Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Renovera Nu Stockholm AB

Renovera Nu Stockholm AB

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Renovera Nu Stockholm AB

• Mattias F
    Mattias F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering. All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi anlitade RenoveraNu för att renovera vårt badrum i vår bostadsrätt, vi byggde även en helt ny gästtoalett.
    Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan. Vår upplevelse av företaget RenoveraNu, är att det är ordning och reda. Vi blev imponerade av att de hade så bra kunskap om vad som i renoveringen gav rätt till rotavdrag. En anledning till att renoveringen löpte så smidigt och att resultatet vart så bra är att dom är så noggranna med planeringen inför renoveringen.
    Det gjorde att vi som köpare i förväg fick tänka igenom allt från stort till smått, innan renoveringen började.
    En stor fördel är att de har all kompetens i företaget, säljare, administratör, projektledare, rörmokare, elektriker, snickare m.fl. Läs mer
  • anna m
    anna m skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Bolaget började med en mycket professionell offert men avslutade med ett arbete som hade tagit för lång tid och där den ursprungliga offerten adderades av flertal tillägg. Alla tillägg var jag tvungen att godkänna och har så gjort, men pga av tidsbrist, så fanns det aldrig tid till att undersöka om det var korrekt. Den ursprungliga offerten hamnade på cirka 60% av det totala priset och jag anser att bolaget medvetet utnyttjade min ( som kund ) okunskap om allt det arbete som inte var med på offerten och redan då, mycket medveten om att jag skulle bli tvungen att godkänna alla tillkommande kostnader. Dessutom sköttes dialogen med BRF mycket dåligt, tidsplanen höll inte och bolaget arbetade inte korrekt enligt arbetsmiljölagen, men just där är vi oense och ord står mot ord, som allt i denna tråkiga och kostsamma process. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Klas A Klas A tycker:
“Snabbt, enkelt och bra resulta...” Läs mer

VÄTTEGRÄND 73, 19275, Sollentuna