Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Restaurang Primo Ciao Ciao

Restaurang Primo Ciao Ciao

Scheelegatan 20, 112 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Restaurang Primo Ciao Ciao

• Lars L
    Lars L skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao
    Var där i slutet på November och i sällskapet på 5 var vi alla mkt nöjda! Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao
    En total katastrof.

Efter över en timmes väntan på maten levererades en putanesca gjorde på halva sardellfileter, hela kaprisar, en smula parmesan och inte ett spår av tomat och basilika. Sonens kalvfilet hade smak och konsistens som en skosula skulle bli avundsjuk på.

Vid det här laget var blodsockret så lågt att jag kanske var gnälligare än vanligt. Putanescan åkte ut, kom tillbaka med några halva körsbärstomater och skickades ut igen. Sonen var så hungrig att han trots segheten tuggade i sig sitt kött och åt sina gräddsåsiga tagliatelle ändå med relativt god aptit.

Det ska nämnas att det var en katastrofkväll över huvud taget för Primo Ciao Ciao. Servitören ursäktade sig flera gånger och berättade att de var fyra man kort den här kvällen. Men när inte ens pizzan som jag fick in som ersättning smakade något vidare (trist tomatsås och bresaola som bara smakade torrt saltat kött) så blir det tyvärr så att Ciao Ciao den här kvällen bara får en ynka etta av mig och familjen. Läs mer
    Agnetha L gillar detta
  • Molly B
    Molly B skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao
    Måste ge en eloge för otroligt trevligt bemötande. Min väninna o jag kom med vars en barnvagn,vi va varmt välkomna o servicen va grymt bra! Jag åt en caesarsallad o den va stor o mycket god! Läs mer
  • Linus J
    Linus J skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao
    Bra pizzeria nära Södermalms puls. Härligt ställe att sitta på sommartid när man sedan kan gå ut och ta en glass på nytorget. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao
    Relativt dyrt, haltaskig service, inte jättegod mat. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao
    Var här med två vänner på en torsdags kväll och var sugna på att dricka lite vin och käka en bit mat. Vi fick ett bord ganska snabbt och fick menyerna men fick vänta ganska länge att få beställa mat. När min vän var lite osäker på vad hon ville ha var servitören ganska otrevlig. Under hela besöket när vi ville beställa mera vin glömdes vi bort och vi fick vänta ganska länge att få kontakt med servitören och när vi påpekade att vi ville beställa var han fortfarande sjukt otrevlig. Synd att servitören var otrevlig annars var deras pasta FAB!! Men betyget sjunker tyvärr pga servitören! Läs mer
    Agnetha L gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Andreas E Andreas E tycker:
“Vi fick ett trevligt bemötande...” Läs mer

Stora Nygatan 19, 11127, STOCKHOLM