Resia Travel Group AB

Kruthusgatan 17, 411 04 Göteborg — Visa karta

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Resia är Sveriges största privatägda resebyråkedja. Vi har resebyråer över hela landet från Boden i norr till Malmö i söder.

Läs vad 2 kunder tycker om Resia Travel Group AB

• Marina M

2019-04-08

Marina M skrev om Resia Travel Group AB
    Det värsta jag varit med om.
    Vi är 12 stycken vuxna som bokat en resa. När vi skulle gå vidare till betalningen ändrade Resia resan till en helt annan rutt 2 dagar (!) senare ankomst och en mellanlandning där vi blir tvungna att vänta i väldigt många timmar.
    Alla våra tidigare inställningar på bagage och avbokningskydd nollställs!!
    När vi efter betalningen insett vad som hänt kontaktar vi Resia DIREKT och ber dom makulera resan.
    Nu har det gått 3 veckor. Håller fortfarande kontakt med en handläggare som inte svarar på våra frågor och istället i varje mejl skriver att ärendet är avslutat och nekar oss. Trots att hon har lovat att ta det med deras reklamationschef så har det inte hänt.
    Trodde man kunde lita på ett så pass seriöst företag som Resia.
    Men vi har nog aldrig känt oss såhär lurade.
    Det är ett bröllop vi skall till, där vi inte kan anlända 2 dagar senare. Läs mer
  • 2015-02-26

Niklas H skrev om Resia Travel Group AB
    fruktansvärt dåligt!! då är det deras bolag flygodar.se som jag har erfarenhet av. Vill du vara säker på och bestämma själv vart du vill mellanlanda så rekomenderar jag starkt att du undviker detta bolag. jag bokade en mellanlandning och sedan på bekfräftelsen på bokningen så är det helt plötsligt en annan stad.. en annan flygplats... och när man försöker kontakta detta företag för att reda ut de blir man dumförklarad och anklagad för att man bokat fel själv.. och att der är mitt eget fel.. jag had eju 3 tillfällen på mig att granska innan jag boka. juste, 3 gånger kollade jag väldigt noga att allt stämde. och ändå blir det fel..

fruktansvärt dålig service, man blir illa bemött och bäst av allt... man får inte den resa man bokar.

HÅLL ER BORTA!!! Läs mer
    Marina M gillar detta

Bästa Företagen inom administration nära Resia Travel Group AB:

Nelleke H Nelleke H tycker:
“Beställde underhållsplan och f...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte