Alla kategorier Redovisning Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sifferhjälpen Ekonomibyrå

Sifferhjälpen Ekonomibyrå

S:t Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Vi utför allt inom ekonomi, som bokföring och årsredovisningar. Vi kan konsulteras för kortare punktinsatser eller ta oss an ditt företag som helkund.Vi är proffessionella ekonomer med många års erfarenhet.

Läs vad 12 kunder tycker om Sifferhjälpen Ekonomibyrå

• Lars J skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Sifferhjälpen sköter min bokföring, tar fram årsredovisningen och sköter deklarationen. Sifferhjälpen sköter allt exemplariskt och utan den hjälp dom ger mig skulle jag antagligen ha ett företag med betydligt sämre ekonomisk styrning. Sifferhjälpen är kort sagt "guld värt". Alltid tillmötesgående och personliga på ett korrekt sätt. Läs mer
  • Maria T skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Snabb respons. kompetent. trevligt.
    Bokföring samt deklaration
    De erbjuder allt mitt lilla företag behöver, på ett kompetent och prisvärt sätt. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Sifferhjälpen levererar!
    Sifferhjälpen visar ett stort engagemang för att i sin tur kunna leverera vidare till skattemyndigheter mfl och ligger på oss som företag att göra detsamma.
    Sifferhjälpen är en trygghet för en stressad företagsledare.
    Vi har haft ett antal byråer tidigare men mött ett sådant här engagemang.
    Tack för att ni finns! Läs mer
  • Carina S skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Allt har varit helt utmärkt! Är mycket nöjd med hjälpen med min bokföring! Läs mer
  • Tuulikki Å skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Professionell och prisvärd service! Läs mer
  • Sofia B skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Jätte bra, jag är super nöjd!
    Snabba svar och prisvärda. Läs mer
  • Kjell G skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Vi anlitar Sifferhjälpen för all bokföring, deklaration och årsredovisning. Allt jag behöver göra är att posta mina verifikationer, därefter kan jag glömma allt vad bokföring heter. Sifferhjälpen sköter allt administrativt så att jag får kraft att lägga tid på att utveckla bolaget. Momsredovisning har aldrig varit enklare. Mitt liv har blivit betydligt enklare och roligare sedan jag anlitade Sifferhjälpen! Läs mer
  • Maria G skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Då jag nyligen avvecklat min firma så anlitade jag sifferhjälpen för hjälp med min preliminära självdeklaration.
    Jag har haft mailkontakt med sifferhjälpen och fått ett vänligt bemötande och snabb hjälp.

Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått. Läs mer
  • Mikael C skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Har använt mig av Sifferhjälpen för mitt företag i två år nu och är mycket nöjd. Proffsiga och kunniga. Läs mer
  • Linnea M skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Löpande bokföring och hjälp att ombilda till AB. Jag har fått toppenbra hjälp från dag ett och är supernöjd. Läs mer
  • Torbjörn B skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Jag har fått ett bra bemötande. Oftast snabba och bra svar på de frågor jag har samt bra ordning på huvuduppgiften som är löpande redovisning/bokföring i mitt bolag.

Företaget lever upp till de förväntningar jag hade innan jag kontaktade dem. Läs mer
  • Beepco A skrev om Sifferhjälpen Ekonomibyrå
    Jag använder Sifferhjälpen till att sköta bokföringen i mitt enmansföretag.
    Jag får precis det jag behöver till ett bra pris. Läs mer

Bästa redovisningsfirmorna i Stockholm: