Marredo AB

Transportvägen 6, 246 42 Löddeköpinge — Visa karta

Marredo är en auktoriserad redovisningsbyrå, genom att ta hjälp av oss vet du att du får kvalificerad hjälp och minimerar dina risker för att det blir fel. Du är inte ensam om att tycka det finns roligare saker att syssla med än bokföring. Papperna samlar sig på hög, ursäkterna för att slippa avlöser varandra. Men det finns hjälp att få, ofta lönar det sig att anlita rätt hjälp.

Vår ambition är att göra ekonomin så enkel som möjligt för dig. Genom att erbjuda en tydlig prissättning vet du i förväg vad bokföringen kommer att landa på, men givetvis också på ett sätt så att du förstår hur din verksamhet verkligen går. Vi hjälper allt från egenföretagare till större bolag. För de större företagen kan vi hjälpa till att effektivisera ekonomifunktionen, både med en översyn av rutiner men också utnyttjande av den teknik som finns idag som direkt minskar arbetsinsatserna hos er.

Marredo har funnits sedan 1992, i företaget finns erfarenhet inom flera olika ekonomisystem såsom Visma/Spcs, Edison, BL administration och Pyramid. Vi arbetar främst i Fortnox som är ett webbaserade system, där vi på ett betydligt lättare sätt kan hjälpa dig om du vill bokföra, fakturera eller komma åt rapporter på egen hand. Vi finns i vid Center Syd i Löddeköpinge och vi har de flesta kunder i Malmö, Lund, Landskrona och Helsingborg. Varmt välkommen att höra av dig till oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa er med bokföringen.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 130 kunder tycker om Marredo AB

• 2020-07-03

David W skrev om Marredo AB
    Marredo sköter bokföring och lön till mitt enmansbolag.
    De har från första början varit väldigt hjälpsamma och uppriktiga. De säger om det tycker att det finns förändringar som gynnar antingen mig eller mitt företag. Läs mer
  • 2020-07-03

Stefan G skrev om Marredo AB
    Har alltid fått ett trevligt bemötande och proffsig hjälp. Får snabbt svar på frågor jag har. Kostnaden för Marredos tjänster är mycket rimlig i förhållande till utfört arbete. Läs mer
  • 2020-07-02

Jhs F skrev om Marredo AB
    Bokslutsarbete samt deklaration för enskild firma.
    Jag är nöjd med bemötande och allt har fungerat bra. Läs mer

Eva P skrev om Marredo AB
    Årsredovisning bokslut mycket nöjd Läs mer

Alvarr S skrev om Marredo AB
    Bokföring / bokslut. Har endast kort erfarenhet av Marredo men so far so good. Läs mer

Graynumber A skrev om Marredo AB
    Har benyttet Marrado sedan jag flyttade till Sverige för halvandet år sedan. Jag fick rådgivning om bolagstyper, hjälp med registrering och bruka nu Marredo til moms och redovision generellt. Det har varit väldigt bra att ha en resurs som jag alltid har kunnat ställa frågor och det har varit, och är fortfarande väldigt kostnadseffektivt för mig att kunna bruke min tid till mina uppgifter. Så jag har varit mycket nöjda med båda kostnad och service niveau! Läs mer

Albihn F skrev om Marredo AB
    Dom sköter allt utom min fakturering.
    Underbara och hjälpsamma på alla sätt och vis. Får svar snabbt om man undrar något Läs mer

Marc O skrev om Marredo AB
    Quick response and problem solving Läs mer

Syntema I skrev om Marredo AB
    Administrativa uppgifter som kontering, registrering leverantörsfakturor, registrering in- o utbetalningar. Även löneadministrationen mm.
    Väldigt nöjd!

Marredo är en mycket bra samarbetspartner! Läs mer
  • 2020-06-30

B-g J skrev om Marredo AB
    Jag har haft Marredo sedan 2010 då jag startade mitt bolag.
    Jag har tjänster som bokföring ,redovisning, bokslut, moms och skatter.
    Jag får alltid hjälp och svar omgående.
    Har sedan 2018-19 också vårt bolag Stallkvarten hos Marredo med samma tjänster. Läs mer

Cucina D skrev om Marredo AB
    Toppenbra service!
    En pålitlig redovisningsbyrå som hjälper oss att fokusera på annat än bokföring och redovisning.
    Vi har testat ett antal olika redovisningsbyråer tills vi hittade rätt och Gitte är en klippa! Läs mer

Föräldrakooperativet L skrev om Marredo AB
    Marredo sköter våra löner och utbetalningar i anslutning till dem.

Jag fick förtroende för Frida direkt. Tydlig och insatt i det vi diskuterade. Hon har stöttat mig när jag varit okunnig och ställer relevanta frågor. Jag har stort förtroende och stöd av henne. Läs mer

Jesper J skrev om Marredo AB
    Marredo har hanterat bokföring, bokslut, deklarationer etc åt mig i flera år och det brukar fungera väldigt bra. Dessutom är de väldigt trevliga att ha att göra med! Läs mer

David P skrev om Marredo AB
    I have used Marredo for a number of years now for an AB. Everything has worked smoothly from day 1! Läs mer

Paula Z skrev om Marredo AB
    Snabb och tydlig kommunikation och genomförande av bokföring, bokslut och årsredovisning. Läs mer

Glam U skrev om Marredo AB
    Personlig service och trevlig personal! Rekommenderar verkligen! Det bästa vi gjorde var att anlita dem för att sköta vår bokföring! Fick så mycket mer tid till annat roligare. Läs mer

Gudmundur S skrev om Marredo AB
    Vänlig, proffsig och trygg! Snabba responstider och pålitlig återkoppling. Läs mer

Leif S skrev om Marredo AB
    Bokföring, deklaration.
    Bra bemötande. Serviceminded personal. Läs mer

Richard B skrev om Marredo AB
    Marredo jobbar nära kunden, lätt att få kontakt och återkoppling med. Rapporter, månad och kvartalsavstämningar är alltid klara i tid! Läs mer

Cecilia Z skrev om Marredo AB
    Marredo hjälper oss med bokföring och löner.
    Dom är mycket kunniga och trevliga!
    Rekommenderar dom alltid! Läs mer

Fredrik W skrev om Marredo AB
    Mycket kompetent och trevlig personal. Snabb service för en bra peng. Redovisningen är numera ingenting jag lägger energi på utan överlåter allt till Marredo! Läs mer
  • 2020-06-27

Bma P skrev om Marredo AB
    Bokföring
    Bra bemötande
    Inga direkta förväntningar, så ja dom levererade det jag tänkt
    Bra Läs mer
  • Mimi H

2020-06-25

Mimi H skrev om Marredo AB
    bokföring för AB och enskildfirma plus årsbokslut och deklaration.
    det de gör blir bra men ibland tar kommunikationen lång tid och jag får inte svar på alla frågor via mail. Läs mer
  • MELINA K

2020-03-26

MELINA K skrev om Marredo AB
    Efter en dålig upplevelse gick jag över till Marredo. Kan inte vara mer nöjd med det beslutet!

Tummen upp! Läs mer
  • 2019-11-26

Upplevelse I Världsklass Ab U skrev om Marredo AB
    Stort företag med stort sort hjärta. Även till den lilla kunden.

//Upplevelse i världsklass AB Läs mer
  • 2019-11-20

Scandic Stål Ab S skrev om Marredo AB
    We have a long cooperation with marred AB and we are satisfy so long.
    We are covered till 90% which is acceptable for us Läs mer
  • 2019-11-13

Abor Finance Ab A skrev om Marredo AB
    Marredo hanterar vår månatliga redovisning.

Blir alltid bra bemött

Marredo har levt upp till mina förväntningar

Överlag nöjd med vad Marredo levererar Läs mer
  • 2019-11-13

Köld Ab K skrev om Marredo AB
    Snabb service, vänlig och kunnig personal.
    Flexibla om man har mycket att göra och måste lämna material. Läs mer
  • 2019-11-11

Cecilia B skrev om Marredo AB
    Professionellt och alltid i tid. Läs mer
  • Tandcity Sweden Ab T

2019-11-11

Tandcity Sweden Ab T skrev om Marredo AB
    Tjänst: Bokföring, Leverantörsreskontra, Lön och Bokslut.
    Alltid väl bemött och med snabb service.
    Motsvarar våra förväntningar om god kvalitet, kompetens och service.
    Vill gärna samarbeta kommande år m Marredo. Läs mer

Ptn Consulting Ab P skrev om Marredo AB
    Marredo har skött redovisning, lönehantering, årsredovisning etc i mitt enmans-AB. Bra service, moderna verktyg genom det mesta sköts elektroniskt och alltid svar på mina undringar. Kost sagt professionellt. Läs mer

Familjesupporten Syd Ab F skrev om Marredo AB
    Våra kontakter ger oss alltid svar på våra frågor, sköter sitt uppdrag på ett utmärkt sätt och är alltid trevliga i sitt bemötande. Samt ger den personliga touchen som mindre företag kan ha. Läs mer

Comova Ab C skrev om Marredo AB
    Enkla, raka och effektiva i allt! Perfekta för mig som egenföretagare:) Läs mer
  • 2019-11-09

