Läs vad 8 kunder tycker om Ren Bemanning 2

• 2020-12-30
    Vi är väldigt glada och nöjda efter hjälpen som vi fick från Ajmen . Rekommenderar företaget verkligen till dem som behöver hjälp med flytt och städning .
    Mvh/ Asaad/ Lina
  • 2020-12-29
    Dom anställda på företaget hade ett väldigt vänligt bemötande och uppfyllde alla krav gällande trevlighet och effektivitet.

Mina ägodelar blev behandlade med varsamhet och arbetet skedde utan några konsigheter under flytten.

• 2020-12-28
    Flytt och städ
    Duktiga, bra service
    Rekommenderar starkt
  • 2020-12-24
    Svarade snabbt, bra service med snabba lösningar och proffessional hjälp inför vår renovering. Aymem och hans kollegor kommunicerar bra både skriftligt såväl som kommunikativt. Kan vartm rekommendera företaget.
  • 2020-12-23
    Jag behövde hjälp med flytt samt städ och det gick supersmidigt. Aymen var otroligt hjälpsam och varsam mot våra möbler.
    Man förväntar sig att en flyttfirma ska vara proffsiga, varsamma och kunna vara flexibla och allt de var Ren Benmanning utan tvekan! Solklar rekommendation från mig nu om nån behöver hjälp med flytt eller städ.
    Tack snälla Malang för dom fina ord. Ren bemanning Stockholm AB önska dig och hela familjen en faktiskt god jul och ett gott nytt år . Med vänliga hälsningar Aymen Werfelli

• 2020-12-23
    Alla rätt med denna transportfirma.
    Kommer helt klart att anlita dem igen!
    Tack snälla Selim . Du är alltid välkommen 🙏 Hälsningar Aymen

• 2020-12-23
    Supertrevliga och hjälpsamma killar.
    Över mina förväntningar
    Tack snälla Amina Önskar dig god jul och gott nytt år Hälsningar Aymen

• 2020-12-23
    Pålitliga trevligt bemötande varsamma arbetare
    Tack snälla Petrus. Önskar dig god jul och gott nytt år Hälsningar Aymen

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte