Rum i kvadrat

Rum i kvadrat

Ring 073-397 36 37 rumikvadrat.se

Vad roligt att ni hittade oss! Jag heter Alexandra Petersen och jag driver Rum i Kvadrat AB. Vi arbetar med det vi brinner för, inredning och styling. Önskar ni hjälp med att lyfta fram bostaden lite extra inför kommande bostadsförsäljning? Nu under dessa svåra tider startade vi upp ett nytt koncept till Rum i Kvadrats kunder...

44 omdömen om Rum i kvadrat

Jeanette F
Skrev om Rum i kvadrat

Kreativ och inkännande för både material och miljö. Lösnings orienterad med finess och goda materialval.

MARTIN S
Skrev om Rum i kvadrat

Arbetar som fastighetsmäklare i Vallentuna kommun och tar ofta hjälp av Alexandra för styling/konsultation åt mina kunder som alltid varit väldigt nöjda med tjänsten. Rum i kvadrat har bäst koll på inredning/styling!

REBECCA L
Skrev om Rum i kvadrat

Så nöjd över samarbetet med Alexandra! Hon är informativ, trevlig, tillmötesgående och extremt duktig på det hon gör! :D Kan varmt rekommendera henne till alla jag känner! Tusen tack för all hjälp :)

Linus P
Skrev om Rum i kvadrat

Supernöjd med Alexandra! Jättefin styling, bra bemötande. Inga problem när jag behövde ändra min bokade tid.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Linus, Stort grattis till din bostadsförsäljning! Bostaden såldes bara efter några dagar! WOW! Tack för ett fint samarbete och stort lycka till med din nya bostad. /Alexandra på Rum i Kvadrat

Madeleine A
Skrev om Rum i kvadrat

Kontakt genom mäklaren. Superlätt och trevlig att ha att göra med. Tydlig och superduktig. Blev jättenöjd med bilderna och stylingen. Kommer anlita igen.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Madeleine, Tack snälla för alla fina ord och tack för alla förberedelser inför vi kom och styla er uteplats. Ni hade ordnat och fixat allt så bra och det underlättar för oss otroligt mycket! Vi ses snart igen när vi ska styla er bostad invändigt. Önskar er en härlig måndag. /Alexandra

Mathias A
Skrev om Rum i kvadrat

Mycket fint utförd styling, bra kontakt och dialog. Rekommenderas!

Svar från Rum i kvadrat

Tack snälla! Stort grattis till er bostadsförsäljning! Allt gott, Alexandra Petersen

Charlotte A
Skrev om Rum i kvadrat

Proffsigt bemötande. Mycket kompetent och trevlig. Rekommenderar varmt!

Susann J
Skrev om Rum i kvadrat

Otroligt nöjd med styling inför fotografering/husvisning. Alexandra väldigt trevlig och tillmötesgående.

Gita L
Skrev om Rum i kvadrat

Snyggt och enkelt. Inga synpunkter fö

Jeanette W
Skrev om Rum i kvadrat

Trevligt bemötande, verkade kunnig och levde upp till det med jättebra stailing. Mycket nöjda

Svar från Rum i kvadrat

Hej Jeanette, Tack snälla för dom fina orden och för ett fint samarbete! Vänligen Alexandra

Mikael L
Skrev om Rum i kvadrat

Beställde en mindre inredning av dom viktigaste rummen. Det blev riktigt bra. Hem känslan och inspiration infinner sej direkt. Chanserna ökar vid försäljning. Rekommenderar verkligen.!

Svar från Rum i kvadrat

Hej Mikael, Vad kul att försäljningen gick så bra och att bostaden såldes så fort! Jag får tacka för ett fint samarbete och väldigt roligt att höra igen från dig att du blev nöjd med Rum i Kvadrats utförande! Vänligen Alexandra

Elisabeht P
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra var mycket trevlig, kreativ och rak. Jag är mkt nöjd med hennes hjälp! Elisabeth M Persson

Svar från Rum i kvadrat

Hej Elisabeth. Tack för ett fint bemötande och vad roligt att höra att du fick den hjälpen du eftersökte. Ha det fint, Alexandra

Örjan L
Skrev om Rum i kvadrat

Ett mycket professionellt agerande i samband med försäljningen av min bostadsrätt.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Örjan, Tack snälla för ditt uttalande. Vad roligt att er bostadsrätt såldes så fort efter Rum i Kvadrats arbete. /Alexandra

Annica P
Skrev om Rum i kvadrat

Vi köpte Home stylingtjänst. Fick ett mkt bra och professionellt bemötande. Förväntningarna möttes och lite till

Svar från Rum i kvadrat

Hej Annica, Vad roligt att ni blev nöjda med stylingen av er lägenhet. Försäljningen gick ju otroligt fort, fortare kan det inte gå! Jag önskar dig en fin dag! /Alexandra

Dennis F
Skrev om Rum i kvadrat

Bra hjälp med styling av lägenhet inför försäljning.

Svar från Rum i kvadrat

Härligt att höra att du är nöjd med Rum i Kvadrats arbete. Tack för ett fint samarbete och vad roligt att försäljningen av din lägenhet gick så fort. Vänligen Alexandra

Marie E
Skrev om Rum i kvadrat

Klockren styling som ger mersmak. Jättefint samarbete. Rekommenderas varmt.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Marie, Tack för dom fina orden! Nu hoppas vi på att försäljningen blir precis som ni önskar! / Alexandra

Lars-owe E
Skrev om Rum i kvadrat

Blev jättebra styling i passande stil med möbler, tapeter osv. Vänligt bemötande, enkelt och bra.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Lars-Owe, Tack för ett fint samarbete och grattis till er försäljning! /Alexandra

Sarah N
Skrev om Rum i kvadrat

Jag fick många bra tips på hur man kan styla inför fotografering och visningen, så jag är supernöjd! Mycket trevligt bemötande och snabbt svar.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Sarah, Vad roligt att du tyckte om Rum i Kvadrat onlinekonsultation! ☺️ Jag såg att er fina bostad redan är såld! Grattis, det gick väldigt fort 🙌 Jag önskar dig en fin dag, Alexandra

Chrlotte E
Skrev om Rum i kvadrat

Fantastisk service med snabb och trevlig återkoppling. Tydlig i kommunikationen. Otrolig känsla för både färg och material i stylingen! Bilderna blev fantastiska!

Svar från Rum i kvadrat

Hej Charlotte, Tack snälla för dom fina orden! Nu hoppas vi på att försäljningen blir som ni hoppas! Vi får tacka för ett fint och trevligt samarbete! Vänligen, Alexandra

Karin Marita L
Skrev om Rum i kvadrat

Tack vare Alexandras superstyling är jag övertygad om att vi fick betydligt fler intressenter och bättre budgivning på vårt hus. Vi hade en ganska bra grund i vår egen inredning, men Alexandra gav oss det där lilla extra som vi själva inte hade på plats och skillnaden blev enorm. Att investera i styling är så värdefullt och jag rekommenderar verkligen er att ta kontakt med Rum i kvadrat för att kunna få de bästa bilderna tillsammans med fotografen.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Marita, Ursäkta för sent svar från mig! Tack snälla för alla fina ord! Jag måste tacka er för ett fint samarbete och hylla er för ert stora engagemang inför stylingen. Hoppas att ni trivs bra i ert nya och fina boende! Allt gott, Alexandra

Jane Annika Bergljot L

Vänligt bemötande. Vi är supernöjda med den fina styling som gjordes. Så nöjda att eget inköp av en del produkter Rum i kvadrat stylade med har köpts in efteråt :-)

Svar från Rum i kvadrat

Hej Annika, Jag är så glad över att jag fick styla ert hus och att jag fick träffa er. Ni är helt fantastiska! All lycka till med ert nya hus, vi hörs av igen gällande inredning av er nya bostad. Vänligen Alexandra

Magnus N
Skrev om Rum i kvadrat

Vi är jättenöjda med resultatet av stylingen. Vi fick ett mycket bra bemötande och hela processen var mycket smidig. Vi kan varmt rekommendera Rum i kvadrat.

Ninna A
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra hjälpte oss med homestyling av vardagsrum och kök inför försäljning av vår villa. Jättefint bemötande med stor respekt för vår stil i hemmet. Plockade fram det bästa av vad som fanns i hemmet och kompletterade med vackra tillbehör såsom blommor, textilier, fåtölj mm. Resultatet blev helt i vår smak. Kändes som hemmet fick ett otroligt lyft med enkla ting. Som taget ur en inredningstidning! Hon är mkt bra på att lyssna in och arbetar smidigt och enkelt. Vi är jättenöjda.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Ninna, Tack snälla för alla fina ord och grattis igen till er försäljning! Tack för ett fint samarbete, ni gjorde ett otroligt bra underarbete inför styling. All lycka till med er nya bostad. Vänligen, Alexandra

Jesper B
Skrev om Rum i kvadrat

Efter konsultation med rum i kvadrat för hur vi skulle styla vår lägenhet inför fotografering, var beslutet inte svårt att anlita Alexandra för att genomföra hela stylingen. Duktig, kompetent och proffisionell. Helt fantastiskt slutresultat med riktigt fina bilder.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Jesper, Tack för att jag fick förtroendet att styla er fina lägenhet inför försäljning. Ni gjorde ett otroligt fint arbete inför stylingen och slutresultatet blev så bra. All lycka till med er nya bostad. Vänligen, Alexandra

Jessica O
Skrev om Rum i kvadrat

Jag anlitade Rum i kvadrat för hjälp med styling av vårt hus i samband med försäljning. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Stylingen blev superbra och jag kan varmt rekommendera dem. Nästa gång jag behöver hjälp då kommer jag anlita dem igen.

Jessica O
Skrev om Rum i kvadrat

Jag tog hjälp med att styla mitt hus i samband med försäljning. Jag blev så nöjd. Väldigt trevligt bemötande och superfin styling av bla mitt poolområde. Jag kommer rekommendera Alexandra till alla jag känner och kommer anlita henne igen.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Jessica, Tack för alla fin ord! Jag är så glad över att jag fick äran att styla ert fantastiska fina hus inför försäljning! Vi hörs framöver gällde inredning av er nya bostad, all lycka till! Vänligen, Alexandra

Ludvig J
Skrev om Rum i kvadrat

Vänliga och bra att ha att göra med. Proffsiga.

Hej Ludvig, Tack för förtroendet och för fina samarbetet! :) /Alexandra

Saga F
Skrev om Rum i kvadrat

Vi valde Rum i kvadrat då vi skulle styla vår lägenhet inför försäljning. Vi fick många bra tips på förhand och sen gjorde de ett fantastisk jobb också på plats. Vi hade ett enormt stort intresse från potentiella köpare och mycket tack vare den genomtänkta och personliga stylingen. Vi skulle gärna ta hjälp av Rum i kvadrat igen!

Svar från Rum i kvadrat

Tack snälla för dom fina orden och grattis igen till försäljningen! Jag hoppas att ert nästa boende kommer att vara lika magisk som den ni sålde. All lycka till!

Jonathan N
Skrev om Rum i kvadrat

Genom sin styling med en stor del av våra egna inventarier gav Alexandra oss andra perspektiv på hur vårt fina hus kunde se ut inför försäljningen. Och kunderna höll med.

Svar från Rum i kvadrat

Hej, Tack för ett fint samarbete. Vad glad jag blir över att få höra att ni och även kunderna blev nöjda med stylingen. /Alexandra på Rum i Kvadrat

Göran F
Skrev om Rum i kvadrat

Stylingen av vårat hus i Stallarholmen blev otroligt lyckad. Vi blev väldigt bra bemötta av Alexandra som gjorde ett gott intryck på oss. Stylingen levde upp till våra förväntningar med ett stort plus. Vi är så nöjda ned allt och försäljningen av vårat hus blev klar på mindre än en vecka. Stort tack, vi bär med oss en del av Alexandras kunskap inom heminredning till vårt nästa hus.

Svar från Rum i kvadrat

Hej, Tack för alla fina ord och tack för ett fint samarbete! Försäljningen gick otroligt fort och jag är glad över att jag fick hjälpa till med stylingen hemma hos er! All lycka till med ert nya boende. /Alexandra på Rum i Kvadrat

Linda a
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra fixade vår lägenhet inför försäljning med strålande resultat! Så snyggt och otroligt proffsigt bemötande hela vägen.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Linda, Vad glad jag blir över att få höra att ni blev nöjda med slutresultatet! Tack snälla. /Alexandra på Rum i Kvadrat

Jacob E
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra på Rum i kvadrat gjorde ett fantastiskt jobb med styling av min lägenhet inför fotografering och visning. Stylingen hade en röd tråd med färger och materialval genom samtliga rum vilket skapade en enhetlighet och en hemtrevlig känsla, samtidigt som det kändes stilrent och snyggt. Alexandra hittade även en styling som passade sig väl till husets ålder. Kan varmt rekommendera Rum i kvadrat.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Jacob, Tack snälla för alla fina ord, det värmer. Jag tycker att det var väldigt inspirerande och roligt att få styla er fina bostad. Er bostad hade redan en charm och för mig var det bara att försöka fortsätta att utveckla potentialen som bostaden redan hade. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende. /Alexandra på Rum i Kvadrat

Henrik G
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra gjorde ett fantastiskt jobb, jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Rum i kvadrat

Hej Henrik. Tack snälla och tack för att jag fick utföra stylingen hos dig! :) /Alexandra på Rum i Kvadrat

Rickard E
Skrev om Rum i kvadrat

Styling av lägenheten. Väldigt gott bemötande. Blev väldigt bra!

Svar från Rum i kvadrat

Hej Rickard, Tack för dom fina orden. Du gav oss fria händer och det gläder mig att du tyckte att slutresultatet blev bra. Vi blev också väldigt nöjda med slutresultatet. /Alexandra på Rum i Kvadrat

Charlotte E
Skrev om Rum i kvadrat

Fantastiskt från början till slut! Alexandra är proffsig och arbetar med en otrolig känsla! Lyckades förvandla vårt relativt opersonliga hem till en perfekt kombination av stilrenhet och värme. Rekommenderas varmt!!

Jessica Christina Victoria N

Professionellt, väl genomtänkt och mkt fint bemötande.

Kristin H
Skrev om Rum i kvadrat

Inreder med bravur kan varmt rekommendera rumikvadrat! Väldigt trevligt bemötande 🥇🥇🥇

Svar från Rum i kvadrat

Tack snälla för dom fina orden och tack för att jag fick utföra stylingen hemma hos dig! /Alexandra på Rum i Kvadrat

Matilda S
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra hjälpte oss på kort varsel styla vår lägenhet inför fotografering och visning. Blev superfint och vi är väldigt nöjda!

Svar från Rum i kvadrat

Hej Matilda, Tack för dina fina ord. Så roligt att försäljningen gick fort och att ni blev nöjda med slutresultatet. Grattis än en gång till försäljningen!

Linnea E
Skrev om Rum i kvadrat

Rum i kvadrat hjälpte mig med styling inför försäljning och vi vart jätte nöjda med resultatet! Professionell, snabb och fin service!

Björn D
Skrev om Rum i kvadrat

Anlitade Rum i kvadrat inför en lägenhetsförsäljning. Första vändan lägenheten låg ute för försäljning kom budgivningen inte riktigt igång. Därför anlitade jag Rum i kvadrat för en styling av en då helt tom lägenhet. Blev vänligt och professionellt bemött. Ett förhållningssätt som fanns genom hela försäljningsprocessen. Fick både och både bolla idéer och ställa frågor längs vägen. Alexandra lyssnade lyhört och bidrog med sitt yrkeskunnande och sin kreativitet. Resultatet blev väldigt bra och budgivningen kom igång som vi...

Caroline F
Skrev om Rum i kvadrat

Bra och koncisa råd som hjälpte mig att visa upp mitt hem!

Jonathan S
Skrev om Rum i kvadrat

Vi anlitade Rum i kvadrat för styling av lägenhet inför försäljning. Otroligt tillmötesgående och serviceinriktad. Lätt att ha och göra med och stylingen blev kanon!

Natalie W
Skrev om Rum i kvadrat

Jag blev proffsigt bemött och tycker att stylingen speglade mitt eget hem, annars kan jag tycka att alla stylingar ser likadana. Jag kan starkt rekommendera Rum i kvadrat!

Svar från Rum i kvadrat

Hej Natalie, Tack snälla för dina fina ord! Det var väldigt roligt att inreda er bostad och det blev ett fint slutresultat. Jag önskar dig allt gott. Alexandra

Ylva G
Skrev om Rum i kvadrat

Alexandra på rum i kvadrat stylade vårat hus inför försäljning med bravur och finess. Hon klev in och spred varm positiv energi. Tack!

Svar från Rum i kvadrat

Hej Ylva, Tack för dina fina ord och tack för att jag fick styla huset. Det fanns så mycket värme och historia i huset som jag tyckte om. Och grattis igen till försäljningen. :) Allt gott.