Hadi Miran Falah

1.6

5 omdömen om Hadi Miran Falah

Martin d
Skrev om Hadi Miran Falah

Otrevlig man (surgubbe rentav) som tar överpriser för dåligt utförda cykelarbeten. (Betalade 500kr för att laga ett vinterdäck och han vägrade ge garanti när punktering på samma plats uppstod redan dagen efter) Om man bara fönstershoppar och inte köper något så suckar han högt. Om man ber om kvitto så är maskinen ibland trasig och dåvill han hellre ha swish. nej tack till Ryds sko och cykelservice.

anders s
Skrev om Hadi Miran Falah

Fyyy fan... gjorde en nyckel här till min bostad för en kostnad av 100 kr men gick inte få in den i låset...gick tillbaka och det var ett jävla liv... efter mycket om och men gjorde han ännu en nyckel vilket jag fick betala för med... denna gick få in i låset men gick inte vrida om i låset så jag gick tillbaka ännu en gång... men denna gången slängde jag nyckeln i ansiktet på han och begav mig sedan till lås och nycklar på andra sidan stan... den funka klockrent med en gång

Pierre L
Skrev om Hadi Miran Falah

Dom kopierar nycklar och frågar inte om något. Man kan lämna in cykeln för att få den fixad, men dom tar överpriser ibland, och verkar inte direkt helt engagerade. Dom säljer hänglås också, men jag ahr ignen aning om vad dom har för slags skoservice.

Staffan H
Skrev om Hadi Miran Falah

Ok service men inget vidare.

Kristoffer F
Skrev om Hadi Miran Falah

Lämnade in min cykel för att få ett nytt bakhjul. Fick tillbaks cykeln med ett skevt bakhjul och där de dessutom struntat i att byta kedja (vilket de sade att de skulle byta). När jag påpekade att bakhjulet var skevt så började de tjafsa om att det bara var däcket som satt lite snett, sedan började de prata om att de skulle justera bromsarna i stället. Till sist löste det sig ju med fälgen (de satte på en ny), men jag kommer aldrig mer att sätta min fot på det stället! Kvalitén på delarna de använde sig av var mycket...