Reklamhuset24

4.5

22 omdömen om Reklamhuset24

Sebastian S
Skrev om Reklamhuset24

Tycker man hade kunnat vara tydligare i sin kommunikation från början angående vad man behövde för format. Blev många vändor fram och tillbaka medans ni bara förutsatte att alla har koll på färgkoder och erfarenhet av tryck. Men fick grejerna i tid och det ser la bra ut.

Svar från Reklamhuset24

Tack så mycket för din feedback. Vi uppskattar att du tar dig tid att dela dina åsikter med oss. Det är beklagligt att du upplevde att vår kommunikation inte var tillräckligt tydlig från början. Vi tar din kommentar på största allvar och kommer att se över våra processer för att se till att vi i framtiden är mer exakta när det gäller format och andra tekniska detaljer. Vi beklagar de extra vändorna fram och tillbaka. Det är viktigt för oss att alla våra kunder känner sig bekväma och välinforme­rade genom hela processen....

Sydsvensk Form Reklam Ab S

högt kvalitet, snabb leverans, bra kommunikation

Svar från Reklamhuset24

Vi är glada att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Att erbjuda hög kvalitet, snabba leveranser och bra kommunikation är viktiga mål för oss, och det betyder mycket att höra att vi har lyckats uppfylla dina förväntningar. Tack för att du valde oss, och tveka inte att kontakta oss om det är något mer vi kan hjälpa dig med. Vi ser fram emot att få betjäna dig igen i framtiden!

David B
Skrev om Reklamhuset24

Vi fick snabb service och ett bra bemötande.

Svar från Reklamhuset24

Tack David. Det är fantastiskt att höra att ni uppskattade vår service och bemötande. Vi är glada över att ni har valt oss som er leverantör av giveaways material för "Frihamnsdagarana" i Göteborg i två år. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det är alltid en glädje att få arbeta med er.

Jessica L
Skrev om Reklamhuset24

Snabb kontakt, enkelt köp och mycket bra uppföljning av Anwar!

Svar från Reklamhuset24

Tack så mycket Jessica för din positiva feedback! Det glädjer oss att höra att du upplevde en snabb kontakt, enkel köpupplevelse. Vi strävar alltid efter att erbjuda en högkvalitativ service och det är alltid fantastiskt att höra när vi har lyckats göra våra kunder nöjda.

Jannis V
Skrev om Reklamhuset24

fungerar bra, bra produkter, snabb leverans

Svar från Reklamhuset24

Tack så mycket, Jannis, för att du delade din positiva feedback med oss! Vi är glada över att höra att du är nöjd med våra produkter och den snabba leveransen. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och din åsikt betyder mycket för oss. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa produkter och en smidig köpupplevelse för våra kunder. Din feedback är värdefull och hjälper oss att fortsätta förbättra våra tjänster. Om du har några ytterligare kommentarer eller om det finns något annat vi kan göra för att förbättra din...

Haga Rekrytering H
Skrev om Reklamhuset24

En snabb och högst personlig service.

Svar från Reklamhuset24

Tack Bengt för din kommentar! Vi är glada att du upplevde vår service som både snabb och personlig. Om du har fler behov eller frågor framöver, är vi här för att hjälpa dig.

Helena H
Skrev om Reklamhuset24

Vi beställde give-aways till jordbruksmässor och fick bra hjälp med att välja rätt produkt till det. Utbudet av give-aways passar oss som verkar inom gröna näringen. Vi är mycket nöjda med samarbetet och resultatet, och kan varmt rekommendera Reklamhuset24!

Svar från Reklamhuset24

Tack Helena att du delar din positiva upplevelse med oss! Det är glädjande att höra att vårt team kunde hjälpa dig att välja rätt give-aways för jordbruksmässorna och att vårt utbud passade er inom den gröna näringen. Vi är stolta över samarbetet och det resultat vi kunde leverera. Om du behöver ytterligare hjälp eller har frågor i framtiden, är du välkommen att kontakta oss. Er rekommendation värmer oss verkligen!

Intensogruppen Ab I
Skrev om Reklamhuset24

Trots dålig framförhållning från vår sida har vi fått vi bra bemötande och bra hjälp för att hinna få våra produkter i tid.

Svar från Reklamhuset24

Vi är glada över att vi kunde bistå trots utmaningar med framförhållningen. Vårt mål är alltid att erbjuda bra bemötande och hjälp oavsett situation. Om du har framtida behov eller frågor, tveka inte att höra av dig. Vi ser fram emot att fortsätta att vara till tjänst.

Claes E
Skrev om Reklamhuset24

Trevligt bemötande och ett företag som verkar bry sig

Svar från Reklamhuset24

Tack Claes! Vi värdesätter ditt omdöme och är glada att höra att du upplevde vårt bemötande som trevligt. Det är vårt mål att visa att vi verkligen bryr oss om våra kunder. Om du har några frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss när som helst. Vi ser fram emot att fortsätta att erbjuda dig vår bästa service.

Eton Systems Ab E
Skrev om Reklamhuset24

Alltid en snabb återkoppling vid förfrågan på ett professionellt som mött alla förväntningar. Vi på Eton Systems AB har haft en mångårig kontakt med Reklamhuset24 och tänker fortsätta med det. Vi har köpt alla möjliga produkter genom åren men nu senast profilvatten.

Svar från Reklamhuset24

Tack så mycket Sven för ditt fantastiska omdöme! Det gläder oss att höra att vår snabba återkoppling och professionella service har mött alla dina förväntningar. Att ha haft en långvarig kontakt med Eton Systems AB och att veta att ni tänker fortsätta med oss är en stor uppmuntran för oss. Det är också kul att höra om era olika produkter genom åren, inklusive det senaste tillskottet av profilvatten. Vi ser fram emot att fortsätta vår samarbete och stå till tjänst närhelst ni behöver det. Tack igen för ert förtroende!

