Renovera Nu Stockholm AB

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma — Visa karta

Välkommen till Renovera NU!

Vi är din våtrumsentreprenör i Stockholm. Hos oss kan du kan du känna dig trygg - låt oss förklara varför. Vi på Renovera NU ger dig:

- 10 års ansvar för tätskikt
- Allt under samma tak
- Våtrumsintyg
- Fast pris
- Oslagbar service
- Dedikerad projektledare
- Ett våtrumsbehörigt företag
- Rabatter hos erkända återförsäljare

Vi på Renovera NU värnar mycket om våra kunder och ger dig gärna råd och tips för att ditt projekt ska bli så lyckat som möjligt! Med 200 badrumsrenoveringar om året känner vi oss säkra på att ge dig den bästa servicen!

Läs vad 76 kunder tycker om Renovera Nu Stockholm AB

• 2020-07-13

Linus H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Asbra gjort, det är helt sjukt vad nice lägenheten blivit. Kommer definitivt anlita igen vid behov! Läs mer
  • 2020-07-12

Kristina L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Otroligt imponerad av Renovera Nu! Kände mig bra bemött, de hade den bästa offerten (både prismässigt och i utförande) och arbetet blev mycket väl utfört. Rekommenderar de till alla :) Läs mer
  • Sara J

2020-07-10

Sara J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Gud vad bra det blev!! Kan inte ge nog med beröm för alla duktiga hantverkare och personal. Alla var så mottagliga och hjälpsamma, det känns att det är ett företag som månar om kundnöjdhet. 10/10! Läs mer
  • 2020-07-07

Abraham E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Beställde en total badrumsrenovering där vi önskade göra om badrummet fullständigt. Arbetet påbörjades tills hantverkare upptäckte att vi hade en fuktskada (sedan arbete förra året) men de var mycket snabba på att informera oss om detta och ta åt åtgärder. Det kostade lite mer än vad vi hade originellt kommit överrens om i offerten, men det var helt ok.
    Felfri inspektion, så nu är vi definitivt nöjda med allt! Läs mer
  • 2020-07-03

Olof S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Gott bemötande, kunnig personal, kontinuerliga kvalitetskontroll och bra pris. Överskred samtliga förväntningar. Kommer garanterat att anlita igen. Läs mer
  • 2020-07-02

Adam N skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renoverade badrummet i februari, gick perfa. Kunnig säljare, snabb och detaljerad offert, duktiga hantverkare och bra projektansvarig. Tummen upp för renoveranu! Läs mer
  • 2020-06-29

Ulf S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Kan inte stressa nog hur väl bemötande de var. Pga sjukdom i familjen och andra orsaker hade vi många problem med påbörjandet av projektet, men Renovera Nu var mycket förståeliga och tillmötesgående.
    Trots de tidiga problemen gick det i god takt när det väl påbörjades och det blev klart tidigare än vi förväntat oss.

Jag fick ett mycket seriöst intryck av Renovera Nu, och är tacksam för deras goda betmötande. Jag rekommenderar de till alla som funderar på att renovera. Läs mer
  • Anna-lena J

2020-06-27

Anna-lena J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket bra gjort jobb. Gott bemötande, med säljare som var väldigt kunnig. Projektledare gav konstant återkoppling och de levde upp till mina krav.
    Kommer absolut att anlita igen. Läs mer
  • 2020-06-26

Kent A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Helt otroligt lyckad renovering. Gjorde om hela undervåningen i vintras, rev ut flera rum och byggde ut badrummet. Jobbet gjordes i bra takt, det dök inte upp något större problem och de verkade vara väldigt kunniga inom branschen.
    Kan varmt rekommenderas till alla. Läs mer
  • 2020-06-24

Josefin A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Enormt nöjd med RenoveraNU. Bygg o flytt av badrum gick som på räls och köket blev exakt som vi efterfrågade. Visade kvaliteten man letar efter i ett seriöst företag.Kan glatt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-22

Jonas S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Beställde totalrenovering av nyköpt lägenhet, inrökt och i allmänt dåligt skick. Fick vitt skildrade offerter av olika företag, men Renoveranu verkade vara en av få som lyckades klura ut ett bra pris.
    Kunde starta redan 1 vecka efter vi bestämde oss för att köra på de, och höll god takt med regelbunda inspektioner.
    Väldigt imponerad med slutresultatet. Varje rum var som ett nybygge, helt perfekt. Har rekommenderat till vänner som överväger renovering. Läs mer
  • Wilhelm E

2020-06-19

Wilhelm E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Utomordentligt väl utfört. Totalrenoverade badrum för att kombinera tvättstuga samt badrum, och gjorde om tvättstugan till vardagsrum istället. Har bara goda saker att säga, tummen upp! Läs mer
  • 2020-06-18

Maria R skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Allting blev jättebra!!! Utmärkt jobb, kan bara säga bra saker om arbetet. 5/5 Läs mer
  • 2020-06-17

Katarina E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Fantastiskt väl utfört. Fick hjälp och råd hela vägen och är så tacksam för allting! Rekommenderas!! Läs mer
  • Anton K

2020-06-17

Anton K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Kontrakterade Renovera nu för att göra en fullständig renovering av huset i Tyresö. Hade god kontakt med säljare samt projektansvarig, som besvarade våra frågor väl med professionalitet. Hade höga förväntningar baserat på deras omdöme och historik, och kan glatt informera om att jag fick alla förväntningar bemötta. Skulle absolut anlita de igen vid behov. Läs mer
  • 2020-06-16

Alexander V skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Sjukt grmyt gjort! Det är som ett nytt hus! Läs mer
  • Kenny U

2020-06-13

Kenny U skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Anlitade RenoveraNu för att renovera bägge badrum samt kök 2018. Minns att säljare var trevlig och ställde många frågor, och att offerten var väldigt detaljerad. Inte billigast, men bra rabatt på allt kakel gjorde stor skillnad.
    Gick enligt tidsplanering, minns att de hade frekventa egna inspektioner där de mätte och fotade massa.
    Renovera får 10/10 av mig, kan rekommenderas starkt. Läs mer
  • Katarina E

2020-06-12

Katarina E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Det var ett par månader sedan vi anlitade Renovera, men allting är fortfarande i tipp-topp skick. Vi bytte kök, badrum både på ovan och undervåning o tvättstugan. Bra hantverkare, punktliga och det gick exakt enligt planen. Kan rekommendera!! Läs mer
  • 2020-06-12

Mattias G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Enormt tacksam för det fina arbetet, där vi bytte plats mellan kök och tvättstuga. Det är som ett nytt hus! Läs mer
  • 2020-06-12

Anders E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Rev vår lilla klädkammare och byggde ut badrummet istället + byggde om köket.
    Sjukt bra gjort arbete, riktigt imponerad. Är en fröjd att gå in i rummen varje gång! Läs mer

Kerstin S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Grymt bra det blev!! Supernöjd med valet! Läs mer

Kalle O skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Positivt överraskad av företaget. Säljaren ställde bra frågor och det blev väl tydligt vad vi kom överrens om, och offerten var jämförlig med de andras.
    Arbetet gick enligt tidsplan och med utmärkt inspektion.
    Rekommenderas väl. Läs mer

Peter S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Otroligt bra utfört, det är som ett helt nytt badrum! Läs mer
  • Rikard G

2020-06-10

Rikard G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Otroligt lyckad renovering. Kom väl överrens med projektledare som jag var i kontinuerlig kontakt med och verkade mycket kunnig. Välutformad offert som höll sig och projektet sköttes inom tidsramen. Rekommenderas hjärtligt. Läs mer
  • 2020-06-10

Lars R skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    bra gjort, supernöjd med hur allting blivit. Läs mer
  • NINA P

2020-06-09

NINA P skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Så otroligt synd att denna firma har duktiga hantverkare, denna recension förtjänar de verkligen inte, men allt jag kommer minnas av denna renovering är tyvärr den otroligt dåliga service RenoveraNu, framförallt "min projektledare" och "säljaren" har. När jag träffade säljaren så kändes allt verkligen så bra. Det kändes som han förstod precis vad jag ville ha, jag visade bilder, jag visade med handrörelser och jag beskrev så gott jag kunde vad jag ville ha med i offerten. Detta företag påstår sig renovera flera hundra badrum varje år, om en kund visar en bild och säger "såhär vill jag ha det" och det inte finns några synliga rör, borde det inte vara underförstått att det ska vara inåtfällda rör? Om jag pekar mot hörnet på golvet och säger, där vill jag ha brunnen, visar med handrörelser en trekant mot hörnet, behöver jag som kund veta att det heter "Unidrain" för att det ska komma med på offerten? Det här var nämligen två saker som fattades på min offert från RenoveraNu, där de skyllde på att jag inte sagt att jag ville ha detta. Den offert jag hade fått stod punkter som "byte av golvbrunn" "flytt av golvbrunn" men inget av detta betydde det jag hade förklarat att jag ville ha, 3000 kr tillägg. (8 andra offerter, ALLA hade fått med detta) Projektledaren hör av sig och säger att min golvbrunn inte funnits med på offerten (vilket den gjorde, jag skickade bild till de på detta) från Konradsson och att den dessutom utgått så den inte går att beställa mer. Han säger då också att "vi kan lösa det genom att skära en trekant av ditt kakel istället". Jag litar på detta och samtidigt som jag accepterar säger jag även, då får ni kreditera kostnaden av den sil som nu uteblir. Renovera NU fakturerar mig för silen ändå och jag pratar med leverantör som då skriver att silen visst går att beställa och att RenoveraNU sagt att de ska ta bort silen från min beställning. RenoveraNU ljuger mig rakt i ansiktet och dessutom vill att jag ska betala för en brunnsil jag inte fått installerat, med förklaring: du kan inte få en sil gratis, det är inte rätt. Den brunn du fått nu är dyrare än den du beställde. Faktum kvarstår att det inte var den golvbrunn jag ville beställa, jag ville verkligen ha den jag själv valt ut. Bara för att deras byggarbetare gått och plockat en dyrare felaktig brunn betyder inte det att jag ska behöva stå för den kostnaden. Dessutom hur ska jag kunna redovisa i framtiden för min renovering om fel produkter står i mina papper, som inte finns fysiskt i mitt badrum? Service är något deras projektledare behöver plugga ett ex antal år utan tvekan. Under renoveringen säger de att man har daglig kontakt och uppföljning av vad som gjorts etc, det är skitsnack. Jag skulle heller inte rekommendera att lyssna, ta in råd eller förhoppningar av deras säljare eller projektledare då de inte har någon kunskap alls av vad som kan göras. Deras höga betyg är för mig obegripligt, kanske bara att jag är en ung tjej som de inte tog seriöst eller tänkte rent ut sagt att de skulle blåsa. Jag kände hela tiden att jag behövde vara på min vakt, kontrollera varje dokument, varje faktura och upprepa allt flera gånger för att säkerhetsställa att all information gått fram. Trots detta så var det hela tiden saker som inte stämde, trots att man frågat flera stycken och fått samma svar. Jag är faktiskt jätteledsen för att även om mitt badrum är jättefint tack vare hantverkarna, så tänker jag på allt det jobbiga med projektledarna runtomkring när jag tittar på det och påminns om det varje dag och har svårt att uppskatta det fina. De förstörde diskbänken i mitt kök också som de vägrade acceptera ansvar för. Jag bodde inte hemma under hela renoveringen men jag skulle alltså åstadkommit skadan själv.Jag kommer aldrig rekommendera någon i min närhet att anlita detta bolag. Läs mer
  • 2020-06-08

Halvar G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Detta var ett bra val av hantverkare. Pålitliga och mycket professionella, det märks att de är erfarna. Plus i kanten för kontinuerlig kvalitetskontroll. Läs mer
  • Josefin S

2020-06-05

Josefin S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Väl utfört, bra pris, professioelt bemötande. En guldstjärna i kanten för mitt nya vackra kök! Läs mer
  • 2020-06-03

John E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Sjukt imponerad av arbetet! Skitstolt över att jag valde rätt företag, de fixade helt nytt badrum och kök och åtgärdade flertalet arbeten i hallen. 10/10 Läs mer
  • 2020-05-19

Fanny G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Beställde en full renovering av huset i vintras. Fick tips på hur köket kunde göras om som vi blev mycket nöjda med. Överträffade alla förväntningar! Läs mer
  • 2020-04-29

Vidar Ö skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Otroligt nöjd med projektet. De lämnade inte den billigaste offerten, men den täckte allt väsentligt och vi fick bra förslag under mötet, inklusive en varning för en vägg vi tänkt flytta som ingen annan firma märkte! Arbetet rullade på och slutfördes utan större förhinder. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Sabina R

2020-04-28

Sabina R skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Riktigt impad av renoveranu! Fixade om badrummet, köket och sovrummet och snyggade till det rejält. 10/10, önskar att de hade en bransch i Falun så kunde vi fräschat upp stugan också! Läs mer
  • 2020-04-26

Katarina E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket väl utfört arbete. Måna om hygien och renlighet vilket vi uppmärksammade vid första mötet. Höll bra tempo och utförde ombyggnaden av huset utan prickar vid inspektion. Läs mer
  • 2020-04-24

Jatembe J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    jättebra, blev nöjd med allting
    hela lägenheten omgjord Läs mer
  • Jesper G

2020-04-23

Jesper G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Wow, blev galet bra! Lägenheten blev precis klar förra veckan, och allting blev grymt imponerande. Blev tipsad av syrran som renoverade stugan i vintras, jättenöjd! Läs mer
  • 2020-04-22

Bruno S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Exceptionellt nöjd med arbetet. Väl planerat och utfört, med kontinuerlig kontakt med ansvarig som besvarade våra frågor.

