Rent 08 AB

Transportvägen 7, 117 43 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Rent 08 – Ett familjeföretag med stor flexibilitet!

Vi är idag en av Stockholms största leverantörer av hemstädning. Med över 130 härliga medarbetare erbjuder vi en mängd städtjänster. Dessutom kan vi hjälpa dig med massor av andra tjänster som gör din vardag lättare. Vi tvättar, stryker, viker tvätt, putsar fönster och mycket mer!
Vi har ca 5000 kunder och erbjuder hemstädning från 160:- per timme. (efter RUT-avdrag)

När du väljer att ge oss förtroendet för din regelbundna städning så är det alltid samma person som kommer och städar hemma hos dig. Vi är också stolta över att personalen tar sig till dig genom kollektivtrafik vilket är både miljövänligt, och prisvärt.

Testa vårt prova på-erbjudande, 4h 500:- . Priset är efter RUT.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Rent 08 AB

Robert H skrev om Rent 08 AB
    De har utfört mina uppdrag på ett mycket bra sätt, perfekt i tid och rum enligt överenskommelser!
    Även fakturering har skett korrekt med avräkning skatteverket och på tid. Läs mer

Kristina L skrev om Rent 08 AB
    städning varannan vecka
    vi är nöjda med städningen som utförs vid varje tillfälle enligt ök. Rent08 är flexibla och snabba i kommunikationen när det behövs. Läs mer

Sofia F skrev om Rent 08 AB
    Vänlig kundservice, otroligt fin personal som gör så fint hemma hos oss! Läs mer

Petri R skrev om Rent 08 AB
    Bra och noggrann städning. Snabbt och trevligt bemötande vid kontakt. Läs mer

Sara G skrev om Rent 08 AB
    Supersnabba på att svara på mail och perfekt utfört arbete. Aldrig några problem. Läs mer
  • 2020-09-15

Kajsa B skrev om Rent 08 AB
    Proffsig personal och bra kundservice. Läs mer
  • 2020-09-15

Jeanette S skrev om Rent 08 AB
    Alltid lika nöjd med resultatet, trevlig och superbra personal, gott bemötande och god flexibilitet där kunden är viktig. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2020-09-09

Johan E skrev om Rent 08 AB
    Proffesionellt städarbete
    Trevlig och kunnig personal
    Smidig betalning
    Lätt att kontakta Läs mer

Sara E skrev om Rent 08 AB
    Vi har hemstädning varannan vecka, toppen bra! Enkel kommunikation med kundservice :) Läs mer

Ola M skrev om Rent 08 AB
    Vi har städning 2 ggr i månaden och vi är så nöjda! Det är alltid den där känslan av att personalen har lagt ner tid och energi på att göra det lilla extra. Kansliet är alltid snabba på att svara på frågor mm. Läs mer

Agneta F skrev om Rent 08 AB
    Proffsigt, snabba, , mycket bra städat trevlig personal
    Rekommenderar stark deras kunskap och fina service med en utmärkt städning. Läs mer
  • 2020-07-23

Sarah E skrev om Rent 08 AB
    Veckostädning många år, samt storstädning inkl fönsterputs.

Punktliga, noggranna, skickliga på att städa, effektiva, trevliga, professionellt bemötande. Försiktiga, inga skador på inredningen att tala om. Läs mer

Linda B skrev om Rent 08 AB
    Vi har haft städning i hemmet varannan vecka i några år nu och är väldigt nöjda. Vi har haft samma städerska väldigt länge, de få gånger hon har varit sjuk har företaget informerat oss om det och ordnat med en vikarie.
    Förutom bra och tydlig kommunikation med Rent08 är det underbart att komma hem till ett rent hem!
    Vi är väldigt nöjda helt enkelt. Läs mer

Monica S skrev om Rent 08 AB
    Alla städerskor har varit väldigt bra, oavsett vilka som kommer. Alltid trevligt bemötande och bra service i och med att man kan avboka utan kostnad så sent som dagen innan.

Har haft flera städbolag men Rent 08 AB har jag behållit då jag tycker att de tar hand om sin personal på ett bra sätt och alla städerskor håller en hög nivå. Läs mer

Fanny K skrev om Rent 08 AB
    Vi köper städ och strykning. Fantastisk städerska (Daila), bästa service från kontor vid ev avbokningar eller frågor. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-10-05

Angelika L skrev om Rent 08 AB
    Vi har städning 4 tim/varannan vecka och det fungerar väldigt bra. De gånger det varit ngt extra har det fungerat mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-09-30

Christoffer S skrev om Rent 08 AB
    Köper löpande städhjälp. Mycket nöjd. Bra service, bra kvalité på städningen och alltid ödmjuka och flexibla vid ombokning/ avbokning av tid. Läs mer
  • 2019-09-30

Anne M skrev om Rent 08 AB
    Reliable and effective - always positive experiences Läs mer
  • 2019-09-13

Linda B skrev om Rent 08 AB
    Har haft hemstädning varannan vecka sedan ca ett och ett halvt - två år. Lätt att få kontakt med företaget, vi har haft samma person som kommer hem till oss väldigt länge. Vi är alltid nöjda med resultatet, det är så skönt att komma hem till ett rent hus! Läs mer
  • 2018-09-12

Anna B skrev om Rent 08 AB
    Har köpt hemstädning. Mycket nöjd. God kommunikation med företaget och väldigt bra städat av städerskan. Läs mer

Annelie M skrev om Rent 08 AB
    Städning och haft samma städerska varannan vecka. Nu känner jag att jag inte riktigt har råd för tillfället. Men återkommer säkerligen. Då vill jag ha kvar Valija.😊 Läs mer

Regina R skrev om Rent 08 AB
    Jag är mycket nöjd med städningen via Rent08AB sedan mer än 10 år. Utmärkt både städarbete och hjälp inför vid middagar. Vänlig och effektiv service vid önskemål om ändringar.Totalt pålitliga i alla avseenden. Jag har många gånger rekommenderat Rent08 och kommet att fortsätta att göra detta. Läs mer

Per-olof H skrev om Rent 08 AB
    Vi är nöjda med Rent 08 AB. Vi har fått ett bra bemötande och är nöjda med städarbetet som utförts.

Förväntningarna som vi hade har uppfyllts helt och hållet.

Så här långt en bra helhets upplevelse. Läs mer

Emma H skrev om Rent 08 AB
    Vi har varit kund hos Rent 08 i många år och har städning varannan vecka och är väldigt nöjda. Läs mer

Filippa M skrev om Rent 08 AB
    Hej
    de är bra på snabb återkoppling, flexibla och den person som arbetar hos oss är ett riktigt proffs Läs mer
  • Christer G

2018-04-28

Christer G skrev om Rent 08 AB
    Vi har haft städning hos oss genom Rent 08 AB i snart 10 år. Vi har inte haft en enda anmärkning på städningen under alla dessa år. Vi är jättenöjda både med städningen, informationen och kontakten! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Linda N

2018-04-23

Linda N skrev om Rent 08 AB
    Otroligt bra service och trevliga, noggranna städerskor. Om det varit några funderingar har vi alltid fått oerhört snabb feedback och lösning.
    Rekommenderar varmt Rent08! Läs mer

Transportvägen 7, 117 43 Stockholm