Rolloguard Ab R
Skrev om Reklamhuset24

Fick snabbt svar om priser och leveranstider. Vi är mycket nöjda och kommer att använda oss av Reklamhuset24 fler gånger.

Svar från Reklamhuset24

Tack Vanja. Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du fick snabba svar angående priser och leveranstider. Att du är mycket nöjd och planerar att använda Reklamhuset24 igen betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig vår bästa service och hjälpa dig med dina framtida behov. Tveka inte att höra av dig när som helst!

Turinge-Taxinge Församling T

Snabba och serviceinriktade. Kunde beställa ytterligare produkter efter två år utan att veta exakt artikelnummer.

Svar från Reklamhuset24

Tack för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba och serviceinriktade inställning. Att kunna beställa ytterligare produkter efter två år, även utan exakt artikelnummer, är en del av vårt mål att göra det så smidigt som möjligt för dig. Om du har några fler behov eller frågor, är du välkommen att kontakta oss när som helst. Vi ser fram emot att fortsätta vara till hjälp!

Cc Höganäs Byggkeramik Ab C

Bra bemötande, bra service och snabbt hantering.

Svar från Reklamhuset24

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du var nöjd med vårt bemötande, vår service och den snabba hanteringen. Vi strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar.

Hotmat.se Sverige Ab H

Riktig bra service. Rekommenderas

Svar från Reklamhuset24

Tack för det fina omdömet och rekommendationen! Vi är glada att du uppskattade vår service. Om du har fler behov eller frågor, är vi här för att hjälpa dig. Välkommen tillbaka när som helst!

Berte Qvarn Ab B
Skrev om Reklamhuset24

Reklamhuset håller det dom lovar, och levererar på utsatt tid.

Svar från Reklamhuset24

Tack för ditt positiva omdöme! Din nöjdhet med vår service och produkter gläder oss. Om du har frågor eller behov framöver, är vi här för dig. Din feedback är värdefull och vi ser fram emot att fortsätta överträffa dina förväntningar. Tack för ditt stöd och val av oss!

Camilla W
Skrev om Reklamhuset24

Bra bemötande. Snabb feedback gällande offert, order och leverans. Vi är mycket nöjda med varan vi fick.

Svar från Reklamhuset24

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vår service och våra produkter. Om du har fler frågor eller behov, är vi här för att hjälpa. Tack för ditt stöd!

Göteborgs Bluesförening G

Utmärkt service och bemötande under många ¨år. Rekommenderas med glädje-

Svar från Reklamhuset24

Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi är glada över att ha kunnat ge dig utmärkt service och bemötande under årens lopp. Ditt stöd och ditt positiva omdöme betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att fortsätta att leverera på bästa sätt och fortsätta vara en pålitlig partner för dig. Tack för att du rekommenderar oss med glädje!

Fredrika D
Skrev om Reklamhuset24

Allt toppen från beställning, kundkontakt och inblick i produktionen samt varans kvalitet. Det ända som inte motsvarande mina förväntningar var leveranstiden.

Svar från Reklamhuset24

Hej Tack så mycket för dina vänliga ord och för att du valde våra produkter. Jag är glad att höra att du är nöjd med ditt köp i allmänhet, men jag beklagar djupt för eventuella besvär du upplevde med leveranstiden. Vi strävar alltid efter att produkterna ska anlända i tid, men tyvärr kan tullprocessen ibland orsaka förseningar som vi har begränsad kontroll över. Jag önskar jag kunde påverka tullprocessen för att minimera sådana förseningar. Din feedback är värdefull och vi arbetar vidare med att förbättra leveransprocessen. Tack för din förståelse.

Perya H
Skrev om Reklamhuset24

Allt från början till slut gick supersmidigt. Reklamhuset24 var lyhörda på mina önskemål och mina beställda produkter fick ett fantastiskt resultat. Jag rekommenderar detta företag till alla som eftersöker profilprodukter till bästa kvalitet och pris. Smidigare affär går inte att hitta.

Svar från Reklamhuset24

Hej Perya, Tack för de goda betygen och ditt positiva omdöme! Det gläder mig att veta att du är nöjd med mitt arbete. Ser fram emot att ta på mig fler uppdrag och fortsätta leverera kvalitet.

Psac Ab P
Skrev om Reklamhuset24

Gott bemötande och jättebra service

Svar från Reklamhuset24

Hej Shadyeh Khanem, Tack för de goda betygen och ditt positiva omdöme! Det gläder mig att veta att du är nöjd med mitt arbete. Ser fram emot att ta på mig fler uppdrag och fortsätta leverera kvalitet.

B. Engelhardt & Co Ab B

Snabb och proffsig, tydlig samt enkel och rak!

Svar från Reklamhuset24

Hej Jerry, Tack för de goda betygen och ditt positiva omdöme! Det gläder mig att veta att du är nöjd med mitt arbete. Ser fram emot att ta på mig fler uppdrag och fortsätta leverera kvalitet.

Opteam
Skrev om Reklamhuset24

Väldigt bra bemötande och stor utbud av varor med aktiv hjälp att beskriva kvalitet på produkter och leveranser var alltid i tid och av hög kvalité.

Svar från Reklamhuset24

Hej Goran, Tack för de goda betygen och ditt positiva omdöme! Det gläder mig att veta att du är nöjd med mitt arbete. Ser fram emot att ta på mig fler uppdrag och fortsätta leverera kvalitet.