Läs vad 12 kunder tycker om Rum i kvadrat 2

• 2020-12-18
    Alexandra gjorde ett fantastiskt jobb, jag kan varmt rekommendera henne.
  • 2020-12-15
    Styling av lägenheten. Väldigt gott bemötande. Blev väldigt bra!
  • 2020-11-20
    Fantastiskt från början till slut! Alexandra är proffsig och arbetar med en otrolig känsla! Lyckades förvandla vårt relativt opersonliga hem till en perfekt kombination av stilrenhet och värme. Rekommenderas varmt!!
  • 2020-11-19
    Professionellt, väl genomtänkt och mkt fint bemötande.
  • 2020-11-19
    Inreder med bravur kan varmt rekommendera rumikvadrat! Väldigt trevligt bemötande 🥇🥇🥇
  • 2020-11-06
    Alexandra hjälpte oss på kort varsel styla vår lägenhet inför fotografering och visning. Blev superfint och vi är väldigt nöjda!
    Hej Matilda, Tack för dina fina ord. Så roligt att försäljningen gick fort och att ni blev nöjda med slutresultatet. Grattis än en gång till försäljningen!

• 2020-10-06
    Rum i kvadrat hjälpte mig med styling inför försäljning och vi vart jätte nöjda med resultatet!

Professionell, snabb och fin service!
  • 2020-09-21
    Anlitade Rum i kvadrat inför en lägenhetsförsäljning. Första vändan lägenheten låg ute för försäljning kom budgivningen inte riktigt igång. Därför anlitade jag Rum i kvadrat för en styling av en då helt tom lägenhet. Blev vänligt och professionellt bemött. Ett förhållningssätt som fanns genom hela försäljningsprocessen. Fick både och både bolla idéer och ställa frågor längs vägen. Alexandra lyssnade lyhört och bidrog med sitt yrkeskunnande och sin kreativitet. Resultatet blev väldigt bra och budgivningen kom igång som vi önskade från första början.

Jag kan varmt rekommendera Rum i kvadrat. Både vad gäller bemötande och kontakt, men också det slutgiltiga resultatet.
  • 2020-09-18
    Bra och koncisa råd som hjälpte mig att visa upp mitt hem!
  • 2020-09-18
    Vi anlitade Rum i kvadrat för styling av lägenhet inför försäljning.

Otroligt tillmötesgående och serviceinriktad. Lätt att ha och göra med och stylingen blev kanon!
  • 2020-09-17
    Jag blev proffsigt bemött och tycker att stylingen speglade mitt eget hem, annars kan jag tycka att alla stylingar ser likadana. Jag kan starkt rekommendera Rum i kvadrat!
    Hej Natalie, Tack snälla för dina fina ord! Det var väldigt roligt att inreda er bostad och det blev ett fint slutresultat. Jag önskar dig allt gott. Alexandra

• 2020-09-16
    Alexandra på rum i kvadrat stylade vårat hus inför försäljning med bravur och finess. Hon klev in och spred varm positiv energi.
    Tack!
    skrev om Rum i kvadrat
    Hej Ylva, Tack för dina fina ord och tack för att jag fick styla huset. Det fanns så mycket värme och historia i huset som jag tyckte om. Och grattis igen till försäljningen. :) Allt gott.