Alla kategorier Webshop revivabio.se

revivabio.se

Läs vad 135 kunder tycker om revivabio.se

• 2019-09-15

Caroline F skrev om revivabio.se
    Jag fick många bra råd och ett trevligt bemötande. Jag har köpt magenzym, probiotika och magnesium. Läs mer
  • Sven R

2019-09-15

Sven R skrev om revivabio.se
    Bra sortiment. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-09-14

Inger L skrev om revivabio.se
    Köpte Atrantil och är väldigt nöjd. Äntligen en produkt som fungerar. Postnord var lite sena med leveransen men fick mycket bra service av företaget. Läs mer
  • 2019-09-11

Else K skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin. Både beställning och utskick fungerade
    mycket bra. Jag är nöjd med allt. Kommer att både
    handla och informera mig om produkter på deras hemsida framöver. Läs mer
  • 2019-09-02

Johanna F skrev om revivabio.se
    Otroligt snabb leverans! Gjorde beställningen strax innan kl 16 på torsdagen och hade varan i brevlådan dagen efter. Läs mer
  • 2019-09-01

Annika O skrev om revivabio.se
    Kosttillskott, snabbt och enkelt att beställa med betalning via klarna. Snabb leverans. Mer än förväntan gick beställning till leverans både smidigare och snabbt. Läs mer
  • 2019-08-29

Helen N skrev om revivabio.se
    RevivaBio Zymfoni 90 kapslar
    Sökte efter tabletter som innehåller Alfa-galaktosidas på google och hittade er produkt.
    Hade haft en liknande produkt som finn att köpa i apotek men ger inte 100% effekt.
    Har levat med dåligt i magen när jag äta lök och vitlök. Problemet påverka mycket på mitt liv från jobbet till en vanligt dag eller speciellt när jag ska ute på resa. Även tabletterna som jag hade haft innan kan bara minka till 80% problemet. Minsa min tid att besöka toalett och mindre gasigt i magen men problem är fortfarande kvar.
    Men nu är mitt liv räddad med era produkten jag kan leva normal igen. Bra hälsa jobba effektiv och leva med livskvalitet. Tack så mycket för hjälpen och hoppas era företag kommer utveckla mer och mera folk kommer känna era produkter som jag. Läs mer
  • 2019-08-26

Gertrud F skrev om revivabio.se
    Pålitligt och mycket snabb leverans! Läs mer
  • 2019-08-17

Kristina N skrev om revivabio.se
    DAOSIN. Ok hemsida, hade ingen personlig kontakt. Tyckte att det tog rätt många dagar innan leverans. Produkten verkar ju bra men blir dyr på dagsbasis med tanke på hur många kapslar och hur ofta den ska intas. Läs mer
  • 2019-08-14

Britt S skrev om revivabio.se
    Köpte smörsyra. Mycket nöjd med både produkt och leverans. Läs mer

Daniel S skrev om revivabio.se
    Utmärkt service, unika produkter och snällt bemötande. Läs mer

Haydeh D skrev om revivabio.se
    Jag beställde Daosin, det krånglade med leveransen men personalen skötte det mycket professionellt.
    Tack! Läs mer

Joachim J skrev om revivabio.se
    Hej jag har köpt Daosin vet ej effekten ännu. Bra service och snabb leverans.👏 Läs mer
  • 2019-07-29

Anna K skrev om revivabio.se
    Snabb leverans av Dao. Bra beskrivning och information som följde med medicinen. Läs mer
  • Marie S

2019-07-27

Marie S skrev om revivabio.se
    Jag köpte NT Factor för att se om det kunde hjälpa mot min ihållande hosta som jag haft i ca 10 år efter en svår mycoplasma lunginflammation. Hostan gav inte med sig och jag blev ordinerad den ena kortison behandlingen efter den andra utan hjälp. Jag beslöt att sluta med kortisonet och jag märkte ingen skillnad på hostan, den blev varken sämre eller bättre men fanns ju fortfarande kvar. Efterhand utvecklade sig hostan till en överkänslighet mot mat, vad jag märkt är det främst när jag äter mat med tillsatsämnen, för mycket mjölkprodukter samt mat med histaminer. Drar jag ner på detta blir hostan bättre men jag är fortfarande känslig och den blir dessutom värre när jag lägger mig ner för att sova. Sedan läste jag om NTFactor. Efter ca 1 månads användning är problemen i stort sett borta!! Fantastiskt! Min plan är att fortsätta min dos med 3 mått om dagen ett tag till och sedan trappa ner.
    Marie Läs mer
    2019-08-10 Thomas K svarar Marie S
    Hej Marie,

Vilken fantastik berättelse du har. Kan du ringa mig på tel 018-247440 under arbetstid? Jag har en del tankar som jag vill samtala med dig om.

Med vänlig hälsning
    Thomas Frid
    RevivaBio AB
  • 2019-07-27

Anita S skrev om revivabio.se
    Företaget över förväntan mycke bra. Tråkigt bara att PostNord tog 3 dagar på sig för att leverera brevet. Läs mer
  • 2019-07-18

Jill H skrev om revivabio.se
    Jag köpte Daosin för att jag är
    allergisk mot histamin.

Bara positivt.

Hade inga förväntningar ,men allt vara bara bra. Läs mer
  • 2019-07-12

Katarina B skrev om revivabio.se
    Köpte magzyme och digest plus.
    Snabb leverans.
    Mailade en fråga och fick snabbt svar.
    Ger topp betyg. Läs mer
  • 2019-07-12

Melissa B skrev om revivabio.se
    Mycket snabb frakt av varorna. Läs mer
  • 2019-07-11

Anna-Lena G skrev om revivabio.se
    Jag köpte daosin, allt har funkat jättebra.
    Jag kommer beställa mera därifrån. Läs mer
  • 2019-07-09

Sandra D skrev om revivabio.se
    Jag köpte tillskott och medicin för migrän och IBS. Jag fick snabba svar och mycket snabb leverans av produkterna. Jag blev mkt väl bemött och rekommenderar varmt företaget. Läs mer
  • 2019-06-07

Joakim K skrev om revivabio.se
    Bra pris och mycket snabb leverans. Läs mer
  • Birgitta A

2019-06-02

Birgitta A skrev om revivabio.se
    Jag köpte NT factor. Otroligt snabb leverans. Tydlig sida och mycket bra och utförlig information om preparatet och dess användning. Rekommenderar !! Läs mer
  • 2019-05-28

Monica B skrev om revivabio.se
    Synbiotics

Mina förväntningar var en hyfsat snabb leverans och det fick jag.
    Fick oxå information om status på beställning.
    Fullt nöjd med köpet. Läs mer
  • 2019-05-23

Vesna S skrev om revivabio.se
    Super bra produkt, ska köpa den igen. Läs mer
  • 2019-05-19

Ann-Kristin O skrev om revivabio.se
    Snabbt o bra inga problem med beställning o leverans Läs mer
  • 2019-05-18

Nils N skrev om revivabio.se
    Mitt Daosin tycks inte fungera på mig. Jag har fortfarande kvar huvudvärken vid intag av vissa födoämnen Läs mer
    2019-05-20 Linn T svarar Nils N
    Hej Nils, tack för dina synpunkter. Kan du ringar oss på tel 018-24 74 40 så ska vi försöka hjälpa dig med lite råd.

Med vänlig hälsning
    Thomas Karlsson
    RevivaBio AB
  • 2019-05-14

Elisabeth A skrev om revivabio.se
    Köpt Magenzym och Parera. Daozin tidigare och de har alltid bra information och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-05-13

Niclas D skrev om revivabio.se
    Mycket snabb leverans, det uppskattas. Läs mer
  • 2019-05-09

Daniel O skrev om revivabio.se
    Jag ÄLSKAR revivabio. Jag är oerhört tacksam att jag hittade dem då jag är känslig för histaminer så jag använder daosin. Jag gick ifrån att må dåligt av allting jag åt till att kunna äta saker jag inte ätit på flera år utan problem. Jag är såld för livet. Tack för att ni finns! Snabba leveranser direkt till brevlådan. Läs mer
  • 2019-05-09

Lars L skrev om revivabio.se
    jag har ätit medlet alldeles för kort tid för att ge ett omdöme.åter kom senare. Läs mer
  • 2019-05-08

Kerstin J skrev om revivabio.se
    Jag såg på nätet att det fanns ett preparat , Daosin att ta i samband med histaminintolerans ( som jag antog att jag hade, men var inte säker ) Jag fick det snabbt tillsammans med utförlig beskrivning och använding av Daosin. Plus beskrivning av histominintolerans ,så ,ja,jag är väldigt nöjd.

Vänliga hälsningar
    Kerstin Läs mer
  • 2019-05-05

Birgit N skrev om revivabio.se
    Supersnabb och riktig leverans av Daosin. Jättebra preparat som hjälper mig att genomleva pollensäsongen utan några symptom. Läs mer
  • 2019-05-02

Pamela S skrev om revivabio.se
    Magnesium och histaminintoleranstabletter.
    Köpte via nätet, så inget bemötande.
    Inga större förväntningar, köpet nyss gjort så kan inte säga så mycket. Läs mer
  • 2019-04-29

Ingela C skrev om revivabio.se
    Beställde bara två preparat som jag inte ännu kan ge omdöme om. Men beställning och leverans fungerade smärtfritt.
    Återkommer senare när jag har fått mer erfarenhet, i det fall jag beställer fler produkter. Läs mer
  • 2019-04-28

Anna B skrev om revivabio.se
    Ena leveransen gick på bara 2 dagar. Den andra blev det något fel på så tog 10 dagar. Blev uppringd när de upptäckt missen (utan att jag först hört av mig och frågat vart den tagit vägen) och fick en ursäkt, lite d-vitamin på köpet och ett trevligt samtal med råd och tips. Återstår att se hur kosttillskotten hjälper. Men servicen är jag nöjd med! Läs mer
  • 2019-04-27

Birgitta O skrev om revivabio.se
    Har från början blivit bemött på ett mycket kunnigt och trevligt sätt av Revivabio. Blev så glad när jag för många år sedan upptäckte att det gick att köpa Daosin i Sverige. Tidigare har jag fått köpa det i Tyskland. Numer har ju företaget ett stort antal produkter för mag-/tarmproblem. Tur att ni finns! Läs mer
  • 2019-04-27

Petter N skrev om revivabio.se
    Jag köpte NTFactor som jag tycker är en väldigt spännande produkt och det känns som att min kropp "suger åt" sig varje droppe och mår bra av produkten! Läs mer
  • 2019-04-25

Anitha A skrev om revivabio.se
    Snabba leveranser, alltid bra bemötande.
    Engagerat och bra, snabba svar från Thomas om man har några frågor.
    Fungerar väldigt bra för mig. Läs mer
  • 2019-04-15

Aina H skrev om revivabio.se
    DAOsin och Magenzymer !
    De är bra men något dyra !!

Beställde vi nätet och det fungerade bra. Läs mer
  • 2019-04-14

Arni I skrev om revivabio.se
    Min fästmö (Marianne Norgren) hade ett långt telefonsamtal 2018 med Tomas Karlsson. Hon är en f d hälsorådgivare, har blivit elöverkänslig och fortsätter sitt sökande av nya rön om alternativmedicin där inte kommersialismen har tagit över helt. Hon upplever Revivabio som seriöst och ser mer till helheten av dagens hälsoproblem än läkemedelsindustrins propaganda. Vi kämpar vidare!
    Hälsingar

Levererades inom två dagar. Bra. Läs mer
  • 2019-04-03

Sofia M skrev om revivabio.se
    Köpte daosin.
    Har alltid blivit bra bemött.
    Trodde att det skulle strula med köpet igen, men då de bytt tillbaka till Klarna fortfor det smidigt.

Thomas är kanon! Tack! Läs mer
  • 2019-04-01

Helena S skrev om revivabio.se
    Sacro-Bol
    Bra bemötande, snabb leverans. Dock framgick inte att burken var så liten, dvs det kunde ha stått hur många dagsdoser innehållet räcker till. Det blev nu en ganska dyr dagskostnad för det tillskottet. Läs mer
  • 2019-03-22

Anders H skrev om revivabio.se
    Jag har köpt Daosin. RevivaBio har bemött mig på ett alldeles utmärkt och personligt sätt. Mycket bättre än vad man normalt kan förvänta sig som kund. Jag kommer definitivt att köpa av RevivaBio igen! Läs mer
  • Yasmin M

2019-03-21

Yasmin M skrev om revivabio.se
    Jag har ofta köpt Daosin och en gång Kerstin. De skickar sakerna väldigt fort och allt är rätt. Det enda som gör att jag inte köper mer är att det är rätt dyrt Läs mer

Marko L skrev om revivabio.se
    Bra firma med utmärkta produkter och kunnig vd. Läs mer

Ann-Charlotte E skrev om revivabio.se
    Jak köpte Daosin. Bra information från företaget om produkten och en bra hemsida med relevant information om produkten. Intressanta inlägg på hemsidan om andra produkter och om hälsa. Verkar vara ett företag som bryr sig om sina kunder vilket känns bra vid köp. Läs mer

Robert S skrev om revivabio.se
    Köpte Daosin. Blev fel med betalningen vilket var utom revivas kontroll. Ringde upp och det löstes manuellt.

Snabb leverans, oftast dagen eller dagendagen efter. Läs mer
  • 2019-03-08

Monika & skrev om revivabio.se
    RevivaBio är, vad jag vet hittills, det enda företaget som säljer Daosin/ett enzym som heter diaminoxidas och som behövs för oss som inte kan bryta ner matens histamin i tunntarmen. Det har funkat jättebra att beställa från RevivaBio. Läs mer

Palmbladsgatan 7, 754 50 Uppsala