Redrental AB

Redrental AB

www.r-ed.se
  • Badge2024

RedRental är verksamma inom uthyrning av olika fordon och specialiserar sig även på förarbeviskurser för vattenskoter. Vår mångsidiga fordonsflotta omfattar bilar, transport och lätta lastbilar, samt vattenskotrar & snöskotrar för att möta alla transportbehov och nöjen. RedRental fokuserar på säkerhet genom att erbjuda omfattande...

13 omdömen om Redrental AB

Sedan starten hos Reco 2024

Toni P
Skrev om Redrental AB

Mycket bra upplevelse , framför allt lärorikt.

Daniel B
Skrev om Redrental AB

Snabb och bra service. Bokade på Söndag och fick utbildningen redan på Måndagen. Efter godkänd kurs var dom snabba med att skicka in till Trafikverket. Godkänt förarbevis redan på Måndag kväll. Rekommenderas!!

Tomas L
Skrev om Redrental AB

Bra teori och seriös praktik! Kursledare var lyhörd och svarade bra på alla frågor.

Lina K
Skrev om Redrental AB

Pedagogisk och hjälpsam! Fantastisk kille, rekommenderar Emil starkt om någon funderar på att ta vattenskoter körkort!

Per K
Skrev om Redrental AB

Mycket trevligt bemötande! Kunnig och pedagogisk instruktör.

Marcus H
Skrev om Redrental AB

Riktigt bra lärare samt bra kommunikation! Rekommenderas starkt👍🏼

Simon W
Skrev om Redrental AB

Mycket gemytligt och välkomnande bemötande! Smidigt på alla sätt och jag kan varmt rekommendera detta företag!

Tobias J
Skrev om Redrental AB

Mycket bra intryck och upplevelse av företaget och dess service. Både hyrt bil samt genomgått utbildning för förarbevis till vattenskoter hos företaget. Rekommenderar Redrental starkt!

Simon K
Skrev om Redrental AB

Jag tog mitt förarbevis för vattenskoter med redrental. Seriöst och mycket flexibla med tider för teori och uppkörning. Jag kan varmt rekommendera att ta förarbevis med Redrental.

Annika S

Ett mycket trevligt bemötande. Smidigt o prisvärt.. Kan rekommenderas 👍😊

Tobias A
Skrev om Redrental AB

Goa killar med erfarenhet inom branschen, allt gick smidigt och det var väldigt prisvärt

Nicol F
Skrev om Redrental AB

De erbjöd en bra service, vänligt bemötande och en välunderhållen lastbil.

Västra H
Skrev om Redrental AB

Vi blev kontaktad av Redrental och hyrde två gånger lastbilar av dem. De svarar i tid och är flexibla. Vi rekommenderar dem.