Alla kategorier Webshop revivabio.se

revivabio.se

Läs vad 111 kunder tycker om revivabio.se

• 2019-05-23

Vesna S skrev om revivabio.se
    Super bra produkt, ska köpa den igen. Läs mer
  • 2019-05-19

Ann-Kristin O skrev om revivabio.se
    Snabbt o bra inga problem med beställning o leverans Läs mer
  • 2019-05-18

Nils N skrev om revivabio.se
    Mitt Daosin tycks inte fungera på mig. Jag har fortfarande kvar huvudvärken vid intag av vissa födoämnen Läs mer
    2019-05-20 Linn T svarar Nils N
    Hej Nils, tack för dina synpunkter. Kan du ringar oss på tel 018-24 74 40 så ska vi försöka hjälpa dig med lite råd.

RevivaBio AB
  • 2019-05-14

Elisabeth A skrev om revivabio.se
    Köpt Magenzym och Parera. Daozin tidigare och de har alltid bra information och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-05-13

Niclas D skrev om revivabio.se
    Mycket snabb leverans, det uppskattas. Läs mer
  • 2019-05-09

Daniel O skrev om revivabio.se
    Jag ÄLSKAR revivabio. Jag är oerhört tacksam att jag hittade dem då jag är känslig för histaminer så jag använder daosin. Jag gick ifrån att må dåligt av allting jag åt till att kunna äta saker jag inte ätit på flera år utan problem. Jag är såld för livet. Tack för att ni finns! Snabba leveranser direkt till brevlådan. Läs mer
  • 2019-05-09

Lars L skrev om revivabio.se
    jag har ätit medlet alldeles för kort tid för att ge ett omdöme.åter kom senare. Läs mer
  • 2019-05-08

Kerstin J skrev om revivabio.se
    Jag såg på nätet att det fanns ett preparat , Daosin att ta i samband med histaminintolerans ( som jag antog att jag hade, men var inte säker ) Jag fick det snabbt tillsammans med utförlig beskrivning och använding av Daosin. Plus beskrivning av histominintolerans ,så ,ja,jag är väldigt nöjd.

Vänliga hälsningar
    Kerstin Läs mer
  • 2019-05-05

Birgit N skrev om revivabio.se
    Supersnabb och riktig leverans av Daosin. Jättebra preparat som hjälper mig att genomleva pollensäsongen utan några symptom. Läs mer
  • 2019-05-02

Pamela S skrev om revivabio.se
    Magnesium och histaminintoleranstabletter.
    Köpte via nätet, så inget bemötande.
    Inga större förväntningar, köpet nyss gjort så kan inte säga så mycket. Läs mer
  • 2019-04-29

Ingela C skrev om revivabio.se
    Beställde bara två preparat som jag inte ännu kan ge omdöme om. Men beställning och leverans fungerade smärtfritt.
    Återkommer senare när jag har fått mer erfarenhet, i det fall jag beställer fler produkter. Läs mer
  • 2019-04-28

Anna B skrev om revivabio.se
    Ena leveransen gick på bara 2 dagar. Den andra blev det något fel på så tog 10 dagar. Blev uppringd när de upptäckt missen (utan att jag först hört av mig och frågat vart den tagit vägen) och fick en ursäkt, lite d-vitamin på köpet och ett trevligt samtal med råd och tips. Återstår att se hur kosttillskotten hjälper. Men servicen är jag nöjd med! Läs mer
  • 2019-04-27

Birgitta O skrev om revivabio.se
    Har från början blivit bemött på ett mycket kunnigt och trevligt sätt av Revivabio. Blev så glad när jag för många år sedan upptäckte att det gick att köpa Daosin i Sverige. Tidigare har jag fått köpa det i Tyskland. Numer har ju företaget ett stort antal produkter för mag-/tarmproblem. Tur att ni finns! Läs mer
  • 2019-04-27

Petter N skrev om revivabio.se
    Jag köpte NTFactor som jag tycker är en väldigt spännande produkt och det känns som att min kropp "suger åt" sig varje droppe och mår bra av produkten! Läs mer
  • 2019-04-25

Anitha A skrev om revivabio.se
    Snabba leveranser, alltid bra bemötande.
    Engagerat och bra, snabba svar från Thomas om man har några frågor.
    Fungerar väldigt bra för mig. Läs mer
  • 2019-04-15

Aina H skrev om revivabio.se
    DAOsin och Magenzymer !
    De är bra men något dyra !!

Beställde vi nätet och det fungerade bra. Läs mer
  • 2019-04-14

Arni I skrev om revivabio.se
    Min fästmö (Marianne Norgren) hade ett långt telefonsamtal 2018 med Tomas Karlsson. Hon är en f d hälsorådgivare, har blivit elöverkänslig och fortsätter sitt sökande av nya rön om alternativmedicin där inte kommersialismen har tagit över helt. Hon upplever Revivabio som seriöst och ser mer till helheten av dagens hälsoproblem än läkemedelsindustrins propaganda. Vi kämpar vidare!
    Hälsingar

Levererades inom två dagar. Bra. Läs mer
  • 2019-04-03

Sofia M skrev om revivabio.se
    Köpte daosin.
    Har alltid blivit bra bemött.
    Trodde att det skulle strula med köpet igen, men då de bytt tillbaka till Klarna fortfor det smidigt.

Thomas är kanon! Tack! Läs mer
  • 2019-04-01

Helena S skrev om revivabio.se
    Sacro-Bol
    Bra bemötande, snabb leverans. Dock framgick inte att burken var så liten, dvs det kunde ha stått hur många dagsdoser innehållet räcker till. Det blev nu en ganska dyr dagskostnad för det tillskottet. Läs mer
  • 2019-03-22

Anders H skrev om revivabio.se
    Jag har köpt Daosin. RevivaBio har bemött mig på ett alldeles utmärkt och personligt sätt. Mycket bättre än vad man normalt kan förvänta sig som kund. Jag kommer definitivt att köpa av RevivaBio igen! Läs mer
  • Yasmin M

2019-03-21

Yasmin M skrev om revivabio.se
    Jag har ofta köpt Daosin och en gång Kerstin. De skickar sakerna väldigt fort och allt är rätt. Det enda som gör att jag inte köper mer är att det är rätt dyrt Läs mer

Marko L skrev om revivabio.se
    Bra firma med utmärkta produkter och kunnig vd. Läs mer

Ann-Charlotte E skrev om revivabio.se
    Jak köpte Daosin. Bra information från företaget om produkten och en bra hemsida med relevant information om produkten. Intressanta inlägg på hemsidan om andra produkter och om hälsa. Verkar vara ett företag som bryr sig om sina kunder vilket känns bra vid köp. Läs mer

Robert S skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin. Blev fel med betalningen vilket var utom revivas kontroll. Ringde upp och det löstes manuellt.

Snabb leverans, oftast dagen eller dagendagen efter. Läs mer
  • 2019-03-08

Monika & skrev om revivabio.se
    RevivaBio är, vad jag vet hittills, det enda företaget som säljer Daosin/ett enzym som heter diaminoxidas och som behövs för oss som inte kan bryta ner matens histamin i tunntarmen. Det har funkat jättebra att beställa från RevivaBio. Läs mer
  • 2019-03-06

Anita M skrev om revivabio.se
    Köpte Magnesium sensetive! Sks vara ett naturligt histsmin. Jsg har väldigt mycket allergier och ingen vet vsrför. Brukar normalt behöva ta flera allergi tabletter per dag men sen jag började med Magnesium för ett par veckor sedanbehöver jag bara ta en tablett per dag!!
    Hälsningar Anita Mann Läs mer
  • 2019-03-05

Rut O skrev om revivabio.se
    Magnesium sensitive. Snabbt, lätt, bra info. Mkt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-05

Annika K skrev om revivabio.se
    Snabb och smidig leverans i brevlådan, inget för stort paket till små saker. Läs mer
  • 2019-02-25

Ingrid R skrev om revivabio.se
    Köper daosin från Reviva
    Ett mycket personligt företag med snabb service Läs mer
  • 2019-02-21

Anders A skrev om revivabio.se
    Jag beställde Atrantil 90 kapslar 190124 men har ännu inte fått några men jag har fått fakturan som förfaller 190228.

Jag är verkligen besviken.

Mina förväntningar var att den beställda varan skulle ha levererats inom 14 dagar.

Dålig stil. Läs mer
    2019-02-21 Thomas K svarar Anders A
    Hej Anders,

Det är mycket illa. Jag har sökt dig per telefon men inte nått dig än. Vanligtvis är det Post Nord som har slarvat bort våra leveranser när de inte når fram till våra kunder. Men den här gången har vi upptäckt att din order "föll mellan maskorna" när en medarbetare tog över packningsjobbet efter en annan medarbetare. Vi skickar dock din order direkt idag och kompenserar dig med ett par burkar D-vitamin som jag hoppas du får nytta av i vintermörkret.
    Jag vill gärna att du ringer oss så vi får stämma av din situation lite djupare.

VD
  • 2019-02-21

Carina R skrev om revivabio.se
    Har fortfarande inte fått produkten trots att det var 1 månad sedan jag beställde! Läs mer
    2019-02-21 Thomas K svarar Carina R
    Hej Carina,

Det var mycket illa. Vanligtvis är det Post Nord som har slarvat bort våra leveranser när de inte når fram till våra kunder. Men den här gången har vi upptäckt att din order "föll mellan maskorna" när en medarbetare tog över packningsjobbet efter en annan medarbetare. Vi skickar dock din order direkt idag och kompenserar dig med ett par burkar D-vitamin som jag hoppas du får nytta av i vintermörkret.

VD
  • Rebecca H

2019-02-20

Rebecca H skrev om revivabio.se
    Jag tycker Reviva besitter en otrolig kunskap och erfarenhet vilket ger trygghet vid köp av deras produkter.

Jag äter advance activ sedan två år tillbaks och har aldrig varit så pigg och frisk som efter att jag började äta dem.
    ( speciellt vintertid)
    Mina förväntningar var inte jättehöga innan men nu vill jag inte leva utan dessa. Läs mer
  • 2019-02-19

Jan J skrev om revivabio.se
    Utmärkt service och engagemang. Tyvärr kunde vi ej få effekt🤒.
    Jan Läs mer
  • 2019-02-19

MARTA F skrev om revivabio.se
    Jättebra och snabb service, trots problem med leveransen (ej orsakat av Revivabio) fick jag min order inom några dagar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-29

Ida E skrev om revivabio.se
    Stort & Bra utbud och rena produkter! Läs mer
  • 2019-01-28

Inga-Lena W skrev om revivabio.se
    Köpte Daocin. Min kropp mådde inte bra på den. Ingen histaminintolerans antagligen. Ville dock testa. Läs mer
  • 2019-01-28

Marie M skrev om revivabio.se
    Jag köpte daosin och parera , två produkter som verkligen hjälper och de är så snabba och skicka iväg varorna . Så ett stort plus för det . Läs mer
  • 2019-01-27

Inga-lill H skrev om revivabio.se
    Mycket nöjd med produkterna. Snabb leverans . Bra webbshop Läs mer
  • Lena D

2019-01-23

Lena D skrev om revivabio.se
    NTF
    Mycket trevligt bemött, bra och informativt. Läs mer
  • 2019-01-20

Maria L skrev om revivabio.se
    Bra, inget speciellt åt något håll. Läs mer
  • 2019-01-18

Josefin M skrev om revivabio.se
    Har fått hjälp av produkten daosin och har mindre histaminproblem. Fick med en mycket bra artikel som förklarar vad histaminintolerans är och är mycket tacksam för den, kanske borde den finnas som information på hemsidan?
    I övrigt bra med ett företag som vill utvecklas vilket det tyder på när de uppmanar till kontakt om vad man tycker om produkten. Läs mer

Håkan W skrev om revivabio.se
    Lätt stt beställa. Snabb o korrekt leverans. Läs mer

Nina H skrev om revivabio.se
    Daosin, inga förväntningar. Visste vad jag ville köpa. Läs mer

Eva L skrev om revivabio.se
    Otroligt bra kundservice. Tyvärr dyrt. Läs mer

Elisabeth L skrev om revivabio.se
    Jag beställde Daosin via internet, fick bekräftelse på mailen på en gång, fick mitt paket bara 3 dagar senare, jag är mycket nöjd med företaget. Läs mer
  • 2019-01-16

Henrik O skrev om revivabio.se
    Köpte kosttillskott (Advant Active), och allt fungerade utmärkt gällande köp och leverans. Läs mer
  • Rune S

2019-01-15

Rune S skrev om revivabio.se
    För mig är RvivaBio en högt värdrad resurs när det gäller kosttillskott och dessutom finns den i Sverige. Läs mer
  • 2019-01-15

Per G skrev om revivabio.se
    Köpte en förpackning Daosin, fungerade perfekt att beställa och beställningen levererades mycket snabbt direkt till brevlådan. Läs mer
  • 2019-01-15

Lina V skrev om revivabio.se
    Jag har nu väntat i nästan 4 veckor på min beställning som fortfarande inte kommit. Läs mer
    2019-01-15 Thomas K svarar Lina V
    Hej Lina,

Det här var allvarligt. Jag har sett en order som kom in till oss med ditt namn den 23 december och på grund av julledigheten kunde inte leveransen skickas förrän den 27 december. Jag ser i våra noteringar att leveransen skickades till dig den 27 december. Tyvärr händer det att Post Nord är mer än senfärdiga med leveranserna och det verkar som om du har blivit drabbad. Jag ringer dig så reder vi ut det här på ett smidigt sätt.

RevivaBio AB
    2019-01-15 Lina V svarar Thomas K
    Tack Thomas,
    Vi får hålla tummarna för att produkten kommer snart då. Då vet jag iallafall att felet inte ligger hos er utan hos postnord.
    Lina
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Lina V gillar detta

Palmbladsgatan 7, 754 50 Uppsala