Rum i kvadrat

Lagerfelas väg 26, 186 50 Stockholm — Visa karta

Vad roligt att ni hittade oss! Jag heter Alexandra Petersen och jag driver Rum i Kvadrat AB. Vi arbetar med det vi brinner för, inredning och styling.
Önskar ni hjälp med att lyfta fram bostaden lite extra inför kommande bostadsförsäljning? Nu under dessa svåra tider startade vi upp ett nytt koncept till Rum i Kvadrats kunder som vi kallar, konsultation online. Det betyder att vi informerar er kring hur ni ska styla er bostad inför den kommande bostadsförsäljningen. I konsultationen finner ni bilder på utförda stylingar och en personlig text om er bostad, detta för att göra det så lätt som möjlighet för er att skapa ett bra slutresultat inför fotografering och visning.
Det ni behöver göra är att bifoga bilder på rummen ni önskar hjälp med till oss, inom 24h får ni er konsultation.
Det betyder att vi har möjlighet att hjälpa dig oavsett vart du bor eller befinner dig. Försäljningen kan gå riktigt fort!

Hör av er till oss om ni önskar hjälp med onlinekonsultationen eller om ni vill att vi utför stylingen hemma hos er.

Läs vad 5 kunder tycker om Rum i kvadrat

• 2020-09-21

Björn D skrev om Rum i kvadrat
    Anlitade Rum i kvadrat inför en lägenhetsförsäljning. Första vändan lägenheten låg ute för försäljning kom budgivningen inte riktigt igång. Därför anlitade jag Rum i kvadrat för en styling av en då helt tom lägenhet. Blev vänligt och professionellt bemött. Ett förhållningssätt som fanns genom hela försäljningsprocessen. Fick både och både bolla idéer och ställa frågor längs vägen. Alexandra lyssnade lyhört och bidrog med sitt yrkeskunnande och sin kreativitet. Resultatet blev väldigt bra och budgivningen kom igång som vi önskade från första början.

Jag kan varmt rekommendera Rum i kvadrat. Både vad gäller bemötande och kontakt, men också det slutgiltiga resultatet. Läs mer
  • 2020-09-18

Caroline F skrev om Rum i kvadrat
    Bra och koncisa råd som hjälpte mig att visa upp mitt hem! Läs mer
  • 2020-09-18

Jonathan S skrev om Rum i kvadrat
    Vi anlitade Rum i kvadrat för styling av lägenhet inför försäljning.

Otroligt tillmötesgående och serviceinriktad. Lätt att ha och göra med och stylingen blev kanon! Läs mer
  • Natalie W

2020-09-17

Natalie W skrev om Rum i kvadrat
    Jag blev proffsigt bemött och tycker att stylingen speglade mitt eget hem, annars kan jag tycka att alla stylingar ser likadana. Jag kan starkt rekommendera Rum i kvadrat! Läs mer
  • 2020-09-16

Ylva G skrev om Rum i kvadrat
    Alexandra på rum i kvadrat stylade vårat hus inför försäljning med bravur och finess. Hon klev in och spred varm positiv energi.
    Tack! Läs mer

Lagerfelas väg 26, 186 50 Stockholm