Alla kategorier Presentreklam Gävleborg Gävle Reklambutiken

Reklambutiken

Kryddstigen 24, 802 92 Gävle — Visa karta

Letar du efter reklamartiklar? Då är du varmt välkommen till oss på Reklambutiken!

Vi har sedan år 1985 levererat reklamartiklar med loggor och tryck till företag och föreningar över hela Sverige. Vår hemsida reklambutiken.com har blivit landets största sajt för reklamprodukter och här kan du hitta allt från arbets- och profilkläder till företagspresenter eller småprylar med logotryck att ge bort på mässor och event.

Vi har stor kunskap om olika trycktekniker, många återkommande och nöjda kunder och försöker alltid hålla så låga priser som möjligt, utan att förhandla om kvaliteten. Välkommen!

Läs vad 3 kunder tycker om Reklambutiken

• Sheri  S
    Sheri S skrev om Reklambutiken
    Jag ringer för att fråga priser på påsar. Han skickar en färdig beställning och gjort kreditupplysning på mig. När jag mailar och frågar varför svarar han "varför inte"? Så oseriöst!
  • Nina s
    Nina s skrev om Reklambutiken
    Kontaktade företaget för prisuppgiftee och dem skickar en order och påstår att jag beställt varor, har anmält dem.
  • Felicia M
    Felicia M skrev om Reklambutiken
    Om man är ute efter tryckta plagg för reklam....don't waste you're time....trycket spricker/lossnar efter en kort stunds användande utan en enda tvätt. Misstänker dåligt transfer-tryck. Vi har för tredje gången skickat tillbaka allt för omtryck. Allt har tagit väldigt lång tid, de ändrar tonläge illa kvickt, och vi har missat massor av vår reklampampanj.

Kryddstigen 24, 802 92 Gävle