Reliten AB

Reliten AB

www.reliten.se
  • Badge2023

Reliten AB - revolutionerar avloppsbranschen i Gävle – Dalarna! Vi har utvecklat ett unikt och intelligent alternativ till traditionellt stambyte. Genom vår teknik av relining skapar vi en smidigare, kostnadseffektivare och miljövänligare lösning för våra kunder. Med vår sakkunskap och erfarenhet erbjuder vi rörinspektioner...

23 omdömen om Reliten AB

Roger H
Skrev om Reliten AB

Jättebra och trevliga grabbar som gjorde jobbet, förklarade vad de gjorde, intressant att se hur det går till

Andreas H
Skrev om Reliten AB

Väldigt bra bemötande innan projektet drog igång. 4-5 dagar stod det på avtalet, nu är vi inne på dag 14 och det återstår fortfarande en del. Avvaktar samtal från den person som ska komma och göra det sista. Bristande kommunikation. Vad gäller själva arbetet så tror jag det är bra gjort. Väntar fortfarande på filmen som skulle ingå. Dock trevlig personal

Kyösti K
Skrev om Reliten AB

Kunniga och trevliga yrkesmän. Tiden höll trots oförutsett extra arbete.. Mycket nöjd med bra fungerande avlopp!!

Sören B
Skrev om Reliten AB

Bra jobbat i snöovädret. Skönt att det blev utfört så snart. Huset känns OK nu. All flöt på planenligt. Minimalt med störningar av vattnet och toaletten samt avloppen för mej. Lyckad vecka. Sören.

Ulf E
Skrev om Reliten AB

Det fungera bra det jobb de jorde hemma oss mlg

Raimo L
Skrev om Reliten AB

Jag är jätte nöjd med bemötande av företaget.Det förväntningar jag hade, ni gjorde ett bra arbete.

Göte D
Skrev om Reliten AB

Bra utfört arbete, noggranna bra städat

Monica F
Skrev om Reliten AB

Jag har bara bra upplevelse av Relitens personal och arbetets utförande

Per-Olov S
Skrev om Reliten AB

Trevlig personal, snabbt och väl utfört jobb dessutom städat efter sig

Ove A

Väldigt bra mycket trevlig personal Hälsningar Ove

Hans W
Skrev om Reliten AB

Trevlig personal, vi kom bra överens, dom kämpade på bra.

Karl-Erik W
Skrev om Reliten AB

Trevliga grabbar som var här. Förklarade och visade vad dom gjorde.

Svar från Reliten AB

Hej Karl-Erik! Kul att vi fick komma hem till dig och prata relining. Ha det gott!

Anna Linnea K
Skrev om Reliten AB

Min gamla mamma blev utsatt för uppsökande verksamhet där de hävdade att hennes rör måste bytas omedelbart. De skrev kontrakt på 160 000 och arbetet skulle börja 2 arbetsdagar senare. Vi lyckades häva kontraktet med hjälp av konsumentlagen, men det är ju brottsligt att göra på detta sätt. Varning!!

Svar från Reliten AB

Hej Anna! Vad tråkigt att du känner så. Vi hjälper både yngre och äldre människor, som är i behov av att renovera sitt gamla avloppssystem. Relining gör man många gånger i ett förebyggande syfte innan vattenskadan är framme. Många av dom vattenskador som sker i villor idag hade kunnat förebyggas genom just avloppsrelining. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på 0768036184. Mvh Pierre

Sture N
Skrev om Reliten AB

Reliningen av våra avloppsrör har utförts på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda Marianne o Sture

Svar från Reliten AB

Hej! Tack för att vi fick äran att komma hem till er och relina era gamla avloppsrör. Skönt att vi också hittade en lösning så att vi kunde relina hela stammen utanför huset också. Ha det gott! /Pierre

Susanne A
Skrev om Reliten AB

Mycket bra genomfört arbete. Mycket trevligt bemötande och vi fick kontinuerlig information om vad de gjort och vad de kommer att göra. Vi är mycket nöjda.

Svar från Reliten AB

Hej Susanne! Tack för erat förtroende, det var mycket trevligt att få vara hemma hos er och jobba. Tack även för allt fika/godis det är mycket uppskattat! Mvh Pierre

Ulf H
Skrev om Reliten AB

Vi blev bemött på ett bra sätt.Dom genomförde arbetet bra vi är mycket nöjda

Hej Ulf! Tack för ditt fina omdömme! Mvh Pierre

Christina P
Skrev om Reliten AB

Trevliga, kunniga och fokuserade. Vi kände o trygga hel tiden och de har en väldigt bra service.

Svar från Reliten AB

Hej Christina! Tack för att vi fick komma hem till er och fixa era avloppsrör. Ha det gott!

Lars J
Skrev om Reliten AB

Trevlig och kunnig personal. En extra eloge till Pierre.

Svar från Reliten AB

Hej Lars! Tack för ditt fina omdömme, erat avloppssystem hade sett bättre dagar. Men nu kan känna er trygga med era nyrelinade rör. Det var mycket trevligt att få utföra jobb hemma hos er. Ha det gott! / Pierre

Vanja L
Skrev om Reliten AB

Mycket nöjd, trevliga pojkar rekommenderas gärna.

Hej! tack för förtroendet och dina fina ord! Mvh Pierre

Hans R
Skrev om Reliten AB

Mycket bra bemötande trevliga killar

Vi tackar för förtroendet Hans! Mvh, Reliten

Viktoria E
Skrev om Reliten AB

Trevliga grabbar som varit super från start till färdigt jobb! Kan varmt rekommendera och priset var bättre än konkurrenterna!

Kent E

1. Kan varmt rekommendera dom.2. Dom gjorde ett bra jobb.3. Sköt in rör i rören

Tack för det fina omdömet Kent, vi hör av oss om ”ventilationen” 😎 Mvh, Reliten

Sven J
Skrev om Reliten AB

Vi anlitade Reliten AB för att renovera våra avsloppsrör genom relining. Vänligt, trevligt och proffsigt bemötande av samtliga representanter från företaget, från första kontakt till städning. Bra löpande information om hela och delar av arbetsprocessen. Enligt vår bedömning har vi fått god kvalitet för ett rimligt pris.

Tack för vi fick förtroendet att åtgärda avloppet Sven och Sonja! Mvh, Reliten