Marredo AB

Marredo AB

Marredo är en auktoriserad redovisningsbyrå, genom att ta hjälp av oss vet du att du får kvalificerad hjälp och minimerar dina risker för att det blir fel. Du är inte ensam om att tycka det finns roligare saker att syssla med än bokföring. Papperna samlar sig på hög, ursäkterna för att slippa avlöser varandra. Men det finns hjälp att få, ofta lönar det sig att anlita rätt hjälp.

Vår ambition är att göra ekonomin så enkel som möjligt för dig. Genom att erbjuda en tydlig prissättning vet du i förväg vad bokföringen kommer att landa på, men givetvis också på ett sätt så att du förstår hur din verksamhet verkligen går. Vi hjälper allt från egenföretagare till större bolag. För de större företagen kan vi hjälpa till att effektivisera ekonomifunktionen, både med en översyn av rutiner men också utnyttjande av den teknik som finns idag som direkt minskar arbetsinsatserna hos er.

Marredo har funnits sedan 1992, i företaget finns erfarenhet inom flera olika ekonomisystem såsom Visma/Spcs, Edison, BL administration och Pyramid. Vi arbetar främst i Fortnox som är ett webbaserade system, där vi på ett betydligt lättare sätt kan hjälpa dig om du vill bokföra, fakturera eller komma åt rapporter på egen hand. Vi finns i vid Center Syd i Löddeköpinge och vi har de flesta kunder i Malmö, Lund, Landskrona och Helsingborg. Varmt välkommen att höra av dig till oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa er med bokföringen.

Läs vad 201 kunder tycker om Marredo AB 2

2021-12-30
    Jag har blivit väldigt väl bemött av alla på Marredo, som har hjälpt mig att starta upp mitt företag och därefter ta hand om redovisningen på ett för mig bekymmersfritt sätt.
    2021-12-30
    Marredo sköter all redovisning i mitt relativt lilla AB. Allt fungerar perfekt både de 2-3 gånger jag varit på kontoret men speciellt det dagliga som sköts på distans.
    2021-12-04
    I get exactly the help I need. Very happy with the service.
    2021-12-02
    Enkelt o smärtfritt!
    Så man kan koncentrera sig på att köra lastbil…
    2021-12-01
    We get all the answers that we need. Always prompt response, realiable and good advices! Thank you.
    2021-11-30
    Mycket god kundservice med uppföljningar och tydlig kommunikation.
    2021-11-30
    Saklig, korrekt och i tid. Lätta att få kontakt med. Ger tips om man har frågor.
    Great and professional service
    2021-11-30
    Jag är väldigt nöjd med Martell de har hjälp mig med mycket bokföring deklaration och omsättningsstöd tack
    2021-11-29
    Ett personligt bemötande och en prissättning på tjänsterna som är rimlig.
    2021-11-29
    Mycket bra bemötande och support.
  • 2021-11-09
    Bra redovisningsbyrå som både hjälper till med det löpande, kvartal och årsredovisningar på ett mycket effektivt sätt och med en prisbild som tilltalar mindre och medelstora företag.
    2021-11-02
    Uppdraget har genomförts utan anmärkningar och i rätt tid.
  • Mac D
    2021-11-01
    Efter att ha varit kund i snart 30 år så hade man kunnat tro att man får "business as usual" behandling, men Marredo är alltid exceptionellt responsiva, kundvänliga och framför allt väluppdaterade i sina områden. Alltid redo - Marredo!
    2021-11-01
    Marredo fixar bokföringen samt årsavslut till mig som enskild företagare. Jag känner mig bra bemött av personalen där. Kommunikationen funkar. Blir tipsad av olika stödinsatser.
    2021-10-30
    Alltid hjälpsamma och fint bemötande
    2021-10-30
    Professionella och prisvärda. Vi har ett samarbete med löpande kontering samt årsredovisning.
    2021-10-29
    Normalt mkt bra bemötande men ibland brister informationen till kunderna
    2021-10-29
    Noggrann, serviceminded och kunnig personal som alltid har kunden i fokus.
    Positivt personligt bemötande
    Professionell och kunnig personal
    Lätta att komma i kontakt med och snabba svar på frågor
    Ok.

Händer att vid några tillfällen gör de fel.
    2021-10-29
    Vi har samarbetat med Marredo under de sista 4-5 åren. De har hjälpt oss med ekonomi & redovisning och relaterade tjänster. Under den tiden har Marredo varit högst kompetent och kund-orienterade. Vi har därför nyligen valt att utöka vårt samarbete till andra företag inom ORS. Jag kan varmt rekommendera Marredo.
  • 2021-10-21
    Utmärkt bokföringsfirma! Vi har använt dem i flera år och kommer att fortsätta med det.
    2021-10-12
    Alltid trevligt och kompetent bemötande.
    2021-10-10
    De tar hand om min löpande bokföring, löner mm. Vidare årsredovisning och därtill hörande handlingar! Trevligt och alltid glatt bemötande!
    2021-10-10
    Marredo har hjälpt oss med redovisningen och de gånger vi har behövt rådgivning relaterat till detta. Är oerhört nöjd med dem och rekommenderar dem starkt!
    2021-10-10
    De gör det de ska till ett helt ok pris och hjälper till om det blivit något problem eller med rådgivning.
    2021-10-07
    Väldigt nöjd med Marredo. Kan starkt rekommendera dem.
    2021-10-06
    Jag tycker att Marredo AB är ett ärligt, kompetent och närvarande revisorbolag. Har man frågor får man alltid bra svar och bemötandet är alltid trevligt. Jag har bara positiva sakar att säga om Marredo AB – det är ett bra företag som jag varmt kan rekommendera!
    2021-10-06
    VI använder Marredo både till den löpande bokföringen, bokslutet samt lite övriga uppgifter.
    Vi får snabba svar, de är lösningsfokuserade och vi är väldigt nöjda.
    Kan absolut rekommendera Marredo!
    2021-10-04
    Super service with great inputs snd friendly advice
    2021-09-29
    Professional and up to standard.
    2021-09-29
    Mycket bra bemött och kompetenta medarbetare som hjälper en i alla lägen.
    2021-09-27
    Seriöst och välfungerande bemötande och numera snabb hantering.
    Personligt bemötande värdesätts.
    2021-09-27
    Till en början var det bra men fick byta till en annan vilket blev en del missförstånd så inte helt nöjd.
    2021-09-27
    Var nöjd med min första revisor. Den som deklarerade till mig sist, skicka bara och sa att det var gjort. Innan jag hann säga att jag kör var dag till mitt jobb. Otrevlig tycker jag att han varit i sina mail. Den jag har nu är trevlig men ny. Jag är oxå helt ny på detta och förstår inte mycket. Den första hjälpte mig till 100%
    2021-09-27
    Lätt, smidigt och ett engagerade företag. Kort sagt, Marredo ger mervärde åt klienter!
    Vi är nöjda med Marredo!
    Dom sköter bokslut och svarar snabbt på våra funderingar när vi har dom.
    Super trevliga!
    2021-09-27
    Allt är super. Pedagogiskt, hjälpsamma sant pålitliga
    2021-06-30
    Proffsig och korrekt. Alltid snabb återkoppling. rekommenderas!
    2021-06-30
    Trevlig företag som tar hand om och hjälper mig fint med mitt företag, löner och viss bokföring. Kan alltid ringa och maila och få bra och professionellt stöd.
    2021-06-30
    Jag är nöjd med Marredo AB. Får allt hjälp som jag behöver. Kunniga personal. Rekommenderar starkt
    2021-06-29
    Har levt upp till förväntningarna. Lyssnar och försöker lösa de problem som finns.
    2021-06-29
    Mycket professionellt och konstruktivt bemötande. Är väldigt nöjd med den hjälp och de tjänster gällande bokföring som jag erhållit av Marredo.
  • Lars Nyström L
    2021-06-29
    Mycket professionella, bra kommunikation, bra priser, snabba, räddade oss ur en problematisk situation med ett redovisningsombud som inte skött sitt arbete och vi har därefter arbetat bara med dem och planerar att göra så så länge vår firma finns.

Hjälpte oss mycket bra och smärtfritt genom byte av bolagsform.
  • Mimi H
    2021-06-28
    De hjälpte mig när jag behövde det som mest. Ingen annan byrå ville ställa upp. Det är jag tacksam för.
    2021-06-28
    Alltid positivt och vänligt. Inga klagomål, allt fungerar bra.
  • Changeability A
    2021-05-01
    Marredo sköter vår löpande bokföring och agerar bollplank kring alla frågor som rör vår ekonomi så att vi kan fokusera på våra kunder istället för admin. Vi håller effektiva möten, hittar löpande bra lösningar för de effektiviseringar vi vill göra, och vi får riktigt bra hjälp! Det är ett nära och personligt samarbete utifrån våra förutsättningar.

Vi rekommenderar verkligen Marredo, samarbetet kring vår ekonomi fungerar riktigt bra!
    2021-04-01
    Har Precis börjat, men allt verkar fungera bra