Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Restaurang Sampanen HB

Nobelvägen 4, 214 29 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Restaurang Sampanen HB

• Kerstin A
    Kerstin A skrev om Restaurang Sampanen HB
    Gillar du takeaway? Gillar du kinamat? Gillar du att det går snabbt? Gillar du till ett bra pris? Välj då restaurangen Sampanen. Det är enkelt att ringa och beställa din rätt, tar oftast mellan 10-15min sedan promenerar du bort dit och hämtar samt betalar. Det är god mat och för den som inte vet vad den vill beställa så rekommenderar jag fyra små rätter. En rätt som har lite av allt.
    Givetvis går det utmärkt att dinera här med för den som vill ha själva restaurangupplevelsen.
    Jag ger stället 4/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Restaurang Sampanen HB
    Detta är en kinarestaurang jag rekommenderar varmt! Stället har både servering och Take Away. Jag har testat båda delarna, men framförallt Take Away. Maten som beställs är alltid klar punktligt. Personalen är trevliga redan på telefon, och är mkt vänliga inne på själva restaurangen. Priserna är helt ok, och maten är god:)
    Efter 5-6år som kund/gäst på detta ställe kan jag inte annat än ge Sampanens gästvänlighet och goda mat "5/5 recos"
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Nobelvägen 4, 214 29 Malmö