Refillbutiken Sverige
1.0 i betyg av av
5 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag5 omdömen om Refillbutiken Sverige
-
skrev om Refillbutiken Sverige
Varning för det här företaget!
Även jag, som många andra, har fått produkter som inte fungerar. Kontakten med kundtjänst känns som att tjafsa med ett barn, den märkligaste och sämsta kontakt jag har haft med ett företag.
Köp dina patroner från ett annat företag, så får du kanske något som fungerar eller prata med en seriös kundtjänst om det skulle vara några konstigheter. Jag fick inga pengar tillbaka. -
skrev om Refillbutiken Sverige
Magenta-patronen fungerade inte. Refill-butiken trodde mig inte utan krävde "bevis" i form av foto, hur det nu skulle kunna visa att patronen inte fungerade i skrivaren. Jag hade kastat patronerna eftersom de inte funkade
-
skrev om Refillbutiken Sverige
Sorgligt dåligt. Varnar alla för handla där! Hon tar ej sitt ansvar som företagare och påminner om Falty Towers. Ser på nätet hon har gjort samma sak mot fler och hävdar felbeställning. Vägrar för 169:- göra det rätta och skicka rätt patroner. Handlat mycket men första gången och sista hos henne. Bemötandet är under all kritik. Vad är det så svårt och tillmötesgå sin kund och se till att den återvänder och handlar mer? Nej då istället skall hon vara en konfliktsökerska. Sorgligt!
-
skrev om Refillbutiken Sverige
Det verkar som att deras bläckpatroner är utspädda eller så är det bara dålig (usel) kvalitet. När jag skriver ut en bild så blir den helt matt. En bakgrund som är rödgulaktig blir gråaktig-helt värdelöst!!! När jag klagar på färgerna så vill Cornelia Elisabeth Posno inte alls ta ansvar för detta. Hon säger att jag inte är ÄRLIG ??? Och när jag läser upp en negativ recension från RECO så säger hon att jag HOTAR HENNE !!! Så om man klagar på deras produkter så är man inte ÄRLIG ??? Ett ÄRLIGT företag tar ansvar för sina produkter!!! Hade hon varit ÄRLIG så hade hon direkt bett om ursäkt och sagt direkt att det inte är något problem att returnera varan och få pengarna tillbaka. Detta hade företaget tjänat på och då hade jag gett dem bra betyg i alla fall, för det kan ju alltid bli fel på någon vara. Nu kan jag bara ge ett stort MINUS betyg!!! Och en VARNING ATT AKTA ER FÖR ATT HANDLA FRÅN DETTA FÖRETAG !!!
-
skrev om Refillbutiken Sverige
Varning för detta företag!
Köp inget av detta företag!
Av fyra bläckpatroner fungerade bara en. Vid kontakt med företaget kräver dom att man skall fota skrivare datormeddelande etc. Dessutom skall jag som kund betala porto och embalage för de felaktiga patronerna. Om inte detta var nog så hotar företaget med att debitera en undersökningskostnad på de felaktiga patronerna.
Mycket dåligt företag att ha att göra med, ingen service bara oskäliga krav på kunden.
Aldrig mer.