Aktiebolagstjänst

Drottninggatan 104, 104 30 Stockholm — Visa karta

Med våra gedigna kunskaper inom allt från bolagsbildning till likvidation och omfattande erfarenhet av eget företagande och företagsekonomi kan vi hjälpa alla företagare att bättre nå framgång inom sitt verksamhetsområde.
Aktiebolagstjänst startade 1980 och arbetar nu med att hjälpa våra kunder med all formalia kring allt från bolagsbildning till likvidation. En viktig del av vår verksamhet är att sköte kundernas ekonomi, redovisning upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vi sidan om ovanstående hjälper vi även till med att skydda din företagsprofil genom varumärkesregistrering i Sverige och utomlands.

Läs vad 3 kunder tycker om Aktiebolagstjänst

• 2020-11-21

Roya J skrev om Aktiebolagstjänst
    Jag köpt tjänster: redovisning, bokslut och skatterådgivning.
    Jag blev väl bemött vid de tillfällen som jag var i kontakt med företaget.
    Jag fick hjälp och tydligt svar under kort tid.
    Jag är jättenöjd med deras tjänster. Läs mer
  • Ingemar B

2020-11-13

Ingemar B skrev om Aktiebolagstjänst
    Mina olika bolag har använt Aktiebolagstjänst i många år, dels för bolagsbildningsärenden inklusive en likvidation, dels för redovisningstjänster och bokslut.

Jag uppfattar dem som mycket professionella och kunniga inom sitt gebit, samtidigt som priserna är synnerligen rimliga. Jag kan därför varmt rekommendera Aktiebolagstjänst. Läs mer
  • 2020-11-11

Mats B skrev om Aktiebolagstjänst
    Jag köper lagerbolag och bolagsrättsliga tjänster.
    Tycker att Aktiebolagstjänst har en hög servicenivå och en rimlig kostnadsnivå.
    Har jobbat med Aktiebolagstjänst i ca 30 år och har för avsikt att fortsätta samarbetet. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte