Alla kategorier Bokföring Stockholms län Sollentuna Ekoproffsen i Norrort AB

Ekoproffsen i Norrort AB

Skolvägen 16, 192 70 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Ekoproffsen!

Vi är en liten men växande byrå, konstant i rörelse. Detta gör att vi har förståelse till din situation både i motgång och i medgång. Vi erbjuder skräddarsydd service inom bokföring och redovisning till dig som privatperson eller företag.

Vi på Ekoproffsen hjälper dig med:

Administration - Vi sköter fakturering, betalning och löner hos dig.
Bolagsbildningar - Registrerar och kontaktar berörda myndigheter.
Deklarationer - Både för ditt företag och privat.
Lönehantering - Skapar lönebesked, utbetalningsunderlag och ombesörjer att kontrolluppgifter skickas till skatteverket.

Ps. Glöm inte att du som företagare omfattas av högkostnadsskyddet. Därför bör du ta ut sjuklön när du är sjuk. Vill du veta mer om varför så är du välkommen att höra av dig.
Mån-Tor: 09:00-16:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Ekoproffsen i Norrort AB

• Gabriel V skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Ekoproffsen är, som namnet lovar, mycket proffsiga.

Jag driver ett litet bolag och letade efter en ekonomibyrå som kunda ta hand om så mycket som möjligt.. Det har Ekoproffsen gjort med stor förståelse och hjälpsamhet. Läs mer
  • Peter H skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Noggranna.
    Hjälpsamma.
    Kunniga.
    Snabba.

Prisvärda. Vi betalar mer än gärna några kronor extra för att vara säker på att allt blir rätt och att slippa trassel (billig försäkring)

Dessutom mycket trevliga. Läs mer
  • Fredrik D skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Snabba, proffsiga och hjälpsamma! Läs mer
  • Lena G skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Bästa Ekoproffsen i norrort AB räddade mig efter dålig erfarenhet av oseriös ekonomikonsult. Proffesionellt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Joakim J skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Mitt företag köper redovisningstjänster från Ekoproffsen Läs mer
  • Annica K skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Personlig. Tar sig tid att svara på mina frågor. De ansvarar för redovisningen av mitt lilla företag. Läs mer
  • Lasse B
    Lasse B skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Ekonomitjänster, Bra bemötande. Bra service. Har varit en övergångsperiod med många problem som vi löst.
    Bra byrå Läs mer
  • Michael O skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    Kunnig personal som ger goda råd samt sköter redovisningen på ett exemplariskt vis. Alltid ett trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • Peter C skrev om Ekoproffsen i Norrort AB
    I have always been treated well, they are always willing to help and answer any questions I have. They go out of there way to handle my books on time that due to the nature of the work always arrive at the last minute.

I have no reservations recommending them,
    Regards
    Pete Connolly Läs mer