Alla kategorier Reparation Östergötland Linköping Hadi Miran Falah

Mårdtorpsgatan 27, 584 32 Linköping — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Hadi Miran Falah

• anders s
    anders s skrev om Hadi Miran Falah
    Fyyy fan... gjorde en nyckel här till min bostad för en kostnad av 100 kr men gick inte få in den i låset...gick tillbaka och det var ett jävla liv... efter mycket om och men gjorde han ännu en nyckel vilket jag fick betala för med... denna gick få in i låset men gick inte vrida om i låset så jag gick tillbaka ännu en gång... men denna gången slängde jag nyckeln i ansiktet på han och begav mig sedan till lås och nycklar på andra sidan stan... den funka klockrent med en gång
  • Pierre L
    Pierre L skrev om Hadi Miran Falah
    Dom kopierar nycklar och frågar inte om något. Man kan lämna in cykeln för att få den fixad, men dom tar överpriser ibland, och verkar inte direkt helt engagerade. Dom säljer hänglås också, men jag ahr ignen aning om vad dom har för slags skoservice.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Hadi Miran Falah
    Ok service men inget vidare.
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Hadi Miran Falah
    Lämnade in min cykel för att få ett nytt bakhjul. Fick tillbaks cykeln med ett skevt bakhjul och där de dessutom struntat i att byta kedja (vilket de sade att de skulle byta). När jag påpekade att bakhjulet var skevt så började de tjafsa om att det bara var däcket som satt lite snett, sedan började de prata om att de skulle justera bromsarna i stället.

Till sist löste det sig ju med fälgen (de satte på en ny), men jag kommer aldrig mer att sätta min fot på det stället! Kvalitén på delarna de använde sig av var mycket dåliga.

Kompisar som har lämnat in sina cyklar där har relativt ofta fått tillbaks dem med mycket dåligt genomförda reparationer, inte helt sällan till överpriser.

Avråder mycket skarpt från att ni sätter er fot i butiken!

Mårdtorpsgatan 27, 584 32 Linköping