10/10! Läs mer
  • Ida R

2020-04-16

Ida R skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Kan varmt rekommenderas. La elslingor och fräschade upp sovrummet, rev vägg mellan kök och vardagsrum samt totalrenoverade badrum och gästrum. Läs mer
  • 2020-04-10

Bianca P skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Fantastiskt bemötande redan från första kontakt. Ansvarige var kunnig och kom med bra förslag på hur vi kunde göra ombyggnationen på smidigare sätt. Applåd för killarna som utförde arbetet, gick nästan en vecka snabbare än vad vi hade planerat från början (5 veckor)! Läs mer
  • Martina S

2020-04-08

Martina S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi renoverade hela lägenheten i januari, och det blev kanonbra! Det var en gammalt och slitet boende och vi bytte rubb och stubb. Mycket imponerade av projektledningen från Renovera, vi fick många goda råd på åtgärder och material. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Abdirahman N

2020-04-07

Abdirahman N skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Gjorde om hela lägenhet, nytt badrum nytt kök och båda sovrum
    Jättebra gjort, duktiga killar Läs mer
  • 2020-04-04

Sinan A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Supernöjd med arbetet! Gjorde om badrum, sovrum och vardagsrum i källarvåningen, blev kanon. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Alfred M

2020-03-13

Alfred M skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Riktigt imponerad av Renoveranu! Renoverade hela källarvåningen med badrum, två sovrum och sittrum, drog om elen med snyggt kakel&klinkers och paneler i sittrummet. Starkt rekommenderat! Läs mer
  • 2020-03-02

Lars Roland J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Nytt och fint badrum från Renovera NU Läs mer
  • 2020-01-09

JOHAN E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renoverade mitt badrum med Renovera NU.
    Väldigt nöjd med resultatet och kan starkt rekommendera detta företag.
    Snabb start och bra dialog med projektledare ledde till en mycket lyckad renovering.
    Detta företag utmärkte sig redan vid första mötet till skillnad från flertalet andra inom branschen. Läs mer
  • TOMMY H

2019-12-18

TOMMY H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renovera Nu har renoverat två badrum åt mig och allt fungerade till full belåtenhet. Mest uppskattar jag den kontinuerliga dialogen, snudd på dagligen, med företagets ledare tillika projektledare. Inget var omöjligt och ändringar jag ville göra på utfördes direkt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Catarina O

2019-08-04

Verifierad kundrelation
    Catarina O skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jättenoga, trevliga och smidiga. Fantastiskt slutresultat 👍 Läs mer
  • 2019-07-29

Rasmus Peter S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi fick hjälp med vår lite mer omfattande badrumsrenovering. En vägg skulle flyttas in i sovrummet för att bygga ett större badrum, och i samband med det så behövde även el dras om och sovrummet renoveras. Fick bra input från säljaren Dennis som var här och hjälp av kakelbutiken att rita upp badrummet för att komma fram till bästa planlösning. Projektledaren David var minst lika hjälpsam och föreslog många bra lösningar som vi valde. Vi är otroligt glada att vi valde dem. Läs mer
  • Alexandros H

2019-07-29

Alexandros H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Som många andra stod vi i valet och kvalet när det kom till att välja hantverkare. Renovera NU var inte billigast men absolut mest prisvärda med facit i hand. Vi är supernöjda med allt. Läs mer
  • Jelka C

2019-05-22

Jelka C skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi hade bråttom med att komma igång, det var dock inga problem för RenoveraNU. Vi fick hjälp med de tekniska detaljerna av vår projektledare, som verkligen tillförde sin kompetens till renoveringen. Man märkte att de verkligen gillar det de sysslar med. Och trotts att vi gjorde om planeringen tillsammans med projektledaren så höll tidsplanen och vi är supernöjda med resultatet. Läs mer

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma