revivabio.se

Läs vad 174 kunder tycker om revivabio.se

• 2020-01-22

Ann-louise T skrev om revivabio.se
    Preparatet jag beställde var mycket dyrt och det var först när det kom som det framgick att jag skulle ta två kapslar/per måltid, under lång tid innan effekt skulle visa sig. Jag fick för mig att jag kunde ta ett par kapslar när jag ville tex. ta ett glas vin. Besviken på detta och har inte testat då det inte är någon idé. Kastat pengarna i sjön, förhoppningsvis något till Barncancerfonden. Det goda var snabb leverans. Läs mer
  • 2020-01-21

Mikael P skrev om revivabio.se
    Missvisande. Jag beställde bla en ”ask” med Daosin kapslar. Just denna ask fanns bara med 30 st kapslar och det var en behändig liten ask i hård plast som är lättare att bevara kapslarna i än i en kartong med kartor som kapslarna annars ligger i. Men nu fick jag ändå ingen ask utan en kartong med just kartor. Hade jag velat ha en kartong med kartor så hade jag beställt en med 90 kapslar på en gång istället. Mycket dåligt! Läs mer
  • 2020-01-20

Karin A skrev om revivabio.se
    Med Daosin är mina nässelutslag så gott som borta / Karin Läs mer
  • 2020-01-20

Ann-sophie G skrev om revivabio.se
    Jag köpte Daosin och har fått snabba leveranser. Produkten verkar hjälpa mig Läs mer

Elizabeth L skrev om revivabio.se
    Daosin. Tyckte jag fick bra och kunnig hjälp verkar veta vad han pratar om. Läs mer

Susanne T skrev om revivabio.se
    Jag köpte Daosin.
    Det var enkelt att beställa och snabb leverans! Läs mer

Claudia O skrev om revivabio.se
    Jag köpte Broccoliextrakt+ som gör mig piggare. Jag har provat broccoligroddar från ett annat företag, men jag märkte stor skillnad när jag provade Revivabios produkt. Bättre kvalité.
    Det var lätt att hitta på hemsidan, och snabb leverans. Jag blev väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-01-15

Nina A skrev om revivabio.se
    Skickar flertal mejl, bland annat att ni redan skickat ett mejl och att jag inte svarat med en review samt en otacksam text där ni inte ens frågar om jag vill, utan bestämt säger att man ska göra det.

Bara för man beställer från er har ni inte dessa rättigheter Läs mer
    2020-01-17 Linn T svarar Nina A
    Hej Nina, tack för dina synpunkter.

Det mejl som har gått ut till dig kommer från Reco och jag håller med om att texten från deras sida kan verka uppfordrande. Jag har kontaktat Reco och bett dem se över texten. De lovade att göra det.
    Att vi har anlitat Reco för att få in omdömen från våra kunder beror enbart på att Google annars missgynnar webbshopar (vid sökningar via nätet) som inte har den typen av omdömen som man kan få in via Reco eller liknande företag. Den digitala världen är lite knepig och komplex kan man tycka ibland.

Det viktigaste för oss är att våra kunder kan få hjälp med hälsan. Hur har det gått för dig med det du har beställt från oss? Märker du att du mår bättre?

Med vänlig hälsning
    Thomas Frid
  • 2020-01-13

Gunilla & skrev om revivabio.se
    Snabba leveranser och en av få som säljer smörsyra. Läs mer
  • 2020-01-12

Ann-sofie W skrev om revivabio.se
    Beställde 30st Daosin för att se om det skulle hjälpa mot min histamin allergi.
    Den kom snabbt hem i brevlådan.
    Och Daosin hjälpte direkt, inga utslag.
    Ska beställa 90st nästa gång Läs mer
  • 2019-12-20

Annika L skrev om revivabio.se
    Bra, kunnigt och och trevligt bemötande samt bra preparat Läs mer
  • Andrea N

2019-12-19

Andrea N skrev om revivabio.se
    Köpte Advant Kvinna multivitaminer tabl, är supernöjd! Känner mej piggare o mer alert! Läs mer
  • 2019-12-17

Yvonne K skrev om revivabio.se
    Tyvärr gav det inte önskad effekt. Läs mer
  • 2019-12-16

Olivia H skrev om revivabio.se
    Bra site, lätt att navigera. Otroligt bra utbud och genomtänkta produkter, bra med fakta på hemsidan. Skiljer sig ifrån andra hälsokostprepart med sina lättupptagliga val av vitaminer och mineraler. Plus för snabb leverans! Läs mer
  • 2019-12-15

Feras T skrev om revivabio.se
    Bra, jag känner bättre när jag ta Daosin. Försätter prova den på långt sikt.

Tack Läs mer
  • 2019-12-13

Rosita S skrev om revivabio.se
    Hej, har köpt NT Faktor, intressant att prova en för mig ny produkt, som enl info ska kunna behålla vitalitet och "reparera" både kropp och psyke. (mina egna formuleringar!) Jag tycker att allt fungerar bra i kontakten med reviva.bio! Jag önskar er god fortsättning! Rosita Läs mer
  • 2019-12-12

Margareta C skrev om revivabio.se
    får en del tips om IBS
    Snabba leveranser och lätt att betala genom Klarna Läs mer
  • 2019-12-06

Frida L skrev om revivabio.se
    Tålde inte produkten. Min mamma tålde den inte heller. Snabb leverans men spelar ingen roll om produkten inte går att använda. Läs mer
  • 2019-12-05

Hanna M skrev om revivabio.se
    Bra produkter. Bra hemsida och snabb leverans. Läs mer
  • Rigmor W

2019-12-05

Rigmor W skrev om revivabio.se
    Daosin har jag köpt.
    Kul att ni hör av er hur/om det fungerar Läs mer
  • Leopold D

2019-12-04

Leopold D skrev om revivabio.se
    Jag beställde boken Food intolerance och en burk Quercetin vid två olika tillfällen och blev då fakturerad frakt för bägge. Men jag fick inte två leveranser utan en leverans med bägge varorna. Alltså borde jag inte fakturerats med två porton, utan ett. Och det var absolut inte godkänt.

I övrigt har jag inget negativt att anmärka. Läs mer
  • 2019-12-03

Hälsopraktiken A skrev om revivabio.se
    Mycket bra kundservice och fantastiska leveranstider! Bara ++++ Läs mer
  • 2019-11-25

Margareta F skrev om revivabio.se
    daosin.
    Snabb leverans, bra information. Läs mer
  • 2019-11-02

Perfekt vara
    Varan levererad snabbt
    Kan betala med Klarna
    Varan är Ultra Binder från Quicksilver
    Varan visade tydligt positivt resultat redan efter första veckan

Ett stort minus till företag som stöder forskningen som stöder varumärkesskyddade ordet cancer. På 1950 talet förstod man cancer och hur det tas bort. Det 1a de gjorde var att ta patent och varumärkesskydda cancer. När du förstår lagen om varumärkesskydd förstår du cancer skandalen. Den största vårdskandalen i vår tid! Varumärkesskydd går ut på att ägaren av märket skall kunna utveckla varan och öka sitt kundunderlag. Cancer är mycket framgångsrikt. All forskning om cancer går ut på att ägaren håller liv i cancer. Glöm altruism på Wall street. Läs mer
  • 2019-10-27

Ingrid L skrev om revivabio.se
    Jag är ny som kund, men har stora förhoppningar av bl.a produkten DAOSIN, köpte även magnesium sensitive och quercy plus.
    Företaget har bra information om produkter och olika hälsoproblem på sin hemsida, känns seriöst....
    Bra med snabb leverans Läs mer
  • 2019-10-18

Eva C skrev om revivabio.se
    Bra och upplösande/utbildande information om produkterna 😊
    Allt fungerade perfekt 👍🏼 Läs mer
  • 2019-10-14

Mikael L skrev om revivabio.se
    Köpte Dausin, fick dom hyfsat snabbt. Tyckte att produkten hjälpte lite, så ska beställa fler för att se om de blir ännu bättre. Läs mer
  • 2019-10-12

Bengt K skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin.
    Har blivit mycket bra bemött av företaget Revivabio.
    Förväntade mig lindring av min histaminintolerans.
    Tycker att jag känner viss lindring av mina besvär när jag använder kapslarna. Läs mer
  • 2019-10-09

Jane E skrev om revivabio.se
    Jag har köpt Daosin. Som jag tycker fungerar bra, men dyrt. Det har även fungerat bra med leveranser. Känner att jag är i det stora hela nöjd. Läs mer
  • 2019-10-03

Johanna H skrev om revivabio.se
    Har bara haft bra upplevelse, bra att kunna med hjälp av revibabio ändå njuter mat med histamin tack vare DAOSIN! Läs mer
  • 2019-09-30

Karin H skrev om revivabio.se
    Bra bemötande.Lätt beställa.Snabb leverans.Beställde broccolipulver. Läs mer
  • 2019-09-30

Britt M skrev om revivabio.se
    Bra produkter och supersnabb leverans! Läs mer
  • 2019-09-29

Marie B skrev om revivabio.se
    Snabb leverans, bra hemsida och en bra produkt. Läs mer
  • 2019-09-26

Monica & skrev om revivabio.se
    Jag j har köpt broccolipulver + o h tycker att jag blivit både piggare i min mentala yrötthet samt fått minskat sötsug sedan jag började använda den. Dock kan jag som sjukslriven med begränsad ekonomi önska att den vore lite billigare... Läs mer
  • 2019-09-23

Helli S skrev om revivabio.se
    Jordnära, hjälpsamma och otroligt vänliga! Läs mer
  • 2019-09-21

Helene R skrev om revivabio.se
    Jättebra produkter som verkligen fungerar och hjälpsam och kunnig personal. Läs mer
  • 2019-09-20

Marléne R skrev om revivabio.se
    Jag känner ingen skillnad och skulle jag känt skillnad hade det ändå varit alldeles för dyrt för mig att ha råd att fortsätta med dessa tabletter Läs mer
  • 2019-09-18

Lise-Lotte R skrev om revivabio.se
    Snabb leverans. Per telefon bra bemötande och trevligt, informerande samtal. Läs mer
  • 2019-09-15

Caroline F skrev om revivabio.se
    Jag fick många bra råd och ett trevligt bemötande. Jag har köpt magenzym, probiotika och magnesium. Läs mer
  • Sven R

2019-09-15

Sven R skrev om revivabio.se
    Bra sortiment. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-09-14

Inger L skrev om revivabio.se
    Köpte Atrantil och är väldigt nöjd. Äntligen en produkt som fungerar. Postnord var lite sena med leveransen men fick mycket bra service av företaget. Läs mer
  • 2019-09-11

Else K skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin. Både beställning och utskick fungerade
    mycket bra. Jag är nöjd med allt. Kommer att både
    handla och informera mig om produkter på deras hemsida framöver. Läs mer
  • 2019-09-02

Johanna F skrev om revivabio.se
    Otroligt snabb leverans! Gjorde beställningen strax innan kl 16 på torsdagen och hade varan i brevlådan dagen efter. Läs mer
  • 2019-09-01

Annika O skrev om revivabio.se
    Kosttillskott, snabbt och enkelt att beställa med betalning via klarna. Snabb leverans. Mer än förväntan gick beställning till leverans både smidigare och snabbt. Läs mer
  • 2019-08-29

Helen N skrev om revivabio.se
    RevivaBio Zymfoni 90 kapslar
    Sökte efter tabletter som innehåller Alfa-galaktosidas på google och hittade er produkt.
    Hade haft en liknande produkt som finn att köpa i apotek men ger inte 100% effekt.
    Har levat med dåligt i magen när jag äta lök och vitlök. Problemet påverka mycket på mitt liv från jobbet till en vanligt dag eller speciellt när jag ska ute på resa. Även tabletterna som jag hade haft innan kan bara minka till 80% problemet. Minsa min tid att besöka toalett och mindre gasigt i magen men problem är fortfarande kvar.
    Men nu är mitt liv räddad med era produkten jag kan leva normal igen. Bra hälsa jobba effektiv och leva med livskvalitet. Tack så mycket för hjälpen och hoppas era företag kommer utveckla mer och mera folk kommer känna era produkter som jag. Läs mer
  • 2019-08-26

Gertrud F skrev om revivabio.se
    Pålitligt och mycket snabb leverans! Läs mer
  • 2019-08-17

Kristina N skrev om revivabio.se
    DAOSIN. Ok hemsida, hade ingen personlig kontakt. Tyckte att det tog rätt många dagar innan leverans. Produkten verkar ju bra men blir dyr på dagsbasis med tanke på hur många kapslar och hur ofta den ska intas. Läs mer
  • 2019-08-14

Britt S skrev om revivabio.se
    Köpte smörsyra. Mycket nöjd med både produkt och leverans. Läs mer
  • 2019-07-31

Daniel S skrev om revivabio.se
    Utmärkt service, unika produkter och snällt bemötande. Läs mer