Glas & Fasadteknik Nordic Ab G skrev om Marredo AB
    Jobbar när sina klienter och är alltid till förfogande samt hög servicenivå! Läs mer
  • 2019-11-09

Blue Ocean Travel Group Ab B skrev om Marredo AB
    Vi har varit mycket nöjda med vår bokföring. Vi har haft Marredo i över 3 år. Läs mer

Beads And Fun B skrev om Marredo AB
    Väldigt hjälpsamma med ett bra bemötande. Jag kan vara jobbig som kund ibland då jag inte har utbildning inom bokföring själv men ni har hjälpt mig och jag har lärt mig massor. Tack snälla för ett bra arbete. Läs mer

Vectio Lundensis V skrev om Marredo AB
    Bokföring och dekoration
    Bra service och vänligt motagande Läs mer

Edere Ab E skrev om Marredo AB
    Snabbt, perfekt och korrekt. Alltid lika hjälpsamma och trevliga! Läs mer
  • 2019-05-22

Read Out Loud Sverige Ab R skrev om Marredo AB
    Personlig kontakt, smidigt system, tryggt och bra. Till en vettig kostnad. Nöjd. Läs mer
  • 2019-05-22

Natanael S skrev om Marredo AB
    De gör sitt jobb på ett professionellt vis och hjälper till när det behövs. Kan ibland kännas lite opersonligt, om det är något som är viktigt för dig. Läs mer

Molnytech Ab M skrev om Marredo AB
    Den löpande bokföringen gör jag själv. Marredo gör bokslut, årsredovisning och deklaration för mitt företag. Jag har anlitat Marredo i tre år.
    Fördelar: nära mitt hem/företag, alltid snabba svar på frågor, proffsiga och kunniga, mycket service-minded
    Nackdelar: min huvudsyssla (det JAG är bra på) är INTE bokföring (även om jag faktiskt tycker det är ganska roligt) och ibland så kan jag känna att råd och anvisningar från Marredo kräver ett redovisningskunnande som jag inte riktigt har. Läs mer

Greenleaf Medical Ab G skrev om Marredo AB
    Lyssnar på kund
    Levererar i tid
    Ger rekommendationer Läs mer
  • My J

2019-05-20

My J skrev om Marredo AB
    Väldigt duktiga, hjälpsamma och trevliga. Har haft annan tidigare som skötte bokföringen - men Marredo är 100ggr bättre! Är supernöjd och glad att jag låter Marredo ta hand om min bokföring nu. Läs mer

Nyvång Spel Ab N skrev om Marredo AB
    Jag är kund hos Marrredo AB nästen 4 år . Jag är nöjd och glad att jag har valt Marredo AB. Läs mer
  • 2018-11-15

Flexibel I skrev om Marredo AB
    Jag köpte redovisningstjänster av företaget. Bemötandet var alltid trevligt.
    De förväntningar som jag hade som tex att alltid svara på mina frågor uppfylldes.
    Jag skulle gärna rekommendera företaget till andra potensiella kunder. Läs mer
  • 2018-11-15

Capenta Ab C skrev om Marredo AB
    Mycket Brå företag brä kunskap Brå servis rekomadera till ala Läs mer
  • 2018-11-13

Bluebird Medical Ab B skrev om Marredo AB
    Hej

En riktig kunnig,och pålitlig företag
    Väl bemött hela tiden
    Var dom med från första dag,när min firma grundades,och utvecklades
    Från 1 anställd till 20 idag
    Om tänker jag tillbaka,kunde jag inte hittat en bättre företag för min resa

Tacksam för allt hjälp jag fick från dom
    Bara rekommendera Marredo Läs mer
  • 2018-11-13

Jst Management Ab J skrev om Marredo AB
    Alltid snabb och bra service. Trevliga medarbetare med stor kompetens.
    De hjälper vårt företag med bokföringen och det gör de galant. Läs mer
  • Lars Nyström L

2018-11-13

Lars Nyström L skrev om Marredo AB
    Vi är extremt nöjda med Marredo AB och deras hanterande av vår löpande bokföring, bolagsformsbyte, personliga deklarationer, etc etc etc.

Vi blir alltid mycket bra bemötta och de har alltid tid för oss som kunder.

Våra förväntningar är uppfyllda och mer därtill.

Vi är mycket nöjda och rekommenderar Marredo AB till alla. Läs mer
  • Christel M

2017-10-27

Christel M skrev om Marredo AB
    Hej, Marredo och Robin Oddmo är proffsiga i sitt bemötande och sin kunnighet. De har varit serviceminded och bra. De har gjort mina momsredovisningar och deklarationer. Mvh, Christel Månsson Läs mer

Transportvägen 6, 246 42 Löddeköpinge