RoQ

Gyldéngatan 2, 113 27 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen

Biljardhallen för dig som gillar att lira biljard till tung rockmusik, se liveband, käka och dricka bira. Vi har 20 biljardbord, ett rökrum placerat centralt i hallen, VIP-rum och dart-rum – alltså inte mycket att tveka på!
Vi ses!

Läs vad 5 kunder tycker om RoQ

• Felicia E

2017-09-25

Felicia E skrev om RoQ
    Jag tycker detta ställe är supee med biljard, arkadhall & bra dryckesutbud! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Wallmans Stockholm
    4.4 / 5 i betyg — 1770 omdömen
    Badge2020
    "Köpte Date-paketet för två personer. Blev vänligt bemött av Tove som gav oss varsitt glas champagne och visade var vi skulle vara i baren."
    Torbjörn O
  • Pascal A

2013-02-12

Pascal A skrev om RoQ
    Trevligt häng med biljard och stort utbud av öl! Läs mer
  • Ami B

2011-02-06

Ami B skrev om RoQ
    Härlig atmosfär och schysst utbud. Trevlig personal och stora lokaler :) Läs mer
  • Reco tipsar!
    Golden Hits
    4.3 / 5 i betyg — 1623 omdömen
    Badge2020
    "Köpte Golden biljetter och fick en helt fantastisk kväll i gott sällskap. Otroligt fin och trevlig personal som gjorde sitt bästa för att al"
    Anna Alexandra Elina G
  • Jennifer H

2010-03-10

Jennifer H skrev om RoQ
    Kan inte annat än hålla med föregående kommenterare....RoQ är helt klart stans bästa biljardhall =) Bra läge, superbra musik och trevlig stämning. Det enda jag inte gillar är det äckliga rökrummet som finns i lokalen. Rökare kan faktiskt gå ut. Annars toppbetyg! Läs mer
  • 2009-04-17

emilie t skrev om RoQ
    Det är är utan tvekan Stockholms bästa biljardställe! Jag har spelat där massor av gånger och servicen är grym, lokalen är mysig och musiken är outstanding om man gillar rock, typ den som spelas på Bandit. Maten är inte underbar men vem bryr sig, käket är inte behållningen av stället. Läs mer

Bästa nattklubbarna i Stockholm:

Torbjörn O Torbjörn O tycker: