Rekick bygg & kakel AB

Rekick bygg & kakel AB

rekick.nu
  • Badge2023

Välkommen till Rekick bygg & kakel AB! Vill du förvandla ditt hem från vanligt till extraordinärt? Vårt expertteam har specialiserat sig på byggtjänster och rotarbeten och ser till att dina behov av badrumsrenovering, köksrenovering, golvbeläggning, kakel, puts, rivning, konsulttjänster och design uppfylls med precision och...

16 omdömen om Rekick bygg & kakel AB

Sedan starten hos Reco 2020

Magnus H
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Snabbt, enkelt, och proffessionellt. Hanterade projeketet med bravur fastän omfattningen ändrades rätt så mycket under arbetets gång. Höll aktiv kontakt genom hela projektet och höll alla tidsramar.

Daniels A
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Bra kille att samarbeta med :)

Maria A
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Timo är lätt att samarbeta med och har bra öga för detaljer. Han arbetar effektivt med snyggt resultat. Mina förväntningar överträffades och mitt lilla badrum blev som nytt med inbyggd toalett som skapade en snygg hylla som extra bonus. Jag kan inte vara mer nöjd och rekommenderar Rekick utan reservation!

Liselotte C
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Han hörde av sig snabbt och vi har under hela arbetet haft en bra kommunikation. Arbetet var vi mycket nöjda med. Noggrann och snabbt gjort. Rekommenderar honom gärna. Han har kallat vårat kök.

TIMO L
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Världens bästa bemötande. Förväntningarna höga och levdes upp till mer än det, tillgänglig dygnet runt vid frågor och funderingar. Badrumsrenoveringen blev lyckad. Och ett plus för namnet på hantverkaren 👍

Bobby G
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Timo, bäst i test alla dagar, hjälper till när vi behöver snickeri och blandad byggarbete utfört.

Gustav E
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Arbetet vi anlitade Rekick bygg och kakel AB var att lägga in klinkergolv i vår gillestuga och tvättstuga. Redan från början har Timo varit väldigt lätt att kommunicera med och varit lyhörd för våra önskemål. Resultatet blev verkligen vad vi önskade oss. Skulle inte tveka en sekund på att anlita dem igen.

Petter A
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Har haft förmånen att få hjälp av Timo på Rekick vid ombyggnad av vår terrass. Trevligt bemötande under hela processen och flexibel för små justeringar under arbetet. Kunnig och duktig men samtidigt inte rädd för att ta feedback samt att kolla upp lösningar på uppkomna önskemål. Kan starkt rekommendera Rekick och kommer återkomma vid nästa projekt.

Magnus D
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Trevlig personal och gör ett väldigt bra jobb. Skulle varmt rekommendera dom.

Lautrim K
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Väldigt trevliga herrar! Arbetet blev över förväntan!! 5/5 rekommenderar starkt Renovering av badrum !

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med resultatet. Vi är glada att vi kunde överträffa dina förväntningar.

Daniel F
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Punktliga, noggranna och framförallt enorm stolthet i det dom gör.

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Tack så mycket för att du delar din upplevelse med oss! Vi är glada att höra att du uppskattar vår punktlighet, noggrannhet och stolthet.

Martin Å
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Allt var kanon. Bra återkoppling, snyggt jobb och marknadsmässig faktura.

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med vår återkoppling, jobb och faktura.

Mehbod M
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Bra bemötande. Höll tiden. Rimligt pris. Utförandet kunde ha varit bättre. Stengolv som inte blev riktigt plant. Lister som kapades snea.

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Hejsan, du hade naturstensgolv som skiftade i storlek. Vilket man får ta hänsyn till. Lagt med nivåsystem för bästa resultat. Tack för omdömet och förståelsen.

Christina D
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Tack snälla du, för ditt jobb m stensättning, hos mig. Du var supersnabb o gjorde ett mycket bra jobb. Jag är väldigt nöjd!! 👍😊

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Vi är glada att ha kunnat hjälpa dig.

Johan Oscar L
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Vi anlitade Timo och Rekick för en fullständig badrumsrenovering som inkluderade rivning/bygg av nya väggar. Kakel/klinker var 90x90 cm med gerade hörn. Resultatet blev över förväntan och Timo var alltid trevlig, tillgänglig (oavsett tid på dygnet och helger), punktlig och proffsig. Vi tvekar inte att anlita Rekick igen. Tack Timo! Linda och Johan

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Tack Linda och Johan för att ni valde att anlita oss! Vi är glada att höra att resultatet blev över förväntan och att Timo var trevlig, tillgänglig, punktlig och proffsig. Vi hoppas att ni kommer att anlita oss igen!

Jörgen S
Skrev om Rekick bygg & kakel AB

Jag tog kontakt med Rekick bygg då jag var i akut behov av hjälp med badrummet. De svarade snabbt, med utförlig offert och de påbörjade jobbet omgående. De är 2 mycket trevliga och samspelta bröder som utför arbetet snabbt och noga och framför allt så kommer de på utlovad tid.. Det blev en aning dyrare än vad jag först tänkt mig men anledningen var att de gick djupare och renoverade hela badrummet från grunden. De förväntningar jag hade som var att få ett nytt badrum i toppskick uppfylldes på bästa sätt och jag är mycket...

Svar från Rekick bygg & kakel AB

Vi är glada att höra att du är nöjd med vår insats och att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Vi hoppas att du tar kontakt med oss igen om du har något projekt i framtiden som omfattar kakel/klinker.