Rent 08 AB

Rent 08 AB

www.rent08.se
  • BadgeFourYears

About company

Välkommen till Rent 08 – Ett familjeföretag med stor flexibilitet! Vi är idag en av Stockholms största leverantörer av hemstädning. Med över 130 härliga medarbetare erbjuder vi en mängd städtjänster. Dessutom kan vi hjälpa dig med massor av andra tjänster som gör din vardag lättare. Vi tvättar, stryker, viker tvätt, putsar...

83 omdömen om Rent 08 AB

Sedan starten hos Reco 2018

Rebecca G
Escribió sobre Rent 08 AB

Flexibla och tillmötesgår mina förväntningar, väldigt nöjd!

Jessica B

Vi har haft Rent08 under många år och är mycket nöjda med vår städning

Claes Å

Har alltid fungerat mycket bra Hälsningar Claes

Pia C
Escribió sobre Rent 08 AB

Trevligt bemötande. Vi har haft städning varje vecka med bra resultat.

Viktor L
Escribió sobre Rent 08 AB

Bra städning och responsiv kundtjänst!

Gunilla V
Escribió sobre Rent 08 AB

Fint bemötande. Jättebra kundtjänst.. Snabbt, smidigt och vänligt. Vi är jättenöjda med vår månadsstädning. Vi har en städerska som är helt fantastisk, hon heter Alla.

Michelle M
Escribió sobre Rent 08 AB

Fint bemötande och punktlighet. Allt var väldigt noggrant gjort och med tre barn under 5 år i hushållet är det väldigt uppskattat att komma hem till ett skinande rent hem. Absolut inte sista gången vi tar hjälp av Rent08! Rekommenderas!

Cecilia G
Escribió sobre Rent 08 AB

Mycket professionella, duktiga, nogranna och mycket bra bemötande i kundtjänst och bokning när man behöver hjälp.

Murk G
Escribió sobre Rent 08 AB

de är bra på kommunikationen, duktiga städerskor. Mycket nöjda

Karin F
Escribió sobre Rent 08 AB

Bra bemötande, vänligt och sakligt med flexibilitet. Jag har köpt städning var fjärde vecka av företaget. Jag hade gärna haft samma städerska varje gång, det har under perioder också varit så, men sjukdom har gjort att olika ersättare har behövts sättas in. Nästan alla av ersättarna har varit bra (en av fyra höll inte måttet). Jag är nöjd och har också rekommenderat firman till annan person.

Johanna J
Escribió sobre Rent 08 AB

Bästa städfirma jag anlitat! Varje gång vi kommer hem efter att vi haft Rent08 hos oss så är det så fint och det är alltid fixat det där lilla extra. Vi är så nöjda!

Isabella F
Escribió sobre Rent 08 AB

Jag har haft Rent 08 som städbolag varje/varannan vecka i 12 år och kan varmt rekommendera dem. De har jätteduktiga städerskor, är tillmötesgående, noggranna och pålitliga på alla sätt samt sköter det administrativa kring bokningar, fakturor etc. jättebra. De få gånger något inte har blivit bra under alla dessa år har det nästan alltid gått att lösa snabbt på ett bra sätt. Jag kan inte tänka mig en bättre städfirma. Tack för det Rent 08! /Isabella

Karin H

Allt perfekt Värt varenda krona

Per A
Escribió sobre Rent 08 AB

Har haft Rent08 i över tio år, både i lägenhet och villa. Helt fantastiska, hög kvalitet på städning, duktiga och trevliga medarbetare och inte en enda gång på 10 år har de inte dykt upp i tid. Tydlig kommunikation och väldigt proaktiva. Även flexibla på ändringar när vi är på semester el dyl. Rekommenderar dem varmt!!

Lisa F
Escribió sobre Rent 08 AB

En av de sämsta upplevelserna av städfirmor hittills. Jag har avslutat mitt abonnemang med omedelbar verkan efter dålig kvalité på städning och extremt dåligt bemötande. Jag är van beställare av städtjänster och ångrar att jag testade detta bolag.

Karin M
Escribió sobre Rent 08 AB

Mycket trevligt bemötande. Alltid nogrannt städat med det lilla extra. Samma städerska ger trygghet. En fröjd att komma hem. Städning två gånger i månaden. Karin

Agneta E
Escribió sobre Rent 08 AB

Mycket nöjd! Det var veckostädning på ca 200 kvadrat. Julklapp av vår dotter. Och nu vill vi fortsätta med städerskan Aija 1 gång per månad till att börja med . Vi får se om behovet ökar med tiden och åldern… Vi har rekommenderat företaget och städerskan även till våra grannar.

Solveig A
Escribió sobre Rent 08 AB

Trevligt bemötande på alla sätt. Utmärkt personal som kan sitt jobb.

Ingrid F
Escribió sobre Rent 08 AB

Vi köpte städtjänst av Rent 08. Bra information och återkoppling från företaget. Städning blev utmärkt utfört. Vi planerar att anlita företaget fortsättningsvis.

Caroline M
Escribió sobre Rent 08 AB

Anlitade Rent08 efter tips från influenser samt att bolaget fått bra recensioner men vi har fått säga upp dem då städningen varje gång varit bristfällig. Ena gången har städerskan glömt damma av sängbordslampor, sänggavel och fönsterbleck. Andra gånger är inte badrummet ordentligt rengjort, damm i hörnen på golvet, badkarskanten inte rengjord samt toasits skitig undertill. Efter kontakt med kundtjänst fick jag höra att städerskan städat köket i 2h, ändå var luckorna ej avtorkade och damm kvar bakom kaffemaskin. Har varje...

Svar från Rent 08 AB

Hej, Vi beklagar att du inte varit nöjd med våra tjänster. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda och försöker alltid rätt till misstag samt erbjuda kompensation. Kontakta oss gärna igen om det finns något vi kan göra för dig. Mvh Rent08 AB

Konstantina S
Escribió sobre Rent 08 AB

Super duktig personal och alla väldigt trevliga. Trygghet och säkerhet är viktiga för dem. Professionellt arbetet. Jag skulle stark rekommendera företaget.

Anette Ä
Escribió sobre Rent 08 AB

Vi har varit kund i över 10 år. Vid ett tillfälle var vi inte var nöjda med en städerska som tilldelats oss. Vi fick då snabb återkoppling och fick utan diskussioner en ny superduktig tjej.

Viveca B
Escribió sobre Rent 08 AB

Vi har sedan många år nu hjälp av samma städerska. Det fungerar bra och det är alltid så fint hemma efteråt.

Ida A
Escribió sobre Rent 08 AB

Alltid nogrannt städat med det lilla extra. Det är alltid en fröjd att komma hem efter en städning.

Ida B
Escribió sobre Rent 08 AB

Har haft hemstädning varannan vecka genom Rent 08 i några år och är allt igenom nöjd. Flexibel och tillmötesgående kundservice och bra städning.

Bo L
Escribió sobre Rent 08 AB

Perfekt städning vi är mycket nöjda Mycket duktig och trevlig personal Det känns verkligen bra med rent08

Camilla Q
Escribió sobre Rent 08 AB

Har en superbra städerska sedan många år. Rent 08 är alltid hjälpsamma när man har kontakt med dem. Jag är en jättenöjd kund.

Eva A
Escribió sobre Rent 08 AB

Vi är mycket nöjda med företaget på alla sätt. Lätt att få kontakt med kontoret. Väldigt fina kvinnor som städat under åren ca 19 år. Vi är så tacksamma att ha samma städerska i många år, det är en styrka i företaget att vi behåller samma person som vet hur just vi vill ha det.

Mikaela J
Escribió sobre Rent 08 AB

Är så extrem nöjd med allt! Världens bästa hjälp o vardagen!

Vera M
Escribió sobre Rent 08 AB

Rent08 erbjuder fantastisk service och en kvalitet som är svårslagen! Jag har anlitat dem i många många år och är alltid 110% nöjd. Rekommenderar den varmt till alla som vill ha toppenstädning!

