Renew Service AB

www.renewservice.se
  • BadgeTwelveYears
Call 08-408 321 24 Share

About company

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby. Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på...

221 omdömen om Renew Service AB

Sedan starten hos Reco 2012

Agneta F
Wrote about Renew Service AB

Mycket duktiga och kunniga. Löste lätta och konstiga problem smidigt. Pigg och glad personal. Rekommenderar Renew Service varmt.

Johan L
Wrote about Renew Service AB

Seriösa, professionella kort å gott Sen va hantverkarna på plats väldigt trevliga // BRF Norra Brunnby Park

Henrik R
Wrote about Renew Service AB

Absolut bästa och trevligaste hantverkarna jag har anlitat. Serviceminded och proffsiga hela vägen och slutresultatet blev över förväntan. Dessutom höll dom budget och tidsplan trots att vädret inte var med dom. Rekommenderas varmt!

Creator Kvalitetssäkring AB
Wrote about Renew Service AB

Vi fick ett mycket bra resultat på fasadmålningen. Trevliga och ordningsamma medarbetare. Bra kommunikation. Allt var över förväntan. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Renew Service AB starkt.

Erik L
Wrote about Renew Service AB

Jag anlitade Renew för målning av huset (fasad). Kommunikationen med företaget inför jobbet gick väldigt smidigt, jobbet utfördes på ett mycket proffsigt sätt och jag är helnöjd med resultatet. Jag anlitar gärna Renew igen.

Karin Ö
Wrote about Renew Service AB

Huset och 2 förråd är nu nymålade. Ser mycket bra ut! Av vad vi kan se har målarna gjort ett bra jobb. Målarna höll det snyggt och rent runt sig under arbetet. När de var klara plockade de undan och städade efter sig. Ska man måla om huset så rekommenderar vi starkt att anlita Renew Service AB.

Jon L
Wrote about Renew Service AB

Bra och ordentligt arbete utfört av seriösa och ansvarsfulla hantverkare

Gösta G
Wrote about Renew Service AB

Ett bra företag som har levt upp till alla våra förväntningar brf Finnboda Allé

Helena Å
Wrote about Renew Service AB

Både arbetsledning och målarna trevliga och samarbetsvilliga.

Karen W
Wrote about Renew Service AB

Trevligt personal, bra arbete utförd, snabbt men inte slarvigt alls. Rekommenderas!

Cecilia E
Wrote about Renew Service AB

Fungerade alldeles utmärkt! Arbetade snabbt och effektivt.

Erik R
Wrote about Renew Service AB

Min upplevelse av Renew Service AB var att de hanterade frågor på ett bra och proffsigt sätt. All kontakt under arbetets gång var bra. Små problem åtgärdades snabbt.

Darryl B
Wrote about Renew Service AB

Fantastisk stöd genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med resultat och kan starkt rekommendera Renew som entreprenör. Huset ser ut som ny! Tack för en toppenbra upplevelse.

Christopher N
Wrote about Renew Service AB

Snabba målare med stor yrkesskicklighet. Vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Peter H
Wrote about Renew Service AB

Fick ett fantastiskt trevligt bemötande vid varje kontakt med dem från uppstart till avslutande av uppdraget att måla om vår villa. Vi hade normala förväntningar på arbetet men det visade sig överstiga våra förväntningar med råge. Väldig professionella målare som gjorde ett enastående arbete med allt från ställningsbygge, tvätt av fasad, måleri och var även varsamma med ytor som inte skulle målas. Märktes att de gillade sitt jobb och var professionella i allt de gjorde. Jag skulle absolut rekommendera dem till bekanta och andra som frågar då vi är jättenöjda med allt från start till mål.

Niklas G
Wrote about Renew Service AB

Snabbt, smidigt och professionellt från offert till utfört arbete! Vi är väldigt nöjda med målningen av vårt hus.

Pernilla K
Wrote about Renew Service AB

Bemötandet från Renew Service var proffsigt, snabbt och trevligt. Vi fick huset målat utvändigt - väldigt proffsiga, noggranna och effektiva killar som målade huset. Kan varmt rekommendera Renew Service.

Annika I
Wrote about Renew Service AB

Kom på avtalad tid och gjorde ett gediget jobb från grunden. Bytte ut dåligt material och blev ett väldigt bra slut resultat. Höll sig dessutom till offerten utan att lägga på extra. Ett toppen företag med snabb återkoppling vid frågor och en genuin vilja att göra ett bra jobb så kunden blir nöjd

Sandra V
Wrote about Renew Service AB

Tillmötesgående och trevligt. Snabba svar på frågor. Målarna verkar trivas tillsammans och stämningen dem emellan var god.

Mattias H
Wrote about Renew Service AB

Bolaget har levererat en otroligt bra service och tjänst. Jag rekommenderar Renew Service AB om man vill ha en pålitlig måleritjänst

Anders K
Wrote about Renew Service AB

Fick panel utbytt och radhuset ommålat. jag är supernöjd med utförandet och resultatet. trevlig personal. kan verkligen rekommendera företaget

David N
Wrote about Renew Service AB

Seriöst företag med bra medarbetare. Bra bemötande. Utför jobbet professionellt.

Claes H
Wrote about Renew Service AB

Arbetet gällde målning av husfasad. Renew visade stor flexibilitet när det gällde tidpunkten för att påbörja arbetet. Hantverkarna kom vid utlovad tidpunkt och arbetet var klart efter en vecka. Jag har heller inget att klaga på när det gäller resultatet av arbetet. Så jag är därför helt nöjd.

Olof M
Wrote about Renew Service AB

Rapp dialog och kommunikation och i särklass den bäst specade offerten jag någonsin fått av en hantverkare utan att specifikt be om det. Proffsiga målare som med noggrannhet och flit, fick till ett mycket bra slutresultat på mina husfasader. Inte billigast, men för mig som anlitat många hantverkare genom tiderna, betalar jag gärna extra för sinnesro. Det fick jag!

Ann-sofie N
Wrote about Renew Service AB

Klockrent från start till mål. Tydlig info från företaget. Proffsiga målare som dessutom var supertrevliga. Hälsade glatt varje gång man mötte dem på gatan och när de målade vårt hus märkte man knappt av dem. Finfint resultat av fasadmålning av vårt radhus!!!

Magnus R
Wrote about Renew Service AB

Bra prisnivå, fint resultat och väldigt bra bemötande. Kundfokuserat under hela processen, exempelvis när ni var osäkra på kulören pausades arbetet i två dagar tills vi hade hittat rätt.

Sarah H
Wrote about Renew Service AB

Supertrevlig personal, snabba och hjälpte oss med även småsaker som ta ner parabol och laga en stolpe i carporten utöver måleri. Tack för fantastiskt bemötande och ett utomordentligt fint målat hus!

Diar K
Wrote about Renew Service AB

Väldigt duktiga, lätta att ha med att göra och väldigt flexibla. Kunde även erbjuda andra tjänster så som snickeri.

Evin F
Wrote about Renew Service AB

De är trevliga, hjälpsamma och troendegivande. Rekommenderar dem

Anna S
Wrote about Renew Service AB

Ordning och reda - trevliga målare som var noggranna och såg till att skydda ytor som inte skulle målas.

Julia O
Wrote about Renew Service AB

Mycket väl utförd ommålning av vår fastighet! Nöjd med gott & smidigt genomfört arbete.

Nick P
Wrote about Renew Service AB

Företaget har varit jätte bra med dess målnings arbete och ett bra bemötande från alla inblandat i projektet.

Amanda V
Wrote about Renew Service AB

Väldigt bra bemötande och trevliga allihopa.

Tommy E
Wrote about Renew Service AB

Noggranna och hjälpsamma. Mycket bra resultat.

Hossein S

Trevligt personal. Profsit arbete. Håller tidsplanen

Thomas K
Wrote about Renew Service AB

Bemötandet jag fick av Renew och Daniel Ilic var lugnt, kunnande och mycket vänligt. Många frågor uppstod från oss alla och Daniel återkopplade snabbt och sakligt på allt, imponerande. Såklart hade jag höga förväntningar på målningen och jag blev positivt överraskad att målarna var noggrannare än jag kunnat tänka mig och höll tidsplanen. Företaget levde absolut upp till mina förväntningar. Vi var cirka 26 hushåll som gick ihop och köpte husmålning.

Torbjörn E
Wrote about Renew Service AB

Gjorde ett bra jobb, trevliga killar som målar. Noggranna och snabba.

Clara K
Wrote about Renew Service AB

Jag har blivit mycket väl bemött av Renew Service Jag är mycket nöjd med arbetet - fasadmålning av mitt radhus.

Dimitar M
Wrote about Renew Service AB

Fantastiskt jobb och personal!

Malin S
Wrote about Renew Service AB

Kanon fint jobb med mycket flexibel och vänlig personal. Rekommenderar verkligen Renew som målarföretag!

Per N
Wrote about Renew Service AB

Proffsigt och prydligt målat. Bra kontakter med trevlig personal och målare. Rekommenderas.

Fredrik A
Wrote about Renew Service AB

Noggranna killar som gjorde ett mycket fint jobb (målning av hus) på utsatt tid. Kan verkligen rekommenderas.

Hannah N
Wrote about Renew Service AB

Målarna gjorde ett bra jobb, var trevliga och lät till och med femåringen måla lite. Det gjorde hans dag!

Anders S
Wrote about Renew Service AB

Anlitade Renew Service för målning av husfasad. Dom var mycket noggranna och skickliga. Arbetet utfördes på utsatt tid och dessutom väldigt prisvärda.

Fredrik Å
Wrote about Renew Service AB

Ommålning av hus. Noggranna, duktiga, service inriktade, trevliga målare

Therese F
Wrote about Renew Service AB

Anlitade Renew för ommålning av vårt hus. Fick kontakt med dem genom vänner i området och allt har fungerat väldigt smidigt från offertförfrågan, information om tidsplan samt själva genomförandet. Killarna som var här var otroligt noggranna och effektiva. Inga färgstänk och säkerställde att allt blivit målat genom att ta turer runt huset ett flertal varv med småsurt här och där innan de var nöjda. Dessutom väldigt trevliga. Tycker Renew överträffade mina förväntningar och kan verkligen rekommendera dem till andra.

Pär Wennman W
Wrote about Renew Service AB

Vi beställde ommålning av huset och Renew hade väldigt noggranna målare, som också bytte viss fasad åt oss. Vi kan verkligen rekommendera detta företag.

Andreas N
Wrote about Renew Service AB

Renew Service AB målade om vårt hus och vi är mycket nöjda med det arbete som utfördes.

Erik B
Wrote about Renew Service AB

Målning av fasad. Bra och tydligt bemötande. Allt har fungerat bra.

Ola L
Wrote about Renew Service AB

Renew utförde fasad målning på ett föredömligt sätt trots vädermässiga utmaningar. Lyhörda och proffsiga!