Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Renovera Nu Stockholm AB

Renovera Nu Stockholm AB

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma — Visa karta

Välkommen till Renovera NU!

Vi är din våtrumsentreprenör i Stockholm. Hos oss kan du kan du känna dig trygg - låt oss förklara varför. Vi på Renovera NU ger dig:

- 10 års ansvar för tätskikt
- Allt under samma tak
- Våtrumsintyg
- Fast pris
- Oslagbar service
- Dedikerad projektledare
- Ett våtrumsbehörigt företag
- Rabatter hos erkända återförsäljare

Vi på Renovera NU värnar mycket om våra kunder och ger dig gärna råd och tips för att ditt projekt ska bli så lyckat som möjligt! Med 200 badrumsrenoveringar om året känner vi oss säkra på att ge dig den bästa servicen!

Läs vad 33 kunder tycker om Renovera Nu Stockholm AB

• JEWIN M

2019-08-09

JEWIN M skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Bästa företaget i Stockholm! Har renoverat i alla fall 7 badrum i mina dar och aldrig har det gått så smidigt. Mycket fokus på planering, vilket märks när renoveringen väl är igång. Bra möte med projektledare och bra uppföljning, bra genomförande, och superbra slutresultat Läs mer
  • BADAR J

2019-08-08

BADAR J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi blev rekommenderade av vår arkitekt att använda renovera nu, och det är vi tacksamma för! Vi genomförde en totalrenovering av vår villa, med allt från flytt av kök, nybyggnation av badrum, omdragning av el i hela huset etc. David som var vår projektledare var väldigt tydlig och när det dök upp något hade vi avstämningar där vi verkligen kände oss hörda, och han kom med sin byggtekniska input. Slutresultatet blev grymt bra, och vi kan rekommendera Renovera NU för allt från badrumsrenovering till målning. Läs mer
  • Karl Hans P

2019-08-07

Karl Hans P skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi använde renovera nu för att utföra vår andra badrumsrenovering och vi kan verkligen säga att det är stor skillnad på företag och företag. De första vi använd framstår som riktiga amatörer i jämförelse med detta ordningsamma företag. Med fokus på planering och ordning så flöt hela processen på från start till mål. De var flexibla och kunde alltid diskutera olika lösningar. Det enda som tillkom utöver avtalet var nischen vi själva lade till. Rekommenderar renovera nu till alla som tänkt renovera. De är värda varenda krona. Läs mer
  • CATARINA O

2019-08-04

CATARINA O skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jättenoga, trevliga och smidiga. Fantastiskt slutresultat 👍 Läs mer
  • 2019-07-29

Rasmus Peter S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi fick hjälp med vår lite mer omfattande badrumsrenovering. En vägg skulle flyttas in i sovrummet för att bygga ett större badrum, och i samband med det så behövde även el dras om och sovrummet renoveras. Fick bra input från säljaren Dennis som var här och hjälp av kakelbutiken att rita upp badrummet för att komma fram till bästa planlösning. Projektledaren David var minst lika hjälpsam och föreslog många bra lösningar som vi valde. Vi är otroligt glada att vi valde dem. Läs mer
  • ALEXANDROS H

2019-07-29

ALEXANDROS H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Som många andra stod vi i valet och kvalet när det kom till att välja hantverkare. Renovera NU var inte billigast men absolut mest prisvärda med facit i hand. Vi är supernöjda med allt. Läs mer
  • Jelka C

2019-05-22

Jelka C skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi hade bråttom med att komma igång, det var dock inga problem för RenoveraNU. Vi fick hjälp med de tekniska detaljerna av vår projektledare, som verkligen tillförde sin kompetens till renoveringen. Man märkte att de verkligen gillar det de sysslar med. Och trotts att vi gjorde om planeringen tillsammans med projektledaren så höll tidsplanen och vi är supernöjda med resultatet. Läs mer
  • SÖREN S

2019-05-09

SÖREN S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Pålitliga! Trygga och dessutom den där lilla extra omtänksamheten. Läs mer
  • MONA F

2019-05-04

MONA F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Plattsättaren som var hos oss var superduktig. Han hade full koll på vad som skulle göras och var här varje dag, även vissa helger. Vi hade valt en snygg mosaikfondvägg där vi stötte på problem med nischer som vi velat ha, men med tips och råd från Miro så vart det fantastiskt! Läs mer
  • NILS GÖRAN V

