Reklambutiken

NORRA SLOTTSGATAN 5, 803 20 Gävle — Visa karta

Letar du efter reklamartiklar? Då är du varmt välkommen till oss på Reklambutiken!

Vi har sedan år 1985 levererat reklamartiklar med loggor och tryck till företag och föreningar över hela Sverige. Vår hemsida reklambutiken.com har blivit landets största sajt för reklamprodukter och här kan du hitta allt från arbets- och profilkläder till företagspresenter eller småprylar med logotryck att ge bort på mässor och event.

Vi har stor kunskap om olika trycktekniker, många återkommande och nöjda kunder och försöker alltid hålla så låga priser som möjligt, utan att förhandla om kvaliteten. Välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Reklambutiken

• 2020-10-12

Johanna J skrev om Reklambutiken
    Pennor med företagslogga, jättebra service av Josefin. Läs mer
  • 2020-10-09

Stefan S skrev om Reklambutiken
    Allting fungerat jättebra, snabb leverans efter beställning Läs mer
  • Edith R

2020-10-09

Edith R skrev om Reklambutiken
    Vattenflaskor och nyckelband i vår profilfärg. Snabba korrektur och bra priser! Läs mer
  • 2020-09-24

Tim H skrev om Reklambutiken
  • 2020-09-21

Johanna J skrev om Reklambutiken
    Brukar inte lämna omdöme men vill verkligen rekommendera reklambutiken.
    Har haft kontakt vid flera tillfällen när vi behövt kläder och pennor till jobbet och resultatet blir alltid över förväntan. Förstklassig service och blixtsnabba svar. Kan inte ge annat än tummen upp och många stjärnor! Läs mer
  • 2020-09-18

Elias A skrev om Reklambutiken
    proffsigt bemötande när man väl kom fram till de ofta väldigt upptagna säljarna Läs mer
    2020-10-09 Josefin A svarar Elias A
    Tack för feedbacken, vi ska ta till oss detta och se till att svara snabbare. :-)
  • 2020-09-17

@A & O Marmor & Granit skrev om Reklambutiken
    Bra priser, hjälpsam personal och leverans i tid. Kan bara säga gott om Reklambutiken! Läs mer
  • MARIKA S

2020-09-04

MARIKA S skrev om Reklambutiken
    Vi har handlat av Reklambutiken.com sedan start. Första beställningarna gjordes 2016 och vi har genom åren köpt t-shirts, hoodies, tygkassar, namnskyltar och olika små hittepå-grejer till olika projekt. Mycket nöjda med den service som först Hanna och därefter Josefin har levererat.

Vi har genomgående fått snabb hjälp, tydliga skisser med prisförslag och leveranserna har kommit som utlovat. Just att det är så enkelt att ta kontakt och gå från idé till skiss och färdigt produkt har gjort att jag aldrig brytt mig om att se mig om efter en annan leverantör.

Jag hamnade hos Reklambutiken av en slump när jag behövde hoodies till vår första mässa. Då gjorde de inte dischargetryck, så jag fick vända mig till en annan leverantör för våra första t-shirts (där blev det massor av problem och sen gick de i konkurs). Min kontakt sade dock att hon skulle ta diskussionen internt. Nästa gång jag behövde beställa, voila - då fanns möjligheten att välja discharge som tryckteknik.

Att på första försöket råka på en leverantör som är så serviceinriktad och enkel att jobba med känns lyxigt. Vi har haft leverantörer som inte återfunnits i kategorin enkel, snabb och pålitlig. Då har vi letat vi vidare, men trevligt nog har det inte funnits någon anledning till det här. Jag kan fortsatt bara slänga iväg ett mejl när jag behöver hjälp med något, så finns Josefin där och ger mig förslag på lösningar. Läs mer
  • Sheri  S

2017-04-13

Sheri S skrev om Reklambutiken
    Jag ringer för att fråga priser på påsar. Han skickar en färdig beställning och gjort kreditupplysning på mig. När jag mailar och frågar varför svarar han "varför inte"? Så oseriöst! Läs mer
  • 2017-04-12

Nina s skrev om Reklambutiken
    Kontaktade företaget för prisuppgiftee och dem skickar en order och påstår att jag beställt varor, har anmält dem. Läs mer
  • 2016-02-15

Felicia M skrev om Reklambutiken
    Om man är ute efter tryckta plagg för reklam....don't waste you're time....trycket spricker/lossnar efter en kort stunds användande utan en enda tvätt. Misstänker dåligt transfer-tryck. Vi har för tredje gången skickat tillbaka allt för omtryck. Allt har tagit väldigt lång tid, de ändrar tonläge illa kvickt, och vi har missat massor av vår reklampampanj. Läs mer

NORRA SLOTTSGATAN 5, 803 20 Gävle

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte