Rs Rörservice AB

Rs Rörservice AB

Välkommen till Rs Rörservice AB!

Vi har över 18 års erfarenhet inom branschen och utför professionella VVS-arbeten i Stockholm med omnejd. Vi erbjuder service, installation, underhåll och nyproduktion inom VVS. Genom trygga och flexibla serviceavtal minskar vi risken för driftavbrott i er verksamhet. Vi utför service på såväl ny som gammal utrustning oavsett om den är köpt av oss eller någon annan. Vi har löpande avtal med ett antal stora företag som innefattar kommuner, bostadsrättsföreningar och förvaltare.

Vi strävar alltid efter att hålla hög kvalitet, vara tillgängliga samt att du som kund får ett så gott bemötande som möjligt. När du anlitar oss kan du vara säker på att våra servicetekniker snabbt är på plats. Vi tror på långsiktiga relationer med dig som kund. Varmt välkommen!

Läs vad 44 kunder tycker om Rs Rörservice AB 2

2021-05-26
    Rs Rörservice hjälper mig att fixa några fel som hade i köket De var hjälpsamma från första gång som jag kontaktade demJag tycker att det har varit en fantastisk bemötande och att den rörmokare som kom hem till mig gjorde en jättebra jobb och var mycket professionellt och trevlig. Jag fick hjälp med det som jag behöver och att företaget fyllde alla mina förväntningar
    2021-03-01
    Professionellt företag. Höll tiden, god kvalitet i arbetet. Rekommenderas.
    2021-02-16
    Kommer snabbt och utför bra jobb👍
    2021-02-15
    Behövde åtgärda ett komplicerat bakfall i en förening. Snabba och serviceinriktade. Fick bra återkoppling.
    2021-02-15
    Snabb service och bra återkoppling.
    2021-02-12
    Omläggning av rör i badrum/lägenhet, montage av tvättställsblandare.

1. Tydlighet vid upphandlingen.
    2. Utmärkt hantverk (rörmontage).
    3. Faktura med hög grad av specifikation.
    4. Vänligt bemötande.
    2021-02-12
    Ni ringer vi springer: det stämmer för denna firma, grymma!
    2021-02-12
    Snabba, bra jobb. Trevlig personal!
    2021-02-12
    Ett pålitligt företag som utför arbeten stora som små.
    Även när situationer uppstår-Återkopplar man och återställer.
    2021-02-12
    Mycket kompetent bolag, servicmainded o snabba o duktiga. Rekommenderas varmt
    2020-10-21
    Beställde en framdragning av rör till en vattendoserare.
    Allt gick snabbt och smidigt.
    2020-10-17
    - Byte av rens i tvättstugan.
    - Snabb orderhantering. Kunniga trevliga montörer. Svarade mot mina förväntningar om snabb åtgärd av kunnig personal.
    2020-10-17
    På överenskomna tider genomfördes vårt lilla projekt med högkvalitet
    2020-10-16
    Snabba och proffsiga, utmärkt bemötande!
    2020-10-16
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    2020-10-14
    Snabb och riktigt bra service med grym återkoppling! Har fungerat bra varje gång, rekommenderar dem till andra!
    2020-10-14
    Perfektion gällande allt! Snabb och bra service!
    2020-10-14
    Mycket trevlig personal och väldigt snabb och proffsig service
    2020-10-14
    Det rör sig om underhållsarbete med delreparationer. Bra support, intresserad personal.
    Bra och snabb återkoppling
    Bra service
    Rycker ut snabbt.
    2020-09-08
    Se upp! Saltar fakturorna ordentligt. Jag skulle byta köksblandare, och eftersom vår bostadsrättsförening har ett sammarbetsavtal med Rs Rörservice kontaktade jag dem. Det var ett misstag! Ett jobb jag kunde ha gjort själv på 30 minuter, gick på 4000kr EXKLUSIVE kostnaden för själva blandaren! Så har du ett mindre jobb kontakta någon annan, för de här lirarna har fakturerat över tusenlappen innan de ens ringer på dörren!
    Vi beklagar din upplevelse. Vi hänvisar till dialogen vi haft med dig samt vårat prisunderlag som alltid skickas ut för godkännande innan arbeten bokas in. Rs Rörservice AB
    2020-05-18
    Hjälp med att montera ett avlopp från ett handfat i en kommod.
    Bra bemötande och bra löst.
  • 2020-05-18
    Byte av hydrofor. Utmärkt gjort.
    2020-05-17
    Snabba, trevliga, proffsiga! Mycket nöjd!
    2020-05-13
    Proffsigt utfört jobb och bra kommunikation
    Mina varma rekommenationer
    Med vänlig hälsning,
    Neda Marklund
    2020-05-07
    Utmärkt bemötande vid konsultation och vid arbetstillfället. Snyggt och rent efter att arbetet var utfört med dragning av nya vattenledningar till ett tvätt utrymme.
    2020-04-30
    Fantastiskt att hitta hjälpsamma kunniga rörmokare som man känner ett direkt förtroende för. Personen som ägde min lägenhet före mig hade slarvat med installationen av avloppet och vattenlås från diskho i köket. Med hjälp av RS Rörservice AB åtgärdades problemet på en kort tid .De gjorde ett seriöst intryck och nu kan jag känna mig mycket tryggare. Jag kommer spara RS Rörservice AB nummer på mobilen för man vet aldrig i vilken situation man kan behöva en bra rörmokare igen. Stort tack speciellt till Tina och Fredrik som utfört ett berömvärt service och arbets ‐ och förhållningssätt!
    Fariba Solna
    2020-04-05
    Bra hjälp och snabb. Inte de billigaste men servicen var finfin och det är klart värt att betala lite extra för!
    2020-02-18
    Vid första tillfället de var hos oss så löste de inte problemet utan gjorde en snabb lösning. De fick komma igen vilket resulterade i att vi fick betala mycket mer än det var tänkt från början. När vi försökte reklamera fakturan så fick vi inget svar.
    Hej Karl, Tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår service. Har du möjlighet att återkomma med ett faktura nummer så kan vi kika närmare på just ert ärende. Vi brukar svara inom en dag via mailen så ber om ursäkt om detta missats om du mailat in med dina frågor och ej fått något svar Hälsningar Emma Rs Rörservice AB
    Hej! Gäller faktura nr 4163. I och med att sista betalningsdag är så snart är det viktigt för oss att få svar inom kort. Karl Markus H
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2020-01-08
    Snabb service. Tydlig offert som motsvarade arbetet.
    Jimmy rörmokare vänlig och snabb.
    Lämnade allt rent och fint.
    Ordning och reda med tiderna.
    Supernöjd.
    Catharina B
    2019-12-05
    Kunniga gubbar som kommer på avtalad tid och löser uppgiften inom rimlig tid.
  • Ricardo G
    2019-12-02
    Ett mycket seriöst Vvs företag ställer alltid upp & gör bra jobb.
    2019-09-17
    Snabb respons och kunnig personal
    2019-07-25
    Snabba ut på plats och har ofta bra lösningar. Roligt folk att jobba med som kör på utan händerna i fickan. Jag kommer beställa mer jobb av RS.
  • Alexander V
    2019-07-14
    Alltid tillgängliga trots liten framförhållning. Bra utförda arbeten till ett hyggligt pris. Rekommenderar starkt.

Med vänlig hälsning,
    Alexander Villalba
    Caverion Sverige AB
    2019-07-11
    De är trevliga, snabba, är tillmötesgående och återkoppla alltid om det är något som händer i ärendet. Jag rekommenderar dem starkt.
    Bra bemötande och bra service / Christer
    2019-07-11
    Vi har ett ramavtal med Rs och dom följer upp sin slogan med bravur. Snabba åtgärder, trevligt bemötande, kompetent personal och återkoppling efter utfört arbete även uppföljning under pågående arbete
    Kan helt klart rekommendera dom
    Duktiga, trevliga och noggranna
    2019-07-09
    Har beställt allt från stora vvs installationer till små reparationer,
    RS rörservice är snabba på plats och framstår som mycket seriösa tycker jag.

RS uppfyller dom krav jag har hos en vvs firma.

Mycket nöjd kund
    2019-07-09
    Har använt RS Rörservice vid ett flertal gånger, alltid snabbt på plats, aldrig några problem (bara lösningar), snygga installationer och supertrevlig personal. Företaget rekommenderas starkt!
    2019-07-08
    Reparation av avloppsrör. Väl bemött och snabbt utfört arbete.
  • Lev N
    2010-06-30
    Detta är ett riktigt lurendrejeri bolag!!!!!! Akta er för att anlita dem. Fick också luren slängd i örat på mig. Fick en uppdiktad faktura från dem. Står på fakturan att man har 7 dagar att klaga på fakturan. Gjorde det men "chefen" ringde aldrig tillbaka till mig trots att jag ringde vid upprepade tillfällen. 2 månader senare får jag en ny "faktura" denna ännu mer otydlig än den förra. Ringer och får luren slängd i örat. 20% dröjsmålsränta om jag inte betalar inom 7 dagar. Detta är ena maffia taktik. Jag har betalat för att slipp anmärkning, men kommer sätta igång en process mot dem.

Akta er!!!
  • 2010-02-22
    Fick uppdraget att kontrollera att rätt information fanns tillgänglig innan reperation av lägenhetsblandare, ringde RF Rör och hamnade hos växeln. Jag förklarade mitt ärende och hon refererade det till chefen. Chefen börjar skrika i bakgrunden att jag 'ska bara boka tid med henne och det är allt!'. Jag förklarar att jag fått uppdrag att prata med hennes chef, men han vägrar svara, han är 'upptagen'. Jag ska be föreningen ringa istället. Jag förklarar igen att jag fått uppdraget och han skriker återigen i bakgrunden. Sekreteraren återupprepar 'mina händer är bundna' som ett mantra och lägger på i örat på mig.

Jag ringer chefens nummer och börjar med att presentera mig och säga att jag blivit tillfrågad av ordföranden att ringa angående ärendet och chefen svarar med ett 'MEN VAD FAN!!! DU SKA JU BARA BOKA TID!!!' Och slänger på luren. Jag ringer upp igen, men får inget svar.

Jag har ALDRIG varit med om någon sämre service och skulle ALDRIG anlita detta bolag!