Alla kategorier Bokföring Stockholms län Upplands Väsby Profilbolaget L Neumann AB

Profilbolaget L Neumann AB

Stenbrovägen 23, 194 54 Upplands väsby — Visa karta

Profilbolaget ger introduktionsutbildning vid privat övningskörning och är godkänt av
Vägverket. Profilbolaget är inte knutet till någon trafikskola utan är oberoende.
Algatan 1, 13440, GUSTAVSBERG
Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå
Josefin O:
Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Bokföringsfirmor nära Profilbolaget L Neumann AB:

Kanalvägen 3A, Upplands Väsby
Pia L:
Underbar personal, alltid ett bra bemötande och det finns inga problem som inte går att lösa.

Tellusv. 43, VALLENTUNA
Som redovisningskonsult kan jag bistå och ge rådgivning i exempelvis skattefrågo... Läs mer ›
Poseidon C:
Häggström & Partners har varit en mycket viktig del i mina företags utveckling. Alltid hög servicenivå, bred kunskap inom juridik, kontrakts...

Läs vad 1 kund tycker om Profilbolaget L Neumann AB

• Seppo  K
    Seppo K skrev om Profilbolaget L Neumann AB
    Grattis!

Äntligen finns en handledarkurs värd namnet!

Interaktivt, innovativt, informativt och intressant presenterat för både oss som blivande handledare och vår körkortsaspirerande dotter!

En kurs med rätt fokus nämligen att ha en bra övningskörningsmetod och samtidigt medvetet minimera riskerna i samband med övningskörning. Det kändes tryggt och bra att ha en lärare med lång erfarenhet och perspektiv från trafikområdet.

Vi rekommenderar verkligen alla som söker en bra handledarkurs - utan känsla av tvång till fortsatt uppbindning till en specifik körskola - att gå kursen hos Profilbolaget Lars Neuman AB.

Tack för en mycket bra kurs!

Seppo, Annette och Julia K
    Emma K gillar detta