Läs vad 270 kunder tycker om revivabio.se 2

• 2021-01-16
    Bra och personlig service med god förståelse för särskilda behov kopplat till olika intoleranser.
    Hej
    Jag lider av mastocytos och testade daosin.
    Tyvärr tålde jag den inte alls fick stickningar och domning i läppar och hals.
    Annars funkade allt super varan kom snabbt fram.
  • 2021-01-16
    Bra information och mycket snabb leverans!
  • 2021-01-15
    Allt perfekt, kunde inte bli bättre.
    Ruben L
  • 2021-01-15
    Jag köpte DAOsin. En utmärkt produkt som har hjälpt mig. Har inte haft kundkontakt. Paketet anlände snabbt.
  • 2021-01-14
    Snabb leverans och bra kundservice om man behöver det, handlat från flera gånger. Köpte Daofood plus och har tidigare köpt Daosin. Båda produkterna är väldigt bra men Daofood plus bättre för mig. Köpte även Lactosolv denna gång men har inte hunnit testa den så mycket. Jag är kraftigt laktosintolerant och behöver ta flera tabletter av andra märken plus två probi mage för att klara enbart små mängder laktos. Av det jag hunnit testa verkar Lactosolv mycket effektivare.
  • 2021-01-11
    Köpte kosttillskott. Nöjd med den snabba leveransen och produkterna.
  • 2021-01-10
    Om produkten, L-serine, är till nytta, så är allt bra.
    Snabb leverans !
  • 2021-01-10
    Hej! Köpte produkten S-acetyl glutation samt Sov gott
    Roligt komma i kontakt med ett mindre företag med en uttalad profil
    Proffsigt bemötande i alla avseenden Verkar genuint vilja verka för hälsa bland människor
    Med vänlig hälsning, anna reutersward
  • 2021-01-09
    Köpte pulver av broccoligroddar. Hade hoppats på en tablett men det var pulver att mäta upp själv. Vet att det finns som kapslar,men det kanske är svårare att fåfram?
  • 2021-01-06
    Tydlig hemsida och snabb leverans.
  • 2021-01-04
    Bra information på hemsidan och bra produkter
    Maria J
  • 2021-01-02
    Mycket gott personligt bemötande efter reklamation pga förstörd försändelse i postgången.
    Inköp av Quercitin
  • 2020-12-30
    Beställde av RevivaBio. Det blev dubbelt av misstag. Mailade dem direkt. Fick ändå dubbelt + dubbla fakturor. De svarar inte på Mail heller. Sluthandlat för min del.
    skrev om revivabio.se
    Hej Ingrid, Först vill jag beklaga att vi i julstressen inte uppmärksammade ditt mejl innan din andra leverans gick iväg. Vi har försökt nå dig flera gånger per telefon och har även mejlat dig tidigare idag där vi har bett dig kontakta oss så vi får reda ut det här. Jag ber dig ringa oss på tel 018-247440 så skall vi hantera det här på ett bra sätt. Gott Nytt År! Thomas

• 2020-12-29
    Det var lätt och smidigt att beställa. Mycket bra information på hemsidan om produkterna.
  • 2020-12-26
    Snabb leverans och beställning stämde
  • 2020-12-25
    Jag köpte ett munskydd.
    Fick snabb bekräftelse och varan skickades per post
    och jag fick veta att den var på väg.
    Bra bemötande.
    Blev tipsad av en god vän som var nöjd. Hade aldrig
    hört talas om företaget innan.
    Jag chansade och blev också nöjd. Kan nu rekommendera andra.
  • 2020-12-22
    Köpte l-serien. Snabb leverans
  • 2020-12-22
    Snabb o bra service. Bra bemötande och information
  • 2020-12-20
    Jag köpte en burk "ultra binder" och den levererades till mig otroligt snabbt. Jag är imponerad!
  • 2020-12-20
    munskydd med dubbla remmar om huvudet.
    Beställning o lev gick bra.
  • 2020-12-19
    Köpte Daofood. Smidig leverans.
  • 2020-12-19
    Väldigt bra produkt, inte så bra köpupplevelse. Frakt borde vara gratis på en så dyr produkt.
    skrev om revivabio.se
    Hej Jakob, Kanske missade du det men frakten var faktiskt gratis på din senaste beställning. Kolla gärna i din orderbekräftelse. Roligt ändå att du är nöjd med produkten. Mvh Thomas

• 2020-12-17
    NTF Astor
    Blev bra bemött

Allt fungerade bra
  • 2020-12-17
    Snabb och pålitlig leverantör!
  • 2020-12-16
    Köper Daosin ibland. Smidigt att handla och snabb leverans. De bjuder på bra info om sina produkter.
  • 2020-12-14
    Har köpt munskydd och de leverades snabbt och kom behändigt in genom brevluckan.
  • 2020-12-12
    Jag har ännu knappt börjat äta detta men har i alla fall inga biverkningar, vad jag kan känna. Jag har dock stora förhoppningar om att få en bra mage igen.
  • 2020-12-09
    kan inte ge ett riktigt svar då jag fortfarande håller på och testar.
    testen kommer troligen att hålla på i mer än en månad pga vilken reaktion jag får av olika födoämnen. Vissa kan vara histaminintollerans oc andra allergi.
  • 2020-12-08
    DAOfood

Bra för min histaminintoerans.
  • 2020-12-07
    Köpte 3 munskydd som vi känner oss nöjda med. Det gick snabbt och smidigt. Tack
    Nina B
  • 2020-12-07
    Har inget att klaga på, snabb leverans mm.
  • 2020-12-05
    Munskydd
    D3
    Parera
    Fint bemötande. Levde upp till mina förväntningar
    Kunnig personal
  • 2020-11-29
    Mycket bra och personlig service. Var i kontakt med Thomas och han är en fantastisk och hjälpsam människa. Har inte provat produkterna så länge men känner förbättring. Det verkar vara kvalitet i de. Kan starkt rekommendera revivabio.
  • 2020-11-22
    Har köpt zink och ntFactor. Är nöjd med produkterna . Handlade på nätet denna gång, men har tidigare haft telefonkontakt och blivit mycket bra och trevligt bemött.

Det var också lätt att handla på nätet, Det bara flöt på.
  • 2020-11-19
    Köpt Quercitin och DAOFOOD.
    Nöjd med leverans men märkligt att det inte finns en bipacksedel/ information på svenska för DAOFOOD, endast på spanska.
    skrev om revivabio.se
    Hej Renée, Tack för din återkoppling. Du har helt rätt om bipacksedeln. Faktum är att vi arbetade fram en sådan i vintras men situationen med Covid-19 har varit påfrestande även för oss och bipacksedeln föll ur den plan vi hade under våren om att trycka upp den och leverera den tillsammans med förpackningarna. Vi blev tvungna att prioritera om många delar av vår verksamhet för att garantera att leveranserna till våra kunder skulle fungera. Vi har dock tryckt upp bipacksedeln nu och den levereras direkt tillsammans med förpackningarna sedan igår. Tack för att du satte fingern på en viktig brist hos oss. 🙏 Sköt om dig! Thomas Frid RevivaBio AB

• 2020-11-13
    Jag köpte kapslar med levande "magbakterier".
    Informationen på hemsidan var informativ och bra.
    Leveranstiden var acceptabel.
    Priset var OK.
  • 2020-11-09
    Kosttillskott för HIT-intolerans

Mycket snabb leverans.
  • 2020-11-07
    Köpte DAOplus som fungerar. Snabb leverans via internet. Jag hade inga förväntningar alls och blev överraskad att DAO plus fungerar.
  • 2020-11-04
    Snabb leverans och paketet kom fram med postnord utan problem
  • 2020-11-03
    Jag köpte enzymer. Mycket bra information på hemsidan! Och snabb leverans ovanpå det.
  • 2020-11-02
    Snabb leverans. Köpte större förpackning p g a fraktkostnad. Snabbt svar av kundtjänst. Dock låg det en tom kapsel i burken vilket gör att jag undrar om jag fick en kapsel för lite eller inte. Verkar vara ett kunnigt företag, gillar utförlig info på hemsidan som de har.
    skrev om revivabio.se
    Hej Anette, Tack för din din respons. Kan du snarast kontakta oss så skall vi kompensera dig för att din burk innehöll en kapsel som var tom. Rent produktionsmässigt kan detta hända någon enstaka gång, men vi vill alltid kompensera våra kunder när något sådant sker. Ring oss mellan 9-11 imorgon så löser vi detta. Med vänlig hälsning Thomas Frid VD

• 2020-10-31
    Snabb leverans och bra produkt!
    Anna L
  • 2020-10-31
    Bra produkt. Jag känner mig inte besviken alls. Var helt efter mina förväntningar.
    Andreas W
  • 2020-10-29
    Köpte på RevivaBio hemsidan. Bra, snabb leverans
  • 2020-10-29
    Snabbt, informativt och enkelt!
  • 2020-10-27
    Supersnabb leverans (välj postnord inte dhl som dom rekommenderar)
  • 2020-10-20
    Snabb och smidig leverans av mina produkter!
    Mvh Lena
  • 2020-10-18
    Köpt!
    -DAOfood plus, magenzymer.
    - fantastiskt bra bemött!
    - hoppas att det skulle vara rätt produkt för mig!
    - lätt att få kontakt med samt snabb leverans!
  • 2020-10-16
    Jag har köpt daosin, quercetin mm. för att jag är histaminintolerant och jag tar dem om jag vet med mig att jag kommer äta histaminrik mat.