Alla kategorier Hälsovård Uppsala Uppsala Runviks Osteopati
Rekommenderat företag 2016 - Runviks Osteopati

Runviks Osteopati

Stationsgatan 46, 753 24 Uppsala — Visa karta

Runviks osteopati - Investera i din hälsa! Runviks osteopati drivs av Pontus Runvik, en utbildad osteopat vid Stockholms College of Osteopathic Medicine. Efter en 4,5 år lång yrkesutbildning kvalitetssäkrat av Brittish College of Osteopathic Medicine som bland annat innefattar undervisning i anatomi, fysiologi, patologi och teoretisk samt praktisk utbildning i osteopatiska principer och tekniker så kan Pontus erbjuda behandlingar som ser till hela människan.

Kropp-, själ, och tanke står i centrum när han utför sina osteopatiska behandlingar. Osteopatin syftar till att hitta de bakomliggande orsakerna till ett problem. Det gäller inte enbart muskler och leder, utan även membran, ligament, hinnor, bindväv, cirkulation, organ med mera. Med hjälp av olika specifika tekniker som osteopatin individanpassar hjälper man kroppen att släppa på de restriktioner och spänningar som finns, därmed får man även en förbättrad cirkulation och funktion hos patienten.

Läs vad 39 kunder tycker om Runviks Osteopati

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Runviks Osteopati
    Mycket förtroendeingivande intryck första gången och det har håller i sig.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Runviks Osteopati
    Trevligt bemötande och en bra behandling
  • Karin J
    Karin J skrev om Runviks Osteopati
    Bra bemötande och en intressant konsultation, hjälpte mig även med andra besvär än de jag sökte för😊
  • Marie E
    Marie E skrev om Runviks Osteopati
    Kände sig välkommen och känslan att Pontus intervjua hela bilden av mig. Hjälpte mig med min bröstrygg och rätta till den. Inga förväntningar när jag kom dit visste inte vad osteopati var. Bara positiva och helnöjd efteråt. Bemötandet helt fantastiskt och går gärna dit igen.
  • Mariette F
    Mariette F skrev om Runviks Osteopati
    Pontus är väldigt kunnig och bra på det han gör.
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om Runviks Osteopati
    Har fått ett fantastiskt bemötande av en kunnig och ödmjuk människa i en situation där man känner sig så liten man bara kan!
    Har varit inom vårdsektorn i 2 år för utredningar och trodde inte att hjälp fanns att få men det fanns!!
    Så tacksam att jag fick denna kontakt!
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Runviks Osteopati
    Känns gediget o proffsigt. Vänligt, okomplicerat bemötande.
  • Christina P
    Christina P skrev om Runviks Osteopati
    En väldigt bra behandling som gjorde stor skillnad för mitt mående, utförd av en seriös och kunnig behandlare.
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Runviks Osteopati
    Otroligt nöjd. Sista behandlingen kändes det under behandlingstiden som Pontus knappt gjorde någonting, men sedan när jag gick därifrån var det som att gå därifrån i en helt ny kropp. Smärtorna släppte kort därefter. För denna behandling reste jag ända från vänersborg, ca 80mil tur och retur, och Pontus behandlig var lätt värt det.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Runviks Osteopati
    Alltid bra bemötande. Fått hjälp med mitt diskbråck och under den tiden jag fick behandling för det har det blivit väldigt stor skillnad och förbättring. Kan varmt rekommendera Runviks Osteopati.
  • Lars-åke B
    Lars-åke B skrev om Runviks Osteopati
    Bra. Har blivit hjälpt.
    Minus: Alldeles för lite tider i närtid!
    När jag har ryggproblem vill jag ha hjälp omg - inte om någon / några veckor.
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Runviks Osteopati
    Pontus på Runnviks Osteopati är professionell och mycket kunnig inom området. Han ser till helheten och behandlar utifrån det. Efter att ha letat en rad olika behandlingar på andra platser kan jag varmt rekommendera Runviks Osteopati.
  • Liam R
    Liam R skrev om Runviks Osteopati
    det var lätt att boka en tid, köpte en osteopat behandling. Upplevde behandlingen och informationen runt ikring mycket professionell. fick ut jättemycket av besöket, och mina förväntningar infriades verkligen.
  • Anna H
    Anna H skrev om Runviks Osteopati
    Pontus ger ett kunnigt och förtroendeingivande intryck. Han är noga med att ta reda på sjukdomshistoriken och förklarar alltid vad han tänker göra och vad han har gjort, inför och efter varje behandling. Varje gång jag varit hos Pontus blir jag lite bättre och får dessutom med mig tips om vad jag kan göra själv. Önskar bara att Pontus hade fler lediga tider i Säter, han blir snabbt fullbokad!
  • Anna S
    Anna S skrev om Runviks Osteopati
    Pontus är en jätte duktig osteopat. Hjälper en både på det psykiska och fysiska planet.
