Robles Tak & Entreprenad AB

Robles Tak & Entreprenad AB

4.1

Välkommen till Robles Tak & Entreprenad AB! Vi som arbetar på Robles Tak & Entreprenad AB är takläggare och snickare i grunden. Vi hjälper dig att lägga om pappen mot plåt. - Vi förverkligar dina takdrömmar - Vi håller kvalitet - Vi hjälper er med vägledning inom takarbete - Vi är din takleverantör med det lilla extra -...

8 omdömen om Robles Tak & Entreprenad AB

Sebastian B
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Bra gjort och lätt att prata med om det skulle vara något. Är nöjd 👍

Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tusen tack Hoppas vi hörs i framtiden om det blir fler projekt

Olov Erik E
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Jag kontaktade Robles å en äldre släktings vägnar. Det gick snabbt att få offert och chefen har alltid varit tillgänglig att svara på frågor vilket kännts tryggt. Proffsigt arbete, mkt nöjd. Extra plus för dokumentationen.

Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tusen tack ..det är ett nöje att ha fått hjälpa

Anna E
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Jag blev personligt bemött av Frasse och hans medhjälpare De svarade på alla mina frågor och förklarade hela tiden hur saker gjordes och varför det gjordes si eller så. Det togs hänsyn om min trädgård och de städade efter sig på ett bra sätt. Jag har nu ett vackert tegeltak på mitt hus och kan varmt rekommendera företaget.

Robles Tak & Entreprenad AB gillar detta
Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tusen tack Anna Ert träfdgård måste man vara försiktig med,finaste har vi aldrig sett ..tusen tack för att vi fick hjälpa er med er fina lertegel tak

Camilla Jenny Elisabeth L
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Denna entreprenör pratar mer än vad han kan bygga. Besiktningen gav 13 punkter på taket varav flera icke fackmannamässigt utfört. Sen påstod han sig kunna bygga altan. Det sluta i katastrof!!!! Sååå VARNING!

Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Hej Camilla,förstår eran frustration att detta har hänt.Att känna att ni är det enda av våra kunder som har fått en besiktning som inte är det förväntade,allt var som sagt ett dåligt samarbete med en annan underentreprenör,och allt är vårat ansvar att fixa som huvudentrepenör. Jag uppskattar om ni kan svara på mejlet vi skicka för några dagar sen,om det passar det datum att komma till er och rätta till dom punkterna.Tack

Björn Göran N
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Duktig och trevlig lyssnar och kommer gärna med förslag. Nöjd med utförandet och nöjd med taket =)

Robles Tak & Entreprenad AB gillar detta
Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tusen tack..det var ett ära att göra eran tak

Bengt A
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Företaget gjorde ett utmärkt arbete utan tilläggsarbeten. Vi är mycket nöjda

Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tusen tack Vi är nöjda med eran bemötande och allt hjälp med el och vatten vi fick i starten. Tusen tack

Svealand Takservice AB
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Superproffsiga och trevliga. Helt klart en av Sveriges bästa takläggare!

Ann-Sofie R och 2 andra gillar detta
Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tack ,,det uppskattas ..alltid lika trevligt när andra hantverkare uppskattar andras jobb

LARS E
Skrev om Robles Tak & Entreprenad AB

Kunniga, helt enkelt professionella i sitt yrke. Dessutom är de trevliga. Har nu också fått en godkänd besiktning, av en besiktningsman.

Svealand Takservice AB och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Robles Tak & Entreprenad AB

Tusen tack …hoppas allt går fint med er! Vi säkert ses nångång Ha en super dag