2019-05-03

NILS GÖRAN V skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jag rekommenderar Renovera nu.
    Gör ett bra och ordentligt arbete.
    Trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • MARIA K

2019-05-01

MARIA K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med vårat badrum och kan definitivt rekommendera Renovera Nu till alla som planerar på att renovera hemma. Nästa gång det är dags för en renovering vet iallafall jag vilka man ska kontakta. Läs mer
  • 2019-04-26

Anders Mikael T skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Toppen jobb! Även om allt var väldigt basic har grabbarna och tjejerna utfört ett riktigt schyst jobb. Bra inplastat, snabba och effektiva. Jobbade helger och blev klara i tid. Grymt! Läs mer
  • 2019-04-26

MIKAEL K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Det var dags att ta tag i tvättstugan, badrummet och köket och valet föll på Renovera NU. Allt gick verkligen enligt plan, byggmöte, byggstart, uppföljningar och slutkontroll. Vi är jättenöjda! Otroligt smidigt att de höll i allt själva och att vi fick en och samma dedikerade projektledare för alla projekt. Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • PAULINA H

2019-04-26

PAULINA H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Anlitade Renovera Nu för en renovering. Allt fungerade perfekt! Tidplan, fastpris enligt offert, raka och tydliga i kommunikationen. Trevliga och städade. Branschen behöver fler som dem. Läs mer
  • FREDRIK S

2019-04-25

FREDRIK S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi blev rekommenderade att använda renovera nu av några vänner, och det är vi tacksamma för. Vi var, som de flesta säkert är, oroliga inför renoveringen då man hört om så många som råkat ut för långa och utdragna renoveringar med oseriösa hantverkare. Renovera NU visade oss verkligen att det inte fanns någon anledning att oroa sig så länge man anlitar seriösa aktörer, och dessutom till ett bra pris. Vill du också ha en enkel och smidig renovering rekommenderar jag att du anlitar detta företag. Läs mer
  • REBECKA V

2019-04-24

REBECKA V skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi jämförde de 5 mest välrenommerade företagen i stockholm varvid valet föll på Renovera NU och vi har inte ångrat oss en sekund. Bra och tydlig offert. Prisvärd framför allt!
    Enkelt koncept med en kontaktperson. Duktiga och glada hantverkare.
    Snyggt, ordnat och städat. Resultatet över förväntan. Kan med gott samvete rekommendera Renovera NU till vem som helst. Läs mer
  • SERVAN G

2019-04-18

SERVAN G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi stod och vägde mellan olika aktörer, och Renovera nu var inte billigast, men vi är jätte nöjda med vårt val. Säljare, projektledare och plattsättare, alla har verkligen lyssnat på oss och vad vi vill göra. Kan bara tacka för ett prima resultat. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-04-16

Kevin Lee C skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renovera nu fick förtroendet att renovera vårt badrum i källaren vårt hus i Bromma. Det var en omfattande renovering där de grävde sig ned och isolerade, och ändrade hela planlösningen (slog ihop tvättstuga och badrum) och vi måste säga att vi är oerhört nöjda. Dialog med säljare, projektledare och plattsättare har funkar över förväntan. Vi visste att det fanns en massa dolda fel pga tidigare ägare, men Renovera nu var alltid snabba med lösningar som gjorde att vi fick önskat slutresultat. Med marmor på både golv och vägg, samt inkaklat badkar med avsats var det en renovering utöver det vanliga Läs mer
  • 2019-02-19

Jan-Eje F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Företaget gjorde ett toppenjobb i mitt badrum. Rörmontören var artig och kunnig. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera dem för liknande jobb. Läs mer
  • Haifaa S

2018-10-25

Haifaa S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Inte snsvariga
    jag hade möte med dem men ingen kom tyvärr från renoveranu
    och knappt kunda jag kontakta dem för att veta om anledningen
    Hemskt 👎 Läs mer
  • 2018-10-16

Verifierad kundrelation
    Peter L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Fick offert på badrum och tvättstuga. Inte ett rätt mixat rummen. Påpekade fel i offert, ”har ingen toalett eller dusch tvättstuga och ska endast måla på väggarna”. Ingen återkoppling, jag ringer. Säljaren lovar ny offert, den kommer nu med målning och kakling av vägg... väntar nu på återkoppling från offert nr3 ... fortfarande inget svar... Läs mer
  • Vk K

2018-09-28

Vk K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jag vill bara säga att vi har varit supernöjda med Renovera Nu.
    Slutresultat var super fint! Kan varmt rekommendera dom!

