Redovisningshuset i Södertälje

Redovisningshuset i Södertälje

www.redovisningshuset.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till RedovisningsHuset i Södertälje! Vi ser till att du som företagare utvecklas optimalt genom aktiv ekonomisk och juridisk rådgivning. Du kan abonnera på ekonomifunktionen och få aktiv rådgivning året runt på alla dessa tjänster. Lämna över ansvaret till någon av våra proffs så att du kan fokusera på att få din...

160 omdömen om Redovisningshuset i Södertälje

Sedan starten hos Reco 2020

Piia Belinda H
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Som alltid fick vi snabb och proffsig hjälp med vårt ärende som avsåg avveckling/försäljning av ett aktiebolag.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi vill hjälpa alla våra kunder med alla delar av företagandet. Mvh Emma

Ninc C
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Redovisningshuset i Södertälje utför redovsningstjänster för mina företag på ett mycket professionellt sätt. De är kunniga och ett bra stöd att kunna rådfråga utöver sina vanliga redovisningsuppgifter. Jag har använt både deras redovisningstjänster och skatteplannering för att kunna ta informativ företagsbeslut samt deras juridiska hjälp för att skriva och granska avtal. Rekommenderas varmt!

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är så glada att ha er som kund. Mvh Emma

Södertälje A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Dom har en hög grad av serviceförmåga och responderar snabbt på förfrågningar och önskemål. Professionellt och prisvärt erbjudande av ekonomitjänster. Ibland upplever jag dock visst slarv vilket gör att kvaliteten sviktar.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme. Vi försöker hela tiden leverera snabbt och korrekt, men ibland kan det bli en miss. Det ska såklart rättas så fort det upptäcks ett fel. Mvh Emma

Xemit A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Väldigt bra kunskap inom företaget .Mycket trevlig personal.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme. Vi är så glada över att ha er som kunder. Mvh Emma

Österbergs A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Alltid väl bemött oavsett ärende, är en kund sedan ca 25 år med flera egna företag samt också fått flera företag att komma hit.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme och även att ni rekommenderat oss till flera, vi uppskattar det mycket. Vi är stolta att ni har varit kund så länge. Mvh Emma

Bengtsson's A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Mycket kunnig personal. Alltid trevligt bemötande. Snabba svar när man har frågor.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt mycket fina omdöme, vi uppskattar att du tog dig tiden att svara. Vi är glada över att ha er som kunder. Mvh Emma

Downtown T
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Har under många år använt era tjänster med gott resultat, börjar dock bli lite för kostsamt.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi uppskattar att du har varit kund länge och var nöjd med tjänsterna. Mvh Emma

Lars H

Professionellt bemötande Ordning och reda

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme, vi är glada över att ni är nöjda med våra tjänster. Mvh Emma

Restaurang A

Fantastisk bemötande Kunniga , ordningssamma , tillit

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme. Vi är så glada över att ha er som kunder och att ni är nöjda med det vi levererar. Mvh Emma

Cityrör P
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Allt fungerar perfekt. Bokföring och löner

Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh Emma

Ulla H
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Personlig, snabb service och proffsigt bemötande

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme Ulla, det betyder mycket för oss. Vi är så glada över att ha er som kunder. Mvh Emma

Ulfhielm M
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Sakkunniga, ger snabb och bra service när det behövs. Har haft en och samma handläggare från start, vilket ger en trygghet.

Icarus D

Professionella och heltäckande service

Stort tack för ert fina omdöme. Det betyder mycket för oss. Mvh Emma

Pr R

Proffsigt och kunnande bemötande

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är glada över att ha er som kund. Mvh Emma

Sifferart A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Kompetent personal/Rådgivning utöver det vanliga.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är stolta över att få samarbete med dig. Mvh Emma

Södermarks K
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Mycket bra service i snart 10 år!

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är så glada över att vi har fått jobba med er i nästan 10 år- Mvh Emma

Peter B
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Jag levererar konsulttjänster, nyhetsbevakning och mycket mer till RedovisningsHuset, som jag upplever månar väldigt mycket om sina kunder. De lägger mycket energi på att följa med i utvecklingen, för att kunna ge kunderna sin bästa hjälp och gärna ge mer än förväntat. Utmärkt!

