Alla kategorier Bokföring Skåne Kävlinge Marredo AB
Rekommenderat företag 2016 - Marredo AB

Marredo AB

Transportvägen 6, 246 42 Löddeköpinge — Visa karta

Marredo är en auktoriserad redovisningsbyrå, genom att ta hjälp av oss vet du att du får kvalificerad hjälp och minimerar dina risker för att det blir fel. Du är inte ensam om att tycka det finns roligare saker att syssla med än bokföring. Papperna samlar sig på hög, ursäkterna för att slippa avlöser varandra. Men det finns hjälp att få, ofta lönar det sig att anlita rätt hjälp.

Vår ambition är att göra ekonomin så enkel som möjligt för dig. Genom att erbjuda en tydlig prissättning vet du i förväg vad bokföringen kommer att landa på, men givetvis också på ett sätt så att du förstår hur din verksamhet verkligen går. Vi hjälper allt från egenföretagare till större bolag. För de större företagen kan vi hjälpa till att effektivisera ekonomifunktionen, både med en översyn av rutiner men också utnyttjande av den teknik som finns idag som direkt minskar arbetsinsatserna hos er.

Marredo har funnits sedan 1992, i företaget finns erfarenhet inom flera olika ekonomisystem såsom Visma/Spcs, Edison, BL administration och Pyramid. Vi arbetar främst i Fortnox som är ett webbaserade system, där vi på ett betydligt lättare sätt kan hjälpa dig om du vill bokföra, fakturera eller komma åt rapporter på egen hand. Vi finns i vid Center Syd i Löddeköpinge och vi har de flesta kunder i Malmö, Lund, Landskrona och Helsingborg. Varmt välkommen att höra av dig till oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa er med bokföringen.
Öppet just nu