  • Pirkko U
    Pirkko U skrev om Runviks Osteopati
    Pontus är duktig, inkännande och empatisk östeopat som jag varmt kan rekommendera! Han kan läsa av din kropp, vet vad som behöver göras och hittar en behandling som får dig att må bättre.
  • Anders A
    Anders A skrev om Runviks Osteopati
    Konstruktiva och givande kostråd
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Runviks Osteopati
    Väldigt bra bemötande. Professionellt bemötande. Sökte pga ont i höft, knän och ländrygg.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Runviks Osteopati
    Bra omhändertagande, kunnig,kan sin sak.Lyssnar på pat.
  • Karin M
    Karin M skrev om Runviks Osteopati
    Lugn och avslappnad miljö. Trygg energi. Och behandlingarna känns bra.
  • Malou J
    Malou J skrev om Runviks Osteopati
    Riktigt kunnig och väldigt duktig. Enkel att ha o göra med. Kommer absolut att gå tillbaka.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Runviks Osteopati
    Bra bemötande, kändes väldigt kunnig och framförallt försvann mina problem.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Runviks Osteopati
    Så bra hittills att jag bokat ett nytt möte
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Runviks Osteopati
    Otroligt kompetent yrkesmänniska som verkligen hjälpt mig. Rekommenderar alla att gå till Pontus!
  • Lars H
    Lars H skrev om Runviks Osteopati
    Jag har vid olika tillfällen sökt hjälp hos Runviks Osteopati för idrottsinducerad smärta i axel/skuldra, hälsenor och knä och har blivit hjälpt. Efter behandling har jag kunnat öka intensiteten på träning utan att nya skador har uppkommit. Bokning av tider fungerar smidigt och bemötandet är professionellt, vänligt och personligt utan att bli privat. Jag rekommenderar att den som har idrottsrelaterad smärta konsulterar Runviks Osteopati, det kommer jag själv göra nästa gång jag får problem.
  • Ann-marie E
    Ann-marie E skrev om Runviks Osteopati
    Jag är helnöjd har verkligen blivit hjälpt av behandlingarna. Så bra bemötande också😄
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Runviks Osteopati
    Bra behandlingar och grym rådgivning hur kroppen verkligen fungerar!
  • Helena A
    Helena A skrev om Runviks Osteopati
    Pontus är fantastisk och har hjälp mig otroligt mycket. Stort tack!
  • Karen M
    Karen M skrev om Runviks Osteopati
    Trevligt bemötande, och man känner sig trygg och väl omhändertagen.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Runviks Osteopati
    Hej
    Jag är väldigt nöjd med de gånger jag var där.
    Information gavs hela tiden om vad och varför
    Kommer ihåg att jag mådde mycket bra efter.
    Har tänkt att det ska återupptas men så mycket händer
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Runviks Osteopati
    Jättebra och trevligt bemötande jämt. Känns kunnig i sitt område. Haft hjälp efter jag ramlat av hästen en gång. Hjälpt en av mina döttrar med ryggen och hon är jättenöjd.
  • Johan S
    Johan S skrev om Runviks Osteopati
    Helt suveränt bemötande av Pontus som verkligen tog sig tid att sätta sig in i mitt problem. Han hjälpte mig fortsätta min idrottsliga karriär och jag är evigt tacksam för det. Över alla förväntningar jag hade!
  • Magdalena U
    Magdalena U skrev om Runviks Osteopati
    Jag är mycket mycket nöjd med den osteopatiska behandlingen då jag har blivit mycket bättre.
  • Ingela E
    Ingela E skrev om Runviks Osteopati
    Underbart att ni stödjer barncancerfonden det gör jag med. Pontus är en härlig människa. Duktig med det han gör jag fick tips om att gå dit pga.min värk. Värken kvarstår men jag fick lite rekommendationer hur jag kan lindra tyvärr alldeles för dyrt annars kunde jag bli kund hos honom och komma en gång i veckan:-)
  • Johan S
    Johan S skrev om Runviks Osteopati
    mycket bra mottagande, man kände att man var i trygga händer. Mina problem med svanken och min sneda hållning blev återställt på endast 3 behandlingar. Han förklarade även noggrant och förståelsefullt vad han gjorde samt hur allt fungerar och hänger ihop med problemena jag hade. Rekommenderas verkligen!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Runviks Osteopati
    Mycket bra bemötande. Undersökning av rygg och ben hjälp med problem i ryggslutet (svanken). Inga besvär efter behandlingen. Nöjd kommer tillbaka när jag känner behoven.
  • Malin F
    Malin F skrev om Runviks Osteopati
    Professionell och skicklig. Bra bemötande, bra behandling. Rekommenderas!
  • Danny W
    Danny W skrev om Runviks Osteopati
    Har fått hjälp med min onda rygg. Bemötandet var fantastiskt och jag är nöjd på alla sätt och vis.
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Runviks Osteopati