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme Peter. Vi är så glada över att få samarbeta tillsammans med dig. Mvh Emma

Ab A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Dyrt. Fastprismodellen med indexuppräkning är inte kundvänlig.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt svar, ta gärna en kontakt med oss för att se över ert pris. Vi stävar efter att leverera ett pris som är anpassat efter varje kund. Vi hoppas ni är nöjd med de tjänster vi levererar. Mvh Emma

Almunga A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Blir alltid bemött väldigt trevligt och bra av alla jag stöter på när jag är där för att lämna eller hämta årets pärm. Jag förväntade mig att de skulle vara kunniga och proffsiga och det är de. Får alltid svar snabbt när jag ställer frågor. De kollar att bokföringen är korrekt, gör en årsredovisning, deklarerar och svara på frågor.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är glada över att ha er som kunder Mvh Emma

Schunk I
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Alltid svar på alla min frågor.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt fina omdöme, vi är stolta över att ha er som kunder! Mvh Emma

Ladugårdens P
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Svarar alltid snabbt på våra frågor. Är hjälpsamma och duktiga

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är stolta över att ha er som kunder Mvh Emma

Molander A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Otroligt kunniga medarbetare och verkligen en heltäckande byrå. En kundservice som verkligen är på högsta nivå!!

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert mycket fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är glad över att ha er som kunder. Mvh Emma

Tmb P
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Proffesionell och snabb hantering, dock något för hög löpande kostnad för redovisningen.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är glada över att ha er som kunder Mvh Emma

Mbn-lightning E
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Ordning och reda, snabb kommunikation, levererar i tid, bra uppföljning,

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt samarbete. Vi är glada över att ha er som kunder. Mvh Emma

See A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Vi är väldigt nöjda. Personalen är duktiga på det dom gör och alltid trevliga att prata med.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för er fina omdöme. Vi glada över att ha er som kunder och att vårt samarbete fungerar så bra. Mvh Emma

Bearfoot A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Bättre finns inte. Ytterst professionella.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh Emma

Nova A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Positivt: Tillmötesgående, hjälpsamma, noggranna. Proffs! Negativt: Periodvis svåra att få kontakt med.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt fina omdöme, vi är mycket glada över att ha er som kund. Vi tar dina kommentarer till oss och försöker hela tiden att bli bättre MVh Emma

Trailstore S
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Supernöjd med Redovisningshuset. Kan varmt rekommendera!

Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Mvh Emma

Lalos A

Kan verkligen rekommendera +++++++

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för din fina omdöme. Din rekommendation betyder mycket för oss. Mvh Kenora

Kunnas B
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Vår redovisningskonsult, Annica Jansson, på Redovisningshuset har skött våra årsbokslut och deklarationer i snart 10 år, med beröm godkänt. Dessutom har hon varit ett ovärderligt bollplank de gånger jag har kört fast i den löpande bokföringen. Så länge vi får ha kvar Annica så finns det inte på kartan att vi skulle byta redovisningsbyrå. Detta förutsätter att Redovisningshusets kostnader inte rusar i höjden så vi inte har råd att vara kvar,

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för er mycket fina omdöme. Vi är så glada för att ni har varit kund så länge och att samarbetet fungerar så bra. Mvh Emma

Stnky L

Proffsigt, personligt och effektivt

Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss Mvh Emma

Ryssjans S
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Snabba på att svara på frågor och levereras alltid i tid. Inte upplevt något bekymmer under de år som vi anlitat Redovisningshuset med hjälp för bokföringen till vår samfällighetsförening.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ert fina omdöme. Vi är glada över att ha er som kunder och vårt fina samarbete. Mvh Emma

Deveye A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

De har alltid ett professionellt och vänligt bemötande samt är väldigt bra på att informera och förklara vilket ger mig, som kund, en trygg och stabil känsla.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme! Det betyder oerhört mycket för oss att du som kund är nöjd och att du väljer att berätta det på detta sätt, det uppskattar vi verkligen. Mvh Kenora

Tälje A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Har en bra kontakt med min bokförings person Funkar bra

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss att du som kund är nöjd och talar om det på detta sätt. Mvh Kenora

Pia A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Mycket bra och trevlig service!

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss att du som kund känner dig nöjd och att du väljer att berätta det på detta sätt. Mvh Hasse

Ninc C
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Personligt bemötande, kunnig och hjälpsam personal.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för det fina omdömet! Det betyder mycket för oss att du är nöjd med våra tjänster. Vi vet också att du brukar rekommendera oss vilket vi naturligtvis uppskattar väldigt mycket. Mvh Hasse

Anita E
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Jag blev trevligt och professionellt bemött. Jag köpte en redovisningstjänst. Bra men mycket dyrt.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss. Bra att du känner dig nöjd med våra tjänster även om du tycker att det blev dyrt. Mvh Hasse

Xemit A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Jätte bra service, kunnig personal och alltid trevligt bemötande.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för det fina omdömet! Det betyder väldigt mycket för oss att du som kund är nöjd och talar om det på detta sätt. Mvh Hasse

Bengtsson's A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Alltid trevligt bemötande. Har bra och kunnig personal Kan starkt rekommendera RedovisningsHuset

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt fina omdömet! Det betyder mycket för oss att du som kund känner dig nöjd med våra tjänster. Mvh Hasse

Schunk I
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Vi har vår lönehantering hos RH och dem är flexible, svarar fort när jag har en fråga och hjälper alltid gärna till. Vi kan diskutera olika frågor och dem råder till hur vi ska göra.

Tack för ert fina omdöme! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse

Tal P
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Jag har bara bra erfarenhet av redovisningshusets som är väldigt mycket bra att jobba med

Stort tack för det fina omdömet! Det betyder väldigt mycket för oss. Mvh Hasse

Elfving A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

De är toppen, men inte billiga Men man får vad man betalar för

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för det fina omdömet. Det betyder mycket för oss att du som kund är nöjd samt att du tar tiden att tala om det på detta sätt. Mvh Hasse

Ulla H
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Kunnig och trevlig personal som bistår varje månad. Snabb återkoppling när man behöver hjälp.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Stort tack för ditt fina omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss att du som kund är nöjd och att du berättar det på detta sätt. Mvh Hasse

Trosa K
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Jag blir alltid trevligt och bra bemött. Jag tar hjälp med bokslut/deklaration samt frågor på vägen under året. Uppskattar att det finns hjälp/bollplank att få inom olika områden som juridik, pension, placeringar. Alltid snabba svar.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ert fina omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss att ni är nöjda och att ni talar om det på detta sätt. Mvh Hasse

Magnus E
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Alltid ett mycket trevligt bemötande.

Tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss. Mvh Hasse

Carl-david S
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Alltid professionellt och vänligt bemötande

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt fina omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss att ni som kund känner er nöjda. Mvh Hasse

Ulfhielm M
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Bra och effektiv handläggning. Alltid snabb respons på frågor mm Redovisningshuset gjorde årsbokslut och deklarationer samt lämnade råd vid bokföringsproblem. Kompletterade delar i bokföringen.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för det mycket fina omdömet! Det är verkligen av stort värde för oss att ni är nöjda och att ni nämner det på detta sätt. Mvh Hasse

Cj A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Bra på alla sätt, finns inget speciellt att framhäva. Mött mina förväntningar

Tack för det väldigt fina omdömet! Det är väldigt värdefullt för oss. Mvh Hasse

Slbf A

Alltid ett bra bemötande Kunniga

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för det mycket fina omdömet! Det är väldigt värdefullt för oss att ni är nöjda med oss och att ni talar om det på detta sätt. Mvh Hasse

Hybrid A
Skrev om Redovisningshuset i Södertälje

Abonnerar på redovisningstjänster. Gör jobbet men kommer inte med några tips eller trix överhuvudtaget och inkomstplaneringen lämnar mycket att önska. De gör bokföringen en gång i månaden så all automatisk information/larm i fortknox är oftast felaktiga. Tycker de är dyra, kan inte vara mycket tid de lägger på min bokföring. Hade jag orkat hade jag bytt till ett annat.

Svar från Redovisningshuset i Södertälje

Tack för ditt omdöme! Vi vill vara en aktiv rådgivare till våra kunder men här har vi inte lyckats. Jag ska försöka reda ut vad det kan bero på, vi kan bättre. Mvh Hasse