Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Renovera Nu Stockholm AB

Renovera Nu Stockholm AB

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma — Visa karta

Välkommen till Renovera NU!

Vi är din våtrumsentreprenör i Stockholm. Hos oss kan du kan du känna dig trygg - låt oss förklara varför. Vi på Renovera NU ger dig:

- 10 års ansvar för tätskikt
- Allt under samma tak, inga underentreprenörer
- Våtrumsintyg
- Fast pris
- Oslagbar service
- Dedikerad projektledare
- Ett våtrumsbehörigt företag
- Rabatter hos erkända återförsäljare

Vi på Renovera NU värnar mycket om våra kunder och ger dig gärna råd och tips för att ditt projekt ska bli så lyckat som möjligt! Med 200 badrumsrenoveringar om året känner vi oss säkra på att ge dig den bästa servicen!

Läs vad 13 kunder tycker om Renovera Nu Stockholm AB

• Peter L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Fick offert på badrum och tvättstuga. Inte ett rätt mixat rummen. Påpekade fel i offert, ”har ingen toalett eller dusch tvättstuga och ska endast måla på väggarna”. Ingen återkoppling, jag ringer. Säljaren lovar ny offert, den kommer nu med målning och kakling av vägg... väntar nu på återkoppling från offert nr3 ... fortfarande inget svar... Läs mer
  • Vk K
    Vk K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jag vill bara säga att vi har varit supernöjda med Renovera Nu.
    Slutresultat var super fint! Kan varmt rekommendera dom!

Stjärnan i bolaget är projektledaren Daniel och plattsättaren Konstantin.
    Sjukt proffsiga killar.

Vladimir Läs mer
  • Sanna F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renovering av badrum. Trevligt bemötande och superfint resultat! Enda negativa var att tidsplanen inte hölls och att man fick nya datum då arbetet skulle vara klart under processens gång som inte heller höll. Tog ungefär dubbelt så lång tid som det som stod i avtalet. Generellt lite dålig kommunikation kring tidsplanen.

Annars var resultatet över förväntan och bemötandet var proffsigt. Läs mer
  • Aro A
    Aro A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Rekommenderar Renovera Nu varmt .
    Vi är super nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering blir glad varge gång jag är där ine.. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Väldigt noggranna, väldigt måna om att följa säker vatten och lyhörda för våra önskemål. En fröjd att kunna slappna av och se dom jobba :-) Läs mer
  • Erik D skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket väl utförd badrumsrenovering.
    Allt precis enligt våra önskemål, mycket bra dokumentation innan, under och efter. Läs mer
  • Arif T skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi är super nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering.
     All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • M.m. C
    M.m. C skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Rekommenderar Renovera Nu varmt för stora som små jobb.
    Allt har gått bra från start till mål, verkligen toppen! Läs mer
  • Julia K
    Julia K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Super nöjd!! Väldig trevliga, snabba och kvalitativa! Läs mer
  • David V
    David V skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Supernöjd med den renovering Renovera Nu utförde hos mig 2015.
    Badrum och toalett. Det gick precis så smidigt som dom lovat och hade fina rabatter hos återförsäljare.
    Verkligen ett företag att rekommendera. Läs mer
  • Mattias F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering. All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi anlitade RenoveraNu för att renovera vårt badrum i vår bostadsrätt, vi byggde även en helt ny gästtoalett.
    Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan. Vår upplevelse av företaget RenoveraNu, är att det är ordning och reda. Vi blev imponerade av att de hade så bra kunskap om vad som i renoveringen gav rätt till rotavdrag. En anledning till att renoveringen löpte så smidigt och att resultatet vart så bra är att dom är så noggranna med planeringen inför renoveringen.
    Det gjorde att vi som köpare i förväg fick tänka igenom allt från stort till smått, innan renoveringen började.
    En stor fördel är att de har all kompetens i företaget, säljare, administratör, projektledare, rörmokare, elektriker, snickare m.fl. Läs mer
  • anna m skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Bolaget började med en mycket professionell offert men avslutade med ett arbete som hade tagit för lång tid och där den ursprungliga offerten adderades av flertal tillägg. Alla tillägg var jag tvungen att godkänna och har så gjort, men pga av tidsbrist, så fanns det aldrig tid till att undersöka om det var korrekt. Den ursprungliga offerten hamnade på cirka 60% av det totala priset och jag anser att bolaget medvetet utnyttjade min ( som kund ) okunskap om allt det arbete som inte var med på offerten och redan då, mycket medveten om att jag skulle bli tvungen att godkänna alla tillkommande kostnader. Dessutom sköttes dialogen med BRF mycket dåligt, tidsplanen höll inte och bolaget arbetade inte korrekt enligt arbetsmiljölagen, men just där är vi oense och ord står mot ord, som allt i denna tråkiga och kostsamma process. Läs mer

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma