt oss effektivisera bokföringen.

Saverstams Redovisning

Meteorvägen 44 Lgh 1202, Täby
    Välkommen till Saverstams Redovisning. Vi tar hand om din redovisning när du inte har tid. Du kan alltid räkna med oss när det kommer till siffror!
    Helena M
    Helena M: Jag fick min deklaration gjord smidigt snabbt och utan krångel. Det kommer jag göra igen. Tycker det var billigt.

Kolmodins Redovisningsbyrå AB

Ringvägen 70, Stockholm
    Celia A
    Celia A: En toppenbra redovisningsbyrå! Rekommenderas varmt :)

Recma AB

Vindkraftsvägen 17, Stockholm
    Egenföretagare? Vi ser till att du får ordning på finanserna, marknadsföringen eller affärsplanen, så att du kan fokusera på rätt saker. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa dig ta di...
    Mattias S
    Mattias S: Marknadsföring. Mycket bra bemöttande bra service. Jag är mycket nöjd som kund.

EAS Ekonomiservice AB

Frida H: Trevligt och professionellt bemötande samt bra priser

Contero Group AB

Månskensvägen 91, Tullinge
    Johan A
    Johan A: Kanon bra snickare fick jag och billigt blev det, stort tack ska ni ha!

Ekonomstyrkan

Box 8001, Sollentuna
    John B
    John B: proffsig och kunniga. haft er länge nu