Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Rörstrandsgrillen

Rörstrandsgrillen

Rörstrandsgatan 7, 113 40 Stockholm — Visa karta

Rörstrandsgrillen är ett gatukök som serverar grillad mat
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Rörstrandsgrillen:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 4 kunder tycker om Rörstrandsgrillen

• Lasse E
    Lasse E skrev om Rörstrandsgrillen
    Rejält besviken över att ett tillbehör ej kan delas i två delar. I mitt fall två grillade med bröd som inte kunde få en halv portion gurkmajonäs på respektive. Inget vidare kundvänligt tycker jag.
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Rörstrandsgrillen
    Jag är inte mycket för den här typen av mat men efter mycket tjat tog jag mig en tunnbrödrulle på Rörstrandgrillen som smakade helt ok. Potatismosen var ganska god och korven känns lite bättre än pa en vanlig grill så därför får den tre recos va mig.
    Jakob J gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Rörstrandsgrillen
    Rörstrandsgrillen har tagit över trofén från Valhallagrillen som stans bästa Tunnbrörulle. Faktum är att den lokala Polisen har bortsett från att bötfälla smärre trafikförseelser så snart grillen nämnts vid namn, istället utbröt en gemensam eufori kring gatuköket och dess tilltalande meny.

Kanske inte det trendigaste eller nyttigast LCHF haket men vem bryr sig när det är sjukt gott. Om du överväger en snabblunch i Birkastan så bör du besöka Rörstrandsgrillen.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Rörstrandsgrillen
    Riktigt bra gatukök, kanske det bästa i området. Rörstrands Grillen är snäppet vassare än Torsgrillen enligt min mening. Min personliga favoritmeny är lätt 150 grams lumberjack som jag åt senast igår. Rekommenderas varmt!

Rörstrandsgatan 7, 113 40 Stockholm