Alla kategorier Webshop revivabio.se

revivabio.se

Läs vad 47 kunder tycker om revivabio.se

• Tomas H skrev om revivabio.se
    Smidigt o snabbt och dottern verkar bli mycket bättre av Daosin. Läs mer
  • Britt-Mari K skrev om revivabio.se
    Jag köper vitaminer och mineraler
    bra
    jag har ställt frågor om deras produkt och jag har blivit vänligt bemött och är nöjd
    jag har varit sjuk ca: 30 år men inte fått den hjälp som jag förväntades av vården ,
    jag är amalgamskadad och har fått vissa skador från mitt arbete fick hjälp när jag gick in i tf , 2005
    vitaminer och mineraler behöver kroppen för att återskapa det den förlorat när man blev sjuk
    jag har prövat naturmedel och renat min kropp från gifter i 15 år sedan jag prövat revivabio tycker jag att min kropp känns ännu bättre så jag tänker fortsätta med detta Läs mer
    Linn T gillar detta
  • Disa R skrev om revivabio.se
    Köpte Magnesium sensitive. Mycket snabb leverans! Läs mer
    Linn T gillar detta
  • Heikki J skrev om revivabio.se
    Jag beställde Lactobifidum, försändelsen hamnade lite fel, efter ett samtal med företaget kom ett nytt paket dagen efter. Kan det bli bättre?
    Rekommenderar gärna företagets produkter, om de har hjälpt mig, kan de även hjälpa andra. Läs mer
  • Lena S skrev om revivabio.se
    Inget särskilt. Har bara köpt Daosin vilket jag provar just nu. Har inte närkt någon skillnad ännu. Ett stort + var den otroligt snabba leveransen helt makalöst. Läs mer
  • Sara M skrev om revivabio.se
    Har köpt kosttillskott.
    Väldigt bra bemötande, har framförallt talat med Thomas och det ger en fin, personlig kontakt.
    Transporttiden är över all förväntan! Resurs bank har däremot varit lite svårare att använda, men senaste gången fungerade det. Och när det varit ett problem så har Thomas hjälpt till att reda ut det.
    Väldigt bra företag at ha att göra med! Läs mer
  • Astrid J skrev om revivabio.se
    Med tillskott av Daosin har min
    hjärtarytmi upphört samt att jag
    har bättre tarmfunktion. Läs mer
  • Anette T
    Anette T skrev om revivabio.se
    Jag köpte vitaminer och mineraler. Fick ett otroligt bra och proffsigt bemötande. Jättenöjd Läs mer
  • Brith F
    Brith F skrev om revivabio.se
    . Daosin
    . Har endast lagt beställning på nätet
    . Att minska histaminet i kroppen, har inte gett resultat ännu. Läs mer
  • Gerd E skrev om revivabio.se
    Blev rekommenderad Atrantil av en vän och gick in på nätet och beställde en burk och har nu beställt två burkar till som jag fått idag. Så jag har inte pratat med någon men varorna kom snabbt hem till mig och det är jag nöjd med. Läs mer
  • Cecilia N skrev om revivabio.se
    Mycket snabb leverans, generösa betalningsvillkor, mycket hög kvalitet! Läs mer
  • Ingalill A
    Ingalill A skrev om revivabio.se
    Köpte hälsotillstånd och fick vad jag behövde och snabb leverans. Generöst med en månads betalning. Läs mer
  • Karin H skrev om revivabio.se
    Jag har flera gånger köpt Daosin, fungerat bra med snabb leverans. En gång försvann försändelsen och RevivaBio skickade genast en ersättningsleverans. Läs mer
  • Maria C skrev om revivabio.se
    Har prövat Daosin, och hittills har det verkat lovande. Skapar ett lugn efter måltiderna i motsats till den stress och klåda kroppen känt tidigare. Läs mer
  • Nina C
    Nina C skrev om revivabio.se
    Jag köper Daosin mot min histaminintolerans.
    Servicen är alltid på topp med snabb återkoppling och extremt snabb leverans.
    Jag rekommenderar verkligen Reviva bio.
    Världsklass. Läs mer
  • Nergis Z skrev om revivabio.se
    Bra service! Snabb leverans, jag är nöjd! Läs mer
  • Nicole H skrev om revivabio.se
    Jag köpte Daosin och ett vitaminpreparat.

Bra och utförlig information på hemsidan till produkterna.

Jag förväntade mig att få personanpassade rekommendationer av vilka produkter jag skulle kunna köpa. Företaget levde upp till mina förväntningar.

