Renovera Nu Stockholm AB

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma — Visa karta

Välkommen till Renovera NU!

Vi är din våtrumsentreprenör i Stockholm. Hos oss kan du kan du känna dig trygg - låt oss förklara varför. Vi på Renovera NU ger dig:

- 10 års ansvar för tätskikt
- Allt under samma tak
- Våtrumsintyg
- Fast pris
- Oslagbar service
- Dedikerad projektledare
- Ett våtrumsbehörigt företag
- Rabatter hos erkända återförsäljare

Vi på Renovera NU värnar mycket om våra kunder och ger dig gärna råd och tips för att ditt projekt ska bli så lyckat som möjligt! Med 200 badrumsrenoveringar om året känner vi oss säkra på att ge dig den bästa servicen!

Läs vad 144 kunder tycker om Renovera Nu Stockholm AB

• 2020-10-05

Mauritz S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Väldigt nöjd med slutresultatet, blev bra gjort och inom budget. Läs mer
  • 2020-10-02

Folke M skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    BRA gjort av Renovera. Hade inga strul eller problem med de som jag haft med tidigare renoveringsfirmor.Höll pris, tid och inspektionen gick bra. Läs mer
  • 2020-10-01

Sigrid N skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Totalrenovering av lägenheten i augusti. Bra offert, fick intryck av professionalitet direkt. Gjorde klart arbetet i god tid och inom budget. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-09-30

Allan M skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket bra gjort, kommer absolut att anlita igen vid nästa behov!! Läs mer
  • 2020-09-29

Börje S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Tyckte det var väl värt priset. Mycket duktiga och höll tiden, hade stenkoll på situtationen konstant. Tummen upp. Läs mer
  • 2020-09-28

Aina H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Valde Renovera Nu efter min syster rekommenderade de. Var seriösa och väldigt noggranna och höll tiden.. Bästa vi anlitat hittils. Läs mer
  • 2020-09-28

Linnea S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Pålitlig projektledare, hade konstant koll på sina arbetare. + för inspektioner. Korrekt slutfaktura. Läs mer
  • 2020-09-23

Sigismund M skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Really impressed with the work Renoveranu has put in. Had a good running dialogue with our project manager and the project was completed on time and within budget. Will hire again! Läs mer
  • 2020-09-23

William Å skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Anlitade Renoveranu för att göra om badrum och sovrummen i källarvåning.
    Fick god kontakt med företaget, de var noggranna vid besök och hade bra offert.
    Var bättre än jag förväntat mig, tidigare erfarenheter med byggföretag är alltid att de är sena men Renovera höll schemat. Imponerad med inspektionerna de hade löpande. Läs mer
  • 2020-09-21

Tommy S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Önskade återställa badrum med rivning av vägg efter tidigare vattenläcka. Renovera Nu gav den mest realistiska offerten av erbjudande företag med god förplanering av arbetet.

Bra tempo i arbetet. Fortsatta inspektioner var mycket värdefullt; anmärkningsfritt vid slutinspektion.

Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2020-09-20

Ibrahim B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Sjukt impad av RenoveraNU, gjorde om hela lägenheten och till bättre pris av de andra offerterna! ++ för löpande inspektioner Läs mer
  • 2020-09-20

Hans E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Påbörjade renovering mitt i augusti och blev klar denna vecka, enklare omrenovering av badrummet (flytt av golvbrunn, byte inredning mm). Hade god kontakt med projektledare, vi kom mycket bra överrens och han förstod tydligt vad vi var efter. Priset var jämförbart med tidigare renovering vi gjort av gästbadrummet. Överlag mycket nöjd och kan rekommenderas. Läs mer
  • Matilda S

2020-09-18

Matilda S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Anlitade renovera nu förra månaden för att bygga om köket och fräscha upp lägenheten i allmänt. Bra pris och höll schemat som överrenskommet. Läs mer
  • 2020-09-16

Victoria H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Otroligt impad av slutresultatet. Återställde stora badrummet efter vattenläcka och blev bättre än vad vi trott. Tummen upp. Läs mer
  • 2020-09-15

Jesper B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Extremt nöjd. Pluspoägn för projektledaren som var grymt kunnig och var väldigt imponerande! Läs mer
  • 2020-09-14

Jessica D skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Totalrenoverade nyköpt lägenhet inne i stan. Fick bra bemötande av säljare, intryck av att han var erfaren. Tydlig offert.

Var osäker på om de kunde hålla måttet med renovering av lägenhet utöver badrum, men blev positivt överaskad. Gick utan problem och gjordes klart inom tid. Läs mer
  • 2020-09-13

Åke F skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Blev rejält imponerad. Höll måttet för kvalitet igenom hela projektet utan fusk och gjorde det på tid OCH utan dolda kostnader. Renoveranu gav mig ett starkt intryck av kvalitet. Läs mer
  • 2020-09-13

Björn H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jättenöjd med resultatet. Gjorde en total omrenovering av badrum, gästtoa samt flyttade en vägg i anslutning till vardagsrum. Höll bra kvalitet igenom projektet. Läs mer
  • 2020-09-10

Siv G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Jättebra utfört! Tog precis så lång tid som vi kom överrens om och enligt budget. Läs mer
  • Agneta B

2020-09-09

Agneta B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Gjorde en renovering på nyköpt lägenhet i sensomras. Fick ett bra bemötande och bra pris.

Blev inga konstigheter utan de gjorde klart allting i rimlig tid och utan fel. Läs mer
  • 2020-09-08

Maria A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Skönt att se ett pålitligt företag. Hade 3 företag som erbjöd offerter där en gav oss ett ockerpris och den andra gav ett förolämpande lågt pris. Har erfarenhet av renoveringar så bra att se att de gav ett rimligt erbjudande och höll budgeten som angavs. Läs mer
  • 2020-09-07

Kim E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renoverade lägenheten i augusti. Fick bra intryck av renovera nu, var tydligt vid första mötet att de hade bra koll jämfört med några andra.

Höll betyget igenom renovering. Kontinuerliga inspektioner var bra, rättade många småsaker innan det blev något illa.

Inga extra pålägg på faktura utan det var exakt som vi kom överrens om. Läs mer
  • 2020-09-04

Alice W skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    BRA gjort av renovera. Trevlig säljare och duktig personal. Höll sig rakt på sak och inget fuskjobb som vi upplevt av andra. Mötte våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-04

Alva L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Väldigt impad, hade bästa priset bland konkurrenterna och höll bra kvalitet igenom hela projektet. Tummen upp! Läs mer
  • 2020-09-02

Josef A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Fann RenoveraNu väldigt pålitliga faktiskt. Var osäker efter mixade recensioner men gick med de ändå. Var bra val, gjorde om master badrum + gästtoa och allting gick perfekt. Bra pris, bra arbetare, konstanta inspektioner. Bättre än förväntat Läs mer
  • 2020-09-02

Frans L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket gott intryck av Renovera NU. Kändes bra vid första mötet och fortsatte igenom projektet. Var snabba att lyfta ett designfel vi hade gjort när vi planerade, vilket var bra eftersom det kunde lätt till vattenläckage om inte de fångat upp det. Tål att jämföras och rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-01

Maja J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    WOW Vilken kvalitet! Höll sig inom budget utan dolda extrakostnader, jobbade enligt schema, kunnig projektledare. Långt ifrån andra företag jag anlitat... Läs mer
  • 2020-09-01

Hjalmar C skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    OTROLIGT nöjd! Fullföljde alla krav vi satte upp och höll schemat enligt överrenskommelse. Läs mer
  • 2020-08-31

Linda Ö skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    100/100, måste erkänna att jag är förvånad över hur bra kvaliteten hölls genom hela projektet Läs mer
  • 2020-08-31

Jonatha S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vad kan jag säga? Allting gick som på räls. Bra pris och höll kvaliteten. Läs mer
  • 2020-08-29

Gun-hild J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Toppenjobb. Ett företag som kan rekommenderas till andra, och som absolut kommer övervägas om vi gör en till renovering. Läs mer
  • Fredrik J

2020-08-27

Fredrik J skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renoverade köket samt gästbadrummet i juli .Mycket väl utfört; förväntade mig hög kvalitet baserat på bedömen och blev inte missnöjd. Kommer absolut rekommendera. Läs mer
  • 2020-08-26

Anna N skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Hurra för ett pålitligt företag! Jag är så stolt över slutresultatet! Läs mer
  • 2020-08-24

Brian G skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Unmatched quality. Simply mind-blown by the work you've done, i can't help but doubt anyone could have made it this amazingly beautiful. No trickery, hidden fees or cheating handymen. Excellent work!! Läs mer
  • 2020-08-24

Philip R skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Fantastiskt arbete. Bästa byggföretaget jag anlitat Läs mer
  • 2020-08-22

Berit S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Rena rama drömmen. Tusen tack och kramar till alla som medverkat att göra vår vackra stuga. Rosor förtjänas! Läs mer
  • 2020-08-20

Siv E skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Gud vad duktiga ni är! Tusen tack för det fantastiska jobbet, jag kommer rekommendera er till alla mina väninnor! Läs mer
  • 2020-08-19

Magnus B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Renovera NU genomförde en återställning av vårt badrum efter vattenläcka, och i samband med det gjorde vi även en ombyggnad där vi utökade storleken på badrummet.
    Fick ett varmt bemötande och det var tydligt att säljare var mycket erfaren. Projektledaren gav bra och snabba svar. Hade höga förväntningar efter alla recensioner, så är mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • 2020-08-19

Jimmy M skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Höjden av kvalitet. Pris och beröm för er kompetens och hårt arbete! Läs mer
  • 2020-08-17

Ida B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Det bästa byggföretaget som finns. Vi har anlitat RenoveraNu för två jobb, först i lägenheten i stan, och sedan på landstället på Lidingö.

Båda gånger har de visat sig ligga i topp-klass. Det är tydligt att de är erfarna och rutinerade, och har god disciplin - hantverkarna jobbar hårt men höll alla överenskomna tider. Kommer absolut att välja RenoveraNu igen om vi gör mer arbeten i Stockholm! Läs mer
  • Louise A

2020-08-17

Louise A skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Tusen tack för all hjälp. Det är otroligt vilken kvalitet ni levererat! Läs mer
  • 2020-08-16

Jessica B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Exemplariskt gjort. Speciellt tack till vår goda projekt-handläggare, som gav så bra svar och hade stenkoll på allting! Läs mer
  • 2020-08-15

Liam B skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    GULD FÖR HELA HÖGEN! Man tappar hakan när man ser hur bra det har blivit. Kvicka som satan också, det var bra spring i hantverkarna. Ni får absolut min rekommendation! Läs mer
  • 2020-08-15

Astrid O skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Gudomligt bra gjort. Stort tack till projektledare och hans duktiga killar, jag har inte sett på maken ett sånt vackert kök och badrum. Läs mer
  • 2020-08-13

Tomas P skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Vi anlitade Renovera Nu för en Totalrenovering av lägenheten under juli månad. Fick gott intryck, duktiga hantverkare. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2020-08-12

Isabella S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Mycket väl gjort. Total ombyggnation av sommarstugan på Lidingö och utfört i god tid och med ett bra pris. Läs mer
  • 2020-08-11

Eva S skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Starkt gjort av Renovera. Hade mycket kontakt fram och tillbaka för att bedöma exakt hur vi skulle göra, och slutade med att vi slog ner en vägg och byggde ut hela badrummet. Läs mer
  • Oskar L

2020-08-09

Oskar L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Måste erkänna att det blev fantastiskt. Var kritiskt till en början men recensionerna har talat sant. Verkar rutinerade och höll schemat vi satt upp med prickfri slutinspektion. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-08-07

Ali H skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Woow, det är galet hur bra ni fixat det. Helt nytt kök, badrum och sovrum. Bra pris! Läs mer
  • 2020-08-07

Mattias L skrev om Renovera Nu Stockholm AB
    Incredible work. Really impressed with the quality of all the craftsmen and their work. Hats off for the rapid response to the leakage we found! Läs mer

Ekbacksvägen 26, 168 69 Bromma