Rs Rörservice AB

• BadgeFiveYears
4.5
Llama 08-408 339 86 Compartir

About company

Välkommen till Rs Rörservice AB! Vi har över 18 års erfarenhet inom branschen och utför professionella VVS-arbeten i Stockholm med omnejd. Vi erbjuder service, installation, underhåll och nyproduktion inom VVS. Genom trygga och flexibla serviceavtal minskar vi risken för driftavbrott i er verksamhet. Vi utför service på såväl...

89 omdömen om Rs Rörservice AB

Sedan starten hos Reco 2019

Ersin P
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Har kunden i focus och är proffsiga! Mycket trevliga rekommenderar dem för fler företag samt hushåll.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack så mycket Esrin för ditt fina omdöme!

Torsten H
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Mycket bra bemötande med snabbt svar och snyggt utfört arbete.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Torsten för ett fint omdöme!

Margaretha W
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Byte av kommod i badrummet. Bra kommunikation med företaget. Arbetet bra och snabbt utfört.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Margaretha för ett fint omdöme!

Jörgen J

Väldigt tillmötesgående och proffsiga

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Jörgen för ett fint omdöme!

Ananya M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Vi är mycket nöjda. Professionell rådgivning och snabb hjälp med att åtgärda problem i vårt toalett. Rörmokaren Lasse som hjälpte oss är en trevlig och grundlig arbetare. Tack Rs Rörservice!

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Ananya för fint omdöme! Vi ska hälsa montören att du var väldigt nöjd med hans arbete :)

Jens J
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Ett enkelt arbete som tog väldigt lång tid då rörmokaren fick åka fram och tillbaka för att hämta reservdelar i verkstan. Anledningen var att det saknades delar i vår golvvärmeinstallation vilket påpekades först när de var på plats. Slutpriset blev dubbla kostnadsuppskattningen.

Svar från Rs Rörservice AB

Hej Jens, Tack för att du tagit dig tiden att lämna omdöme men det var väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd. Som vi informerade dig i vårt samtal så måste vi ta betalt för arbetstiden som gick åt då vi omöjligt kunde veta om att det saknades delar eftersom du själv hade införskaffat dessa. Om det hade varit material vi missat hade vi självklart stått för den tidsåtgången. Står man för sitt eget material och det saknas delar som vi måste införskaffa så tar det montören tid att hämta detta och han ska ju självklart också ha lön för den tiden. Därav kostnaden.

Östen M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Ärendet gällde att byta ut sprucket avloppsrör i en lokal. Jag sände en förfrågan i mail med bild blev omedelbart uppringd av den trevliga damen Tina då bestämdes att Lasse skulle komma för att kolla på det hela vilket resulterade i beslut att utföra arbetet. Detta utfördes sedan på ett utmärkt fackmässigt och trevligt sätt. Jag som ansvarig beställare blev mycket nöjd. Mvh Östen

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Östen för ditt fina omdöme!

Johan M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Ringde på torsdag, på fredag står han i mitt kök och kopplar på vatten, diskmaskin och avlopp!! Snyggt, proffsigt. Alla sladdar och slangar uppskruvade så inget ligger å är fult. SÅ snyggt jobbat! Å SÅ POSITIV och glad. "Varje dag är en bra dag" Ringer er lätt igen om jag behöver!!

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Johan för fint omdöme! Vi ska hälsa montören att du var väldigt nöjd med hans arbete :)

Marre M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Snabb och professionell service. Kom exakt i tid, bra pris och var både ordentliga och snabba vid installation av min tvättmaskin. Rekommenderar Rs Rörservice!

Svar från Rs Rörservice AB

Tack Marre för ett fint omdöme!

Jan-Erik Douglas I
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Vi anlitade RS rörservice för att flytta ett gammalt element i vårt garage. Helt klart nöjd med slutresultatet. Rörmokaren som var här kom med bra förslag och använde minimalt med material han var klar strax efter lunch. Sen dröjde det en stund innan vi fick fakturan, den kom dagen innan den skulle va betald, på post, den var för dåligt frankerad så den hade blivit försenad i posten. Tiden för överklagan hade gått ut och vi betalde med en gång, trotts beloppet på saftiga 12 000kr. Rörservice påstod att de inte hade min...

Svar från Rs Rörservice AB

Ledsen att du inte är nöjd med priset. Vi hänvisar dig till mailkonversationen som vi haft med din sambo och dig gällande detta ärende samt det prisdokument som ni accepterade innan arbetet påbörjades. Har du funderingar så är du välkommen och kontakta oss på telefon eller mail.

Pärstefan R
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Bra koordination av de olika arbetsmomenten samt trevlig och kunnig personal. Jag kan rekommendera detta företag. MVH/Stefan Ragnarsson

Lars E
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Allt fungerade bra. Nöjd kund.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Lars! Välkommen åter!