Hej
    Vi har samarbetat med Marredo i 1-2 år ochupm
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Marredo AB
    Bra bemötande både från början men även senare. Jag har fått hjälp med momsredovisning och deklaration. Som ny företagare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig men är väldigt nöjd med utfallet.
    Jag anser mig vara en nöjd kund.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Marredo AB
    Bra snabb service och lätta att prata med. Dock lite långsamma att få bokslutet klart.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Marredo AB
    Jag har blivit mycket vänligt och professionellt bemött. Jag är kund både med mitt företag och som kassör i en bostadsrättsförening. I båda dessa ärende har jag fått precis den hjälp jag behöver för att känna mig trygg och för att få allt snyggt gjort i rätt tid. Jag tackar speciellt för de snabba svaren och "utryckningarna" som gjorts när jag har varit sent ute.
    Marredo gillar detta
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Marredo AB
    Underbart trevliga och hjälpsamma!
  • Zoltan I
    Zoltan I skrev om Marredo AB
    Ett mycket profs och fint bemötande och kontakt från början.Köper revizions tjänster sen 5 år och jag har fått bekräftat mina förväntningar vad det gäller Marredos tjänster.Som kund, jag upplever att jag får svar snabbt på mina frågor och funderingar.Får råd om företagets ekonomiska situation och ännu viktigare ett konstant koll på ekonomin.Den personliga kontakten viktigt och fungerar utmärkt.Rekomenderar varmt!!!
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Marredo AB
    Marredo har alltid hög service, är punktliga, noggranna och har trevliga medarbetare.
    Har högsta förtroende för företaget och skulle rekommendera dem
  • Christer S
    Christer S skrev om Marredo AB
    Alltid trevligt och vänligt bemötande från alla.
    Snabb och bra hjälp när man än behöver det.
    Kan varmt rekommendera detta företag!
  • Peter K
    Peter K skrev om Marredo AB
    Passar perfekt för mig som småföretagare. Personlig service som låter mig fokusera på annat än byråkratin runt att driva företag.
  • Markus S
    Markus S skrev om Marredo AB
    Bra redovisningsbyrå för det mindre så väl som större företaget med stort kunnande och glatt personligt kundbemötande.
  • Lars-erik F
    Lars-erik F skrev om Marredo AB
    Lefab AB är våldigt nöjd med Marredo AB.Jag har köpt tjänst som bokföring ,och är väldigt nöjd med detta.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Marredo AB
    Marredo rekommenderas INTE. De är bara ute efter att tjäna pengar.
  • Per L
    Per L skrev om Marredo AB
    Rekommenderas för hjälp med årsbokslutet!
  • Olle W
    Olle W skrev om Marredo AB
    Bra bemötande, vana vid småföretagare, rutiner för de flesta saker. Köpt bokföring och bokslut samt lite rådgivning.
    I stort är jag mycket nöjd. På förbättringssidan är kommunikation (som blivit bättre med tiden) och en del kunnande som inte alltid finns t ex upplägg vid skapande av flera bolag.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Marredo AB
    strålande! alltid nöjd med deras jobb. Rekommenderas.
  • Per U
    Per U skrev om Marredo AB
    Bra signaler ni skickar till omgivning kunder som medarbetare.
  • Carita R
    Carita R skrev om Marredo AB
    Företagets bokföring och min deklaration. Jag är mycket nöjd med företaget marredo AB. Kunnig och trevlig personal.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Marredo AB
    Marredo är ett lagom stort företag med mycket bra service, mycket trevlig och hjälpsam personAl, och sim jag uppfattar det, en bred erfarenhetsbas. Tjänsterna är avpassade till vad jag behöver, vare sig mer eller mindre. Prisvärt.
  • Nathalie R
    Nathalie R skrev om Marredo AB
    Snabb och otroligt trevlig service!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Marredo AB
    Är mitt bollplank till den tråkiga biten av företagsamhet.
    Alltid trevligt bemötande och löser allt. Jag kan inte
    bli nöjdare.
  • Mac D
    Mac D skrev om Marredo AB
    Ytterst proffsigt bemötande, alltid saklig hjälp med precis de rätta sakerna, alltid snabb respons på frågor, humana priser.
    Världens bästa redovisningsbyrå!
  • Jerker N
    Jerker N skrev om Marredo AB
    Mycket bra service och alltid tillmötesgående när man behöver hjälp.
    Duktiga på att se till kundens behov.
    Rekommenderar gärna!
  • Lars N
    Lars N skrev om Marredo AB
    Jag får alltid hjälp och framförallt sköter de min redovisning av mitt bolag på ett utmärkt sätt. Tack Nina!
  • Patrick F
    Patrick F skrev om Marredo AB
    Bra kontaktmöjligheter. Smidig fakturahantering. Tyvärr måste själv följa upp eftersom det missas en del.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Marredo AB
    Bra personlig service. Pålitligt.
  • Lasse T
    Lasse T skrev om Marredo AB
    Mycket gott bemötande från Marredo, hela tiden, och stor tjänstvillighet.
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Marredo AB
    Väsentligen OK, men förefaller att behöva väldigt lång tid för att genomföra arbetet. Detta medför väsentlig olägenhet genom att, som vid senaste bokslutet, komplettering med bokföringsallegat och övriga frågor klumpat ihop sig och genom att det förlupit cirka 15 månader sedan transaktionerna genomfördes, ytterligare besvär vid kontakt med de företag som skall utfärda behövda underlag.
    Lars Åberg
    2016-08-23 Marredo svarar Lars Å
    Tack för ditt omdöme Lars! Jag håller med om att vi skulle kunna reda ut oklarheterna långt tidigare och inte spara allt till bokslutet. Det beror på att vi har haft hög belastning men jag tror också att vi kan planera bättre. Jag ska hålla ett extra öga på att så sker framöver./Johan
  • Lola W
    Lola W skrev om Marredo AB
    Kundorienterat, proffsigt bemötande och all hjälp vi behöver. Vi köper bokföring, bokslut och deklaration. Får alltid snabbt svar på frågor och funderingar. Är supernöjda med Marredos tjänster, service och bemötande!
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Marredo AB
    Grymt smidiga och raka. De har inte gett mig några problem alls samt flexibla. Även prisvärda!
  • Michael B
    Michael B skrev om Marredo AB
    Jag har varit kund i företaget sedan 20 år tillbaka. Har ett enskilt företag utöver "vanligt" jobb och då är det tufft att ha kolla på alla regler kring företagandet.
    Detta har under alla år känts MYCKET tryggt att ha Marredo som hjälp och bollplank där man alltid får hjälp/svar/stöttning när något dyker upp, jag hade inte kunnat få det bättre någon annanstans känns det som. Har rekommenderat företaget till kollegor när möjlighet funnits.
    2016-08-23 Marredo svarar Michael B
    Oj vad åren går! Tack för det fina omdömet. Kul är att vi fortfarande har många kunder kvar sedan vi startade 1992.
  • Gunnar T
    Gunnar T skrev om Marredo AB
    Personalen på Marredo har sedan första besöket alltid varit hjälpsamma och lyhörda för våra önskemål. Alltid lätta att samarbeta med. Jag hade egentligen inte några större förväntningar från början, så dessa har de överträffat med råge. Dessutom delar de med sig av goda råd och förslag till förbättringar och förenklingar som gör min bokföring både enklare och billigare. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och vill under inga omständigheter byta till någon annan.
  • Karin I
    Karin I skrev om Marredo AB
    Jag är mycket nöjd. Bra tillgänglighet, hjälp och information.
  • Björn H
    Björn H skrev om Marredo AB
    vi får hjälp med det vi behöver hjälp med.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Marredo AB
    Jag är nöjd med Marredo. Har inte erfarenhet av någon annan bokföringsfirma. Önskar ibland något mer aktiv rådgivning.
    2016-08-23 Marredo svarar Kristina A
    Hej Kristina, Tack för din feedback. Då får vi boka in ett möte och gå igenom vad du vill ha hjälp med!
  • Ingmar I
    Ingmar I skrev om Marredo AB
    Professionella och sakkunniga inom sitt område och som bollplank till företagsledning
  • Anders K
    Anders K skrev om Marredo AB
    Alltid fint bemötande och snabb återkoppling. Mycket nöjd med allt.
  • Christine H
    Christine H skrev om Marredo AB
    Alldeles utmärkt, professionellt och personligt, bokföringsuppdrag !
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Marredo AB
    Alltid korrekt och trevligt bemött. De tar ansvar för sina kunder och följer upp alla frågor.
  • Ola N
    Ola N skrev om Marredo AB
    Jag tok kontakt med Marredo när jag bildade AB. Fick en bra genomgång av upplägg och tjänster samt support vid uppstart. Har upplevt dem som responsiva, snabba och kompetenta till ett bra pris. Fungerar även bra som diskussionspartner för ekonomiska frågor, inte bara bokföring. Kan varmt rekommenderas..
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Marredo AB
    Vi har haft hjälp med bokslut och deklarationer. Marredo har alltid haft ett professionellt bemötande och vi är mycket nöjda med den hjälp som vi har fått.
  • Jimmy I
    Jimmy I skrev om Marredo AB
    Pålitliga med god kunskap om det mesta.
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Marredo AB
    Bokföringen är mycket viktig för mig som egen små företagare. Jag har fått hjälp med löneutbetalningar, stöttning i löpande bokföring och hjälp med bokslut. Jag är mycket nöjd med deras kunskap och engagemang i mitt företag.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Marredo AB
    Enormt hjälpsamma från första dagen. Tar ett mycket stort ansvar och väldigt ambitiösa! Bra timpeng och kunnande!
    Kan starkt rekommenderas!
  • Pia R
    Pia R skrev om Marredo AB
    Personligt och professionellt bemötande. Bokförings-och redovisningstjänster.
    Motsvarar förväntningarna, gott ledarskap, ordning och reda.
    Kundupplevelsen är omhändertagande och trygghet samtidigt som tydliga regler råder där det också förmedlas att kunden har ett visst ansvar.
    2016-08-11 Marredo svarar Pia R
    Tack Pia! Uppskattade att du även lyfte fram att kunden har ett ansvar för sin bokföring, även om vi har ett s.k. utförande ansvar att redovisningen upprättas korrekt. Vi måste följa det som kallas god redovisningssed.
  • Jan-olof L
    Jan-olof L skrev om Marredo AB
    Snabb respons vid första kontakt. Bra tillgänglighet Korrekt och professionellt men ändå personligt bemötande
    Trots att jag är en liten kund känner jag mig prioriterad
  • Johan N
    Johan N skrev om Marredo AB
    Vi har använt Marredo AB för vår bokföring i två mindre bolag under ett antal år. Vi är mycket nöjda med deras tjänster och uppfattar dem som ytterst kompetenta, och serviceinriktade.
  • Jens K
    Jens K skrev om Marredo AB
    Trevligt och bra bemötande. Utmärkt hjälp med årsredovisning.
    2016-08-10 Marredo svarar Jens K
    Tack Jens. Vi har inte så många kunder som själva sköter bokföringen men jag tycker vi har fått vårt samarbete att fungera riktigt bra.
  • Eduardo G
    Eduardo G skrev om Marredo AB
    Bemötande från företaget har alltid varit bra, jag har fått hjälp med vad jag behövde ang. bokföring i min enskild firma.
    2016-08-10 Marredo svarar Eduardo G
    Tack Eduardo! Nu har vi inte haft så mycket att göra med varandra på sistone eftersom du klarar att sköta bokföring och deklaration själv. Lycka till med din verksamhet!
  • Zsuzsanna K
    Zsuzsanna K skrev om Marredo AB
    Jag är inte nöjd alls!!!!
    Dåligt kommunikation , dåligt servic.
    2016-08-23 Marredo svarar Zsuzsanna K
    Hej Zsuzsanna, tack för din feedback. Jag är ledsen att du upplever att vi har haft dålig kommunikation och att du fått dålig service. Dock upplever jag att jag gjort allt jag kunnat för att din moms skulle komma in i tid efter att påmint dig varje månad.
  • Conny L
    Conny L skrev om Marredo AB
    Redovisning
    Snabbt och nogrannt
    2016-08-10 Marredo svarar Conny L
    Tack Conny för ett bra samarbete! Du sätter samman materialet så att det underlättar för oss att bokföra.

Transportvägen 6, 246 42 Löddeköpinge