Marie F
Escribió sobre Rent 08 AB

Trevligt bemötande och noggrann städning varannan vecka.!Jätte härligt att komma till ett renstädat hem!

Anna Karin S
Escribió sobre Rent 08 AB

Rent 08 är mycket flexibla och tillmötesgående på alla sätt. Men det bästa är Svetlana som kommer hem till oss gör ett så bra jobb. Vi är nöjda 😊

Johan O
Escribió sobre Rent 08 AB

Jag tycker att kundtjänsten/bokningen är fantastiska. Aldrig problem att boka av eller boka om. Alltid trevligt bemötande. Jag upplever att det är väldigt olika hur de som städar städar. Jag uppskattar att de tar egna initiativ små saker som att torka av en våg eller dra fram en möbel och torka bakom någon gång ibland. Hon som städar hos oss nu gör tyvärr inte det vilket jag tycker är synd

Svar från Rent 08 AB

Hej och tack för omdömet! Vi har alltid nöjd kund garanti. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så framför de dina önskemål till städerskan. Vårt mål är att du som kund ska känna dig 100% nöjd med våra tjänster.

Anna E
Escribió sobre Rent 08 AB

Trevliga, flexibla och professionella.

Joanna W
Escribió sobre Rent 08 AB

Respektfullt bemötande. Lätt att avboka utan kostnad. Har fungerat bra.

Hans B
Escribió sobre Rent 08 AB

Rent08 är proffsiga och har mycket bra städare. Bra kundtjänst.

Ida Y
Escribió sobre Rent 08 AB

Får alltid bra respons på mail och aldrig några problem att avboka vid sjukdom eller boka extra städning. Den som städar hos oss är lyhörd efter just våra behov så vår städning blir vi alltid nöjda med.

Anna E
Escribió sobre Rent 08 AB

Trevligt bemötande från både kundservice och städerskor! Underbart att komma hem till ett nystädat hem!

Göran B

Allt fungerar perfekt har städning 2 gånger i månaden

Peter G
Escribió sobre Rent 08 AB

Jag har städning vv. Är mycket nöjd med servicen.

Emma S
Escribió sobre Rent 08 AB

Bra och pålitlig städfirma! Har en fantastisk städerska som vi är jättenöjda med!

Sofia Birgitta H
Escribió sobre Rent 08 AB

Superbra städbolag. Använt i 5 år. Alltid väldigt duktiga städare. På 5-år har vi endast haft 3 olika städare. Vid semester eller sjukdom skickar de alltid en duktigt ersättare. De dokumenterar exakt vad som ska göras och om vi som kund har specifikts önskemål om städning eller tillvägagångssätt därför vet alltid ersättare hur vi vill att huset ska städas. Rekommenderar starkt ⭐️

Maria T
Escribió sobre Rent 08 AB

Rent 08 fungerar utmärkt för oss. Bra kommunikation, trevlig och duktig personal. Vi är klart nöjda

Cindy A
Escribió sobre Rent 08 AB

Superbra och personligt! Svarar snabbt och har en bra kundservice. Jag är jättenöjd!

Louise R
Escribió sobre Rent 08 AB

Bra städning och aldrig några problem med att avboka eller beställa extra städning

Britt F
Escribió sobre Rent 08 AB

Hemstädning som görs så bra i flera år.

Ewa B
Escribió sobre Rent 08 AB

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekommenderar varmt.

Olle W
Escribió sobre Rent 08 AB

Jag har städhjälp var 14:e dag. Hon heter Judith och är jätteduktig. Tar egna initiativ och gör jobbet mycket bra!

Robert Anders L
Escribió sobre Rent 08 AB

Har städning varannan vecka av 4 rok vilket hinns med på 4h. Bra städning till bra pris och dyker alltid upp punktligt.

Helena L
Escribió sobre Rent 08 AB

Vi har veckostädning sedan många år. Vi har varit väldigt nöjda med de två städerskor som varit återkommande hos oss. De är trevliga, duktiga och hjälpsamma.