Aktiebolagstjänst

Aktiebolagstjänst

Med våra gedigna kunskaper inom allt från bolagsbildning till likvidation och omfattande erfarenhet av eget företagande och företagsekonomi kan vi hjälpa alla företagare att bättre nå framgång inom sitt verksamhetsområde.

Aktiebolagstjänst startade 1980 och arbetar nu med att hjälpa våra kunder med all formalia kring allt från bolagsbildning till likvidation. En viktig del av vår verksamhet är att sköte kundernas ekonomi, redovisning upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vi sidan om ovanstående hjälper vi även till med att skydda din företagsprofil genom varumärkesregistrering i Sverige och utomlands.

Läs vad 15 kunder tycker om Aktiebolagstjänst 2

2021-06-06
    Jag är väldigt glad. De ordnade upp allt pappersarbete från början och inga problem. Jag rekommenderar verkligen. Ett företag med klass.
    Marek Wozniak
    2021-06-03
    Vi köpte konsultationstjänster då Aktiebolagstjänst innehar expertis kompetens på det området vi hade behov för att lösa.
    Bolaget har uppträtt proffesionellt och trevligt och svarade till vår förhoppning när vi engagerade de.
    Vi kommer fortsätta hålla kontakten med bolaget även om vårt ärende nu är löst. Jag använder de gärna igen och kan varmt rekommendera de till andra som har behov av deras konsultation och rådgivande tjänst.
  • Ingemar B
    skrev om Aktiebolagstjänst
    2021-05-14
    Jag köper löpande bokföringstjänster av Aktiebolagstjänst och de gör bolagets årsbokslut. Jag tycker det är prisvärt och känner alltid att mina ärenden hanteras på ett kompetent sätt.
    2021-05-06
    Leif Malmborg has set up a company for my Business and looks after all documentation and Govt Department filings. Very friendly and helpful. Easy to work with.
    2021-05-06
    Köpt lagerbolag för att starta AB. Allt gick fort och smidigt.
    2021-04-23
    Har haft dem som revisorer och administratörer i nästan 10år. Trevlig personal och om någon blir tokigt ser de till att fixa till det.
    2021-04-23
    Köpt tjänsten bokföring och årsredovisning till företaget. De är väldigt serösa och noggranna. De har koll på ditt företag och kommer med förslag på lösningar som gynnar dig utan att man behöver fråga. Alltid tillgängliga och de svarar väldigt pedagogiskt och enkelt så man förstår svaren. Rekommenderar dem varmt.
    2021-04-14
    Har använt Aktiebolagstjänst så länge jag drivit eget företag. De är duktiga och kompetenta.
    Lea H. på Aktiebolagstjänst är en klippa.
    2021-03-08
    De sköter bokföring för mina bolag samt hjälper till med min privata deklaration. Mkt kunniga o noggranna.

Anders
    2021-03-08
    Väldigt noggranna, proffesionellt bemötande och fångar upp och förklarar frågeställningar som är viktiga för företaget
    2021-02-24
    Jag köpte ett lagerbolag. Aktiebolagstjänst har alltid levererat snabbt och effektivt. Jag rekommenderar dem starkt.
    2020-12-29
    Likvidation av vilande AB. Bra och professionellt bemötande.
    2020-11-21
    Jag köpt tjänster: redovisning, bokslut och skatterådgivning.
    Jag blev väl bemött vid de tillfällen som jag var i kontakt med företaget.
    Jag fick hjälp och tydligt svar under kort tid.
    Jag är jättenöjd med deras tjänster.
  • Ingemar B
    skrev om Aktiebolagstjänst
    2020-11-13
    Mina olika bolag har använt Aktiebolagstjänst i många år, dels för bolagsbildningsärenden inklusive en likvidation, dels för redovisningstjänster och bokslut.

Jag uppfattar dem som mycket professionella och kunniga inom sitt gebit, samtidigt som priserna är synnerligen rimliga. Jag kan därför varmt rekommendera Aktiebolagstjänst.
    2020-11-11
    Jag köper lagerbolag och bolagsrättsliga tjänster.
    Tycker att Aktiebolagstjänst har en hög servicenivå och en rimlig kostnadsnivå.
    Har jobbat med Aktiebolagstjänst i ca 30 år och har för avsikt att fortsätta samarbetet.