John B
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Snabb och trevlig kundservice. Rörmokaren gav ett kompetent och trevligt intryck plus att han var mån om att göra ett bra jobb.

Emil K
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Kunnig personal samt snabba svar och snabba åtgärder vilket uppskattas när man ska välja företag för de åtgärder man ska utföra eller fått beställning på.

Sari K
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Rs Rörservice var snabba, tydliga och trevliga i hela processen.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Sari! Välkommen åter!

Jonathan W
Escribió sobre Rs Rörservice AB

jag har blivit bra bemött och fått en bra service. alla jobb jag har gett har dom alltid fixat snabbt och effektivt. väldigt trevlig personal!

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Jonathan! Välkommen åter!

Carola V
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Snabb service av mycket bra kvalitet.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Carola! Välkommen åter!

Markus I
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Fungerar bra , trevliga rörisar , får jobbet gjort.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Markus! Välkommen åter!

Bengt B
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Väldigt bra bemötande när jag ringde och en mycket professionell montör som besökte oss.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Bengt! Välkommen åter!

Therese R
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Ni blev ombedda att lösa nåt som redan var löst tydligen då det var dålig kommunikation mellan mig som kund hos Elgiganten och deras installatör. Ni var snabba, löste det som skulle göras, skickade faktura och allt på tid. Däremot var det väldigt dyrt för att inte ha löst nåt. Men om de kostar nästan 2000 kr att inte göra nåt utan att bara kalla ut en röris som kommer upp och stänger av ballofixet som redan gick att stänga av så är det ju så. Trevliga, snabba och proffsiga men EXTREMT dyra.

Svar från Rs Rörservice AB

Hej Therese, tack för omdömet. Hade det varit vårat fel att ingenting blev gjort hade vi självklart inte tagit betalt men vi måste ta betalt då vi blir utringda på ett arbete då montören ska ha lön för sin nerlagda tid. Du är varmt välkommen åter!

Sven G
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Snabba kunniga och trevliga killar

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Sven! Välkommen åter!

Casper T
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Blev bemött på ett väldigt bra och trevligt sätt Förväntade mig bra service och fick jättebra service på så kort varsel fick beställa ett akut jobb då jag hade lite bråttom så fäster ck dem åka ut på ett akut ärende fast än dem egentligen inte gör sådana typer av jobb hel fantastisk service

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord Casper! Välkommen åter!

Fastighets A
Escribió sobre Rs Rörservice AB

bemötande från företaget utmärkt med överbetyg mina förväntningar var att vi skulle hitta en bra dialog och det gjorde vi företaget utmärkt vi leta efter cirkulation av varmvatten vi hitta det vi behövde utbyte av en reglerventil gick över förväntan flyttning aven återvinningsledning och fyllning av glycklvatten kan bara ge dom högsta betyg

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för fina ord! Välkommen åter!

Robert H
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Rs-rör har överträffat våra förväntningar. Snabba flexibla och med hög kvalitet löser dom problem där tidigare entreprenörer kört fast.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för dina fina ord! Välkommen åter!

Stefan G
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Jag behövde på kort varsel hjälp och ringde runt till flera firmor. Hos RS rörservice sattes jag upp på en väntelista medans andra sa blankt nej. Samma dag kom en kille och fixade ballofixer till blandare i köket som skulle bytas efter att ny kösskiva skulle komma. Sedan behövde jag hjälp igen några dagar senare att koppla in ny blandare som passade nya bänkskivan. Samma sak igen och fick hjälp samma dag. Professionella och snabba. Fick intyg på arbetet samma dag och är helnöjd. Rekommenderar varmt.

Svar från Rs Rörservice AB

Hej Stefan! Vi är glada att vi kunde hjälpa till så snabbt. Tack för dina fina ord. Välkommen åter!

Eva R
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Kunniga och utförde ett bra jobb. Normalt pris gissar jag. Kom på utsatt tid. Hoppas duschen kommer fungera bra nu nyligen installerad

Jonas A
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Anlitat för småjobb två ggr. Blivit fel båda gångerna. Första monteringsfelet åtgärdades förvisso gratis (efter att jag klagat på fakturan). Andra jobbet som gällde vattenutkastare så läckte den efter första monteringen. Dom kom förvisso och kollade och efter viss felsökning konstaterat att en packning saknades. Jag hade nog förväntat mig att en tekniker ska se att en packning saknas redan när materielet packas upp eller monteras första gången. Dessutom envisades teknikern med att spindeln skulle monteras tvärt om...

Svar från Rs Rörservice AB

Hej Jonas, Vad tråkigt att höra om din upplevelse. Tyvärr och som vi informerade dig om så kan vi inte ansvara för att material du köpt själv är komplett och kan inte heller lämna någon garanti. Vi kan endast ge dig en garanti på installationen och se till att den är rätt och funktionell enligt säker vattens regler. Vi försökte i detta fall göra det bästa möjliga för att hjälpa dig installera din utkastare och hoppas att allt nu fungerar som det ska.

Johan L
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Lever verkligen upp till sitt rykte (Ni ringer vi springer). Utmärkt utfört atbete. Badrum, kök, helhetslösningar inom VVS.

Svar från Rs Rörservice AB

Tack för ditt fina omdöme! Välkommen tillbaka!

Gisela W
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Byte av kran i köket och rensning av avlopp o badrum. Korrekt bemött av företaget men det gick bara att boka en tid kl 8. Hade varit bra att kunna boka åtminstone kl 13 också

Olivia C
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Jag blev väl bemött av företaget.

Roland W
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Trevligt bemötande, väldigt professionella och kunde lösa vårat problem trotts att det är semestertider. Hade en toalett som hade gått sönder och behövde bytas, de tog bort den gamla och installerade en ny. Snabbt smidigt och problemfritt. Kommer garanterat anlita dem igen

Stig R
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Bra bemötande. Jobbet utfördes OK.

Ann L
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Jag hade vattenläckage i ett rum. Rs Rör kom och fixade allt till min belåtenhet. Trevliga, vänliga och kunniga killar så jag kan bara säga att jag är helt nöjd med deras arbete.

Jonas L
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Snabb och effektiv service. Rekommenderar starkt.

Juan M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Vart riktigt besviken, speciellt på mottagandet efter att problemet kommit tillbaka endast två dagar efter service. Bolaget vägrade återkomma och fixa stoppet utan att jag skulle behöva betala ännu en gång. Hittade en annan firma, som löste det med en gång, kom med en stor bil och det har flutit på bra sedan dess.

Pierre P
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Proffs rätt & slätt. Trevligt bemötande. Kommer i tid Rent och snyggt när arbetet är slutfört.

Sara H
Escribió sobre Rs Rörservice AB

RS vet vad personlig service innebär dom löser många problem åt mig i mina kommersiella fastigheter varje år vi har ett kanon samarbete i världsklass tur jag har er mvh Folke.

Anders B
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Rs rörservice skötte uppdraget utmärkt. Stoppet i avloppet avklarades med bravur.

Bertil S
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Jag har blivit bra bemött vid mina kontakter med RS Rörservice. Jag har fått snabb hjälp med mitt problem med att fästa ett handfat som lossnat i badrummet. Jag har blivit vänligt bemött i kommunikation vid bokning och förfrågningar. Jag är tacksam för den hjälp som jag fick.

Emma T
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Trevliga montörer som drog rör i mitt kök och installerar tvättmaskinen fint i badrummet! Snabba och duktiga

Camilla H
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Väldigt nöjd med allt, från bokning och information till utfört arbete i badrum. Fick hjälp att ta bort/byta tvättställ i kommod, byta blandare och rör undertill, överträffade mina förväntningar, allt gick väldigt smidigt. Jag fick den hjälp och vägledning jag behövde och rörmokaren gjorde ett superjobb.

Gustav F
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Erik som jag träffade var kanon. Jätteproffsig, jättetrevlig och jättehjälpsam. Full pott.

Dan O
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Grymt bra service och kunniga montörer!

Josef I
Escribió sobre Rs Rörservice AB

RS Rörservice är ett professionellt bolag med snabb respons och kvalitativt utförande. Jag rekommenderar dom varmt.

CHRISTOPHER M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Oseriösa och oärliga. Saltar fakturan utöver vad de kommunicerat innan uppdraget. När man sedan kommenterar det så verkar det på deras svar som att de inte ens läser mina frågeställningar och min kritik, än mindre tar något som helst ansvar. Jag ångrar att jag anlitade dem.

Svar från Rs Rörservice AB

Hej Christopher. Ledsen att du inte är nöjd. Vi hänvisar dig till den mailkonversation vi haft samt det prisunderlag som du accepterade innan arbetet påbörjades. Gällande fakturan är den på ett mindre belopp än det uppskattade pris du fått från oss. För att undvika eventuella fortsatta missförstånd får du gärna ringa oss.

Astrid B
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Rs Rörservice hjälper mig att fixa några fel som hade i köket De var hjälpsamma från första gång som jag kontaktade demJag tycker att det har varit en fantastisk bemötande och att den rörmokare som kom hem till mig gjorde en jättebra jobb och var mycket professionellt och trevlig. Jag fick hjälp med det som jag behöver och att företaget fyllde alla mina förväntningar

Andreas M
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Professionellt företag. Höll tiden, god kvalitet i arbetet. Rekommenderas.

Peter L
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Kommer snabbt och utför bra jobb👍

Carl-robert E
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Behövde åtgärda ett komplicerat bakfall i en förening. Snabba och serviceinriktade. Fick bra återkoppling.

Charlie B
Escribió sobre Rs Rörservice AB

Snabb service och bra återkoppling.