Rs Rörservice AB

Årsta Skolgränd 8, 117 43 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Rs Rörservice AB

• Lev N
    Lev N skrev om Rs Rörservice AB
    Detta är ett riktigt lurendrejeri bolag!!!!!! Akta er för att anlita dem. Fick också luren slängd i örat på mig. Fick en uppdiktad faktura från dem. Står på fakturan att man har 7 dagar att klaga på fakturan. Gjorde det men "chefen" ringde aldrig tillbaka till mig trots att jag ringde vid upprepade tillfällen. 2 månader senare får jag en ny "faktura" denna ännu mer otydlig än den förra. Ringer och får luren slängd i örat. 20% dröjsmålsränta om jag inte betalar inom 7 dagar. Detta är ena maffia taktik. Jag har betalat för att slipp anmärkning, men kommer sätta igång en process mot dem.

Akta er!!! Läs mer
  • Kristofer N
    Kristofer N skrev om Rs Rörservice AB
    Fick uppdraget att kontrollera att rätt information fanns tillgänglig innan reperation av lägenhetsblandare, ringde RF Rör och hamnade hos växeln. Jag förklarade mitt ärende och hon refererade det till chefen. Chefen börjar skrika i bakgrunden att jag 'ska bara boka tid med henne och det är allt!'. Jag förklarar att jag fått uppdrag att prata med hennes chef, men han vägrar svara, han är 'upptagen'. Jag ska be föreningen ringa istället. Jag förklarar igen att jag fått uppdraget och han skriker återigen i bakgrunden. Sekreteraren återupprepar 'mina händer är bundna' som ett mantra och lägger på i örat på mig.

Jag ringer chefens nummer och börjar med att presentera mig och säga att jag blivit tillfrågad av ordföranden att ringa angående ärendet och chefen svarar med ett 'MEN VAD FAN!!! DU SKA JU BARA BOKA TID!!!' Och slänger på luren. Jag ringer upp igen, men får inget svar.

Jag har ALDRIG varit med om någon sämre service och skulle ALDRIG anlita detta bolag! Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Bernt W Bernt W tycker:
“Dom höll vad dom sa.Montören s...” Läs mer

Vatthagsvägen 1, 19452, UPPLANDS VÄSBY