Företaget har med stort engagement och ett genuint intresse tagit hand om mina specifika kundförfrågningar. Läs mer
  • Elisabet M skrev om revivabio.se
    Hej jag har nu ätit daosin i några år. På några dagar blev jag helt besvärsfri. Förstod att jag hade inte mått så bra på många år. Läs mer
  • Per H skrev om revivabio.se
    Dom har grym koll på vad man behöver när man mår dåligt eller behöver tips och råd Läs mer
  • Göran P skrev om revivabio.se
    Jag använder regelbundet Daosin sedan 13 sept 2016 med bra resultat.
    Har försökt att få rabatt som stamkund fortfarande utan resultat Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om revivabio.se
    Daosin

Snabb leverans

Givetvis slippa HIT symtom men vet inte om det blev någon förbättring.

Hoppas på att det blir bättre med tiden. Läs mer
  • Gun E skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin. Har problem med magen o histaminöverkänslig har jag förstått.
    Efter att ha läst om info om Daosin som ni beskrev, så har det fått mig att förstå mina besvär o var dom kommer av på ett helt nytt sätt. Jag har blivit uppmärksam på vad jag ska äta o inte äta. Jag tycker också att Daosin är till stor hjälp för mig o det är jag mkt tacksam för.
    Gun Espling Läs mer
  • Marco A skrev om revivabio.se
    Tyvärr osmidig betallösning med pappersfaktura från Resurs Bank i pdf-format, banken tar dessutom en kreditupplysning vid varje köptillfälle - obegripligt. Vart är Klarna? Läs mer
  • Majvor S skrev om revivabio.se
    Leveransen kommer fort med posten

Har köpt Daosin, köpt via nätet Läs mer
  • annlis s skrev om revivabio.se
    efter att ha träffat och lyssnat på grundaren känns det som ett seriöst företag.
    har köpt daosin och tycker att det fungerar. Läs mer
  • Mona K skrev om revivabio.se
    Daosin. Både jag själv och min make använder Daosin. Enkelt att beställa och snabb leverans. Läs mer
  • Bente D skrev om revivabio.se
    Bestilte Daosin, som ikke kunne sendes ihht. bestillingen jeg gjorde, så jeg ble oppringt og forklart problemet, varene ble betalt og sendt. Super service. Läs mer
  • Viktoria B skrev om revivabio.se
    jag köpte Daosin. Jag blev mycket väl bemött. Mina förväntningar var att få mina varor snabbt och det fick jag, det krånglade lite med mitt telefonnummer som var fel tror jag men jag ringde och det löste sig utan problem. Det var en positiv upplevelse. Jag kommer att fortsätta handla från Revivabio. Läs mer
  • Jennie W skrev om revivabio.se
    Snabb leverans och aldrig några problem. Läs mer
  • Pia T skrev om revivabio.se
    Jag köpte på nätet och väntar på att varan ska komma. Vh pia Läs mer
  • Malin A skrev om revivabio.se
    Daosin. Fungerar inte för mig. Läs mer
    2018-11-06 Thomas K svarar Malin A
    Hej Malin,

Daosin hjälper naturligtvis inte alla. Hör gärna av dig till oss per telefon så försöker vi komma fram till hur du kan få hjälp med dina problem.
  • Marie H skrev om revivabio.se
    Rätt produkter för att mitt liv ska funka bättre Läs mer
  • Margareta S skrev om revivabio.se
    Gentiana är bra för matsmältningsproblem. Lätt att få kontakt med Revivabio. Läs mer
  • Susanne S skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin för jag misstänker att jag är överkänslig mot histaminet i rödvin. Har testat nu ett tag att ta tabletter innan jag vet att jag ska ta vin och tycker att jag slipper de röda prickar jag fick i ansiktet förut.
    Sökte på nätet o hittade det här.
    Kommer fortsätta o se att det verkligen är som jag tycker men än så länge verkar det funka Läs mer
  • Jan B skrev om revivabio.se
    Har IBS och sedan 10år Lymfocytär colit. Äter flera mediciner mot detta. Haft mycket problem med uppsvälld mage och fått Dimetikon utan resultat. Har prenumererat på Atrantil via Hälsorutan och upplevt bra resultat av det. Tycker det är bra att det finns möjlighet att prova sig fram till vad som fungerar även om det blir kostsamt utan recept. Uppskattar att Revivabio finns och har haft bra erfarenheter av företaget.
    Hälsningar Anders Berg Läs mer
  • Lena S skrev om revivabio.se
    Jag tar Daosin och kan ej vara utan dessa. Mår så mkt bättre i kroppen Läs mer
  • Britta U skrev om revivabio.se
    Jag handlade över E-handel jag har inte haft kontakt med något
    företag jag läste om preparatet i en artikel och blev intresserad. Läs mer
  • Lennart W skrev om revivabio.se
    Efter att ha gjort en beställning och fått varan, finns det ju inget att tycka till om. Mitt omdöme betyder bara att det inte finns något att tycka till om. Läs mer
  • Margareta S skrev om revivabio.se
    Tycker att det var dyra varor och hög inköpskostnad före fraktfritt. Jag köpte NTFaktor via nätet. Köpte den på revivabio för det stod i TFbladet att den kunde köpas där. Läs mer
    2018-11-04 Thomas K svarar Margareta S
    Hej Margareta,

Tack för dina synpunkter.
    NT Factor är en patenterad produkt som har stor betydelse för att ge dina cellmembran alla fettlipider som behövs. Vi vet att NT Factor kostar en slant men vi ligger ändå mycket bra till i pris på produkten. Vissa leverantörer utomlands tar närmare 1200 kr för en burk. Just nu tar vi bara 595 kr för en burk.

Jag hoppas ändå att du får god nytta av NT Factor.

Med vänlig hälsning
  • Anne-Louice T skrev om revivabio.se
    Daosin. Det har hjälpt mej otroligtmycket Läs mer
  • Simona-Floriana H skrev om revivabio.se
    I placed 2 orders of Daosin (Histamine intolerance supplements).
    I was very pleased with the service and delivery. I made a phone call to make sure the parcel will arrive on time and the customer support was very good, providing me with all the information that I needed. Läs mer
  • Cecilia C skrev om revivabio.se
    Jag tycker att Revivabio har många bra produkter och när jag haft frågor så har jag fått ett trevligt bemötande och ett seriöst svar. Känns tryggt att handla där. Läs mer
  • Birthe J skrev om revivabio.se
    Utmärkt produkt o snabb leverans. Frakten kunde dock varit gratis på så dyra produkter. Läs mer
  • Peter S skrev om revivabio.se
    Jag vill inte skriva något här! Läs mer
  • Gun J skrev om revivabio.se
    Köpte DAOsin för en dryg månad sedan är mycket nöjd med era snabba leveranser. Har inte fått bekräftat om jag är histaminintolerans det är en egen bedömning när jag märkte att jag inte tålde rött vin fick då en väldig klåda över hela kroppen och mycket hjärtklappning. Efter
    endast någon dag med daosin så försvann hjärtklappningen men har fortfarande klådan kvar även om jag tycker att den har minskat något. Tänker fortsätta ett tag till och hoppas att det blir bättre och bättre. Är naturligtvis försiktig med maten också.

M v h
    Kerstin Jönsson Läs mer
    2018-11-04 Thomas K svarar Gun J
    Hej Kerstin,

Det låter som om du är på rätt väg. Det kan vara värt att pröva 2 eller 3 kapslar Daosin före mat och dryck som innehåller mycket histamin. Jag vill också rekommendera dig att använda Quercy Plus: https://www.revivabio.se/alla-produkter/mage-och-tarm/quercy-plus. Quercy Plus lugnar kroppens egen produktion av histamin. Även Magnesium Sensitive kan spela en viktig roll för dig: https://www.revivabio.se/energi/revivabio-magnesium-sensitive-100-kapslar

Fortsätt krya på dig!

• Åse C
    Åse C skrev om revivabio.se
    Bra information på sidan. Bra erbjudanden. Snabb och bra leverans.

Vänligen

Åse Läs mer
  • Melvin C skrev om revivabio.se
    Hej. Jag använder Daosin.
    Jag tycker i grunden att produkten är för dyr, men konkurrensen är noll så jag har inga bra alternativ.

Jag letar själv utanför Sverige där det finns alternativ för att kunna ta in till Sverige.

Vi som använder stora mängder borde få ordentliga rabatter.

Det finns ju allergitabletter som jag också använder. Går dessa att kombinera?

Det jag specifikt saknar är dess ev biverkningar. Det finns ju alltid men har svårt att hitta om detta.

Förövrigt är servicen god Läs mer
    2018-11-04 Thomas K svarar Melvin C
    Hej Melvin,

Tack för dina synpunkter. Daosin är en patenterad produkt och det finns idag inga andra alternativ som helt bryter ner histamin från maten. Det ligger omfattande och kostsam forskning bakom Daosin vilket också påverkar priset på produkten. Vi vet att Daosin kostar en slant och brottas med hur vi ska kunna hantera våra inköpskostnader med behovet av bra priser till slutkund. Vi jobbar på detta.

Det går att använda allergitabletter i kombination med Daosin. Men man ska veta att allergitabletter enbart blockerar receptorer från att docka med histamin. Därav får man en viss lättnad i symtomen men histaminet finns ändå kvar och driver inflammation och därmed ökad skadlig oxidativ stress i kroppen. Det är därför viktigt att reducera för höga nivåer av histamin i kroppen.

När det gäller biverkningar kan man generellt säga ett en människa kan reagera mot i princip allt. Det går därför aldrig att garantera att någon mat eller kosttillskott ska vara helt biverkningsfria. Daosin fungerar dock bra och utan biverkningar för de allra flesta.

Med vänlig hälsning