Marredo AB

Marredo AB

Marredo är en auktoriserad redovisningsbyrå, genom att ta hjälp av oss vet du att du får kvalificerad hjälp och minimerar dina risker för att det blir fel. Du är inte ensam om att tycka det finns roligare saker att syssla med än bokföring. Papperna samlar sig på hög, ursäkterna för att slippa avlöser varandra. Men det finns hjälp att få, ofta lönar det sig att anlita rätt hjälp.

Vår ambition är att göra ekonomin så enkel som möjligt för dig. Genom att erbjuda en tydlig prissättning vet du i förväg vad bokföringen kommer att landa på, men givetvis också på ett sätt så att du förstår hur din verksamhet verkligen går. Vi hjälper allt från egenföretagare till större bolag. För de större företagen kan vi hjälpa till att effektivisera ekonomifunktionen, både med en översyn av rutiner men också utnyttjande av den teknik som finns idag som direkt minskar arbetsinsatserna hos er.

Marredo har funnits sedan 1992, i företaget finns erfarenhet inom flera olika ekonomisystem såsom Visma/Spcs, Edison, BL administration och Pyramid. Vi arbetar främst i Fortnox som är ett webbaserade system, där vi på ett betydligt lättare sätt kan hjälpa dig om du vill bokföra, fakturera eller komma åt rapporter på egen hand. Vi finns i vid Center Syd i Löddeköpinge och vi har de flesta kunder i Malmö, Lund, Landskrona och Helsingborg. Varmt välkommen att höra av dig till oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa er med bokföringen.

Läs vad 154 kunder tycker om Marredo AB 2

• Changeability A
    2021-05-01
    Marredo sköter vår löpande bokföring och agerar bollplank kring alla frågor som rör vår ekonomi så att vi kan fokusera på våra kunder istället för admin. Vi håller effektiva möten, hittar löpande bra lösningar för de effektiviseringar vi vill göra, och vi får riktigt bra hjälp! Det är ett nära och personligt samarbete utifrån våra förutsättningar.

Vi rekommenderar verkligen Marredo, samarbetet kring vår ekonomi fungerar riktigt bra!
    2021-04-01
    Har Precis börjat, men allt verkar fungera bra
    2021-04-01
    Bra professionell hjälp med bokföring, bokslut, lönehantering samt väldigt behjälpliga vid uppstart av mitt företag.
    2021-03-31
    Årsbokslut samt rådgivning.
    Väldigt bra bemött.
    Över förväntan.
    Bara positivt en riktigt bra partner för oss.
    2021-03-24
    Marredo AB är en riktigt bra redovisningsbyrå! Vi har kontakt med flera medarbetare på företaget och alla kontakter genomsyras av kunnighet och ordning och reda.

De värdesätter sina kunder och är måna om att dessa får bra leverans och service.

Trevliga, professionella och drivna - paketerat i en modern redovisningsbyrå på frammarsch, summerar mina tankar om Marredo AB.
    2021-01-25
    Redovisningshjälp och årsredovisning.
    Bemötandet är mycket bra och okomplicerat.
    Förväntningen att de skulle ta över och sköta redovisningen har infriats.
    Bra med kompetens och hjälpsamma.
  • 2021-01-07
    Bra samarbete med Johan på Marredo.
    2020-12-30
    Du vet vad din bokföring kostar. Inga överraskningar.
    Du får hjälp med allt, även årsredovisning.
    De är kompetenta.
    Kostnaden helt OK.
    2020-12-02
    Mycket trevligt bemötande kombinerat med konkurrenskraftigt pris för årsrevision.
    2020-10-01
    Snabba svar och alltid professionella!
  • Karin S
    2020-09-28
    Proffsiga, smidiga och kompetenta.
    2020-09-28
    Marredo hjälper mig med mitt företags bokföring då jag själv inte är så bra på det.
    Har varit skönt med ett företag som varit tydlig med vad jag själv ska göra och inkomma med för uppgifter för att det ska bli så smidigt som möjligt och de lyckas även göra det på ett sätt så jag inte känner mig korkad utan enbart omhändertagen och hjälpt.
    Supernöjd med min kontaktperson på Marredo.
    2020-08-31
    Enkelt, prisvärt och alltid snabb återkoppling!
    Redovisningsbyrå

De är snabba, nogranna, trevliga och kompetenta.

Jag hade höga förväntningar som mer än uppfyllts. De tar sig tid att förstå och vägleda oss i vår ekonomiska / redovisningsmässiga vardag.
    2020-08-31
    Marredo AB har hjälpt mig och mina företag sedan flera år tillbaka. Ständigt vänligt bemött med heltäckande lösningar.
    Precis vad jag behöver så jag kan fokusera på att utveckla mina affärsidéer!
    Rekommenderas!
    2020-08-31
    Marredo sköter min bokföring i två bolag och har gjort det med ett tidigare också. Levererar som förväntat, alltid tid att svara på frågor och trevligt bemötande. De gör livet som entreprenör lättare - en sak mindre att oroa sig över :)
    2020-08-31
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    2020-08-11
    Bokföring och deklarationer
    Mkt bra bemötande
    Allting flyter på bra
    2020-08-04
    Jag har endast goda ord att säga om Marredo. Min kontakt heter Susanne och hon är verkligen en klippa. Alltid snabba svar, mycket kunnig och hjälpsam.
    2020-07-30
    Marredo sköter största delen av mina papper, jag har haft ett mycket proffesionellt och trevligt bemötande från dag 1! Jag böt till Marredo för jag var missnöjd med dom som skötte mina papper tidigare, och jag kan bara säga att Marredo har överträffat mina förväntningar på alla punkter. Ett genuint företag som har kunden i fokus och är inte ute efter att bara tjäna pengar. Rekommenderas varmt!
    2020-07-30
    Företags redovisning.

Bra bemött.

Borde möjligen kunna få lite bättre info om regler för ftg tex skatter, uttag av lön och utdelning etc.

Vid ett flertal tillfällen har det varit fel i redovisningen, som sedan har rättats till av revisor.
  • Thomas A
    2020-07-29
    Rätt sak i rätt tid.
    Kompetent med snabba svar och råd.
    Rätt pris eftersom de arbetar effektivt.
    Trevliga!
    Nära.
    2020-07-29
    Vi använder Marredo som redovisningskonsulter i alla våra fyra bolag. Deras servicenivå har allt sedan vårt samarbete inleddes vara långt över vad man kan förvänta sig. Snabba, kunniga och med en hög känsla av servicemindedness ger vi Marredo våra absolut varmaste rekommendationer.
    2020-07-11
    Har använt mig av Marredos tjänster i 2 år och är supernöjd!
    2020-07-03
    Marredo sköter bokföring och lön till mitt enmansbolag.
    De har från första början varit väldigt hjälpsamma och uppriktiga. De säger om det tycker att det finns förändringar som gynnar antingen mig eller mitt företag.
    2020-07-03
    Har alltid fått ett trevligt bemötande och proffsig hjälp. Får snabbt svar på frågor jag har. Kostnaden för Marredos tjänster är mycket rimlig i förhållande till utfört arbete.
    2020-07-02
    Bokslutsarbete samt deklaration för enskild firma.
    Jag är nöjd med bemötande och allt har fungerat bra.
    Årsredovisning bokslut mycket nöjd
    2020-07-01
    Bokföring / bokslut. Har endast kort erfarenhet av Marredo men so far so good.
    2020-07-01
    Har benyttet Marrado sedan jag flyttade till Sverige för halvandet år sedan. Jag fick rådgivning om bolagstyper, hjälp med registrering och bruka nu Marredo til moms och redovision generellt. Det har varit väldigt bra att ha en resurs som jag alltid har kunnat ställa frågor och det har varit, och är fortfarande väldigt kostnadseffektivt för mig att kunna bruke min tid till mina uppgifter. Så jag har varit mycket nöjda med båda kostnad och service niveau!
    2020-07-01
    Dom sköter allt utom min fakturering.
    Underbara och hjälpsamma på alla sätt och vis. Får svar snabbt om man undrar något
    2020-07-01
    Quick response and problem solving
    2020-07-01
    Administrativa uppgifter som kontering, registrering leverantörsfakturor, registrering in- o utbetalningar. Även löneadministrationen mm.
    Väldigt nöjd!

Marredo är en mycket bra samarbetspartner!
    2020-06-30
    Jag har haft Marredo sedan 2010 då jag startade mitt bolag.
    Jag har tjänster som bokföring ,redovisning, bokslut, moms och skatter.
    Jag får alltid hjälp och svar omgående.
    Har sedan 2018-19 också vårt bolag Stallkvarten hos Marredo med samma tjänster.
    Toppenbra service!
    En pålitlig redovisningsbyrå som hjälper oss att fokusera på annat än bokföring och redovisning.
    Vi har testat ett antal olika redovisningsbyråer tills vi hittade rätt och Gitte är en klippa!
    2020-06-29
    Marredo sköter våra löner och utbetalningar i anslutning till dem.

Jag fick förtroende för Frida direkt. Tydlig och insatt i det vi diskuterade. Hon har stöttat mig när jag varit okunnig och ställer relevanta frågor. Jag har stort förtroende och stöd av henne.
    2020-06-29
    Marredo har hanterat bokföring, bokslut, deklarationer etc åt mig i flera år och det brukar fungera väldigt bra. Dessutom är de väldigt trevliga att ha att göra med!
    2020-06-29
    I have used Marredo for a number of years now for an AB. Everything has worked smoothly from day 1!
    2020-06-29
    Snabb och tydlig kommunikation och genomförande av bokföring, bokslut och årsredovisning.
    2020-06-29
    Personlig service och trevlig personal! Rekommenderar verkligen! Det bästa vi gjorde var att anlita dem för att sköta vår bokföring! Fick så mycket mer tid till annat roligare.
    2020-06-29
    Vänlig, proffsig och trygg! Snabba responstider och pålitlig återkoppling.
    Bokföring, deklaration.
    Bra bemötande. Serviceminded personal.
    2020-06-29
    Marredo jobbar nära kunden, lätt att få kontakt och återkoppling med. Rapporter, månad och kvartalsavstämningar är alltid klara i tid!
    2020-06-29
    Marredo hjälper oss med bokföring och löner.
    Dom är mycket kunniga och trevliga!
    Rekommenderar dom alltid!
    2020-06-29
    Mycket kompetent och trevlig personal. Snabb service för en bra peng. Redovisningen är numera ingenting jag lägger energi på utan överlåter allt till Marredo!
    2020-06-27
    Bokföring
    Bra bemötande
    Inga direkta förväntningar, så ja dom levererade det jag tänkt
    Bra
  • Mimi H
    2020-06-25
    bokföring för AB och enskildfirma plus årsbokslut och deklaration.
    det de gör blir bra men ibland tar kommunikationen lång tid och jag får inte svar på alla frågor via mail.
  • 2020-03-26
    Efter en dålig upplevelse gick jag över till Marredo. Kan inte vara mer nöjd med det beslutet!

Tummen upp!
  • 2019-11-26
    Stort företag med stort sort hjärta. Även till den lilla kunden.

//Upplevelse i världsklass AB
  • 2019-11-20
    We have a long cooperation with marred AB and we are satisfy so long.
    We are covered till 90% which is acceptable for us