Ekoproffsen i Norrort AB

Ekoproffsen i Norrort AB

Välkommen till Ekoproffsen!

Vi är en liten byrå, konstant i rörelse. Detta gör att vi har förståelse till din situation både i motgång och i medgång. Vi erbjuder skräddarsydd service inom bokföring och redovisning till dig som privatperson eller företag.

Vi på Ekoproffsen hjälper dig med:

Administration - Vi sköter fakturering, betalning och löner hos dig.
Bolagsbildningar - Registrerar och kontaktar berörda myndigheter.
Deklarationer - Både för ditt företag och privat.
Lönehantering - Skapar lönebesked, utbetalningsunderlag och ombesörjer att kontrolluppgifter skickas till skatteverket.

Ps. Glöm inte att du som företagare omfattas av högkostnadsskyddet. Därför bör du ta ut sjuklön när du är sjuk. Vill du veta mer om varför så är du välkommen att höra av dig.

Läs vad 12 kunder tycker om Ekoproffsen i Norrort AB 2

2020-12-17
    Vi anlitar Ekoproffsen för att sköta vår bokföring. Vi är mycket nöjda med kontakten och sättet som de sköter uppdraget. Det blev ett lyft för vårt företag att lämna iväg administrationen till Ekoproffsen, så vi själva kan fokusera mer på övriga verksamheten.
    Tack för det Henrik, vi uppskattar och vårt samarbete! Ekoproffsen i Norrort AB
  • Lisbeth S
    skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    2019-09-30
    Toppen service och bra utfört arbete. Att ekonomikonsulten kan komma till vårt kontor och jobba är väldigt praktiskt.
    Vi är super nöjda.
    2019-09-24
    Mycket nöjd med Ekoproffsen i Norrorts personliga hjälp och kunnande. De är lätta att kontakta och är pålästa med den senaste informationen. Har de inte svaret direkt så vet man att de alltid återkommer.
    2018-10-25
    Ekoproffsen är, som namnet lovar, mycket proffsiga.

Jag driver ett litet bolag och letade efter en ekonomibyrå som kunda ta hand om så mycket som möjligt.. Det har Ekoproffsen gjort med stor förståelse och hjälpsamhet.
    2018-09-25
    Noggranna.
    Hjälpsamma.
    Kunniga.
    Snabba.

Prisvärda. Vi betalar mer än gärna några kronor extra för att vara säker på att allt blir rätt och att slippa trassel (billig försäkring)

Dessutom mycket trevliga.
    2018-09-23
    Snabba, proffsiga och hjälpsamma!
    2018-09-22
    Bästa Ekoproffsen i norrort AB räddade mig efter dålig erfarenhet av oseriös ekonomikonsult. Proffesionellt och trevligt bemötande!
    2018-09-22
    Mitt företag köper redovisningstjänster från Ekoproffsen
    2018-09-21
    Personlig. Tar sig tid att svara på mina frågor. De ansvarar för redovisningen av mitt lilla företag.
  • Lasse B
    skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    2018-09-19
    Ekonomitjänster, Bra bemötande. Bra service. Har varit en övergångsperiod med många problem som vi löst.
    Bra byrå
    2018-09-17
    Kunnig personal som ger goda råd samt sköter redovisningen på ett exemplariskt vis. Alltid ett trevlig och professionellt bemötande.
    2018-09-17
    I have always been treated well, they are always willing to help and answer any questions I have. They go out of there way to handle my books on time that due to the nature of the work always arrive at the last minute.

I have no reservations recommending them,
    Regards
    Pete Connolly