Rörstrandsgrillen

Rörstrandsgrillen

Ring 08-30 74 19 www.facebook.com
2.6

Rörstrandsgrillen är ett gatukök som serverar grillad mat

5 omdömen om Rörstrandsgrillen

FREDRIK D
Skrev om Rörstrandsgrillen

VARNING: Rörstrandsgrillen har precis robbat oss på SEK 475. Förbannade Ubereats missar leverera. Vi säger ok. Åker till RÖRSTRANDSGRILLEN som vägrar ta ansvar och ge oss vår mat. Vi har varit med om detta tidigare. Då gällde det en pizzaleverans från Lindhagens Pizza. Vi åkte dit. Krögarn sa: Inget problem. Här är din mat. Jag tar hand om Ubereats. INGA mera beställningar till RÖRSTRANDSGRILLEN.

Lasse E
Skrev om Rörstrandsgrillen

Rejält besviken över att ett tillbehör ej kan delas i två delar. I mitt fall två grillade med bröd som inte kunde få en halv portion gurkmajonäs på respektive. Inget vidare kundvänligt tycker jag.

AMANDA F
Skrev om Rörstrandsgrillen

Jag är inte mycket för den här typen av mat men efter mycket tjat tog jag mig en tunnbrödrulle på Rörstrandgrillen som smakade helt ok. Potatismosen var ganska god och korven känns lite bättre än pa en vanlig grill så därför får den tre recos va mig.

Jakob D gillar detta
Tobias B
Skrev om Rörstrandsgrillen

Rörstrandsgrillen har tagit över trofén från Valhallagrillen som stans bästa Tunnbrörulle. Faktum är att den lokala Polisen har bortsett från att bötfälla smärre trafikförseelser så snart grillen nämnts vid namn, istället utbröt en gemensam eufori kring gatuköket och dess tilltalande meny. Kanske inte det trendigaste eller nyttigast LCHF haket men vem bryr sig när det är sjukt gott. Om du överväger en snabblunch i Birkastan så bör du besöka Rörstrandsgrillen.

Jakob D
Skrev om Rörstrandsgrillen

Riktigt bra gatukök, kanske det bästa i området. Rörstrands Grillen är snäppet vassare än Torsgrillen enligt min mening. Min personliga favoritmeny är lätt 150 grams lumberjack som jag åt senast igår. Rekommenderas varmt!