Stjärnan i bolaget är projektledaren Daniel och plattsättaren Konstantin.
    Sjukt proffsiga killar.

Vladimir Läs mer
  • 2018-09-21

Sanna F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renovering av badrum. Trevligt bemötande och superfint resultat! Enda negativa var att tidsplanen inte hölls och att man fick nya datum då arbetet skulle vara klart under processens gång som inte heller höll. Tog ungefär dubbelt så lång tid som det som stod i avtalet. Generellt lite dålig kommunikation kring tidsplanen.

Annars var resultatet över förväntan och bemötandet var proffsigt. Läs mer
  • Aro A

2018-09-18

Aro A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Rekommenderar Renovera Nu varmt .
    Vi är super nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering blir glad varge gång jag är där ine.. Läs mer
  • Robin J

2018-09-17

Robin J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Väldigt noggranna, väldigt måna om att följa säker vatten och lyhörda för våra önskemål. En fröjd att kunna slappna av och se dom jobba :-) Läs mer
  • 2018-09-14

Erik D skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket väl utförd badrumsrenovering.
    Allt precis enligt våra önskemål, mycket bra dokumentation innan, under och efter. Läs mer
  • 2018-09-13

AIRF T skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi är super nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering.
     All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • M.m. C

2018-09-13

M.m. C skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Rekommenderar Renovera Nu varmt för stora som små jobb.
    Allt har gått bra från start till mål, verkligen toppen! Läs mer
  • Julia K

2018-09-12

Julia K skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Super nöjd!! Väldig trevliga, snabba och kvalitativa! Läs mer
  • David V

2018-08-21

David V skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Supernöjd med den renovering Renovera Nu utförde hos mig 2015.
    Badrum och toalett. Det gick precis så smidigt som dom lovat och hade fina rabatter hos återförsäljare.
    Verkligen ett företag att rekommendera. Läs mer
  • 2017-09-04

Mattias F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering. All inblandad personal gjorde ett kanonjobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-09-02

Annika B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi anlitade RenoveraNu för att renovera vårt badrum i vår bostadsrätt, vi byggde även en helt ny gästtoalett.
    Allt har fungerat jättesmidigt och resultatet blev över vår förväntan. Vår upplevelse av företaget RenoveraNu, är att det är ordning och reda. Vi blev imponerade av att de hade så bra kunskap om vad som i renoveringen gav rätt till rotavdrag. En anledning till att renoveringen löpte så smidigt och att resultatet vart så bra är att dom är så noggranna med planeringen inför renoveringen.
    Det gjorde att vi som köpare i förväg fick tänka igenom allt från stort till smått, innan renoveringen började.
    En stor fördel är att de har all kompetens i företaget, säljare, administratör, projektledare, rörmokare, elektriker, snickare m.fl. Läs mer
  • 2016-07-14

anna m skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Bolaget började med en mycket professionell offert men avslutade med ett arbete som hade tagit för lång tid och där den ursprungliga offerten adderades av flertal tillägg. Alla tillägg var jag tvungen att godkänna och har så gjort, men pga av tidsbrist, så fanns det aldrig tid till att undersöka om det var korrekt. Den ursprungliga offerten hamnade på cirka 60% av det totala priset och jag anser att bolaget medvetet utnyttjade min ( som kund ) okunskap om allt det arbete som inte var med på offerten och redan då, mycket medveten om att jag skulle bli tvungen att godkänna alla tillkommande kostnader. Dessutom sköttes dialogen med BRF mycket dåligt, tidsplanen höll inte och bolaget arbetade inte korrekt enligt arbetsmiljölagen, men just där är vi oense och ord står mot ord, som allt i denna tråkiga och kostsamma process. Läs mer

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma