Rs Rörservice AB

Elektravägen 43, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Rs Rörservice AB!

Vi har över 18 års erfarenhet inom branschen och utför professionella VVS-arbeten i Stockholm med omnejd. Vi erbjuder service, installation, underhåll och nyproduktion inom VVS. Genom trygga och flexibla serviceavtal minskar vi risken för driftavbrott i er verksamhet. Vi utför service på såväl ny som gammal utrustning oavsett om den är köpt av oss eller någon annan. Vi har löpande avtal med ett antal stora företag som innefattar kommuner, bostadsrättsföreningar och förvaltare.

Vi strävar alltid efter att hålla hög kvalitet, vara tillgängliga samt att du som kund får ett så gott bemötande som möjligt. När du anlitar oss kan du vara säker på att våra servicetekniker snabbt är på plats. Vi tror på långsiktiga relationer med dig som kund. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Rs Rörservice AB

• 2019-09-17

Henrik P skrev om Rs Rörservice AB
    Snabb respons och kunnig personal Läs mer
  • 2019-07-25

Sebastian L skrev om Rs Rörservice AB
    Snabba ut på plats och har ofta bra lösningar. Roligt folk att jobba med som kör på utan händerna i fickan. Jag kommer beställa mer jobb av RS. Läs mer
  • Alexander V

2019-07-14

Alexander V skrev om Rs Rörservice AB
    Alltid tillgängliga trots liten framförhållning. Bra utförda arbeten till ett hyggligt pris. Rekommenderar starkt.

Med vänlig hälsning,
    Alexander Villalba
    Caverion Sverige AB Läs mer

Anders E skrev om Rs Rörservice AB
    De är trevliga, snabba, är tillmötesgående och återkoppla alltid om det är något som händer i ärendet. Jag rekommenderar dem starkt. Läs mer

Christer E skrev om Rs Rörservice AB
    Bra bemötande och bra service / Christer Läs mer

Peter L skrev om Rs Rörservice AB
    Vi har ett ramavtal med Rs och dom följer upp sin slogan med bravur. Snabba åtgärder, trevligt bemötande, kompetent personal och återkoppling efter utfört arbete även uppföljning under pågående arbete
    Kan helt klart rekommendera dom Läs mer

Dan O skrev om Rs Rörservice AB
    Duktiga, trevliga och noggranna Läs mer

Jonas Å skrev om Rs Rörservice AB
    Har beställt allt från stora vvs installationer till små reparationer,
    RS rörservice är snabba på plats och framstår som mycket seriösa tycker jag.

RS uppfyller dom krav jag har hos en vvs firma.

Mycket nöjd kund Läs mer

Johan L skrev om Rs Rörservice AB
    Har använt RS Rörservice vid ett flertal gånger, alltid snabbt på plats, aldrig några problem (bara lösningar), snygga installationer och supertrevlig personal. Företaget rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-08

Bengt A skrev om Rs Rörservice AB
    Reparation av avloppsrör. Väl bemött och snabbt utfört arbete. Läs mer
  • Lev N

2010-06-30

Lev N skrev om Rs Rörservice AB
    Detta är ett riktigt lurendrejeri bolag!!!!!! Akta er för att anlita dem. Fick också luren slängd i örat på mig. Fick en uppdiktad faktura från dem. Står på fakturan att man har 7 dagar att klaga på fakturan. Gjorde det men "chefen" ringde aldrig tillbaka till mig trots att jag ringde vid upprepade tillfällen. 2 månader senare får jag en ny "faktura" denna ännu mer otydlig än den förra. Ringer och får luren slängd i örat. 20% dröjsmålsränta om jag inte betalar inom 7 dagar. Detta är ena maffia taktik. Jag har betalat för att slipp anmärkning, men kommer sätta igång en process mot dem.

Akta er!!! Läs mer
  • Kristofer Norén

2010-02-22

Kristofer Norén skrev om Rs Rörservice AB
    Fick uppdraget att kontrollera att rätt information fanns tillgänglig innan reperation av lägenhetsblandare, ringde RF Rör och hamnade hos växeln. Jag förklarade mitt ärende och hon refererade det till chefen. Chefen börjar skrika i bakgrunden att jag 'ska bara boka tid med henne och det är allt!'. Jag förklarar att jag fått uppdrag att prata med hennes chef, men han vägrar svara, han är 'upptagen'. Jag ska be föreningen ringa istället. Jag förklarar igen att jag fått uppdraget och han skriker återigen i bakgrunden. Sekreteraren återupprepar 'mina händer är bundna' som ett mantra och lägger på i örat på mig.

Jag ringer chefens nummer och börjar med att presentera mig och säga att jag blivit tillfrågad av ordföranden att ringa angående ärendet och chefen svarar med ett 'MEN VAD FAN!!! DU SKA JU BARA BOKA TID!!!' Och slänger på luren. Jag ringer upp igen, men får inget svar.

Jag har ALDRIG varit med om någon sämre service och skulle ALDRIG anlita detta bolag! Läs mer

Elektravägen 43, 126 30 Hägersten