Rimbo Begravning & Familjejuridik

Rimbo Begravning & Familjejuridik

Call 0175-700 21 Share

About company

Rimbo Begravning & Familjejuridik är din personliga begravningsbyrå i Rimbo med omnejd. Vi tar hand om allt som rör begravning på ett personligt och omhändertagande sätt. Med över 30 års erfarenhet av begravning lotsar vi dig tryggt genom hela processen. Välkommen till oss för ett första kostnadsfritt samtal!

14 omdömen om Rimbo Begravning & Familjejuridik

Sedan starten hos Reco 2018

Göran M
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Tack Jens för fint, omtänksamt och lyhört bemötande. Rekommenderas varmt. Göran Malmros med familj

Mikael F
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Seriös, saklig och personlig, helt enkelt professionell!

Eva Kristina Elisabeth W
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Trevligt bemötande, förståelse och svar på allt jag behövde veta. Kände mig lugn och stöttad i en tid av att fatta svåra beslut.

Cherry K
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Jättefint bemötande från Erik, som var mycket varm och empatisk. Han ledde mig genom all planering och var ett otroligt stabilt stöd i den svåra tiden med alla val inför begravningen. Mycket professionellt och värdigt!

Svar från Rimbo Begravning & Familjejuridik

Bäste Cherry, stort tack för dina ord, det har varit en ära att hjälpa Er genom detta och det var en fin stund i kyrkan. Med varma hälsningar Erik Eriksson.

Britt E

Över förväntan, kan rekommendera Rimbo Begravningsbyrå

Svar från Rimbo Begravning & Familjejuridik

Stort tack Britt, för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme om oss. Vi är tacksamma att du kände att det var över förväntan. Allt gott Erik Eriksson

Peter L
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Väldigt vänligt och respektfullt bemötande. Personligt och inkännande.

Svar från Rimbo Begravning & Familjejuridik

Hej Peter, Hoppas du och dina nära känner lite lugn och värme i dessa tider. Jag ville bara ta en stund för att personligen tacka dig för att du valde oss som er begravningsbyrå. Det har varit en ära för oss att vara där för er och er familj när ni behövde det som mest. Att förlora någon är aldrig lätt, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Dina vänliga ord om vår service betyder enormt mycket för oss. Att veta att vi kunde ge er den support och omtanke ni behövde gör vårt...

Eva Katarina P
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Mycket bra bemötande. Rekommenderas varmt.

Svar från Rimbo Begravning & Familjejuridik

Hej Eva, Hoppas du och dina nära känner lite lugn och värme i dessa tider. Jag vill ta tillfället i akt för att personligen tacka dig för att du valde oss som er begravningsbyrå. Vi har verkligen uppskattat möjligheten att stå vid er sida och stötta er familj i detta känslosamma ögonblick. Att förlora någon är aldrig en enkel resa, och vi är tacksamma för att ni lät oss vara en del av att hedra minnet av er kära. Dina vänliga ord om vår service betyder otroligt mycket för oss. Att veta att vi har kunnat ge er den omtanke...

Marita P
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Min Bernards begravning i Rimbos vackra medeltida kyrka . Kistöppningen med barn och barnbarn kl13 februari 8-2019 En allvarlig,vänlig kvinna bistod oss.Jag kysste min älskade farväl,hans panna var så kall som gjord av vit marmor.När kistans lock fälldes ner gav hon mig nickeln och bad mig låsa. Kyrkorummet gjordes sedan i Ordning för gudstjänst . Kransarna bars in ,stora blom- buketter ,stora vita Lilljor i mängd 4 höga gyllene stakar med stearinljus tändes .Det blev så vackert .Hela kistlocket var täckt med Lilljor.Bernards...

Kjell K
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Vi träffades i vårt hem och planerade tillsammans begravningen. Valde kista, urna, valde blommor och förtäring. Vi förväntade oss att få hjälp och råd inför begravningen och de levde upp till den förväntningen på ett proffsigt och ödmjukt sätt. Allt har varit till vår belåtenhet och vi känner oss mycket nöjda. Vänligen Kjell Karlsson m. fam.

Nils-anders L
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Min pappa dog och vi behövde hjälp med begravningen. Vi kontaktade Rimbo begravningsbyrå! Inte visste vi hur man gick tillväga.... Bemötandet vi fick var otroligt varmt o empatiskt. Våra tankar o idéer lyssnades på! När vi kände att vi inte räckte till, så fick vi hjälp med allt! Företaget är väldigt heltäckande, stod till tjänst så gott som dygnet runt. Tänk att vi hamnade så rätt och min pappa fick en väldigt fin begravning!

Hillevi K
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Vi fick bra hjälp med arrangemangen kring vår mammas begravning. Jag och min bror blev bra bemötta. Mvh Hillevi Kallerman

Åsa S
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Smidigt och proffsigt ett stort plus för tillgängligheten ; geografiskt o över telefonen

Berit H
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Beställd begravning ! Allt fungerat toppen ! Fantastiskt bemötande av vänliga människor

Susanne L
Wrote about Rimbo Begravning & Familjejuridik

Jag köpte begravning till min mamma. Och betyget är högsta poäng på alla vis med allt som jag önskade och förväntade mig med professionell tjänst. Mycket högt betyg.