Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

S:t Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Sifferhjälpen redovisningsbyrå har idag 6 erfarna redovisningskonsulter med kontor i Stockholm, Kalmar och Torsås.

Vi brinner alla för det vi gör och vårt mål är att underlätta ditt liv som företagare så mycket vi kan. Genom vår 100 % digitala helhetslösning för redovisning tar vi bort det mesta av ditt administrativa arbete och ger dig dessutom full överblick över hur ditt företag går i realtid. Kontoret kan du ha på fickan – när du vill och var du vill. Vår tanke är enkel, vi gör så mycket som möjligt med digitala lösningar, du så lite som möjligt. Allt till ett förmånligt fast pris.

Sifferhjälpen ger dig även all kunskap och erfarenhet som stora byråer har men med ett riktigt personligt engagemang och en mer attraktiv prislapp.

Vi har en bred & mångårig erfarenhet av skräddarsydda digitala helhetslösningar för såväl stora som små företag och vi står redo att ta emot nya kunder omgående.

Att komma igång är enkelt, kontakta oss idag för en förutsättningslös diskussion!

Läs vad 20 kunder tycker om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

• 2020-06-01

Rebecca B skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Vi köper bokföringshjälp och löneadministration på timme och vi får superbra hjälp. Det känns mycket tryggt att vi alltid kan vända oss till Sifferhjälpen och veta att vi får rätt i bokföringen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-01

Stina H skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Alltid bra service och kunniga medarbetare! Läs mer
  • 2020-05-29

Fredrik N skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Bra och kompetent rådgivning där kunskapen är hög. Läs mer
  • 2020-05-29

Anders D skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Konsultation gällande bokföring, redovisningshjälp gällande löner och ersättningar. Läs mer
  • Anders N

2020-05-29

Anders N skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Efter att jag har börjat använda tjänsten Easy to go: så slipper jag äntligen allt administrativt arbete och allt som har med bokföring att göra. Sifferhjälpen sköter allt och jag kan göra det jag tycker är kul.
    Nu kan jag till och med vara ledig utan att få ångest.
    Med vänlig hälsning Anders
    B REAL Läs mer

Jonathan L skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Väldigt nöjd, pålitliga och snabba. Läs mer

Nils K skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Snabb, smidig och kunnig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

David A skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Allting kanon, Agneta & Helene har stenkoll! Rekommenderas Läs mer
  • 2015-06-08

Lars J skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Sifferhjälpen sköter min bokföring, tar fram årsredovisningen och sköter deklarationen. Sifferhjälpen sköter allt exemplariskt och utan den hjälp dom ger mig skulle jag antagligen ha ett företag med betydligt sämre ekonomisk styrning. Sifferhjälpen är kort sagt "guld värt". Alltid tillmötesgående och personliga på ett korrekt sätt. Läs mer
  • 2015-06-08

Maria T skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Snabb respons. kompetent. trevligt.
    Bokföring samt deklaration
    De erbjuder allt mitt lilla företag behöver, på ett kompetent och prisvärt sätt. Läs mer
  • Magnus E

2015-06-08

Magnus E skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Sifferhjälpen levererar!
    Sifferhjälpen visar ett stort engagemang för att i sin tur kunna leverera vidare till skattemyndigheter mfl och ligger på oss som företag att göra detsamma.
    Sifferhjälpen är en trygghet för en stressad företagsledare.
    Vi har haft ett antal byråer tidigare men mött ett sådant här engagemang.
    Tack för att ni finns! Läs mer
  • 2014-12-09

Carina S skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Allt har varit helt utmärkt! Är mycket nöjd med hjälpen med min bokföring! Läs mer
  • 2014-12-01

Tuulikki Å skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Professionell och prisvärd service! Läs mer
  • 2014-11-22

Sofia B skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Jätte bra, jag är super nöjd!
    Snabba svar och prisvärda. Läs mer
  • 2014-11-10

Kjell G skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Vi anlitar Sifferhjälpen för all bokföring, deklaration och årsredovisning. Allt jag behöver göra är att posta mina verifikationer, därefter kan jag glömma allt vad bokföring heter. Sifferhjälpen sköter allt administrativt så att jag får kraft att lägga tid på att utveckla bolaget. Momsredovisning har aldrig varit enklare. Mitt liv har blivit betydligt enklare och roligare sedan jag anlitade Sifferhjälpen! Läs mer
  • 2014-10-31

Maria G skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Då jag nyligen avvecklat min firma så anlitade jag sifferhjälpen för hjälp med min preliminära självdeklaration.
    Jag har haft mailkontakt med sifferhjälpen och fått ett vänligt bemötande och snabb hjälp.

Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått. Läs mer
  • 2014-10-29

Mikael C skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Har använt mig av Sifferhjälpen för mitt företag i två år nu och är mycket nöjd. Proffsiga och kunniga. Läs mer

Linnea M skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Löpande bokföring och hjälp att ombilda till AB. Jag har fått toppenbra hjälp från dag ett och är supernöjd. Läs mer

Torbjörn B skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Jag har fått ett bra bemötande. Oftast snabba och bra svar på de frågor jag har samt bra ordning på huvuduppgiften som är löpande redovisning/bokföring i mitt bolag.

Företaget lever upp till de förväntningar jag hade innan jag kontaktade dem. Läs mer

Beepco A skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
    Jag använder Sifferhjälpen till att sköta bokföringen i mitt enmansföretag.
    Jag får precis det jag behöver till ett bra pris. Läs mer

S:t Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm