Roax Partner AB

Lantvärnsgatan 6B, 724 60 Västerås — Visa karta

Välkommen till Roax Partner - Vi tror på kundkontakt och kundnära samarbeten!
Att färgen på ditt tak försvinner är ett vanligt förekommande problem för både stora och små byggnader. Därför hjälper vi dig med allt från Blästring och Sprutmålning till Taksäkerhet och Snöskottning av tak.
Vi på Roax Partner lämnar 5-10 års garanti på utförda jobb beroende på vilket målningsprogram som valts och håller oss till svensk lag när det kommer till arbetsutförande och arbetsvillkor.

Boka en tid med oss om du vill ha en kostnadsfri besiktning och låt våra experter göra ett personligt utlåtande!

Läs vad 23 kunder tycker om Roax Partner AB

• 2020-09-11

Christer Gunnarsson G skrev om Roax Partner AB
    Köpte målning av yttertak och allt var till full belåtenhet. Läs mer
  • Silva P

2020-06-22

Silva P skrev om Roax Partner AB
    Roax Partner AB, har utfört ett utmärkt arbete med Stora Tallbacka Ida 24 stora speciella tak. Huset byggt 1902. Tvättat, blästrat och målat efter konstens alla regler.Byte av stuprör, blästring, målning av över 200 fönsterbläck. Roax har varit noggranna, punktliga och mycket serviceminded. Våra förväntningar med deras arbete har uppfyllts till stor belåtenhet.
    Vi från Brf. Stora Tallbacka kan varmt rekommendera Roax Partner AB till nya speciella projekt.

Silva Pettersson
    Djäknebergsgatan 11 B
    724 61 Västerås Läs mer
  • 2020-06-22

Nils L skrev om Roax Partner AB
    Väldigt seriöst företag som gjorde ett ypperligt jobb. Ett stort plus för att man var så angelägen om att ta hand om hyresgäster som blev påverkade av takmålningen och att man hela tiden städade av och höll rent och snyggt. Läs mer
  • 2020-05-26

Melec K skrev om Roax Partner AB
    Målning av plåttak på 400 m2 K-märkt hyresfastighet i Sörmland.
    En fastighet med högt kulturhistoriskt värde, vi var väldigt oroliga i början när vi tog kontakt med olika företag. Den oron försvann snabbt när vi träffa Robert, mötet kändes personligt och han agerade mycket proffsigt. Vi insåg direkt att om vi väljer Roax så kommer de utföra jobbet helhjärtat.

Nu när allt är klart, så stämde verkligen den magkänslan och vi är så nöjda att vi valde Roax för jobbet!
    Resultatet blev över våra förväntningar, när ett företag slår kundens förväntningar är ett kvitto på högsta betyg.

Grannar och hyresgäster var positiv överraskande hur trevliga de var på plats och hur de utförde jobbet så smidigt utan att störa.

När jobbet var utfört så fick vi en uppföljning med mätning av tjockleken av färgen samt fotodokumentation.

Vi kommer anlita Robert och Roax i fortsättningen också. Läs mer
  • Madeleine H

2020-05-19

Madeleine H skrev om Roax Partner AB
    Jag är verkligen imponerad av Roax Partner AB. De är mycket grundliga, mycket professionella, mycket detaljinriktade, och vet EXAKT vad de gör. Det blev ganska mycket bättre än förväntade (grannarna beundrar!). Man ser att dessa är yrkestränade fackmänniskor som förstår sig på färg, plåttak, blästring, äldre hus och äldre tak, ja allt som ska göras. Och så var de också mycket trevliga och pålitliga, punktliga och snabba. Jag rekommenderar dem helhjärtat, välkomna att kontakta mig om ni undrar! Läs mer
  • 2020-05-18

Sörren B skrev om Roax Partner AB
    Ett mycket bra arbete, proffesionellt utfört från offert till till färdig produkt.
    Målning av bandtäckt plåt på garagetak och uthus.
    Kommer att anlita Robert igen om jag har något liknande arbete. Läs mer
  • 2020-05-13

Christian R skrev om Roax Partner AB
    Målning av plåttak på 600m2 stor huvudbyggnad på säteri i Sörmland.
    Vi är mycket rädda om vårt över 200 år gamla hus och tog in många offerter innan vi valde att låta Roax genomföra jobbet åt oss. Från första möte till slutfört arbete har vår kontakt Robert agerat mycket proffsigt.
    Extremt hög arbetsmoral, noggrant utfört, städat och snyggt varje dag. Dessutom färdigställt jobbet inom utlovad tid.
    Även uppföljning i efterhand med tjockleksmätning av färgen samt fotodokumentation.

Tror faktiskt inte det går att göra arbetet bättre.

Mycket nöjd kund och kan varmt rekommendera Robert och Roax Partner! Läs mer
  • 2019-09-07

Tommy S skrev om Roax Partner AB
    Utmärkt med takmålningen vi beställde och fick levererad Läs mer
  • Rani A

2019-08-14

Rani A skrev om Roax Partner AB
    Roax Partner AB fick i uppdrag att måla ca 1000kvm plåttak på ett äldre hyreshus i Köping. Arbetet genomfördes under Juli/Augusti 2019 och allting gick enligt planering. Resultat blev över förväntningar och vi kan varmt rekommendera Roax Partner AB. Proffsigt bemötande, snabb hantering av offert och uppföljning och dessutom ett utmärkt resultat.

/Rani Läs mer
  • Robbin H

2019-06-21

Robbin H skrev om Roax Partner AB
    Takmålning på plåttak.

En otroligt bra upplevelse! Snabbt kontaktad efter offert förfrågan, Trevligt och proffsigt bemötande från första Telefonkontakt till sista mejl kontakt!
    Utmärkt uppdatering vad som hände dag för dag, hur det gick och va nästa steg var i processen! Bra städat efter avslutat jobb, och OTROLIGT resultat på målningen av taket!

Kan inte annat än ge högsta betyg! Läs mer
  • 2019-06-17

Ludvig A skrev om Roax Partner AB
    Gunnar Graflunds Fastighets AB är ett fastighetsbolag med ca 1000 lägenheter i Södermanland. Vi har målat om ett 10-tal plåttak på våra fastigheter. Alltid toppenbemötande av Robert Johansson. Han vet vad han håller på med, man kan lita på att det blir ett bra resultat. Vi kommer att anlita Roax i fortsättningen också. Läs mer
  • 2019-06-13

Eva V skrev om Roax Partner AB
    Ommålning av tak. Snyggt, prydligt, ordentligt. Trevligt! Läs mer
  • Per J

2019-06-10

Per J skrev om Roax Partner AB
    Ett äldre plåttak på mitt bostadshus i Sörmland behövde målas om. Roax Partner utförde jobbet snabbt, effektivt, seriöst och professionellt. Ett sådant arbete innebär ganska kraftig nedskräpning med gamla färgflagor runt huset. Städningen var exemplarisk. Bemötandet synnerligen vänligt och inga svårigheter att kommunicera. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-06

Hanna W skrev om Roax Partner AB
    Målning av 420 kvm plåttak på villa från 1897. Toppenbra kontakt med företaget via telefon, mail och personligen - före, under och efter slutfört arbete.
    Proffsigt utfört, ordning och reda och mycket snyggt resultat. Alla kvaliteter man vill att en hantverkare ska ha. Lyhördhet, kommunikativ, handlag och kunskap, yrkesstolthet samt mån om hållbart slutresultat och finish.
    Kan verkligen rekommendera ROAX Partner!!
    /Hanna Läs mer
  • 2019-04-09

Joel R skrev om Roax Partner AB
    Jag uppdrog till Roax att blästra och måla om taket på familjens villa i Örebro. Jag är mycket nöjd med allt från första besiktningen på plats, till resultatet (hur fint taket blev!) och slutbesiktningen. Robert som driver Roax lyssnar, ger råd och vägleder en genom arbetet som företaget utför. Resultatet och bilddokumentationen jag fått visar hur noggrannt man gått tillväga. Några andra plus: fin rostskyddande färg (Noxyde) används, jättebra städning både under pågående projekt och efter, och dessutom bra pris på hela jobbet - flera offerter jämfördes. Jag kan verkligen rekommendera Roax. Läs mer
  • 2018-09-18

Anna / Gudrun M skrev om Roax Partner AB
    Vi valde Roax Partner AB:s offert för att måla om våra yttertak på ett kedjehus med tak i två nivåer.
    De svarade jättesnabbt på ett väldigt professionellt, engagerat och förtroendeingivande sätt.
    Vi hade förväntat oss att det skulle ta mycket längre tid men man lyckades klämma in vårt tak mellan andra uppdrag och slutförde arbetet på knappt 3 dagar!
    Stor eloge och de bästa rekommendationerna önskar vi Robert som utförde allt själv! :-)
    Mvh Anna & Gudrun Läs mer
  • 2018-07-25

Ossian K skrev om Roax Partner AB
    Undertecknad har i juni 2018 uppdragit Robert Johansson att renovera plåttaken på ett stort och ett mindre 1800 – tals hus på Drottningholmsmalmen.
    Arbetet har genomförts i tid enligt plan och på ett synnerligen förtjänstfullt sätt med ett utmärkt resultat. Detta trots relativt svåra förutsättningar med nedgångna flagnande tak.
    Robert är en sann ung entreprenör med en positiv attityd och mycket yrkeskunnig.
    Vi är mycket nöjda och önskar ge Robert våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2018-07-11

Anders Å skrev om Roax Partner AB
    Takrenovering, färgborttagning genom vattenblästring och målning
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Höll tider för arbetets utförande, undvek skador på trädgård och planteringar samt lämnade arbetsplatsen rengjord från gamla färgrester efter blästringen.
    Företaget motsvarade i allt mina förväntningar på utförandet.
    Hanterade Rot avdraget smidigt vid faktureringen.

Sammanfattningsvis ger jag högsta betyg till Robert Johansson - Roax Läs mer
  • 2018-07-05

Bo S skrev om Roax Partner AB
    Målning av plåttak.
    Mycket trevligt bemötande och effektivt utfört arbete.

Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Kia F

2018-07-01

Kia F skrev om Roax Partner AB
    Mitt plåttak hade delvis tappat stora flagor. Roax kom och tittade, gav offert, utförde jobbet på tid, höll budget och städade efter sig! Nu ser huset tipptopp ut igen och med deras kunskap om material kommer det att hålla tills jag blir gammal! Läs mer
  • Mats E

2018-06-30

Mats E skrev om Roax Partner AB
    Recension angående Roax Partner AB:
    Hela affären, från första kontakt till färdigt arbete, kändes väldigt bra. Lugnt och tryggt bemötande med noggrann undersökning av vårt tak med förslag på vad som behövde göras. Resultatet blev bättre än vad vi hade förväntat oss och arbetet utfördes proffsigt och snabbt.

Mats o Therese Ericsson
    Malmköping

Lycka till Robert! Läs mer
  • Therese W

2018-06-26

Therese W skrev om Roax Partner AB
    Utförde ett superbra jobb för vårt tak. Noggrann och proffsig och de städade undan ordentligt efter sig. Kan varmt rekommendera Roax om ni vill fixa ert tak. Prisvärt och smidig. Läs mer
  • 2018-06-26

Tina B skrev om Roax Partner AB
    Väl utfört jobb! Smidiga, snabba och resultatet blev jättefint, rekommenderas! Läs mer

Lantvärnsgatan 6B, 724 60 Västerås