Alla kategorier Bokföring Skåne Kävlinge Marredo AB

Marredo AB

Transportvägen 6, 246 42 Löddeköpinge — Visa karta

Marredo är en auktoriserad redovisningsbyrå, genom att ta hjälp av oss vet du att du får kvalificerad hjälp och minimerar dina risker för att det blir fel. Du är inte ensam om att tycka det finns roligare saker att syssla med än bokföring. Papperna samlar sig på hög, ursäkterna för att slippa avlöser varandra. Men det finns hjälp att få, ofta lönar det sig att anlita rätt hjälp.

Vår ambition är att göra ekonomin så enkel som möjligt för dig. Genom att erbjuda en tydlig prissättning vet du i förväg vad bokföringen kommer att landa på, men givetvis också på ett sätt så att du förstår hur din verksamhet verkligen går. Vi hjälper allt från egenföretagare till större bolag. För de större företagen kan vi hjälpa till att effektivisera ekonomifunktionen, både med en översyn av rutiner men också utnyttjande av den teknik som finns idag som direkt minskar arbetsinsatserna hos er.

Marredo har funnits sedan 1992, i företaget finns erfarenhet inom flera olika ekonomisystem såsom Visma/Spcs, Edison, BL administration och Pyramid. Vi arbetar främst i Fortnox som är ett webbaserade system, där vi på ett betydligt lättare sätt kan hjälpa dig om du vill bokföra, fakturera eller komma åt rapporter på egen hand. Vi finns i vid Center Syd i Löddeköpinge och vi har de flesta kunder i Malmö, Lund, Landskrona och Helsingborg. Varmt välkommen att höra av dig till oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa er med bokföringen.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 86 kunder tycker om Marredo AB

• 2018-11-15

Flexibel I skrev om Marredo AB
    Jag köpte redovisningstjänster av företaget. Bemötandet var alltid trevligt.
    De förväntningar som jag hade som tex att alltid svara på mina frågor uppfylldes.
    Jag skulle gärna rekommendera företaget till andra potensiella kunder. Läs mer
  • 2018-11-15

Capenta Ab C skrev om Marredo AB
    Mycket Brå företag brä kunskap Brå servis rekomadera till ala Läs mer
  • 2018-11-13

Bluebird Medical Ab B skrev om Marredo AB
    Hej

En riktig kunnig,och pålitlig företag
    Väl bemött hela tiden
    Var dom med från första dag,när min firma grundades,och utvecklades
    Från 1 anställd till 20 idag
    Om tänker jag tillbaka,kunde jag inte hittat en bättre företag för min resa

Tacksam för allt hjälp jag fick från dom
    Bara rekommendera Marredo Läs mer
  • 2018-11-13

Jst Management Ab J skrev om Marredo AB
    Alltid snabb och bra service. Trevliga medarbetare med stor kompetens.
    De hjälper vårt företag med bokföringen och det gör de galant. Läs mer
  • Lars Nyström L

2018-11-13

Lars Nyström L skrev om Marredo AB
    Vi är extremt nöjda med Marredo AB och deras hanterande av vår löpande bokföring, bolagsformsbyte, personliga deklarationer, etc etc etc.

Vi blir alltid mycket bra bemötta och de har alltid tid för oss som kunder.

Våra förväntningar är uppfyllda och mer därtill.

Vi är mycket nöjda och rekommenderar Marredo AB till alla. Läs mer
  • Christel M

2017-10-27

Christel M skrev om Marredo AB
    Hej, Marredo och Robin Oddmo är proffsiga i sitt bemötande och sin kunnighet. De har varit serviceminded och bra. De har gjort mina momsredovisningar och deklarationer. Mvh, Christel Månsson Läs mer

Bromma Invest Ab B skrev om Marredo AB
    Snabb, pålitlg och kunnig.Allt sköts perfekt och alltid trevlig. Aldrig något som är krångligt. Johan kan sina saker utmätkt. Läs mer

Ab Karl Xii 8 A skrev om Marredo AB
    Duktiga och professionella transparent prislista funkar bra Läs mer

Karott Design Scandinavien K skrev om Marredo AB
    Jag har fått med deklarationen av Johan, det andra året (2017) fick jag en känsla av att det var väldigt besvärligt att få svar på mina frågor, jag fick ta reda på mycket själv genom att fråga Skatteverket saker som "min" revisor borde ha kunnat hjälpa mig med. Sedan höjde Johan det överenskomna fasta arvodet med 1000 kr för att han ansåg att det var mer att göra med min deklaration det året. Som företagare, med egna kunder, så kan jag inte förstå hur man kan göra så. Mina frågor handlade om hur jag skulle bokföra inköpet av en tjänstebil och inköp av produkter till varulagret, vilket i min värld borde vara ganska enkla frågor att svara på, men eftersom Johan enbart svarar på frågor via mail så blir mailväxlingen många gånger väldigt lång innan frågan är besvarad. Ibland är det bra att vara tillgänglig på telefon för att kunna reda ut en fråga direkt. Istället ringde jag till skatteverket och fick svar på mina frågor direkt. Läs mer
  • 2017-10-17

Sparis Ab S skrev om Marredo AB
    Mycket proffsiga och vänliga. De är moderna och prisvärda. Läs mer
  • Mattias Q

2017-10-16

Mattias Q skrev om Marredo AB
    Har bara positivt att säga om Marredo!
    Håller vad dom lovar.
    Humana priser!
    Och framförallt så litar jag 100% på att dom gör rätt.

Hade lite frågetecken kring hur olika saker skulle bokföras, men dom undersökte och kontrollerade så allt skulle bli rätt.

Supernöjd!

//Mattias

QAR Läs mer

Img Media Ab I skrev om Marredo AB
    Dom kunde inte lösa mitt årsbokslut, dvs okapabel och förstod inte vad tidigare bokförare gjort, som en annan byrå sedan gjorde på 6 timmar! Läs mer

Andreas B skrev om Marredo AB
    Snabba, kunniga och ställer alltid upp även om man är sent på det. Läs mer

Magnus Nyhlén Ab M skrev om Marredo AB
    Pedagogiska och tålmodiga samt inger trygghet i ett område jag inte förstår mig på Läs mer
  • Carina N

2017-10-16

Carina N skrev om Marredo AB
    Har varit nöjda från början med Marredo. Vi hade ett annat företag innan Marredo som var mycket dyrare och gjorde ett sämre jobb.
    Marredo hjälper oss med löpande bokföring varje månad, gör våra skattedeklarationer mm.
    Även våra privata skattedeklarationen gjorde Marredo åt oss. Läs mer

Sann Dental Ab S skrev om Marredo AB
    Bokföring och bokslut
    Hjälp med olika skattefrågor Läs mer
  • Sans M

2017-04-08

Sans M skrev om Marredo AB
    Första kontakt via Telefon samtal. Mycket trevligt bemötande. Fick svar direkt.. Allt gick smidig till. Tjänster som jag har anlitat företaget är bokslut och dekl. Det mesta konvers. sker via email. klart och tydlig besked. Jag är ingenting annat än nöjd. En vännina till mig som har rekommenderat Marredo AB, de är proffsiga och det gillar jag.

Lite tråkigt att de har höjt priser så mycket för 2017. Läs mer
  • ?

2017-04-07

? skrev om Marredo AB
    Fick direkt förtroende för företaget utifrån det trevliga, vänliga och professionella bemötande jag fick. Den bokföringsfirma jag anlitat tidigare var både dyra och oprofessionella. Med Marredo är det raka motsatsen. Just och transparant prissättning, prisvärt och professionellt.
    Marredo har levt upp till mina förväntningar med råge! Läs mer
  • 2017-04-07

Irma B skrev om Marredo AB
    Trevligt bemötande, trevlig personal.
    Fått hjälp med löner och bokslut.
    Lätta att nå vi frågor. Läs mer
  • Mikael O

2017-04-07

Mikael O skrev om Marredo AB
    Jag fick en snabb och bra respons från Marredo. De har erbjudit en bra service anpassad till mina behov som småföretagare. Läs mer
  • 2017-04-06

Raul C skrev om Marredo AB
    Professional. Always answering any questions or doubts for helping on tax declaration on my company. Looking forward to continue with their support. Läs mer
  • 2017-04-06

Anna C skrev om Marredo AB
    Hej har en enskild fira som marredo sköter bokföringen för. Bra bemötande. Läs mer
  • 2017-04-05

Susanne F skrev om Marredo AB
    jag har fått hjälp med revisorsuppgifter till mitt företag som är ett litet enmansföretag.
    jag är nöjd med bemötande och den hjälp jag fått. Läs mer
  • Edgy P

2017-04-05

Edgy P skrev om Marredo AB
    Snabb och effektiv hjälp med årsbokslut och deklaration. Läs mer
  • 2017-04-04

Byggfoot skrev om Marredo AB
    Bara positivt.bra bemötande,trevliga,kunniga och man får svar på sina frågor Läs mer
  • 2017-01-28

Pia B skrev om Marredo AB
    Pålitliga och kunniga inom sitt område. Läs mer
  • 2016-11-30

Rolf L skrev om Marredo AB
    Hej
    Vi har samarbetat med Marredo i 1-2 år ochupm Läs mer
  • 2016-11-20

Tomas K skrev om Marredo AB
    Bra bemötande både från början men även senare. Jag har fått hjälp med momsredovisning och deklaration. Som ny företagare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig men är väldigt nöjd med utfallet.
    Jag anser mig vara en nöjd kund. Läs mer
  • 2016-11-19

Ulrika M skrev om Marredo AB
    Bra snabb service och lätta att prata med. Dock lite långsamma att få bokslutet klart. Läs mer
  • 2016-11-19

Ulf A skrev om Marredo AB
    Jag har blivit mycket vänligt och professionellt bemött. Jag är kund både med mitt företag och som kassör i en bostadsrättsförening. I båda dessa ärende har jag fått precis den hjälp jag behöver för att känna mig trygg och för att få allt snyggt gjort i rätt tid. Jag tackar speciellt för de snabba svaren och "utryckningarna" som gjorts när jag har varit sent ute. Läs mer
    Marredo gillar detta

Cecilia J skrev om Marredo AB
    Underbart trevliga och hjälpsamma! Läs mer

Zoltan I skrev om Marredo AB
    Ett mycket profs och fint bemötande och kontakt från början.Köper revizions tjänster sen 5 år och jag har fått bekräftat mina förväntningar vad det gäller Marredos tjänster.Som kund, jag upplever att jag får svar snabbt på mina frågor och funderingar.Får råd om företagets ekonomiska situation och ännu viktigare ett konstant koll på ekonomin.Den personliga kontakten viktigt och fungerar utmärkt.Rekomenderar varmt!!! Läs mer

Tomas P skrev om Marredo AB
    Marredo har alltid hög service, är punktliga, noggranna och har trevliga medarbetare.
    Har högsta förtroende för företaget och skulle rekommendera dem Läs mer
  • 2016-09-05

Christer S skrev om Marredo AB
    Alltid trevligt och vänligt bemötande från alla.
    Snabb och bra hjälp när man än behöver det.
    Kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2016-08-30

Peter K skrev om Marredo AB
    Passar perfekt för mig som småföretagare. Personlig service som låter mig fokusera på annat än byråkratin runt att driva företag. Läs mer
  • 2016-08-29

Markus S skrev om Marredo AB
    Bra redovisningsbyrå för det mindre så väl som större företaget med stort kunnande och glatt personligt kundbemötande. Läs mer
  • 2016-08-28

Lars-erik F skrev om Marredo AB
    Lefab AB är våldigt nöjd med Marredo AB.Jag har köpt tjänst som bokföring ,och är väldigt nöjd med detta. Läs mer
  • 2016-08-26

Susanna B skrev om Marredo AB
    Marredo rekommenderas INTE. De är bara ute efter att tjäna pengar. Läs mer
  • 2016-08-26

Per L skrev om Marredo AB
    Rekommenderas för hjälp med årsbokslutet! Läs mer

Olle W skrev om Marredo AB
    Bra bemötande, vana vid småföretagare, rutiner för de flesta saker. Köpt bokföring och bokslut samt lite rådgivning.
    I stort är jag mycket nöjd. På förbättringssidan är kommunikation (som blivit bättre med tiden) och en del kunnande som inte alltid finns t ex upplägg vid skapande av flera bolag. Läs mer
  • Magnus O

2016-08-25

Magnus O skrev om Marredo AB
    strålande! alltid nöjd med deras jobb. Rekommenderas. Läs mer

Per U skrev om Marredo AB
    Bra signaler ni skickar till omgivning kunder som medarbetare. Läs mer
  • Carita R

2016-08-25

Carita R skrev om Marredo AB
    Företagets bokföring och min deklaration. Jag är mycket nöjd med företaget marredo AB. Kunnig och trevlig personal. Läs mer

Stefan G skrev om Marredo AB
    Marredo är ett lagom stort företag med mycket bra service, mycket trevlig och hjälpsam personAl, och sim jag uppfattar det, en bred erfarenhetsbas. Tjänsterna är avpassade till vad jag behöver, vare sig mer eller mindre. Prisvärt. Läs mer

Nathalie R skrev om Marredo AB
    Snabb och otroligt trevlig service! Läs mer

Stefan S skrev om Marredo AB
    Är mitt bollplank till den tråkiga biten av företagsamhet.
    Alltid trevligt bemötande och löser allt. Jag kan inte
    bli nöjdare. Läs mer
  • Mac D

2016-08-24

Mac D skrev om Marredo AB
    Ytterst proffsigt bemötande, alltid saklig hjälp med precis de rätta sakerna, alltid snabb respons på frågor, humana priser.
    Världens bästa redovisningsbyrå! Läs mer
  • 2016-08-24

Jerker N skrev om Marredo AB
    Mycket bra service och alltid tillmötesgående när man behöver hjälp.
    Duktiga på att se till kundens behov.
    Rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2016-08-23

Lars N skrev om Marredo AB
    Jag får alltid hjälp och framförallt sköter de min redovisning av mitt bolag på ett utmärkt sätt. Tack Nina! Läs mer
  • 2016-08-23

Patrick F skrev om Marredo AB
    Bra kontaktmöjligheter. Smidig fakturahantering. Tyvärr måste själv följa upp eftersom det missas en del. Läs mer

Transportvägen 6, 246 42 Löddeköpinge