Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

3.4

7 omdömen om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Daniel B
Skrev om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Bra mat men mycket dåligt bemötande av servitören. fick vänta över en timme på maten och när vi ifrågasatte varför så fick vi bara ett drygt svar. En i sällskapet ville byta tillbehör till sin köttbit vid beställning. Till svar fick vi: "Tror du att det här är någon pizzeria där man kan ändra hur man vill".

Anna
Skrev om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Vi var ett större sällskap som hade bokat bord i förväg. Bra mat men servicen var katastrofal, arrogant servitör som var dryg och nedlåtande och då två av gästerna bara ville äta förrätt så kommenterade han det med att det inte var bra för hans företag. Det mesta tog lång tid och när det väl kom så var det fel. Maten bra som sagt men bemötandet katastrofalt..

Mattias K
Skrev om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Jag har varit där och ätit många gånger, och måste säga att det är min favoritrestaurang i Linköping. Jag har provat många av deras rätter och har aldrig blivit besviken. Trevlig och kunnig personal, trevlig lokal och inte minst riktigt god mat. Det enda smolket i bägaren var i somras när jag och några vänner var och åt i deras uteservering och en utländsk servitör med uppenbara problem med språket lyckades få alla våra fem beställningar felaktiga! Detta ser jag dock som en engångshändelse, för jag har inte haft några...

Sophia B
Skrev om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Fantastisk mat, riktigt bra kvalitet på köttet och trevligt bemötande.

Karin R
Skrev om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Detta är en otroligt mysig spansk-influerad resaturang, där du kan välja mellan lite billigare tapas i baren eller högklassig mat i restaurangen. De har den bästa paellan jag ätit i sverige och personalen är väldigt trevliga och servicen är på topp. De har även under sommartid en mysig uteservering som man kan sitta i långt in på natten.

Petra B

God mat och bra service

Anders O
Skrev om Restaurang Miguel Martins Belo i Linköping AB

Mysig, lite finare restaurang med mycket bra mat, trevlig personal till ett hyfsat pris. Pianist som spelar vissa dagar vilket höjer stämningen ytterligare.