Ioannis D:
Mycket nöjd med samarbetet. Professionell, tillgänglig och enkel att ha att göra med. Snabba svar och bra hjälp när det behövs. Rekommenderas varmt.
Mikael K:
Sabina är proffsig o jag föll för hennes kunskap omgående. Hon löste mina problem med mitt bokslut på ett ypperligt sätt och debiterade bra.
Hon gör det hon säger - vilket jag upplever att många inte gör utan mest pratar och debiterar, gäller i många branscher. Med en person som Sabina har man en säker leverantör och jag kan starkt rekommendera henne.
Ulf O:
Bra kontakt via mail. Snabb och kompetent hantering. Skulle vilja ha möjlighet att besöka Accont AB för att träffa sin handläggare IRL någon gång.
Seppo K:
Grattis!
Äntligen finns en handledarkurs värd namnet!
Interaktivt, innovativt, informativt och intressant presenterat för både oss som blivande handledare och vår körkortsaspirerande dotter!
En kurs med rätt fokus nämligen att ha en bra övningskörningsmetod och samtidigt medvetet minimera riskerna i samband med övningskörning. Det kändes tryggt och bra att ha en lärare med lång erfarenhet och perspektiv från trafikområdet.
Vi rekommenderar verkligen alla som söker en bra handledarkurs - utan känsla av tvång till fortsatt uppbindning till en specifik körskola - att gå kursen hos Profilbolaget Lars Neuman AB.
Tack för en mycket bra kurs!
Seppo, Annette och Julia K